abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60793553
Ga lekker naar een of andere communistische heilstaat ofzo IDIOOT!

Nog meer overheidsbemoeienis
pi_60793584
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:43 schreef BoNi het volgende:
TS lacht zich slap om alle serieuze reacties op dit topic
Al de serieuze reacties over penisringen en masturbatiecamera's bedoel je?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_60793649
voetballeh heeft geen vrienden en wil derden die dat wel hebben weerhouden van het beleven van olijke tijden.

een avondklok in NL, right. Dan word ik wel pissed off.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:57:22 #104
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_60793652
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Al de serieuze reacties over penisringen en masturbatiecamera's bedoel je?
Topic heeft inmiddels een iets andere wending genomen inderdaad, maar werd in eerste instantie toch vrij serieus op gereageerd
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_60793730
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:57 schreef BoNi het volgende:

[..]

Topic heeft inmiddels een iets andere wending genomen inderdaad, maar werd in eerste instantie toch vrij serieus op gereageerd
Tsja, in POL komen wel vaker dit soort idiote ideeën voorbij, dus bij voorbaat weet je meestal niet zeker of een topic nou serieus bedoeld is. Dat bleek in dit geval echter vrij snel.
pi_60793776
1 woord...stierenstront....

Een pasje aanvragen om je hond uit te mógen laten......Wat een mop....

Stand up comedian Voetballeh ....
Heute war Gestern noch Morgen....
pi_60794109
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:02 schreef voetballeh het volgende:

tot 18 jaar: om 22:00 BINNEN zijn. (kan je om 20:00 nog gezellig met je vrienden naar het cafe en om 22:00 relaxed thuis chillen)

vanaf 21 jaar: 22:30 BINNEN zijn. (nog een half uurtje relaxed langer uitgaan, maar met het rookverbod in de cafe's is er nu toch geen kont meer aan en buiten roken zorgt voor teveel overlast voor buurtbewoners die rustig willen kunnen SLAPEN!
Dus tussen je 18e en 21e heb je vrij spel?
pi_60794111
Dit is verdomme onze wereld, niet die van een eventuele overheid.

Ik stem voor een avondklok voor wouten, dat die na 22:00 gewoon geen snelheidscontroles en andere rovende bezigheden meer houden.
pi_60794170
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:14 schreef Salvad0R het volgende:
Dit is verdomme onze wereld, niet die van een eventuele overheid.
Inderdaad, de overheid dient het volk.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:08:22 #110
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_60795550
quote:
avondklok maakt NL veiligeruitermate gefrustreerd en agressief denk ik.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:08:00 #111
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_60797426
Nederland hoeft van mij niet veiliger, we zijn al meer dan voldoende privacy kwijtgeraakt onder het mom van veiligheid! Nederland is nog altijd een van de veiligste landen ter wereld en een klein risico heb je altijd, daar zullen mensen gewoon mee moeten leren omgaan in plaat van wanhopig proberen elk risico altijd uit te sluiten. Het lijkt wel of mensen in westerse landen niet een meer met dergelijke minieme risico's om kunnen gaan.

Verder hoeft de overheid niet alles van mij als burger te weten, zeker niet als het nut voor de veiligheid miniem is of (vaak) niet eens aangetoond. De politiek heeft er een handje van om de burgers angst voor bijvoorbeeld terrorisme aan te jagen en vervolgens de privacy en vrijheden verder te beperken.

In een democratie hoort de burger het systeem te controleren maar het lijkt er meer en meer op dat het omgekeerde het geval aan het worden is....

(alvast excuses voor de zwakke schrijfstijl, ik wordt nogal pissig van dit onderwerp)
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:21:19 #112
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_60797906
En dan het leger inzetten, elke burger die na 12.00 nog over straat loopt, een extra poepgat erin schieten.

Ik stem voor.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_60799712
Als het erom gaat Nederland veiliger te maken is algeheel leegmaken van Nederland eenvoudiger, goedkoper en effectiever. Ik denk dat het voor de Nederlander die zo graag een veilige straat wil dat 'ie er een algehele avondklok voor over heeft een beter idee is te verhuizen naar Saoudie-Arabie of Noord-Korea, dan om alle wel volwassen Nederlanders te overtuigen van het heil van zoveel dwang.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 13 augustus 2008 @ 19:40:54 #114
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60803059
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:53 schreef Revolution-NL het volgende:
Ga lekker naar een of andere communistische heilstaat ofzo IDIOOT!

Nog meer overheidsbemoeienis
Idd, totaal belagelijk plan. Dat betekend gewoon dat ik s'avonds nooit meer weg kan voor mijn werk omdat ik dan vaak te laat thuis ben.

Daarnaast nog meer overheidsbemoeienis
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60810415
Of de TS nou serieus is of niet, er zijn mensen die echt zo denken en waarschijnlijk ook een plan als de TS voordraagt tof vinden. Daar krijg ik nou rillingen van
What Would Goku Do
pi_60812039
TS ik hoop dat dit een grap is.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 13 augustus 2008 @ 23:30:50 #117
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_60812300
De avondklok.

Nu zit iedereen thuis voor de buis, sociale controle op straat is weg = criminaliteit.
Idee: iedereen verplicht op straat tot 23.00
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_60817244
Wat begrijpen mensen in Nederland nou niet?

Een avondklok instellen is verschuiven van problemen i.p.v. oplossen van problemen. Door een avondklok in te sttellen straf je iedereen. Nee, je moet alleen de jongeren die voor problemen zorgen straffen. Pak die jongeren aan, hervoed ze op. Zowel preventieve als harde maatregelen zijn er nodig. Problemen zijn er om op te lossen!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:53:38 #119
111528 Viajero
Who dares wins
pi_60823337
Geachte TS,

Het lijkt me, gezien de reacties op dit forum, dat je hier niet echt op de juiste plaats bent. Er is echter een plaats waar verfrissende, nieuwe en praktische ideeen zoals deze altijd welkom zijn, en hoogstwaarschijnlijk tot wet zullen worden gemaakt. Sluit je bij ons aan op:

www.cda.nl
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_60830332
belachelijk
als je niet sterk bent moet je slim zijn
  donderdag 14 augustus 2008 @ 17:57:05 #121
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_60830764
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:30 schreef Yildiz het volgende:
De avondklok.
[ afbeelding ]
Nu zit iedereen thuis voor de buis, sociale controle op straat is weg = criminaliteit.
Idee: iedereen verplicht op straat tot 23.00
Op zich wel interessant om de criminaliteit 's avonds in noord-west europa te vergelijken met zuid-europa, waar het leven zich veel meer op straat afspeelt.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 22:09:19 #122
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_60837642
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:53 schreef Viajero het volgende:
Geachte TS,

Het lijkt me, gezien de reacties op dit forum, dat je hier niet echt op de juiste plaats bent. Er is echter een plaats waar verfrissende, nieuwe en praktische ideeen zoals deze altijd welkom zijn, en hoogstwaarschijnlijk tot wet zullen worden gemaakt. Sluit je bij ons aan op:

www.cda.nl
.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_60837988
een avondklok?
nooit en te nimmer mag dat gaan gebeuren in Nederland.
strengere sociale controle wel
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_60839793
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:09 schreef Yildiz het volgende:

[..]

.
Ik acht ze er bijna toe in staat.
  zondag 17 augustus 2008 @ 13:38:58 #125
189649 fjetz
1337 h4x0r n1nj4
pi_60898716
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:01 schreef King-Kurt het volgende:
1 woord...stierenstront....

Een pasje aanvragen om je hond uit te mógen laten......Wat een mop....

Stand up comedian Voetballeh ....
En buiten dat weet ik wat voor huisdier alle inbrekers dan hebben.
Dat is dan trouwens wel makkelijk weer, dan pak je gewoon alle mensen met een hond op, want daar zullen dan wel wat inbrekers tussen zitten!
Heeuuhhh! Neem er nog 1!
pi_60920991
eigenlijk moeten we meelei hebben met dit persoon. vroeger door zijn ouders verstoten en op een tuchtinternaat diep in de veluwe gestopt waar de hoofdmeester vroeger veel trauma' s had opgelopen en zijn frustraties alleen kon botvieren op hem. Nu probeerd TS onbewust datzelfde op ons...

'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_60924878
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:26 schreef controlaltdelete het volgende:
wat mij betreft mag er best een avondklok ingesteld worden, tot een bepaalde leeftijd.
Nu erger ik me vaak aan schreeuwende/ gillenende jongeren (kinderen zelfs van jaartje of 10?) die om 11 uur s avonds nog op straat hangen. Ze zijn wel vaak van arabische berberse afkomst, typerend weer.
Mee eens.

Verder leven we gelukkig in een vrij land. Als ik midden in de nacht mijn hond wil uitlaten, moet dat gewoon kunnen. Verder kom ik na een avonddienst na 22:30 uur thuis. Ik noem maar wat hoor.

Vrijheid is een groot goed. Verder kent de politie zijn pappenheimers echt wel.
pi_60925536
Uit je openingspost kan ik begrijpen dat je bang voor meer, en meer criminaliteit? Als je met zo'n idee komt, pak dan de criminaliteit aan en los het niet zo op.
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:31:42 #129
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_60925703
De TS doet al tijden niet meer mee in deze "discussie", ik heb zo'n idee dat zijn mammie een avondklok op zijn internetconnectie heeft geplaatst.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_60994428
Het idee an sich heeft wel wat, het werkt namelijk beter dan het opvoeden van schreeuwende kinders van een jaar of 13/14 die tot een uur of 10 / 11 stoer buiten hangen en je scheef aan kijken als je thuis komt van je werk. Vrijheid is een groot goed maar een boel mensen durven daar door al niet meer op straat. Ouderen en alleenstaande vrouwen bijv. En in wezen is er nu in veel steden al wel zo'n figuurlijke avond klok, na bepaalde tijden is het verstandig niet een bezoekje te brengen aan bepaalde wijken. Maar het idee van de avondklok is natuurlijk gewoon kut en zal nooit werken.

Ze kunnen criminelen beter een huis arrest geven
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_60997789
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:48 schreef voetballeh het volgende:

[..]

ik heb ze in m'n OP genoemd.

als men de avondklok invoert zal overlast dalen, aangezien iedereen binnen zit.
- minder verkrachtingen (vrouwen zitten thuis en niet op straat)
- minder berovingen/knokpartijen. (niemand op straat om te beroven of te slaan)
- minder inbraken, aangezien er minder mensen op straat lopen, diegene die wel op straat loopt voert wat in z'n schild en de patrouilerende politie kan die meneer eens even gaan uitpluizen.

Wat is hierop tegen?
Vet hierboven van mij.
Een vreemd argument. Volgens mij worden de meeste vrouwen juist thuis verkracht. Door mannen. Dus de overlast daalt niet als er minder vrouwen op straat lopen. Maar als er minder mannen op straat lopen.

Extra puntje dus voor TS: Vrouwen mogen te allen tijde op straat lopen, maar mannen niet.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_60997838
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:42 schreef Red_85 het volgende:
eigenlijk moeten we meelei hebben met dit persoon. vroeger door zijn ouders verstoten en op een tuchtinternaat diep in de veluwe gestopt waar de hoofdmeester vroeger veel trauma' s had opgelopen en zijn frustraties alleen kon botvieren op hem. Nu probeerd TS onbewust datzelfde op ons...

meelei??

en vaker gezien: probeerd??

En nooit van hoofdletters gehoord?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_61032773
Whahahaha als dit ooit ingevoerd wordt in Nederland dan peert ik hem zo snel mogelijk naar het buitenland. Één grote grap dit.
Zonder wrijving geen glans
pi_61053044
Dat wordt de hond uitlaten in je camouflage jack
Jusqu'ici tout va bien...
pi_61053156
HEY IS DIT EEN BHFH TOPIC?
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:37:45 #136
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_61057023
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:53 schreef voetballeh het volgende:

[..]

je kan toch de middagvoorstelling of die 18:00/19:00 pakken?
hardlopen kan je ook voor de avondklok en je hond uitlaten kan je een pasje voor aanvragen dat je daarvoor over straat mag, zie m'n OP.

mensen met een baan o.i.d. waarvoor ze de avondklok moeten breken kunnen een pasje aanvragen.
Dus alle inbrekers nemen een hond
Ook geen sig dus
pi_61058547
ja kijk hier hebben ze het nog goed als je in het buitenland kijkt dan word je zo in gevangenis gegooit voor 10 jaar als je iemand heb berooft ik denk zelf dat de avond klok niet veel zin zal hebben als ze toch al weten dat de straffen best wel laag zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')