quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier waait het de hele dag alleen maar hard.
* Marc63 meldt zich.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:19 schreef on_air het volgende:
Is dit het algemene zoek een baan topic?
Nee, da's geen hakkuuh. Check die verzamelaar van Darkraver. Da's gewoon ouderwets verantwoord hakken!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:11 schreef -Hans- het volgende:
Regen in Groningen![]()
Zometeen gelukkig even hakkuuuh !
Sporthallen Zuid...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, da's geen hakkuuh. Check die verzamelaar van Darkraver. Da's gewoon ouderwets verantwoord hakken!
Heb thuis nog wat van die hardcore troep liggen. Doe dan toch maar die happyhardcore zooi.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, da's geen hakkuuh. Check die verzamelaar van Darkraver. Da's gewoon ouderwets verantwoord hakken!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet hakkuh? Daar ga je basketbal kijken
Of volleybal. Dan toch liever de feesten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet hakkuh? Daar ga je basketbal kijken
Ik pak ff mn nike air max.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:28 schreef -Hans- het volgende:
Even doorbijten tot de Kooks zijn geweest en dan los !
Ik heb ze nooit gehad. Wel een aantal paar Nike Air [vul hier nog een naam in] maar daar heb ik op gebasketbaldquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die draag ik nog dagelijks...![]()
Gewoon omdat ze lekker lopen
Schildersequote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik trek nog even snel mijn aussie aan.![]()
Maar dit was de echte.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dune viel toch een beetje tegen, er is een betere versie van gemaakt ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |