Batsenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:05 schreef Klonk het volgende:
ja, verdomme, was bezig een uitgebreid antwoord aan aarti te schrijven batsen jullie het vorige topic dicht
Dat is toch standaard functionaliteit?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:07 schreef DaMart het volgende:
En wat is FOK! weer aan de trage kant als je iets invoert.
Valt hier meequote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:07 schreef DaMart het volgende:
En wat is FOK! weer aan de trage kant als je iets invoert.
Ik ben niet anders gewend, dus het valt me niet eens meer opquote:
Volgend jaarquote:
Daar ga ik niet heenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:24 schreef Klonk het volgende:
Buya Enga
Jij oefent je Turks?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:24 schreef Klonk het volgende:
Buya Enga
Hoiquote:
Doe mij ook maar een bakjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeeee, een koffie topic
Zelfde verschilquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
is geen turks, is papoea nieuw guiniees
Zeikwijfquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:11 schreef DaMart het volgende:
Zit je het Olympisch voetbalelftal vanaf je bank te steunen, gaan ze ineens maar naar het judo toe op tv....
Wat?quote:
Niks zeikwijf... ze moeten gewoon prioriteiten stellen bij de NOSquote:
Slechte wedstrijd weer zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:11 schreef DaMart het volgende:
Zit je het Olympisch voetbalelftal vanaf je bank te steunen, gaan ze ineens maar naar het judo toe op tv....
Olympisch voetbal is niets aanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks zeikwijf... ze moeten gewoon prioriteiten stellen bij de NOS.
Voetbal is volkssport nummer 1, en de enige interessante Olympische sport, dus dan gooi de rest dat op hetzelfde moment plaatsvindt maar in een samenvatting achter het voetbal aan....
Op zich geldt dat voor de hele Olympische Spelenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Olympisch voetbal is niets aan
Zegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zich geldt dat voor de hele Olympische Spelen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks zeikwijf... ze moeten gewoon prioriteiten stellen bij de NOS.
Voetbal is volkssport nummer 1, en de enige interessante Olympische sport, dus dan gooi de rest dat op hetzelfde moment plaatsvindt maar in een samenvatting achter het voetbal aan....
Bijvoorbeeld ja. Al begint die af te takelenquote:
Dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:52 schreef Aarti het volgende:
dus.
Als je er met opzet mee bezig bent en in al die jaren slechts 19 vrouwen hebt kunnen pogen te besmetten, dan doe je iets fout. Buiten het feit dat je fout bezig bent om mensen opzettelijk te besmetten that is..quote:Hiv-patiënt besmette vrouwen opzettelijk door seks
Uitgegeven: 13 augustus 2008 12:30
HELSINKI - Een hiv-patiënt uit de Finse stad Rovaniemi wordt ervan verdacht opzettelijk onbeschermde seks te hebben gehad.
ANP
Hij liet zijn sekspartners in het ongewisse over zijn besmetting. Een openbaar aanklager eiste twaalf jaar celstraf tegen de man, meldden Finse media woensdag.
De 25-jarige man, die in 1999 te horen kreeg dat hij met hiv besmet was, had tot 2007 seks met zeker negentien vrouwen. Minstens vijf van hen liepen de aandoening van hem op.
zijn ballen mogen in gloeiend hete thee. En niet alleen zijn ballen, eigenlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je er met opzet mee bezig bent en in al die jaren slechts 19 vrouwen hebt kunnen pogen te besmetten, dan doe je iets fout. Buiten het feit dat je fout bezig bent om mensen opzettelijk te besmetten that is..
en waar ga je heen dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
morgen weer eens op pad denk ik zo
13 jaar en jongerquote:
mee eenschquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
zijn ballen mogen in gloeiend hete thee. En niet alleen zijn ballen, eigenlijk.
Twee provincies naar het oosten, de stad Malang. 375 kilometer ongeveer.. bent direct een dag kwijt.quote:
Das een eind jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Twee provincies naar het oosten, de stad Malang. 375 kilometer ongeveer.. bent direct een dag kwijt.
Jeps, maar dat valt nog mee. Eind van de maand (27e) vanaf hier naar Kuala Lumpur (2.5 uur vliegen)... daarna van KL naar Singapore met de trein (uurtje of 8) dan vanuit Singapore naar Batam (45 minuten met de boot) dan vanaf Batam naar Jakarta (dik 1 uur vliegen) en vervolgens nog een uurtje vliegen om weer thuis te komen.. maar dan is he alweer 15 september of zoquote:
15 september ben ik jarigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jeps, maar dat valt nog mee. Eind van de maand (27e) vanaf hier naar Kuala Lumpur (2.5 uur vliegen)... daarna van KL naar Singapore met de trein (uurtje of 8) dan vanuit Singapore naar Batam (45 minuten met de boot) dan vanaf Batam naar Jakarta (dik 1 uur vliegen) en vervolgens nog een uurtje vliegen om weer thuis te komen.. maar dan is he alweer 15 september of zo
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je er met opzet mee bezig bent en in al die jaren slechts 19 vrouwen hebt kunnen pogen te besmetten, dan doe je iets fout. Buiten het feit dat je fout bezig bent om mensen opzettelijk te besmetten that is..
Het zal wel moeten, morgenvroeg beginnen ze met brekenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:15 schreef Klonk het volgende:
LL
en fijn dat het zo lekker opschiet met de verhuizing
laten we hopen dat je er niet uitvaltquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het zal wel moeten, morgenvroeg beginnen ze met breken
Maar lukt wel
Heb alleen weinig zijn, maar wat moet, dat moet
Vanavond in een vreemd bed slapen
We hebben 2 eenpersoons bedden
Heb al 14 jaar niet meer in een eenpersoonsbed geslapen
Gaat goed dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:14 schreef Ladylike het volgende:
We zijn goed bezig met verhuizen.
Even pauze en dan weer verder
vanavond is het leeg
Dat klinkt pas als een lekker reisjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jeps, maar dat valt nog mee. Eind van de maand (27e) vanaf hier naar Kuala Lumpur (2.5 uur vliegen)... daarna van KL naar Singapore met de trein (uurtje of 8) dan vanuit Singapore naar Batam (45 minuten met de boot) dan vanaf Batam naar Jakarta (dik 1 uur vliegen) en vervolgens nog een uurtje vliegen om weer thuis te komen.. maar dan is he alweer 15 september of zo
Hoop alleen dat het installeren van de software daar goed gaat...quote:
en hoe oud wordt je dan? Moet ik vast een rollator opfleuren?quote:
Vast welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoop alleen dat het installeren van de software daar goed gaat...
andere provider enzo.. hoop dus dat ik vanavond of morgen internet heb int nieuwe huisje
Ik denk het ook...quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:24 schreef Muck het volgende:
[..]
en hoe oud wordt je dan? Moet ik vast een rollator opfleuren?
Werk ze nogquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik denk het ook...
pff pauze alweer bijna voorbij.. zometeen maar eens de rotzooi weg gooien en het laatste spul naar het andere huis brengen
ga es lief doen tegen mijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je rollator mag ook met pensioen?
Thanxquote:
quote:
Waarom niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |