He, Miljonair, wil jij het bezoek van Muck en mij aan Lowlands sponsoren?quote:
Klopt, maar wij hebben al lang kaartjesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:31 schreef Aarti het volgende:
is dat niet hartstikke uitverkocht?
Ruim voldoendequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:34 schreef Miljonair het volgende:
Welja, MPG, waarom ook niet... ¤ 2.500 pp voldoende?
liefquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:34 schreef Miljonair het volgende:
Welja, MPG, waarom ook niet... ¤ 2.500 pp voldoende?
Hij zit op de eilanden, niet in de driehoekquote:
Van mij mogen die eilanden ook verdwijnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij zit op de eilanden, niet in de driehoek
smokkel je dat niet meequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt, maar wij hebben al lang kaartjes.
Nu nog de consumpties ter plaatse
zit er dan ook een sponsoring van mijn schoolboeken in?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:35 schreef Miljonair het volgende:
Ik heb totaal geen enkel kostenbeseft...
Niet Muck uitlachenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:46 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, Muck uitlachen bij de ontgroening.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:46 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, Muck uitlachen bij de ontgroening.
quote:
Nietus, want DaMart en Pheno lusten geen koffiequote:
mietjes zijn hetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nietus, want DaMart en Pheno lusten geen koffie
Wij fietsen tenminste niet (bijna) tegen paaltjes aan, omdat we een uur geen koffie hebben gehad en de scherpte en concentratie afnemenquote:
ik ben ook zonder koffie zo scherp als een pas geslepen samoerai zwaardquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij fietsen tenminste niet (bijna) tegen paaltjes aan, omdat we een uur geen koffie hebben gehad en de scherpte en concentratie afnemen.
Jij zou ook tegen paaltjes aanfietsen in het duin, omdat jij meer oog hebt voor vrouwelijk schoon hertjesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij fietsen tenminste niet (bijna) tegen paaltjes aan, omdat we een uur geen koffie hebben gehad en de scherpte en concentratie afnemen.
Beste mijnheer de rijke stinkerd, het wordt tijd voor een duurdere bril of minder goedkope koffie, want er stond de hele tijd al 'en'quote:
Niet zo lang geleden vertelde je toch iets anders hier...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben ook zonder koffie zo scherp als een pas geslepen samoerai zwaard
Nee, want:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij zou ook tegen paaltjes aanfietsen in het duin, omdat jij meer oog hebt voor vrouwelijk schoon hertjes...
Whehe.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want:
1. Voor vrouwelijk schoon hoor je te stoppen, anders kun je het niet goed bewonderen of niet snel genoeg omkeren om erachteraan te fietsen.
2. Waar de herten zijn mag je niet fietsen, alleen lopen.
Foei.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:30 schreef DaMart het volgende:
En nu kwartet ik ook nog.
Goed dat je het zegt, messenset kopen in Japanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben ook zonder koffie zo scherp als een pas geslepen samoerai zwaard
ik ontken allesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden vertelde je toch iets anders hier...
Hier hadden ze ook hertenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:58 schreef Klonk het volgende:
Tof
En over hertjes en fietsen, in het westen zie je herten en reeen natuurlijk alleen in de dierentuin, in het wilde zuiden kun je heerlijk fietsen op plekken waar je ook reeen kunt zien, laatst vanaf de fiets zelfs nog wat wilde zwijnen gezien in het bos (of toeristen uit de randstad, kan ook)
hertenbiefstukquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier hadden ze ook herten
Maar toen moesten er huizen op de plek van het bos komen en wilden ze de hele boel afmaken
Yep, bij rotterdanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:03 schreef Klonk het volgende:
Daar staat me idd iets van bij, was toch in de buurt van Rotjeknor ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |