Daarom deel ik het even. Dan weten ze dat we het wel doen: Schoonmaken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ach wij mannen krijgen toch al vaak het commentaar niet zo vaak schoon te maken toch
Blinkie Blinkiequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, maar ALS we het doen.. dan wow.
Gisteravond ook eens de boel grondig onder handen genomen.
Aansluiten bij Webhawkjuh , Littonlanequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:19 schreef on_air het volgende:
Is dit het algemene zoek een baan topic?
Gisteren: Heftige onweer en bliksem hier. Nu is het wel lekker om tussen de bewolking door hele mooie blauwe LUCHT te zien.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan je die zon niet deze kant op sturen? Hier is het bewolkt en regent het zelfs af en toe...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Antwoord op Rab Raadsel.
O, maar jij hebt een gespoilerdquote:
't is nu eindelijk eens droog maar het waait wel hard..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het waait, maar de zon schijnt ook hard
Dat zal vast niet de plaat zijn die ik nu hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:35 schreef cosmick het volgende:
EN DAN NU.. een goede plaat.
Nee, het was meer een smeekbede om een goede plaat..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zal vast niet de plaat zijn die ik nu hoor.
Gelukkig om 15:30 een echt goede plaat.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, het was meer een smeekbede om een goede plaat...
EN DIT DAN.
Ik had niks moeten zeggen. Het is hier een beetje heel erg gaan regenen..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is nu eindelijk eens droog maar het waait wel hard..
Hier waait het de hele dag alleen maar hard.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooooooo,
Hier komt het echt met bakken uit den hemel nu. En waaien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |