Batsenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:05 schreef Klonk het volgende:
ja, verdomme, was bezig een uitgebreid antwoord aan aarti te schrijven batsen jullie het vorige topic dicht
Dat is toch standaard functionaliteit?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:07 schreef DaMart het volgende:
En wat is FOK! weer aan de trage kant als je iets invoert.
Valt hier meequote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:07 schreef DaMart het volgende:
En wat is FOK! weer aan de trage kant als je iets invoert.
Ik ben niet anders gewend, dus het valt me niet eens meer opquote:
Volgend jaarquote:
Daar ga ik niet heenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:24 schreef Klonk het volgende:
Buya Enga
Jij oefent je Turks?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:24 schreef Klonk het volgende:
Buya Enga
Hoiquote:
Doe mij ook maar een bakjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeeee, een koffie topic
Zelfde verschilquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
is geen turks, is papoea nieuw guiniees
Zeikwijfquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:11 schreef DaMart het volgende:
Zit je het Olympisch voetbalelftal vanaf je bank te steunen, gaan ze ineens maar naar het judo toe op tv....
Wat?quote:
Niks zeikwijf... ze moeten gewoon prioriteiten stellen bij de NOSquote:
Slechte wedstrijd weer zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:11 schreef DaMart het volgende:
Zit je het Olympisch voetbalelftal vanaf je bank te steunen, gaan ze ineens maar naar het judo toe op tv....
Olympisch voetbal is niets aanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks zeikwijf... ze moeten gewoon prioriteiten stellen bij de NOS.
Voetbal is volkssport nummer 1, en de enige interessante Olympische sport, dus dan gooi de rest dat op hetzelfde moment plaatsvindt maar in een samenvatting achter het voetbal aan....
Op zich geldt dat voor de hele Olympische Spelenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Olympisch voetbal is niets aan
Zegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zich geldt dat voor de hele Olympische Spelen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks zeikwijf... ze moeten gewoon prioriteiten stellen bij de NOS.
Voetbal is volkssport nummer 1, en de enige interessante Olympische sport, dus dan gooi de rest dat op hetzelfde moment plaatsvindt maar in een samenvatting achter het voetbal aan....
Bijvoorbeeld ja. Al begint die af te takelenquote:
Dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:52 schreef Aarti het volgende:
dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |