quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:11 schreef ethiraseth het volgende:
Welja. Nog meer controle. En wie gaat dat handhaven?
Daarnaast is het de vraag of het vrijheid in algemene zin ten goede komt wanneer er steeds meer vrijheidsbeperkende maatregelen worden ingevoerd.quote:Utrecht - Overlast gevende jongeren rond het Utrechtse winkelcentrum de Gagelhof riskeren een gebiedsverbod van drie maanden in en rond het winkelcentrum in de wijk Overvecht. De Utrechtse burgemeester Aleid Wolfsen heeft tot deze extra maatregel besloten in overleg met politie en Openbaar Ministerie, vanwege de fors toegenomen overlast. Het OM kon nog niet zeggen wat de sanctie is indien het gebiedsverbod wordt overtreden.
Iemand die 's avonds uit eten gaat is niet onschuldig?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:15 schreef voetballeh het volgende:
aangezien de onschuldige mensen gewoon thuis op 1 oor liggen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:15 schreef voetballeh het volgende:
[..]
gewoon, de politie, die s'nachts ook patrouileert, lees m'n OP.
als (met m'n avondklok) er s'nachts mensen op straat lopen, zal dat VEEL meer opvallen en kan de politie eens even gaan uitzoeken wat die persoon daar te zoeken heeft. (meestal dieven of gespuis)
Een verschrikkelijk kutidee dat het vooral in dictaturen goed doet. Feitelijk wordt je dan door de overheid gevangen gezet in je eigen huis.quote:
Da's nou weer jammer. Ik zag al bijna een eind komen aan mijn nachtdiensten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:02 schreef voetballeh het volgende:
Nu zijn er natuurlijk mensen die s'nachts werken, zoals bakkers, brandweerlieden, hotel receptie etc.
Deze mensen kunnen een pasje aanvragen waarop hun functie staat en de reden waarom ze zich buiten de vastgestelde tijden op straat mogen begeven.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Iemand die 's avonds uit eten gaat is niet onschuldig?.
Als je om 18 uur in de FEBO zit wellicht.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:20 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Jarno, lees m'n OP, vanaf je 16de al mag je tot 22:00 buiten zijn. tijd zat om uit eten te gaan lijkt me toch?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:20 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Jarno, lees m'n OP, vanaf je 16de al mag je tot 22:00 buiten zijn. tijd zat om uit eten te gaan lijkt me toch?
Vooral in het weekend gaan velen van hen gewoon lekker bier drinken en dansen in de kroegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:15 schreef voetballeh het volgende:
jamaar dat kan gewoon, als je om 19:00 al begint, is 22:30 toch wel een aardige eindtijd?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vooral in het weekend gaan velen van hen gewoon lekker bier drinken en dansen in de kroeg
Maar dat zit er voor jou niet in kennelijk
Dus discriminatie op leeftijd én afkomst. Top!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:26 schreef controlaltdelete het volgende:
wat mij betreft mag er best een avondklok ingesteld worden, tot een bepaalde leeftijd.
Nu erger ik me vaak aan schreeuwende/ gillenende jongeren (kinderen zelfs van jaartje of 10?) die om 11 uur s avonds nog op straat hangen. Ze zijn wel vaak van arabische afkomst, typerend weer.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:08 schreef daftme het volgende:
Mijn vraag. Ga je weleens uit of draai je weleens nachtdiensten? Rij je snachts nooit ergens van terug?
Slecht idee. Wat bezielt je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |