abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60787873
Ik zat mezelf af te vragen waarom er nog geen avondklok is ingesteld.
het zou NL een stuk veiliger maken denk ik en er zitten meer voor- dan nadelen aan.

voordelen zijn:

- jongeren blijven niet meer tot snachts op straat hangen maar zijn op een nette tijd thuis, of ze logeren bij een vriendje/vriendinnetje.

- criminaliteit zal dalen. Aangezien er minder mensen op straat zijn om in de gaten te houden, kan de politie zich nu beter concentreren op lieden die s'nachts illegaal over straat lopen. Lieden met slechte bedoelingen, die s'nachts inbraken plegen en aanrandingen en drugs gebruiken.

Deze lieden die zonder reden op straat banjeren snachts kunnen worden gefoulieerd, ID check en even meegenomen worden naar het bureau voor verder onderzoek indien nodig...

nadelen zijn:

-je mag s'nachts niet meer over straat, maar of dat een nadeel is...s'nachts is't donker en zie je toch niks, dus wat is daar nou interessant aan, als je er eerlijk over nadenkt? Plus het is vaak ook nog koud!

verder kan ik geen nadelen bedenken eigenlijk.

Als de avondklok ingevoerd wordt, stel ik voor om voor leeftijdscategorieren verschillende tijdstippen in te voeren waarop je NIET meer op straat mag zijn. (vanaf 6:00 AM mag je je weer op straat begeven, tijd zat om optijd op je werk te komen of op school)

tot 10 jaar: om 18:00 BINNEN zijn (dan lekker eten, beetje fabeltjeskrant kijken en netjes om 20:00 in je nest, zoals't hoort)
tot 16 jaar: om 20:00 BINNEN zijn (douchen, beetje tmf kijken of een film, en rond 21:00-21:30 slapen, ben je de volgende dag weer fit voor school.)

tot 18 jaar: om 22:00 BINNEN zijn. (kan je om 20:00 nog gezellig met je vrienden naar het cafe en om 22:00 relaxed thuis chillen)

vanaf 21 jaar: 22:30 BINNEN zijn. (nog een half uurtje relaxed langer uitgaan, maar met het rookverbod in de cafe's is er nu toch geen kont meer aan en buiten roken zorgt voor teveel overlast voor buurtbewoners die rustig willen kunnen SLAPEN!

Nu zijn er natuurlijk mensen die s'nachts werken, zoals bakkers, brandweerlieden, hotel receptie etc.
Deze mensen kunnen een pasje aanvragen waarop hun functie staat en de reden waarom ze zich buiten de vastgestelde tijden op straat mogen begeven.

Ik denk echt dat dit een nagenoeg waterdicht systeem is dat ervoor gaat zorgen dat criminaliteit (die zich toch vaak s'nachts of in't donker afspeelt) tot een minimum beperkt zal gaan worden.

wat is julie mening?
pi_60787969
meen je dit serieus?

belachelijk plan als ik tot 5 uur lekker uit wil of tot 2 uur inde kroeg zitten moet ik dat lekker zelf weten
pi_60788056
Dat denken he?

Blijven oefenen!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_60788061
Mijn vraag. Ga je weleens uit of draai je weleens nachtdiensten? Rij je snachts nooit ergens van terug?

Slecht idee. Wat bezielt je
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:09:18 #5
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_60788066
Het idee alleen al is belachelijk, maar ga jij in je eentje voor handhaving zorgen?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_60788075
Onzinplan veel woninginbraken worden bijvoorbeeld tegenwoordig overdag gepleegd.
pi_60788131
Al zou het de criminaliteit verminderen, gelukkig wonen we niet in een of andere dictatoriale staat waarbinnen zo'n idioot idee ooit voldoende draagvlak zal hebben om ingevoerd te worden. Mijn god, wat bezielt je?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:11:39 #8
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_60788132
Welja. Nog meer controle. En wie gaat dat handhaven?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 augustus 2008 @ 11:11:57 #9
22592 crew  Ole
pi_60788140
Fijn, nog meer betutteling
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:15:13 #10
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_60788225
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:08 schreef Jarno het volgende:
Dat denken he?

Blijven oefenen!
Dat dus
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
pi_60788238
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:11 schreef ethiraseth het volgende:
Welja. Nog meer controle. En wie gaat dat handhaven?

gewoon, de politie, die s'nachts ook patrouileert, lees m'n OP.

als (met m'n avondklok) er s'nachts mensen op straat lopen, zal dat VEEL meer opvallen en kan de politie eens even gaan uitzoeken wat die persoon daar te zoeken heeft. (meestal dieven of gespuis)

aangezien de onschuldige mensen gewoon thuis op 1 oor liggen.
pi_60788242
Nederland is de Gazastrook niet.

Bovendien kan lokaal, met een gemeentelijke verordening, de autoriteiten gericht optreden:
quote:
Utrecht - Overlast gevende jongeren rond het Utrechtse winkelcentrum de Gagelhof riskeren een gebiedsverbod van drie maanden in en rond het winkelcentrum in de wijk Overvecht. De Utrechtse burgemeester Aleid Wolfsen heeft tot deze extra maatregel besloten in overleg met politie en Openbaar Ministerie, vanwege de fors toegenomen overlast. Het OM kon nog niet zeggen wat de sanctie is indien het gebiedsverbod wordt overtreden.
Daarnaast is het de vraag of het vrijheid in algemene zin ten goede komt wanneer er steeds meer vrijheidsbeperkende maatregelen worden ingevoerd.
Ik vind dat de overheid, ook op lokaal niveau uiteraard, daarin erg terughoudend moet zijn en zich steeds moet afvragen doen we aan symptoombestrijding en het probleem verplaatsen of is dit een meerwaarde voor de vrijheid van de meerderheid.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_60788261
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:15 schreef voetballeh het volgende:

Iemand die 's avonds uit eten gaat is niet onschuldig? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:20:13 #14
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_60788360
quote:

[..]

gewoon, de politie, die s'nachts ook patrouileert, lees m'n OP.

als (met m'n avondklok) er s'nachts mensen op straat lopen, zal dat VEEL meer opvallen en kan de politie eens even gaan uitzoeken wat die persoon daar te zoeken heeft. (meestal dieven of gespuis)

Gewoon, die politie die nu al moeite heeft om door een grote stad te kunnen patrouilleren? Weet niet of je ooit buiten Schubbekutteveen bent geweest, maar hier in Amsterdam is het veel als ik 1x per week een politiewagen zie. Hoe moeten die nou ooit een hele stad in de gaten houden.

Verder vind ik je idee maar heel eng, ik wil als volwassen persoon niet me verantwoorden naar de overheid/politie wat ik om 1 uur 's nachts op straat doe, zolang ik geen aantoonbaar overlast veroorzaak. Dat jij een burgertrutje bent wat om 10 uur naar bed gaat vind ik prima, maar laat mij lekker laat in de nacht hardlopen, zoals ik graag doe.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:20:30 #15
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60788368
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:02 schreef voetballeh het volgende:
wat is julie mening?
Een verschrikkelijk kutidee dat het vooral in dictaturen goed doet. Feitelijk wordt je dan door de overheid gevangen gezet in je eigen huis.

Verder zijn er 1 miljoen redenen om naa 22:30 de hort op te gaan en welke dat gaat jou eigenlijk geen donder aan.

Als jij echt zo panisch wordt van alles dat er na 22:30 gebeurt dan zul je ergens in het buitengebied moeten gaan wonen. Dan kan de rest ongestoord, uitgaan, tot laat op bezoek gaan, de hond uitlaten, en wat nog meer naar wens is.
pi_60788379
quote:
Nu zijn er natuurlijk mensen die s'nachts werken, zoals bakkers, brandweerlieden, hotel receptie etc.
Deze mensen kunnen een pasje aanvragen waarop hun functie staat en de reden waarom ze zich buiten de vastgestelde tijden op straat mogen begeven.
Da's nou weer jammer. Ik zag al bijna een eind komen aan mijn nachtdiensten.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_60788381
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:16 schreef Jarno het volgende:

[..]

Iemand die 's avonds uit eten gaat is niet onschuldig? .

Jarno, lees m'n OP, vanaf je 16de al mag je tot 22:00 buiten zijn. tijd zat om uit eten te gaan lijkt me toch?
pi_60788415
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:20 schreef voetballeh het volgende:

[..]

Jarno, lees m'n OP, vanaf je 16de al mag je tot 22:00 buiten zijn. tijd zat om uit eten te gaan lijkt me toch?
Als je om 18 uur in de FEBO zit wellicht.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:22:15 #19
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_60788416
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:20 schreef voetballeh het volgende:

[..]

In wat voor wereld leef jij?
pi_60788445
Hoe oud is de TS?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:24:05 #21
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60788483
quote:

Vooral in het weekend gaan velen van hen gewoon lekker bier drinken en dansen in de kroeg

Maar dat zit er voor jou niet in kennelijk
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:24:05 #22
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_60788484
Wat mijn mening is? Als ik die hier ventileer dan krijg ik een dikke ban.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_60788558
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Vooral in het weekend gaan velen van hen gewoon lekker bier drinken en dansen in de kroeg

Maar dat zit er voor jou niet in kennelijk
jamaar dat kan gewoon, als je om 19:00 al begint, is 22:30 toch wel een aardige eindtijd?
plezier blijft gewoon hetzelfde hoor.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:26:52 #24
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_60788565
wat mij betreft mag er best een avondklok ingesteld worden, tot een bepaalde leeftijd.
Nu erger ik me vaak aan schreeuwende/ gillenende jongeren (kinderen zelfs van jaartje of 10?) die om 11 uur s avonds nog op straat hangen. Ze zijn wel vaak van arabische afkomst, typerend weer.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_60788578
Als we iedereen gewoon standrechtelijk executeren zijn we gelijk van alle criminaliteit af!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:28:01 #26
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_60788599
Wat nog veiliger is
  • Iedereen dient de rest van z'n leven binnenshuis te blijven behalve mensen met beroepen waar je -echt- voor naar buiten moet
  • Het liefst zo min mogelijk bewegen. Voedsel wordt naar je toe gebracht en je kan via internet al je boodschappen doen
  • Copulatie gebeurt alleen nog maar dmv kunstmatige inseminatie waarbij meteen op soa's wordt gefiltert. Wie je bevrucht wordt door een random functie in de computer uitgerekend.
  • There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
      woensdag 13 augustus 2008 @ 11:30:18 #27
    136343 BasEnAad
    , die clown en die acrobaat!
    pi_60788664
    TS, doe normaal!
    pi_60788670
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 11:26 schreef controlaltdelete het volgende:
    wat mij betreft mag er best een avondklok ingesteld worden, tot een bepaalde leeftijd.
    Nu erger ik me vaak aan schreeuwende/ gillenende jongeren (kinderen zelfs van jaartje of 10?) die om 11 uur s avonds nog op straat hangen. Ze zijn wel vaak van arabische afkomst, typerend weer.
    Dus discriminatie op leeftijd én afkomst. Top!
    pi_60788688
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 11:08 schreef daftme het volgende:
    Mijn vraag. Ga je weleens uit of draai je weleens nachtdiensten? Rij je snachts nooit ergens van terug?

Slecht idee. Wat bezielt je

Tevens Voetballeh topics

Ookal is zijn idee heel triest
    Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
    pi_60788696
    Zullen we anders maar weer gelijk teruggaan naar 1940
    "The quieter you become, the more you are able to hear."
      woensdag 13 augustus 2008 @ 11:31:18 #31
    29444 RemcoDelft
    4 8 15 16 23 42
    pi_60788704
    Beter nog: geef iedereen 1 tijdsvenster per dag waarin-ie 1 uur naar buiten mag! Niet allemaal tegelijk, dan zijn er nooit meer dan 1 miljoen mensen buiten, houden we de rest binnen.
    Oja, en iedereen met een strafblad krijgt 2 stokslagen elke keer dat-ie buiten kijkt.
    censuur :O
    pi_60788711
    Laten we de TS gewoon een totale ban geven op fok dat is net zoals niemand meer na 22.30 buiten laten komen.
    pi_60788807
    Waarom zouden mensen überhaupt buiten moeten komen?
    Mensen kunnen net zo goed binnenshuis eten.
    Geef iedere auto een RFID-chip waar de werktijden op staan opgeslagen. Men mag dan 1 uur voor aanvang van werk en 1 uur na afloop van werk in de file staan. Ben je buiten die tijden buiten of op de weg: Boete!
    Behalve de veiligheid is dat ook nog eens goed voor de schatkist!
    pi_60788846
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 11:31 schreef RemcoDelft het volgende:
    Beter nog: geef iedereen 1 tijdsvenster per dag waarin-ie 1 uur naar buiten mag! Niet allemaal tegelijk, dan zijn er nooit meer dan 1 miljoen mensen buiten, houden we de rest binnen.
    Oja, en iedereen met een strafblad krijgt 2 stokslagen elke keer dat-ie buiten kijkt.
    Battle Royale halsbanden zijn veel effectiever.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 11:36:12 #35
    17205 Profesor
    I have a dream!
    pi_60788848
    quote:
    Ze zijn wel vaak van arabische afkomst, typerend weer.
    Valt op dat veel Noord-Afrikanen zichzelf Arabisch noemen...
    [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 11:36:33 #36
    75043 Hexagon
    Vreemd Fenomeen
    pi_60788860
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 11:26 schreef voetballeh het volgende:

[..]

jamaar dat kan gewoon, als je om 19:00 al begint, is 22:30 toch wel een aardige eindtijd?
    plezier blijft gewoon hetzelfde hoor.
    Ja dat kan, maar sommige mensen hebben de voorkeur om op die tijd nog even iets anders te doen

Verder kan ik rijtjes vol eerlijke dingen opdreunen die in de nacht gebeuren.

Verder heb ik liever een beetje extra criminaliteit in de nacht dan dat ik gebukt moet gaan onder een avondklokregime van bange mensen.
    pi_60788894
    het enige tegenargument dat ik tot nu toe heb gelezen, na alle onzin gefilterd te hebben, is:

"boehoeh ik wil na m'n bedtijd ook nog buiten spelen "

Kan iemand met een zinnig tegenargument komen?

Hexagon, zou je wat activiteiten kunnen noemen dan die per se om 2:00 AM per se moeten gedaan worden?
    in't pikke donker? wat niet tot de volgende dag kan wachten? ik ben benieuwd.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 11:41:02 #38
    75043 Hexagon
    Vreemd Fenomeen
    pi_60789012
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 11:37 schreef voetballeh het volgende:
    het enige tegenargument dat ik tot nu toe heb gelezen, na alle onzin gefilterd te hebben, is:

Ik vind "extreme vrijheidsbeperking" een prima argument. De overheid hoeft mijn wekelijkse agenda niet te bepalen en ook niet een eerlijk persoon als ik tot verdachte te maken.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 11:41:03 #39
    17205 Profesor
    I have a dream!
    pi_60789014
    quote:

Je wilt neuken om 24:00 en je condooms zijn op.. ..en de automaat is 3 straten verderop..
    [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 11:41:17 #40
    150517 SpecialK
    No hesitation, no delay.
    pi_60789024
    quote:

Hexagon, zou je wat activiteiten kunnen noemen dan die per se om 2:00 AM per se moeten gedaan worden?
    Wat lul jij steeds over "het donker". Jij woont ergens in de outback ofzo.
    pi_60789045
    quote:

Wat denk je nou zelf? Dergelijke draconische vrijheidsinperkende maatregelen hebben geen enkele plaats in een democratische rechtsstaat. Er zijn bovendien legio redenen waarom ik mij na 22:30 op straat begeef. Ten eerste werk ik bijvoorbeeld wel eens zo lang over dat ik na die tijd over straat moet. Ook wil ik wel eens gezellig naar de kroeg, voetbal kijken bij vrienden, etcetera. Verder is de praktische uitvoerbaarheid natuurlijk een lachertje. Maar goed, ik heb uberhaupt niet het idee dat dit een serieus topic is.
    pi_60789119
    quote:

Grappig ben je wel

Wanneer mogen we van jou zinnige argumenten verwachten voor dit verbod?
    pi_60789297
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 11:43 schreef Chewie het volgende:

[..]

Grappig ben je wel

Wanneer mogen we van jou zinnige argumenten verwachten voor dit verbod?

ik heb ze in m'n OP genoemd.

als men de avondklok invoert zal overlast dalen, aangezien iedereen binnen zit.
    - minder verkrachtingen (vrouwen zitten thuis en niet op straat)
    - minder berovingen/knokpartijen. (niemand op straat om te beroven of te slaan)
    - minder inbraken, aangezien er minder mensen op straat lopen, diegene die wel op straat loopt voert wat in z'n schild en de patrouilerende politie kan die meneer eens even gaan uitpluizen.

Wat is hierop tegen?
    pi_60789305
    quote:
    Ik zat mezelf af te vragen waarom er nog geen avondklok is ingesteld.
    het zou NL een stuk veiliger maken denk ik en er zitten meer voor- dan nadelen aan.

voordelen zijn:

- jongeren blijven niet meer tot snachts op straat hangen maar zijn op een nette tijd thuis, of ze logeren bij een vriendje/vriendinnetje.
    Lijkt me een zaak van goede opvoeding door de ouders.
    quote:
    - criminaliteit zal dalen. Aangezien er minder mensen op straat zijn om in de gaten te houden, kan de politie zich nu beter concentreren op lieden die s'nachts illegaal over straat lopen. Lieden met slechte bedoelingen, die s'nachts inbraken plegen en aanrandingen en drugs gebruiken.

Deze lieden die zonder reden op straat banjeren snachts kunnen worden gefoulieerd, ID check en even meegenomen worden naar het bureau voor verder onderzoek indien nodig...
    Meer dan de helft van de inbraken vindt plaats tussen 06.00 en 18.00 uur, ook hier maar een dagklok voor instellen?
    Oja, bron: Politiekeurmerkveiligwonen
    quote:
    nadelen zijn:

-je mag s'nachts niet meer over straat, maar of dat een nadeel is...s'nachts is't donker en zie je toch niks, dus wat is daar nou interessant aan, als je er eerlijk over nadenkt? Plus het is vaak ook nog koud!
    Hond uitlaten, hardlopen, terugkomen van restaurant/bioscoop/vrienden is dus niet meer mogelijk na 22:30?
    quote:
    verder kan ik geen nadelen bedenken eigenlijk.
    Denk nog maar eens wat dieper na dan...
    quote:
    Als de avondklok ingevoerd wordt, stel ik voor om voor leeftijdscategorieren verschillende tijdstippen in te voeren waarop je NIET meer op straat mag zijn. (vanaf 6:00 AM mag je je weer op straat begeven, tijd zat om optijd op je werk te komen of op school)
    Omdat ik een stukje moet rijden en op tijd wil beginnen ben ik vaak al voor 06.00 uur op straat. Dat mag dus niet meer en ik word opeens een crimineel?
    quote:
    tot 10 jaar: om 18:00 BINNEN zijn (dan lekker eten, beetje fabeltjeskrant kijken en netjes om 20:00 in je nest, zoals't hoort)
    Fijn dat jij even bepaalt hoe het hoort.
    quote:
    tot 16 jaar: om 20:00 BINNEN zijn (douchen, beetje tmf kijken of een film, en rond 21:00-21:30 slapen, ben je de volgende dag weer fit voor school.)

tot 18 jaar: om 22:00 BINNEN zijn. (kan je om 20:00 nog gezellig met je vrienden naar het cafe en om 22:00 relaxed thuis chillen)
    maar wel alleen thuis chillen want je vrienden kunnen niet meer over straat.
    quote:
    vanaf 21 jaar: 22:30 BINNEN zijn. (nog een half uurtje relaxed langer uitgaan, maar met het rookverbod in de cafe's is er nu toch geen kont meer aan en buiten roken zorgt voor teveel overlast voor buurtbewoners die rustig willen kunnen SLAPEN!
    En wie gaat al die leeftijden controleren? Ik denk dat de politie dan tot 22:30 (wat een belachelijk vroege tijd is trouwens) drukker is met het controleren van ID-bewijzen van onschuldigen dan met het "vangen van boeven".
    quote:

Leuk, meer aanvragen, meer pasjes, meer bureaucratie en bijzonder gevoelig voor fraude. Strak plan.
    quote:
    Ik denk echt dat dit een nagenoeg waterdicht systeem is dat ervoor gaat zorgen dat criminaliteit (die zich toch vaak s'nachts of in't donker afspeelt) tot een minimum beperkt zal gaan worden.
    Ja, zo waterdicht als een zeef bijzonder effectief en heel erg haalbaar!
    quote:
    wat is julie mening?
    Laten we het maar niet doen, voor uitleg zie ^.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 11:49:50 #45
    75043 Hexagon
    Vreemd Fenomeen
    pi_60789319
    quote:

-Een gezellig feestje kan uitlopen, door dit soort rigide regelgeving wordt mijn sociale plezier beperkt omdat iedereen naar huis moet terwijl het hele gezellig is
    -Mijn imaginaire hond kan wel eens naar de wc moeten
    -Mijn familie/vrienden kunnen in de problemen komen waardoor ik naar ze toe moet
    -Een goede full moon party vind bij voorkeur in de nacht plaats
    -Droppings, spooktochten etc. vinden bij voorkeur plaats als het donker is
    -Als ik ver van huis ben kan ik laat thuiskomen
    -Mijn imaginaire geloof kan prediken dat ik s'nacht op straat moet bidden
    -Veel vluchten vertrekken in de nacht
    -Ik kan zelf bepalen hoe laat ik naar huis kan als ik ergens ben
    ...
    pi_60789342
    Wat is de mening van Gia, vraag ik me dan af. .
    I´m back.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 11:50:53 #47
    189978 controlaltdelete
    Ik reageer niet op trollen
    pi_60789351
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 11:30 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dus discriminatie op leeftijd én afkomst. Top!
    onzin. Er is al sprake geweest om een avondklok voor jeugdigen in te stellen ivm overlast. Als je dit alleen zou doen voor arabische jongeren dan is het discriminatie.
    Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 11:51:02 #48
    36858 Semisane
    Iemand nog een koekje?
    pi_60789356
    quote:

wat is julie mening?
    Mijn mening is dat mensen die dit soort idiote plannen verzinnen, duidelijk totaal niks hebben begrepen van de geschiedenis.

Daarbij waarom zou een mens niet de vrijheid mogen hebben om te bepalen waneer ze buiten mogen zijn? Minder criminaliteit? Ja tuurlijk, criminelen houden zich namelijk over het algemeen zo netjes aan de wet.
    Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
    "Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
    pi_60789424
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 11:49 schreef DivineJester het volgende:

Hond uitlaten, hardlopen, terugkomen van restaurant/bioscoop/vrienden is dus niet meer mogelijk na 22:30?

je kan toch de middagvoorstelling of die 18:00/19:00 pakken?
    hardlopen kan je ook voor de avondklok en je hond uitlaten kan je een pasje voor aanvragen dat je daarvoor over straat mag, zie m'n OP.

mensen met een baan o.i.d. waarvoor ze de avondklok moeten breken kunnen een pasje aanvragen.
    pi_60789467
    voetballeh denkt dat het leven grotendeels ophoud in de grote steden om 22:00 ?

Klacht: Voetballeh woont in Friesland.
    Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
    pi_60789495
    Iedereen in nederland opsluiten, dan ben je pas echt veilig
    Lurf is the message and the message is Lurf
    pi_60789511
    Ik vind het een uitstekend plan.
    Er moeten nog wat details uitgewerkt worden, maar verder is het helemaal OK.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 11:56:28 #53
    75043 Hexagon
    Vreemd Fenomeen
    pi_60789527
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 11:48 schreef voetballeh het volgende:

Wat is hierop tegen?
    Dat de maatregelen die je voorstelt mij beroven van mijn vrijheid om mijn eigen agenda te kunnen bepalen en mij bovendien een verdachte maken. Dat is er op tegen.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 11:56:51 #54
    136343 BasEnAad
    , die clown en die acrobaat!
    pi_60789546
    Als er 's nachts niemand op straat is, geef je dus criminelen alle ruimte. Totaal geen controle meer. Ik denk dat de criminaliteit hierdoor juist stijgt.

Ik denk dat Nederland echt veiliger wordt als fascisten als TS hun mond houden.
    pi_60789551
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 11:55 schreef lurf_doctor het volgende:
    Iedereen in nederland opsluiten, dan ben je pas echt veilig
    Jij hebt de dertiende #filo prijsvraag gewonnen, mien jong.
    KP, kom er maar in...
    I´m back.
    pi_60789579
    loop maar gauw onder een bus - niets persoonlijks, maar het zou wonderen doen voor de Nederlandse concurrentiepositie.
    Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
    pi_60789625
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 11:56 schreef BasEnAad het volgende:
    Als er 's nachts niemand op straat is, geef je dus criminelen alle ruimte. Totaal geen controle meer. Ik denk dat de criminaliteit hierdoor juist stijgt.

Ik denk dat Nederland echt veiliger wordt als fascisten als TS hun mond houden.
    Ach, we moeten de fascisten gewoon eens een kans geven in Nederland, vind ik. .
    I´m back.
    pi_60789643
    Goed voor de popcorn branch.
    I´m back.
    pi_60789741
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 11:53 schreef voetballeh het volgende:

[..]

hardlopen kan je ook voor de avondklok en je hond uitlaten kan je een pasje voor aanvragen dat je daarvoor over straat mag, zie m'n OP.

mensen met een baan o.i.d. waarvoor ze de avondklok moeten breken kunnen een pasje aanvragen.
    Ja leuk, de middagmatinee (waar ze niet alle films vertonen i.v.m. minimum leeftijd enzo). Ik neem wel even een middagje vrij van mijn werk!
    Ik zou mijn hond ook 's middags uit kunnen laten en als deze dan 's avonds aandrang krijgt meedelen dat ie maar even tot de volgende ochtend moet wachten, komt goed.
    Ik eet rond een uurtje of 18:00 meteen uit mijn werk, dat laat ik graag even zakken alvorens te gaan hardlopen. Het zou kunnen, eerder lopen maar dat vindt mijn lichaam niet heel gaaf.

Wat ga je overigens in de winter doen als het rond een uurtje of 18:00 al donker is? De klok naar voren zetten?
      woensdag 13 augustus 2008 @ 12:05:00 #60
    75043 Hexagon
    Vreemd Fenomeen
    pi_60789778
    quote:

[..]

Ja, of niet want dan heb ik wat anders te doen

Zie je nou echt niet in dat het volkomen immoreel is om alle onschuldige burgers s'nachts in hun eigen huis op te sluiten omdat jij wel weet hoe hun agenda-indeling het beste is?
    pi_60789787
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 11:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij hebt de dertiende #filo prijsvraag gewonnen, mien jong.
    KP, kom er maar in...
    Ow, ik het topic niet echt gelezen, maar zo'n debiel idee vraagt natuurlijk om debiele reactie's

P.S. Wat heb ik gewonnen
    En wanneer wordt het toegestuurd.
    Lurf is the message and the message is Lurf
    pi_60789824
    Dat mensen hier nog op ingaan zeg,,,

Voor wie het nog niet doorheeft, 'voetballeh' is gewoon de zoveelste kutkloon van Aernout/SeLang.
    pi_60789826
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:05 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Ow, ik het topic niet echt gelezen, maar zo'n debiel idee vraagt natuurlijk om debiele reactie's

P.S. Wat heb ik gewonnen
    En wanneer wordt het toegestuurd.
    Moet je KP, Koekepan, vragen. .
    Maar het is je van harte gegund.
    Neem anders even contact op met yvonne per PM. .
    I´m back.
    pi_60789863
    quote:

[..]

- minder inbraken, aangezien er minder mensen op straat lopen, diegene die wel op straat loopt voert wat in z'n schild en de patrouilerende politie kan die meneer eens even gaan uitpluizen.

Wat is hierop tegen?
    Wat er op tegen is, is dat ik, zonder strafbare feiten pleeg al als een crimineel behandeld ga worden omdat ik niet als een bibberende angsthaas achter de gordijnen weggedoken zit omdat er allemaal boze enge mensen buiten lopen, maar omdat ik gewoon een rondje hardloop, buiten, in het donker.
    Volslagen belachelijk als je denkt dat je hier criminaliteit mee terugdringt. Je verschuift het hoogstens naar andere dagdelen/plaatsen waar de politie niet controleert. Verder is het volstrekt onhaalbaar i.v.m. de personele en administratieve last die er bij de politie op het bordje komt.
    pi_60790098
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:03 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ja leuk, de middagmatinee (waar ze niet alle films vertonen i.v.m. minimum leeftijd enzo). Ik neem wel even een middagje vrij van mijn werk!
    Ik zou mijn hond ook 's middags uit kunnen laten en als deze dan 's avonds aandrang krijgt meedelen dat ie maar even tot de volgende ochtend moet wachten, komt goed.
    Ik eet rond een uurtje of 18:00 meteen uit mijn werk, dat laat ik graag even zakken alvorens te gaan hardlopen.
    jij begint het te snappen.
    pi_60790195
    Dat poepen van je hond moeten ze ook op die manier aan banden leggen, DivineJester.
    I´m back.
    pi_60790227
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:14 schreef giscard het volgende:

[..]

jij begint het te snappen.
    Weet je wat, ik ga al etend hardlopen om 18:00 naar de bioscoop met mijn hond waar ik een leuke film kan kijken en dan hardlopend weer terug, onderweg nog een keer mijn hond uitwringend!

Het is eigenlijk zo gemakkelijk!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_60790235
    En je creeert extra banen voor de avondklok controleurs. Dus meer mensen uit de uitkering. Alleen maar positieve effecten.
    pi_60790319
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:18 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Weet je wat, ik ga al etend hardlopen om 18:00 naar de bioscoop met mijn hond waar ik een leuke film kan kijken en dan hardlopend weer terug, onderweg nog een keer mijn hond uitwringend!

Het is eigenlijk zo gemakkelijk!

En ik heb niet eens een hond, dat maakt het nog makkelijker.
    Je mag de hond van mijn overbuurvrouw wel lenen.
    pi_60790361
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:18 schreef giscard het volgende:
    En je creeert extra banen voor de avondklok controleurs. Dus meer mensen uit de uitkering. Alleen maar positieve effecten.
    Melkertbanen weliswaar...
    I´m back.
    pi_60790387
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:18 schreef giscard het volgende:
    Je kunt ook werken met leeftijdsgebonden stroomnekbanden die registreren als je je buiten de avondklok niet in een gebouw bevindt en je een immense schok geven. Doeltreffend en high-tech, ook nog eens goed voor onze conurrentiepositie als de buurlanden dit geweldige plan ook gaan invoeren. Nederland zit gebeiteld!
    pi_60790443
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef giscard het volgende:

[..]

Je mag de hond van mijn overbuurvrouw wel lenen.
    Waar woon je, ik moet wel weer om 23:30 thuis zijn natuurlijk en met mijn gemiddelde snelheid kom ik al hardlopend niet zo heel ver, zeker als ik ook nog een leuk kinderfilmpje wil meepakken onderweg.
    pi_60790832
    Goed idee. Beter nog: iedereen om 8 uur binnen en naar bed.
    pi_60790834
    als ik hier seriuus op in zou gaan zou ik zeggen :
    ik ken genoeg mensen die in het weekend echt niet om 11 uur al thuis zijn nadat ze naar de kroeg geweest zijn.
    meeste mensen van 18+ komen pas 10 uur in de kroeg en komen om 3 uur weer thuis.
    en gelijk hebben ze waarom zou je zo vroeg thuis komen dan is je weekend toch ook niet leuk meer.
    pi_60790856
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:30 schreef EchtGaaf het volgende:
    Goed idee. Beter nog: iedereen om 8 uur binnen en naar bed.
    En handen boven de lakens. .
    Pardon, het dekbed...
    I´m back.
    pi_60790863
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:22 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Waar woon je, ik moet wel weer om 23:30 thuis zijn natuurlijk en met mijn gemiddelde snelheid kom ik al hardlopend niet zo heel ver, zeker als ik ook nog een leuk kinderfilmpje wil meepakken onderweg.
    Ik heb net met de buurvrouw overlegd.
    Het plobreem is dat de hond voor 17.00 uur naar bed moet.
    pi_60790964
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En handen boven de lakens. .
    Pardon, het dekbed...
    Zelfbevredigingverbod zou inderdaad wel nuttig zijn.

Handhaving is niet moeilijk. Iedereen verplichte webcam op slaapkamer.
    pi_60790994
    Kan iemand een woedende meute veteranen optrommelen die TS 't één en ander uit willen leggen?
      † In Memoriam † woensdag 13 augustus 2008 @ 12:34:54 #79
    159335 Boze_Appel
    Vrij Fruit
    pi_60790996
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Webcam? Dat immorele internet met al haar vunzigheid laten bestaan?
    Carpe Libertatem
    pi_60791047
    quote:

[..]

Of de stroomnekband in kleiner formaat om de piemel en als er masturbatie wordt geconstateerd een flinke schok!
    pi_60791054
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:34 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Webcam? Dat immorele internet met al haar vunzigheid laten bestaan?
    Nee, alleen de overheid over internet beschikken. Voor controles natuurlijk
    pi_60791083
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:36 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Of de stroomnekband in kleiner formaat om de piemel en als er masturbatie wordt geconstateerd een flinke schok!
    En wat met de dames dan?
    pi_60791131
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:37 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En wat met de dames dan?
    Een elektro-pessarium?
    pi_60791139
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:36 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik voorzie een chaos bij de sollicitatieprocedure.
    pi_60791181
    quote:

[..]

Ja, hoor, EchtGaaf, gaan die blagen geile zelfbevredigingsfilmpjes naar elkaar emailen, tuurlijk joh. Je weet toch zelf ook wel dat het bekijken van beelden van van seksuele handelingen, ook al zijn die auto-erotisch van aard, leidt tot het opwekken van seksuele gevoelens bij degenen die die beelden zien? Waarom zouden verschillende soorten van pornografie zo'n doorslaand commercieel succes zijn op internet, denk je? Dat is wetenschappelijk, en 'onstoffelijk', meerdere malen door geile wetenschappers bewezen.
    I´m back.
    pi_60791184
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, juist niet. Daar hangen ook webcams.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 12:39:44 #87
    181667 Strani
    Beroemde influencer
    pi_60791203
    Ik wil deze OP graag voordragen voor 'Domste Post 2008'. Kan ik op jullie steun rekenen?

Verder zou ik er geen woorden aan vuilmaken. Iemand die zo'n vreemde kijk op de wereld heeft zal toch geen discussie aankunnen/willen.
    Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
    2006 Time Person of the Year
    pi_60791209
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

In de advertentie:
    "Ervaring met webcam-gluren is een pré"
    pi_60791323
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:39 schreef DivineJester het volgende:

[..]

In de advertentie:
    "Ervaring met webcam-gluren is een pré"
    Daar ga ik dan maar even aan werken.
    pi_60791600
    quote:

[..]

Wat is hierop tegen?
    Ja en nu graag zinnige argumenten i.p.v. ongefundeerde aanname's
      Moderator woensdag 13 augustus 2008 @ 13:00:02 #91
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_60791966
    Drie vragen aan TS:

• Is het inderdaad zo dat er 's avonds meer misdrijven worden gepleegd? Bron?
    Volgens mij is het namelijk niet zo. Zakkenrollen bijvoorbeeld zal overdag veel vaker voorkomen dan 's avonds, winkel/bankovervallen idem dito.

• Als iedereen 's avonds binnen moet blijven, zal de criminaliteit die normaal 's avonds plaatsvindt, zich niet gewoon naar overdag verplaatsen?

• Ben jij wel helemaal normaal?

Als je voor een tijdsklok bent, rot lekker op of begin een of andere ultrarechtse partij die daarna verboden wordt. Je bent gewoon een wereldvreemde eikel die waarschijnlijk in een of ander gat woont.
  • Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
    pi_60792004
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, hoor, EchtGaaf, gaan die blagen geile zelfbevredigingsfilmpjes naar elkaar emailen, tuurlijk joh. Je weet toch zelf ook wel dat het bekijken van beelden van van seksuele handelingen, ook al zijn die auto-erotisch van aard, leidt tot het opwekken van seksuele gevoelens bij degenen die die beelden zien? Waarom zouden verschillende soorten van pornografie zo'n doorslaand commercieel succes zijn op internet, denk je? Dat is wetenschappelijk, en 'onstoffelijk', meerdere malen door geile wetenschappers bewezen.
    Er wordt dan geen sex meer bedreven. Ook geen kindertjes meer . Alles opgelost.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 13:01:24 #93
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_60792008
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:36 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Want bij de overheid werken geen mensen natuurlijk.
    pi_60792049
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 13:01 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Er wordt dan geen sex meer bedreven. Ook geen kindertjes meer . Alles opgelost.
    Dat is inderdaad de ultieme oplossing voor alle problemen.
    pi_60792444
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:39 schreef Strani het volgende:
    Ik wil deze OP graag voordragen voor 'Domste Post 2008'. Kan ik op jullie steun rekenen?

Verder zou ik er geen woorden aan vuilmaken. Iemand die zo'n vreemde kijk op de wereld heeft zal toch geen discussie aankunnen/willen.
    mijn steun heb je. ts zal de steun van het kabinet wel hebben
    underground forever baby
    pi_60792853
    Hoort dit niet in onzin?
    Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
    Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 13:29:04 #97
    67478 Radjesh
    Dire Straits!
    pi_60792915
    Wat een slecht idee idd
    pi_60792971
    Heb je dit voorstel eigenlijk al naar president Ben gemaild TS?
      † In Memoriam † woensdag 13 augustus 2008 @ 13:37:59 #99
    31818 Barbaaf
    Awesomely sprightly
    pi_60793174
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:38 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Een elektro-pessarium?
    Yep, die is afgestemd op de al eerder genoemde penisring. Alleen als de juiste twee bij elkaar zijn is opwinding toegestaan, in alle andere gevallen zal, naast de ook al genoemde stroomstoot, een berichtje uitgaan naar de plaatselijke kerkleiders.
    Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 13:43:38 #100
    53851 BoNi
    pi_60793327
    TS lacht zich slap om alle serieuze reacties op dit topic
    Schitterend!
    pi_60793553
    Ga lekker naar een of andere communistische heilstaat ofzo IDIOOT!

Nog meer overheidsbemoeienis
    pi_60793584
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 13:43 schreef BoNi het volgende:
    TS lacht zich slap om alle serieuze reacties op dit topic
    Al de serieuze reacties over penisringen en masturbatiecamera's bedoel je?
    pi_60793649
    voetballeh heeft geen vrienden en wil derden die dat wel hebben weerhouden van het beleven van olijke tijden.

een avondklok in NL, right. Dan word ik wel pissed off.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 13:57:22 #104
    53851 BoNi
    pi_60793652
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 13:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Al de serieuze reacties over penisringen en masturbatiecamera's bedoel je?
    Topic heeft inmiddels een iets andere wending genomen inderdaad, maar werd in eerste instantie toch vrij serieus op gereageerd
    Schitterend!
    pi_60793730
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 13:57 schreef BoNi het volgende:

[..]

Topic heeft inmiddels een iets andere wending genomen inderdaad, maar werd in eerste instantie toch vrij serieus op gereageerd
    Tsja, in POL komen wel vaker dit soort idiote ideeën voorbij, dus bij voorbaat weet je meestal niet zeker of een topic nou serieus bedoeld is. Dat bleek in dit geval echter vrij snel.
    pi_60793776
    1 woord...stierenstront....

Een pasje aanvragen om je hond uit te mógen laten......Wat een mop....

Stand up comedian Voetballeh ....
    Heute war Gestern noch Morgen....
    pi_60794109
    quote:

Dus tussen je 18e en 21e heb je vrij spel?
    pi_60794111
    Dit is verdomme onze wereld, niet die van een eventuele overheid.

Ik stem voor een avondklok voor wouten, dat die na 22:00 gewoon geen snelheidscontroles en andere rovende bezigheden meer houden.
    pi_60794170
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 14:14 schreef Salvad0R het volgende:
    Dit is verdomme onze wereld, niet die van een eventuele overheid.
    Inderdaad, de overheid dient het volk.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 15:08:22 #110
    150517 SpecialK
    No hesitation, no delay.
    pi_60795550
    quote:
    avondklok maakt NL veiligeruitermate gefrustreerd en agressief denk ik.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 16:08:00 #111
    198904 Tizitl
    Militant pacifist
    pi_60797426
    Nederland hoeft van mij niet veiliger, we zijn al meer dan voldoende privacy kwijtgeraakt onder het mom van veiligheid! Nederland is nog altijd een van de veiligste landen ter wereld en een klein risico heb je altijd, daar zullen mensen gewoon mee moeten leren omgaan in plaat van wanhopig proberen elk risico altijd uit te sluiten. Het lijkt wel of mensen in westerse landen niet een meer met dergelijke minieme risico's om kunnen gaan.

Verder hoeft de overheid niet alles van mij als burger te weten, zeker niet als het nut voor de veiligheid miniem is of (vaak) niet eens aangetoond. De politiek heeft er een handje van om de burgers angst voor bijvoorbeeld terrorisme aan te jagen en vervolgens de privacy en vrijheden verder te beperken.

In een democratie hoort de burger het systeem te controleren maar het lijkt er meer en meer op dat het omgekeerde het geval aan het worden is....

(alvast excuses voor de zwakke schrijfstijl, ik wordt nogal pissig van dit onderwerp)
      woensdag 13 augustus 2008 @ 16:21:19 #112
    116091 Heatseeker
    ATTAMOTTAMOTTA
    pi_60797906
    En dan het leger inzetten, elke burger die na 12.00 nog over straat loopt, een extra poepgat erin schieten.

Ik stem voor.
    Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
    pi_60799712
    Als het erom gaat Nederland veiliger te maken is algeheel leegmaken van Nederland eenvoudiger, goedkoper en effectiever. Ik denk dat het voor de Nederlander die zo graag een veilige straat wil dat 'ie er een algehele avondklok voor over heeft een beter idee is te verhuizen naar Saoudie-Arabie of Noord-Korea, dan om alle wel volwassen Nederlanders te overtuigen van het heil van zoveel dwang.
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      woensdag 13 augustus 2008 @ 19:40:54 #114
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_60803059
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 13:53 schreef Revolution-NL het volgende:
    Ga lekker naar een of andere communistische heilstaat ofzo IDIOOT!

Nog meer overheidsbemoeienis
    Idd, totaal belagelijk plan. Dat betekend gewoon dat ik s'avonds nooit meer weg kan voor mijn werk omdat ik dan vaak te laat thuis ben.

Daarnaast nog meer overheidsbemoeienis
    Experience is what you get when you don't get what you wanted
    Take my advice ... I don't use it anyway...
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
    pi_60810415
    Of de TS nou serieus is of niet, er zijn mensen die echt zo denken en waarschijnlijk ook een plan als de TS voordraagt tof vinden. Daar krijg ik nou rillingen van
    What Would Goku Do
    pi_60812039
    TS ik hoop dat dit een grap is.
    Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
      woensdag 13 augustus 2008 @ 23:30:50 #117
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_60812300
    De avondklok.

Nu zit iedereen thuis voor de buis, sociale controle op straat is weg = criminaliteit.
    Idee: iedereen verplicht op straat tot 23.00
    Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
    pi_60817244
    Wat begrijpen mensen in Nederland nou niet?

Een avondklok instellen is verschuiven van problemen i.p.v. oplossen van problemen. Door een avondklok in te sttellen straf je iedereen. Nee, je moet alleen de jongeren die voor problemen zorgen straffen. Pak die jongeren aan, hervoed ze op. Zowel preventieve als harde maatregelen zijn er nodig. Problemen zijn er om op te lossen!
      donderdag 14 augustus 2008 @ 12:53:38 #119
    111528 Viajero
    Who dares wins
    pi_60823337
    Geachte TS,

Het lijkt me, gezien de reacties op dit forum, dat je hier niet echt op de juiste plaats bent. Er is echter een plaats waar verfrissende, nieuwe en praktische ideeen zoals deze altijd welkom zijn, en hoogstwaarschijnlijk tot wet zullen worden gemaakt. Sluit je bij ons aan op:

www.cda.nl
    It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
    pi_60830332
    belachelijk
    als je niet sterk bent moet je slim zijn
      donderdag 14 augustus 2008 @ 17:57:05 #121
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_60830764
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 23:30 schreef Yildiz het volgende:
    De avondklok.
    [ afbeelding ]
    Nu zit iedereen thuis voor de buis, sociale controle op straat is weg = criminaliteit.
    Idee: iedereen verplicht op straat tot 23.00
    Op zich wel interessant om de criminaliteit 's avonds in noord-west europa te vergelijken met zuid-europa, waar het leven zich veel meer op straat afspeelt.
      donderdag 14 augustus 2008 @ 22:09:19 #122
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_60837642
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 12:53 schreef Viajero het volgende:
    Geachte TS,

Het lijkt me, gezien de reacties op dit forum, dat je hier niet echt op de juiste plaats bent. Er is echter een plaats waar verfrissende, nieuwe en praktische ideeen zoals deze altijd welkom zijn, en hoogstwaarschijnlijk tot wet zullen worden gemaakt. Sluit je bij ons aan op:

www.cda.nl
    .
    Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
    pi_60837988
    een avondklok?
    nooit en te nimmer mag dat gaan gebeuren in Nederland.
    strengere sociale controle wel
    If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
    pi_60839793
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 22:09 schreef Yildiz het volgende:

[..]

.
    Ik acht ze er bijna toe in staat.
      zondag 17 augustus 2008 @ 13:38:58 #125
    189649 fjetz
    1337 h4x0r n1nj4
    pi_60898716
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 14:01 schreef King-Kurt het volgende:
    1 woord...stierenstront....

Een pasje aanvragen om je hond uit te mógen laten......Wat een mop....

Stand up comedian Voetballeh ....
    En buiten dat weet ik wat voor huisdier alle inbrekers dan hebben.
    Dat is dan trouwens wel makkelijk weer, dan pak je gewoon alle mensen met een hond op, want daar zullen dan wel wat inbrekers tussen zitten!
    Heeuuhhh! Neem er nog 1!
    pi_60920991
    eigenlijk moeten we meelei hebben met dit persoon. vroeger door zijn ouders verstoten en op een tuchtinternaat diep in de veluwe gestopt waar de hoofdmeester vroeger veel trauma' s had opgelopen en zijn frustraties alleen kon botvieren op hem. Nu probeerd TS onbewust datzelfde op ons...

'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
    'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
    We zullen je nooit, nooit vergeten
    1947-2016
    pi_60924878
    quote:
    Nu erger ik me vaak aan schreeuwende/ gillenende jongeren (kinderen zelfs van jaartje of 10?) die om 11 uur s avonds nog op straat hangen. Ze zijn wel vaak van arabische berberse afkomst, typerend weer.
    Mee eens.

Verder leven we gelukkig in een vrij land. Als ik midden in de nacht mijn hond wil uitlaten, moet dat gewoon kunnen. Verder kom ik na een avonddienst na 22:30 uur thuis. Ik noem maar wat hoor.

Vrijheid is een groot goed. Verder kent de politie zijn pappenheimers echt wel.
    pi_60925536
    Uit je openingspost kan ik begrijpen dat je bang voor meer, en meer criminaliteit? Als je met zo'n idee komt, pak dan de criminaliteit aan en los het niet zo op.
    Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
      maandag 18 augustus 2008 @ 15:31:42 #129
    36858 Semisane
    Iemand nog een koekje?
    pi_60925703
    De TS doet al tijden niet meer mee in deze "discussie", ik heb zo'n idee dat zijn mammie een avondklok op zijn internetconnectie heeft geplaatst.
    Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
    "Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
    pi_60994428
    Het idee an sich heeft wel wat, het werkt namelijk beter dan het opvoeden van schreeuwende kinders van een jaar of 13/14 die tot een uur of 10 / 11 stoer buiten hangen en je scheef aan kijken als je thuis komt van je werk. Vrijheid is een groot goed maar een boel mensen durven daar door al niet meer op straat. Ouderen en alleenstaande vrouwen bijv. En in wezen is er nu in veel steden al wel zo'n figuurlijke avond klok, na bepaalde tijden is het verstandig niet een bezoekje te brengen aan bepaalde wijken. Maar het idee van de avondklok is natuurlijk gewoon kut en zal nooit werken.

Ze kunnen criminelen beter een huis arrest geven
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_60997789
    quote:

[..]

Wat is hierop tegen?
    Vet hierboven van mij.
    Een vreemd argument. Volgens mij worden de meeste vrouwen juist thuis verkracht. Door mannen. Dus de overlast daalt niet als er minder vrouwen op straat lopen. Maar als er minder mannen op straat lopen.

Extra puntje dus voor TS: Vrouwen mogen te allen tijde op straat lopen, maar mannen niet.
    Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
    Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
    pi_60997838
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 12:42 schreef Red_85 het volgende:
    eigenlijk moeten we meelei hebben met dit persoon. vroeger door zijn ouders verstoten en op een tuchtinternaat diep in de veluwe gestopt waar de hoofdmeester vroeger veel trauma' s had opgelopen en zijn frustraties alleen kon botvieren op hem. Nu probeerd TS onbewust datzelfde op ons...

meelei??

en vaker gezien: probeerd??

En nooit van hoofdletters gehoord?
    Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
    Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
    pi_61032773
    Whahahaha als dit ooit ingevoerd wordt in Nederland dan peert ik hem zo snel mogelijk naar het buitenland. Één grote grap dit.
    Zonder wrijving geen glans
    pi_61053044
    Dat wordt de hond uitlaten in je camouflage jack
    Jusqu'ici tout va bien...
    pi_61053156
    HEY IS DIT EEN BHFH TOPIC?
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:37:45 #136
    45180 Dennis_enzo
    Geen usericon nee
    pi_61057023
    quote:

[..]

Dus alle inbrekers nemen een hond
    Ook geen sig dus
    pi_61058547
    ja kijk hier hebben ze het nog goed als je in het buitenland kijkt dan word je zo in gevangenis gegooit voor 10 jaar als je iemand heb berooft ik denk zelf dat de avond klok niet veel zin zal hebben als ze toch al weten dat de straffen best wel laag zijn.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')