Al de serieuze reacties over penisringen en masturbatiecamera's bedoel je?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:43 schreef BoNi het volgende:
TS lacht zich slap om alle serieuze reacties op dit topic
Topic heeft inmiddels een iets andere wending genomen inderdaad, maar werd in eerste instantie toch vrij serieus op gereageerdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Al de serieuze reacties over penisringen en masturbatiecamera's bedoel je?
Tsja, in POL komen wel vaker dit soort idiote ideeën voorbij, dus bij voorbaat weet je meestal niet zeker of een topic nou serieus bedoeld is. Dat bleek in dit geval echter vrij snel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:57 schreef BoNi het volgende:
[..]
Topic heeft inmiddels een iets andere wending genomen inderdaad, maar werd in eerste instantie toch vrij serieus op gereageerd
Dus tussen je 18e en 21e heb je vrij spel?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:02 schreef voetballeh het volgende:
tot 18 jaar: om 22:00 BINNEN zijn. (kan je om 20:00 nog gezellig met je vrienden naar het cafe en om 22:00 relaxed thuis chillen)
vanaf 21 jaar: 22:30 BINNEN zijn. (nog een half uurtje relaxed langer uitgaan, maar met het rookverbod in de cafe's is er nu toch geen kont meer aan en buiten roken zorgt voor teveel overlast voor buurtbewoners die rustig willen kunnen SLAPEN!
Inderdaad, de overheid dient het volk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:14 schreef Salvad0R het volgende:
Dit is verdomme onze wereld, niet die van een eventuele overheid.
quote:avondklok maakt NL veiligeruitermate gefrustreerd en agressief denk ik.
Idd, totaal belagelijk plan. Dat betekend gewoon dat ik s'avonds nooit meer weg kan voor mijn werk omdat ik dan vaak te laat thuis ben.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:53 schreef Revolution-NL het volgende:
Ga lekker naar een of andere communistische heilstaat ofzo IDIOOT!
Nog meer overheidsbemoeienis
Op zich wel interessant om de criminaliteit 's avonds in noord-west europa te vergelijken met zuid-europa, waar het leven zich veel meer op straat afspeelt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:30 schreef Yildiz het volgende:
De avondklok.
[ afbeelding ]
Nu zit iedereen thuis voor de buis, sociale controle op straat is weg = criminaliteit.
Idee: iedereen verplicht op straat tot 23.00
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:53 schreef Viajero het volgende:
Geachte TS,
Het lijkt me, gezien de reacties op dit forum, dat je hier niet echt op de juiste plaats bent. Er is echter een plaats waar verfrissende, nieuwe en praktische ideeen zoals deze altijd welkom zijn, en hoogstwaarschijnlijk tot wet zullen worden gemaakt. Sluit je bij ons aan op:
www.cda.nl
En buiten dat weet ik wat voor huisdier alle inbrekers dan hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:01 schreef King-Kurt het volgende:
1 woord...stierenstront....
Een pasje aanvragen om je hond uit te mógen laten......Wat een mop....
Stand up comedian Voetballeh ....
Mee eens.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:26 schreef controlaltdelete het volgende:
wat mij betreft mag er best een avondklok ingesteld worden, tot een bepaalde leeftijd.
Nu erger ik me vaak aan schreeuwende/ gillenende jongeren (kinderen zelfs van jaartje of 10?) die om 11 uur s avonds nog op straat hangen. Ze zijn wel vaak van arabische berberse afkomst, typerend weer.
Vet hierboven van mij.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:48 schreef voetballeh het volgende:
[..]
ik heb ze in m'n OP genoemd.
als men de avondklok invoert zal overlast dalen, aangezien iedereen binnen zit.
- minder verkrachtingen (vrouwen zitten thuis en niet op straat)
- minder berovingen/knokpartijen. (niemand op straat om te beroven of te slaan)
- minder inbraken, aangezien er minder mensen op straat lopen, diegene die wel op straat loopt voert wat in z'n schild en de patrouilerende politie kan die meneer eens even gaan uitpluizen.
Wat is hierop tegen?
meelei??quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:42 schreef Red_85 het volgende:
eigenlijk moeten we meelei hebben met dit persoon. vroeger door zijn ouders verstoten en op een tuchtinternaat diep in de veluwe gestopt waar de hoofdmeester vroeger veel trauma' s had opgelopen en zijn frustraties alleen kon botvieren op hem. Nu probeerd TS onbewust datzelfde op ons...
Dus alle inbrekers nemen een hondquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:53 schreef voetballeh het volgende:
[..]
je kan toch de middagvoorstelling of die 18:00/19:00 pakken?
hardlopen kan je ook voor de avondklok en je hond uitlaten kan je een pasje voor aanvragen dat je daarvoor over straat mag, zie m'n OP.
mensen met een baan o.i.d. waarvoor ze de avondklok moeten breken kunnen een pasje aanvragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |