Batsenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:05 schreef Klonk het volgende:
ja, verdomme, was bezig een uitgebreid antwoord aan aarti te schrijven batsen jullie het vorige topic dicht
Dat is toch standaard functionaliteit?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:07 schreef DaMart het volgende:
En wat is FOK! weer aan de trage kant als je iets invoert.
Valt hier meequote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:07 schreef DaMart het volgende:
En wat is FOK! weer aan de trage kant als je iets invoert.
Ik ben niet anders gewend, dus het valt me niet eens meer opquote:
Volgend jaarquote:
Daar ga ik niet heenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:24 schreef Klonk het volgende:
Buya Enga
Jij oefent je Turks?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:24 schreef Klonk het volgende:
Buya Enga
Hoiquote:
Doe mij ook maar een bakjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeeee, een koffie topic
Zelfde verschilquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
is geen turks, is papoea nieuw guiniees
Zeikwijfquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:11 schreef DaMart het volgende:
Zit je het Olympisch voetbalelftal vanaf je bank te steunen, gaan ze ineens maar naar het judo toe op tv....
Wat?quote:
Niks zeikwijf... ze moeten gewoon prioriteiten stellen bij de NOSquote:
Slechte wedstrijd weer zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:11 schreef DaMart het volgende:
Zit je het Olympisch voetbalelftal vanaf je bank te steunen, gaan ze ineens maar naar het judo toe op tv....
Olympisch voetbal is niets aanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks zeikwijf... ze moeten gewoon prioriteiten stellen bij de NOS.
Voetbal is volkssport nummer 1, en de enige interessante Olympische sport, dus dan gooi de rest dat op hetzelfde moment plaatsvindt maar in een samenvatting achter het voetbal aan....
Op zich geldt dat voor de hele Olympische Spelenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Olympisch voetbal is niets aan
Zegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zich geldt dat voor de hele Olympische Spelen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks zeikwijf... ze moeten gewoon prioriteiten stellen bij de NOS.
Voetbal is volkssport nummer 1, en de enige interessante Olympische sport, dus dan gooi de rest dat op hetzelfde moment plaatsvindt maar in een samenvatting achter het voetbal aan....
Bijvoorbeeld ja. Al begint die af te takelenquote:
Dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:52 schreef Aarti het volgende:
dus.
Als je er met opzet mee bezig bent en in al die jaren slechts 19 vrouwen hebt kunnen pogen te besmetten, dan doe je iets fout. Buiten het feit dat je fout bezig bent om mensen opzettelijk te besmetten that is..quote:Hiv-patiënt besmette vrouwen opzettelijk door seks
Uitgegeven: 13 augustus 2008 12:30
HELSINKI - Een hiv-patiënt uit de Finse stad Rovaniemi wordt ervan verdacht opzettelijk onbeschermde seks te hebben gehad.
ANP
Hij liet zijn sekspartners in het ongewisse over zijn besmetting. Een openbaar aanklager eiste twaalf jaar celstraf tegen de man, meldden Finse media woensdag.
De 25-jarige man, die in 1999 te horen kreeg dat hij met hiv besmet was, had tot 2007 seks met zeker negentien vrouwen. Minstens vijf van hen liepen de aandoening van hem op.
zijn ballen mogen in gloeiend hete thee. En niet alleen zijn ballen, eigenlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je er met opzet mee bezig bent en in al die jaren slechts 19 vrouwen hebt kunnen pogen te besmetten, dan doe je iets fout. Buiten het feit dat je fout bezig bent om mensen opzettelijk te besmetten that is..
en waar ga je heen dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
morgen weer eens op pad denk ik zo
13 jaar en jongerquote:
mee eenschquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
zijn ballen mogen in gloeiend hete thee. En niet alleen zijn ballen, eigenlijk.
Twee provincies naar het oosten, de stad Malang. 375 kilometer ongeveer.. bent direct een dag kwijt.quote:
Das een eind jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Twee provincies naar het oosten, de stad Malang. 375 kilometer ongeveer.. bent direct een dag kwijt.
Jeps, maar dat valt nog mee. Eind van de maand (27e) vanaf hier naar Kuala Lumpur (2.5 uur vliegen)... daarna van KL naar Singapore met de trein (uurtje of 8) dan vanuit Singapore naar Batam (45 minuten met de boot) dan vanaf Batam naar Jakarta (dik 1 uur vliegen) en vervolgens nog een uurtje vliegen om weer thuis te komen.. maar dan is he alweer 15 september of zoquote:
15 september ben ik jarigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jeps, maar dat valt nog mee. Eind van de maand (27e) vanaf hier naar Kuala Lumpur (2.5 uur vliegen)... daarna van KL naar Singapore met de trein (uurtje of 8) dan vanuit Singapore naar Batam (45 minuten met de boot) dan vanaf Batam naar Jakarta (dik 1 uur vliegen) en vervolgens nog een uurtje vliegen om weer thuis te komen.. maar dan is he alweer 15 september of zo
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je er met opzet mee bezig bent en in al die jaren slechts 19 vrouwen hebt kunnen pogen te besmetten, dan doe je iets fout. Buiten het feit dat je fout bezig bent om mensen opzettelijk te besmetten that is..
Het zal wel moeten, morgenvroeg beginnen ze met brekenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:15 schreef Klonk het volgende:
LL
en fijn dat het zo lekker opschiet met de verhuizing
laten we hopen dat je er niet uitvaltquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het zal wel moeten, morgenvroeg beginnen ze met breken
Maar lukt wel
Heb alleen weinig zijn, maar wat moet, dat moet
Vanavond in een vreemd bed slapen
We hebben 2 eenpersoons bedden
Heb al 14 jaar niet meer in een eenpersoonsbed geslapen
Gaat goed dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:14 schreef Ladylike het volgende:
We zijn goed bezig met verhuizen.
Even pauze en dan weer verder
vanavond is het leeg
Dat klinkt pas als een lekker reisjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jeps, maar dat valt nog mee. Eind van de maand (27e) vanaf hier naar Kuala Lumpur (2.5 uur vliegen)... daarna van KL naar Singapore met de trein (uurtje of 8) dan vanuit Singapore naar Batam (45 minuten met de boot) dan vanaf Batam naar Jakarta (dik 1 uur vliegen) en vervolgens nog een uurtje vliegen om weer thuis te komen.. maar dan is he alweer 15 september of zo
Hoop alleen dat het installeren van de software daar goed gaat...quote:
en hoe oud wordt je dan? Moet ik vast een rollator opfleuren?quote:
Vast welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoop alleen dat het installeren van de software daar goed gaat...
andere provider enzo.. hoop dus dat ik vanavond of morgen internet heb int nieuwe huisje
Ik denk het ook...quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:24 schreef Muck het volgende:
[..]
en hoe oud wordt je dan? Moet ik vast een rollator opfleuren?
Werk ze nogquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik denk het ook...
pff pauze alweer bijna voorbij.. zometeen maar eens de rotzooi weg gooien en het laatste spul naar het andere huis brengen
ga es lief doen tegen mijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je rollator mag ook met pensioen?
Thanxquote:
quote:
Waarom niet?quote:
wie niet?quote:
Salsa dansen:quote:
He, Miljonair, wil jij het bezoek van Muck en mij aan Lowlands sponsoren?quote:
Klopt, maar wij hebben al lang kaartjesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:31 schreef Aarti het volgende:
is dat niet hartstikke uitverkocht?
Ruim voldoendequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:34 schreef Miljonair het volgende:
Welja, MPG, waarom ook niet... ¤ 2.500 pp voldoende?
liefquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:34 schreef Miljonair het volgende:
Welja, MPG, waarom ook niet... ¤ 2.500 pp voldoende?
Hij zit op de eilanden, niet in de driehoekquote:
Van mij mogen die eilanden ook verdwijnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij zit op de eilanden, niet in de driehoek
smokkel je dat niet meequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt, maar wij hebben al lang kaartjes.
Nu nog de consumpties ter plaatse
zit er dan ook een sponsoring van mijn schoolboeken in?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:35 schreef Miljonair het volgende:
Ik heb totaal geen enkel kostenbeseft...
Niet Muck uitlachenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:46 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, Muck uitlachen bij de ontgroening.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:46 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, Muck uitlachen bij de ontgroening.
quote:
Nietus, want DaMart en Pheno lusten geen koffiequote:
mietjes zijn hetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nietus, want DaMart en Pheno lusten geen koffie
Wij fietsen tenminste niet (bijna) tegen paaltjes aan, omdat we een uur geen koffie hebben gehad en de scherpte en concentratie afnemenquote:
ik ben ook zonder koffie zo scherp als een pas geslepen samoerai zwaardquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij fietsen tenminste niet (bijna) tegen paaltjes aan, omdat we een uur geen koffie hebben gehad en de scherpte en concentratie afnemen.
Jij zou ook tegen paaltjes aanfietsen in het duin, omdat jij meer oog hebt voor vrouwelijk schoon hertjesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij fietsen tenminste niet (bijna) tegen paaltjes aan, omdat we een uur geen koffie hebben gehad en de scherpte en concentratie afnemen.
Beste mijnheer de rijke stinkerd, het wordt tijd voor een duurdere bril of minder goedkope koffie, want er stond de hele tijd al 'en'quote:
Niet zo lang geleden vertelde je toch iets anders hier...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben ook zonder koffie zo scherp als een pas geslepen samoerai zwaard
Nee, want:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij zou ook tegen paaltjes aanfietsen in het duin, omdat jij meer oog hebt voor vrouwelijk schoon hertjes...
Whehe.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want:
1. Voor vrouwelijk schoon hoor je te stoppen, anders kun je het niet goed bewonderen of niet snel genoeg omkeren om erachteraan te fietsen.
2. Waar de herten zijn mag je niet fietsen, alleen lopen.
Foei.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:30 schreef DaMart het volgende:
En nu kwartet ik ook nog.
Goed dat je het zegt, messenset kopen in Japanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben ook zonder koffie zo scherp als een pas geslepen samoerai zwaard
ik ontken allesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden vertelde je toch iets anders hier...
Hier hadden ze ook hertenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:58 schreef Klonk het volgende:
Tof
En over hertjes en fietsen, in het westen zie je herten en reeen natuurlijk alleen in de dierentuin, in het wilde zuiden kun je heerlijk fietsen op plekken waar je ook reeen kunt zien, laatst vanaf de fiets zelfs nog wat wilde zwijnen gezien in het bos (of toeristen uit de randstad, kan ook)
hertenbiefstukquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier hadden ze ook herten
Maar toen moesten er huizen op de plek van het bos komen en wilden ze de hele boel afmaken
Yep, bij rotterdanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:03 schreef Klonk het volgende:
Daar staat me idd iets van bij, was toch in de buurt van Rotjeknor ?
flauw hoor, beesten zijn op deze aarde om gegeten te worden, en wij staan nu eenmaal bovenaan de voedselpyramidequote:
Staan we dat ja?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
flauw hoor, beesten zijn op deze aarde om gegeten te worden, en wij staan nu eenmaal bovenaan de voedselpyramide
En nu heb ik zin om iets leuks te gaan doen. Maar ik moet officieel nog een uur werkenquote:
Nog meer poulewedstrijden. Maar goed opweg naar de halve finalequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:28 schreef Klonk het volgende:
en nu ?
weer wat geleerd, doen onze dames eigenlijk ook mee (dameshockeyquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog meer poulewedstrijden. Maar goed opweg naar de halve finale
Die doen altijd meequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
weer wat geleerd, doen onze dames eigenlijk ook mee (dameshockey)
Wat gaan we doen dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En nu heb ik zin om iets leuks te gaan doen. Maar ik moet officieel nog een uur werken
Als je ooit eens in de buurt bent, moet je het even zeggen, dan neem ik je mee het duin in... moet je eens kijken hoeveel wild je tegenkomt!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:58 schreef Klonk het volgende:
Tof
En over hertjes en fietsen, in het westen zie je herten en reeen natuurlijk alleen in de dierentuin, in het wilde zuiden kun je heerlijk fietsen op plekken waar je ook reeen kunt zien, laatst vanaf de fiets zelfs nog wat wilde zwijnen gezien in het bos (of toeristen uit de randstad, kan ook)
Wij?quote:
quote:
je bent erg....quote:
Ambtenaarquote:
Hij bedoelt ook 7 weken overwerken voordat hij de werktijd die verloren is gegaan aan FOK!ken heeft ingehaald.quote:
Vergeet het Tour de Farce kijken niet hequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij bedoelt ook 7 weken overwerken voordat hij de werktijd die verloren is gegaan aan FOK!ken heeft ingehaald.
Zei ik 7 weken? Ik bedoelde natuurlijk 7 maandenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet het Tour de Farce kijken niet he..
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zei ik 7 weken? Ik bedoelde natuurlijk 7 maanden.
Valt mee, ik ben er nog...quote:
Ballen in thee is sowieso erg, of het dan harige zijn of niet maakt heul niet meer uitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
wees blij dat het geen harige ballen zijn
hangt er vanaf hoe heet de thee isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:10 schreef Pheno het volgende:
Maar die ballen in mijn thee lijken me een stuk minder, harig of niet. Pijnlijk als het mijn eigen ballen zijn
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:08 schreef Klonk het volgende:
je scheert je ballen ?
tmiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:09 schreef Pheno het volgende:
Ook dat.
Ik heb het niet over ice tea.quote:
Nee, van die harige shizzle tussen je benenquote:
Brie met honing in bladerdeeg.. nog noooit van gehoordquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:25 schreef Pheno het volgende:
Zelf eten we overigens brie me honing in bladerdeeg (van die diepvries bladerdeeg, zo simpel) en dan wat soepgroentepakket made groentesoep. Misschien wat ovenfriet erbij, van die vlaamse
Soort pasteitjesidee, maar dan met kaasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Brie met honing in bladerdeeg.. nog noooit van gehoord![]()
Ik heb net weer aardappels, wortel en een hamburger op. (al heb ik de helft weggegooid). En vanavond lekker nog taart en patatjes eten
Het klinkt wel lekker in ieder gevalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Soort pasteitjesidee, maar dan met kaas
Ik weet ook niet of het kant en klaar te koop is, vast wel. Maar met een pakje bladerdeeg kun je zelf ook veel
Vertel...quote:
Modelbouw, gij n00b.quote:
Dat is geen keuze toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:56 schreef Pheno het volgende:
Maar twee ideeen eigenlijk:
1. Harry potter themed. Lastig: die trein was eenmalig te koop, alleen voor Marklin, dat is dus kut. Ik wil 2 rail, niet marklin. Ook het kasteel wordt zelfbouw, wat wel betekent dat ik die films moet gaan kijken en de boeken moet gana lezen
2. Tweede wereldoorlog. <- ook grotere kans, mijn pa is echt weetjesfreak over deze periode. Ik heb een enorm mooie loc gezien uit die tijd, dus het is te doen. EN nee, ik ga geen jodentransporten doen
Hoezo? Beide hebben wel wat, mijn vrouw en broer kennen de boeken, kunnen die wat uittekenen voor mequote:
Harry Potterquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:56 schreef Pheno het volgende:
Maar twee ideeen eigenlijk:
1. Harry potter themed. Lastig: die trein was eenmalig te koop, alleen voor Marklin, dat is dus kut. Ik wil 2 rail, niet marklin. Ook het kasteel wordt zelfbouw, wat wel betekent dat ik die films moet gaan kijken en de boeken moet gana lezen
2. Tweede wereldoorlog. <- ook grotere kans, mijn pa is echt weetjesfreak over deze periode. Ik heb een enorm mooie loc gezien uit die tijd, dus het is te doen. EN nee, ik ga geen jodentransporten doen
Preciesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:01 schreef OA het volgende:
[..]
Harry Potter![]()
Marklin![]()
Met baan bedoel je dus niet je werk, maar een modelspoorbaan...
Het duurde bij mij ook even jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:01 schreef OA het volgende:
[..]
Harry Potter![]()
Marklin![]()
Met baan bedoel je dus niet je werk, maar een modelspoorbaan...
quote:
k zou echt nooit voor Harry Snotterquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoezo? Beide hebben wel wat, mijn vrouw en broer kennen de boeken, kunnen die wat uittekenen voor meOf heb ik eindelijk een smoes om te lezen/kijken
Echt.. waar heeft die man het over?!quote:
Wel heel tof, maar wat lastig om te verkrijgenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja
Of zoiets
[ afbeelding ]
Mjah, denk niet dat ze hem zomaar afstaan. En zo wel past ie vast niet op jouw baantjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel heel tof, maar wat lastig om te verkrijgen
Ik heb ook naar japanse treintjes gekeken, maar het merk wat best goede dingen maakt ligt nog zo'n 20 jaar achter op de rest qua digitaal. En dat voor japanners
We gaan het zien. Sowieso stoomlocs, die nieuwerwetse dingen ademen totaal niets uitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, denk niet dat ze hem zomaar afstaan. En zo wel past ie vast niet op jouw baantje
(of in je huis)
De europeese zijn best goed wat dat betreft ja
Smakelijk.quote:
je kunt mijn aandacht wel trekken met een hogwarts-expressquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:45 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hallooooo, ben ik niet zichtbaar?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:50 schreef Muck het volgende:
[..]
je kunt mijn aandacht wel trekken met een hogwarts-express
Wat is dat spul duur zegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
We gaan het zien. Sowieso stoomlocs, die nieuwerwetse dingen ademen totaal niets uit
http://www.moxie-webdesign.com/trains/trains.htmquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:50 schreef Muck het volgende:
[..]
je kunt mijn aandacht wel trekken met een hogwarts-express
Ja, een locje zal zo'n 300 euro kosten. DIe ik net liet zien was in full digital 415 geloof ik. Het is ook niet dat je dit in een maandje legt, daar gaat heel wat tijd over heenquote:
Er staat hier ergens een doos met minimaal 8 locs erinquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, een locje zal zo'n 300 euro kosten. DIe ik net liet zien was in full digital 415 geloof ik. Het is ook niet dat je dit in een maandje legt, daar gaat heel wat tijd over heen
hell yeahquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:51 schreef Klonk het volgende:
da's een enge tovertrein...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:00 schreef DR34M3R het volgende:
Zo.. gegeten. Geen combinatie eigenlijk, toch erg lekker
biefreepjes, roerbakgroente, champignons, teriyaki-honingsaus en daarbij... tricolore spirelli pasta. Want het pak rijst dat ik dacht te hebben staan bleek hagelslag te zijn. Maar zoals gezegd, toch erg lekker
quote:
whehehe, ik zag het voordat het in de pan lag hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Extra lekker toch met hagelslag
LLquote:
mmm, chineesquote:pfff wat ben ik blij dat er afhaal-chinezen zijn
Had niet moeten denken dat ik nu nog moest koken
ja was lekkerquote:
Ik heb een D70, ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:02 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[TK] Nikon D50 en allerlei accesoires
Lekkerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja was lekker
Heb nu nog de Kroepoek
* Ladylike is nog aan het knabbelen
die hot kroepoek van conimex vind ik keilekkerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja was lekker
Heb nu nog de Kroepoek
* Ladylike is nog aan het knabbelen
Heb die nog niet geprobeerd..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:21 schreef Muck het volgende:
[..]
die hot kroepoek van conimex vind ik keilekker
ik ben gek op pittig etenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb die nog niet geprobeerd..
bedankt voor de tip
hehe, ik probeer ook steeds weer meer. In het begin na de operatie ging dat niet echt, maar langzamerhand kan het weer wta pittigerquote:
Ik ookquote:
das mooiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
hehe, ik probeer ook steeds weer meer. In het begin na de operatie ging dat niet echt, maar langzamerhand kan het weer wta pittiger
waar?quote:
aanwezigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef Pheno het volgende:
Tieten!
Dat snap ik niet helemaalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:41 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Aangezien ik de Canon 40D heb besteld!
Nietusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef Pheno het volgende:
Tieten!
En een rollator, maar is het iets om trots op te zijnquote:
Ha, tieterdquote:
die rooie jassen, die zouden mij zeker zo'n winkel inlokken, ik ben dol op rooie jassenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
Kijk, als ik dan naar een lush-winkel zou moeten helpt dit zeker...........
[ afbeelding ]
das al oud nieuws menquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
Kijk, als ik dan naar een lush-winkel zou moeten helpt dit zeker...........
[ afbeelding ]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)439158/0/index.dhtml
thank god!quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
die rooie jassen, die zouden mij zeker zo'n winkel inlokken, ik ben dol op rooie jassen
je uniform, van de harmonie ofzo (of wat was het ook alweerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:34 schreef Muck het volgende:
[..]
das al oud nieuws men
[..]
thank god!
anders kom in niet in je caravan logeren hoor!
[..]
je vindt mijn uniform vast beeldig
ik zag hem een tijd geleden op het lush-forum, maar daar kom ik niet meerquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
je uniform, van de harmonie ofzo (of wat was het ook alweer)
heeft dat ook al een forum jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zag hem een tijd geleden op het lush-forum, maar daar kom ik niet meer
Ik kan een 360 doen op mijn fiets, telt dat ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar ik heb een DS, en een 360, en nog veel meer
ik kan een snoekduik met fiets en al een sloot in makenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan een 360 doen op mijn fiets, telt dat ook
De 360 is voor hardcore oldbies gamers. Ik heb een Wiiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar ik heb een DS, en een 360, en nog veel meer
Guest?quote:
godverdomme vol...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:44 schreef marcb1974 het volgende:heb je ook een toeter op je waterscooter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |