Vind er nog altijd geen zak aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:36 schreef Jannekje7 het volgende:
kVind de megahit nog steeds apart... beetje-vreemd-maar-wel-lekker idee...
En die vond ik juist wel weer erg tof.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Had het zelfde met megahit van vorige week
Roisin Murphy zit in de Singlestrijd en staat voor, dus die zal wel gedraaid worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Tussen al het Olympische geweld door ook maar weer eens 3FM luisteren... ik heb een request waarvan ik hoop dat ie gedraaid wordt: Roisin Murphy met Movie Star, mits die niet al een keer gedraaid is in de eerste 40 minuten?
Jaa die is heel erg vet !quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Tussen al het Olympische geweld door ook maar weer eens 3FM luisteren... ik heb een request waarvan ik hoop dat ie gedraaid wordt: Roisin Murphy met Movie Star, mits die niet al een keer gedraaid is in de eerste 40 minuten?
Met Movie Star ja ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roisin Murphy zit in de Singlestrijd en staat voor, dus die zal wel gedraaid worden.
Die mag jij dan aanvragenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
Maar wat te denken van Chemical Brothers - Midnight Madness ? die is ook tof hoor.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
als michiel waagt vandaag Alphabeat - Fascination te draaien, dan vind ik hem niet meer lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |