Als reactie op Omearos over bijlezen ...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik nu pas, maar het was het waard. Dat ik vandaag nog zo vrolijk zou worden
.
Daar kijk ik principieel niet naar. Net als niet naar knevel en van de brink.quote:
Hij is ook een snotjong bij haar. Volgens mij is het puur publicitair en doet ze het eigenlijk met de buurman.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:29 schreef ColdFeet het volgende:
Jan en Yolanthe... Ik snap ze niet wat ze in dat glimmende, bolle hoofdje ziet
Klopt helemaal. Ik kan zo een waslijst opnoemen van wat ik vroeg niet lustte maar nu wel!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sowieso zijn kinderen zo veranderlijk als de pest.
Voorbeeldje wat ik van mijn moeder over mij hoorde, vroeger heb ik altijd macaroni gelust en toen ineens toen ik een jaar of 6 was moest ik er niks meer van hebben.. En zo met wat meer dingen..
Tuurlijk, vertel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:54 schreef cati het volgende:
Mag ik ook meedoen?
Afvallen en lekker eten kan prima samen. Zitten hier ook heel veel CUL-babesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:02 schreef cati het volgende:
Heb er dit jaar 5 kilo bijgekregen doordat ik gestopt was met roken en omdat ik meer eet natuurlijk en minder beweeg.
Wil er weer 5 kilootjes vanaf hebben maar de motivatie is bij mij vaak weg omdat ik zo graag lekker eet.
Dus misschien helpt dit beter voor mij.
In de Linda. (quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:29 schreef ColdFeet het volgende:
Jan en Yolanthe... Ik snap ze niet wat ze in dat glimmende, bolle hoofdje ziet
Zo lief he, NÉÉÉ gillen en dan toch komenquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
In de Linda. (.) stond ie een tijdje geleden met een halfnaakt reportage en daar zag ie er eigenlijk best lekker uit
.
Sowieso vind ik het een schattig stel, zo onwaarschijnlijk maar toch passen ze bij elkaar. Wat zeg ik, ze lijken zelfs op elkaar.
SHE: Dean is momenteel helemaal geen eter. Meer een smijter (zonder "uit").
Hij is sowieso bijzonder goed gemutst lately. Aanschouw.
[ link | afbeelding ]
Daar kom je wel op terug als je dat tweede filmpje zietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik slik de pil nog even braaf door
Zo 'bot' als je hier op Fok! soms kunt zijn, vind ik je altijd zo lief en geduldig met Dean.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:15 schreef Vivi het volgende:
Oke, ik doe er nog eentje om te laten zien dat ie echt wel lief is hoor, en dan houd ik op, promise
[ link | afbeelding ]
Excuses aan alle kinderhaters.
Ohh, you're totally rightquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daar kom je wel op terug als je dat tweede filmpje ziet
En dat haar ookSinds Vivi hem toen in dat celebritys kids topic liet zien ben ik verliefd
Nou eigenlijk nooit! Daar was ik ook heel bang voor tijdens mijn zwangerschap, ik ben nogal een ongeduldig naar mens af en toe, en ik vreesde ervoor dat ik geen geduld zou kunnen opbrengen, maar met het broedsel heb ik dus engelengeduld, raar he?! (Of eigenlijk niet misschienquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zo 'bot' als je hier op Fok! soms kunt zijn, vind ik je altijd zo lief en geduldig met Dean.
Nu ga je vast vertellen dat er ook momenten zijn dat jij uit je slof schiet maar ik wilde het je toch even zeggen
Oh ik vind mijn stem echt gruwelijk, maar dat is altijd zo he, als je je eigen stem terug hoortquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohh, you're totally right![]()
Wat heb jij een lieve stem trouwens Vivi
Excuses aanvaard, wat een ellende.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:15 schreef Vivi het volgende:
Oke, ik doe er nog eentje om te laten zien dat ie echt wel lief is hoor, en dan houd ik op, promise
[ link | afbeelding ]
Excuses aan alle kinderhaters.
Tell me about it, ik praat tegenwoordig niet meer als er een filmpje wordt gemaaktquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ik vind mijn stem echt gruwelijk, maar dat si altijd oz he, als je je eigen stem terug hoort.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tell me about it, ik praat tegenwoordig niet meer als er een filmpje wordt gemaakt
aj, tad beh ki koo djitla !!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ik vind mijn stem echt gruwelijk, maar dat si altijd oz he, als je je eigen stem terug hoort.
Aaaiiim every woman, it's onlyyy all in meeeeee..!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:25 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Excuses aanvaard, wat een ellende.
En dan dat stemmetje. Zo ben je een lekker wijf, zo ben je een gedegenereerd vrouwtje Theelepel.
Ik had het al aangepast, maar ik was ff koffie maken tussendoor, kolerekreng dat je d'r bentquote:
Tot je straks een klysma moet om die witte troep uit je achterste te schrapen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:28 schreef Lifesaver48 het volgende:
Zo, net ff lekker een heel witbrood met diverse beleg naar binnen gewerkt.![]()
![]()
Maar met m'n BMI zit het wel snor en dus is het goed.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:28 schreef Vivi het volgende:
[quote]Op dinsdag 12 augustus 2008 22:25 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Excuses aanvaard, wat een ellende.
En dan dat stemmetje. Zo ben je een lekker wijf, zo ben je een gedegenereerd vrouwtje Theelepel.
[/quote Aaaiiim every woman, it's onlyyy meeeeee..!
Ow echt? Ik zing altijd alle songteksten verkeerd dus tja..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:30 schreef SHE het volgende:
[..]
It's all in me, Vief![]()
Mijn god wat ben je schattig![]()
Waar zijn je fotoboekfoto's trouwens gebleven?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Aaaiiim every woman, it's onlyyy meeeeee..!
Welnee. Zometeen nog even een lange avondwandeling maken en zorgen dat ik flink kouvat. Dan ben ik er voor het slapen gaan weer lekker vanaf.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tot je straks een klysma moet om die witte troep uit je achterste te schrapen!
Hey, ik nu ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik denk wat loopt die nou toch te brabbelen en toen viel het kwartje
das cute jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zo lief he, NÉÉÉ gillen en dan toch komen![]()
.
Dat heeft ie van mij, dat meegaande.
Ja vooral als anderen een stilte laten vallen en je een beetje meewarig en onderzoekend aankijken....een vriendin van mij heeft dat ook vertelde ze laatst; ze had een grote klant op bezoek (ze is webdesigner) die niks zei en toen begon ze maar te ratelen over d'r doodgereden poesjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:36 schreef conleche het volgende:
Dat 2e filmpjeTis maar goed dat ik dat eerste ook heb gezien!!
![]()
Hier nog een eigen stem hater. Het lijkt wel of ik altijd de trein moet halen, zo snel praat ik....
Oké. Ziek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Verwijderd, nadat ik dit soort mailtjes begon te krijgen met foto's van de buitenkant van mijn woning erbij
Dat zegt me niks?!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is dat niet die gast die foto's van zijn dure woningen etc postte maar wat heul niet waar bleek te zijn?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja vooral als anderen een stilte laten vallen en je een beetje meewarig en onderzoekend aankijken....een vriendin van mij heeft dat ook vertelde ze laatst; ze had een grote klant op bezoek (ze is webdesigner) die niks zei en toen begon ze maar te ratelen over d'r doodgereden poesje.
WTFquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zegt me niks?!
Maar dit mailtje was een van de eersten, daarna kreeg ik nog veul engere, dat ie me wilde oprijten enzo, dus ik aangifte gedaan (ik was toen al 3 maanden zwanger dus extra labielo). Toen hebben ze die persoon getraceerd via het IP nummer en een man opgepakt...bleek het na 2 dagen zijn 17-jarige dochter te zijn geweest die die mailtjes aan me stuurde![]()
.
Die gast is een legende man. Die is zovaak gebanned om zijn onzin dat het niet meer bij te houden is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zegt me niks?!
Maar dit mailtje was een van de eersten, daarna kreeg ik nog veul engere, dat ie me wilde oprijten enzo, dus ik aangifte gedaan (ik was toen al 3 maanden zwanger dus extra labielo). Toen hebben ze die persoon getraceerd via het IP nummer en een man opgepakt...bleek het na 2 dagen zijn 17-jarige dochter te zijn geweest die die mailtjes aan me stuurde![]()
.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij heeft een kleine, kromme
Oh, en laatste voyeur 'Conleche'
Ehhhh...quote:
Ik kijk wel uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:41 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Heb jij nog wat tegen 'm gezegd?
Terwijl het toch moeilijk te zien is of ie een beetje knapperig is met die blur ervoor!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij heeft een kleine, kromme
Oh, en laatste voyeur 'Conleche'
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Jaaah en dat je halverwege eigenlijk het liefst dood wilt, maar moeilijk kan ophouden, want de clou is nog niet geweest, maar die clou was je sws al vergeten van de zenuwen. Praat me er niet van.
Ze wilde me een lesje leren was de verklaring zei de politiequote:
Nee, je ziet een kromming door die blur.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:42 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Ehhhh...
bedoel je nou dat hij je een foto van z'n geval heeft opgestuurd?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:42 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Ehhhh...
Emiltje heeft een fobo in vol ornaat (geblurred)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:42 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Ehhhh...
i-spy24 deeltje twee van zovelen die komen gaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zegt me niks?!
.
Ik hoop van niet, anders loop ik dáár weer op te knagenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Terwijl het toch moeilijk te zien is of ie een beetje knapperig is met die blur ervoor!
Waarom dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zegt me niks?!
.
Heb ff in z'n fobo gekeken, snap nu wat je bedoeltquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, je ziet een kromming door die blur.
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze wilde me een lesje leren was de verklaring zei de politie.
Het helpt zeker niet als ik zeg: Mag niet!! Of wel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:47 schreef Vivi het volgende:
Ik ren ff naar de kroeg om siggies te halden, nu ben ik het zat!
Rund is toch veel lekkerder?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik had mijn gehaktballen voor de verandering eens niet met standaard gehaktkruiden gekruid en ik moet zeggen, mijn improvisatiekruidenmix was goed gelukt.Mijn
was alleen minder blij met het feit dat ik alleen rundvlees had gebruikt in plaats van half-om-half.
Ik rook er heel soms eenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Het helpt zeker niet als ik zeg: Mag niet!! Of wel?
Hahahaha.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik rook er heel soms een.
En ik heb er nu veel zin in, en ook in een roseetje, omdat het hier zo gezellig is.
Is dat nog niet verboden dan in NL, half-om-half-gehakt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:48 schreef Isegrim het volgende:
Mijnwas alleen minder blij met het feit dat ik alleen rundvlees had gebruikt in plaats van half-om-half.
Zeg, KLB is een deur verder hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:52 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Is dat nog niet verboden dan in NL, half-om-half-gehakt?
OMG je bent echt zwaar geobsedeerd!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een zieke halve zolen bestaan er toch. Ik weet zeker dat hier ook smeerlappen meelur(ruk)ken, opgehitst door al die kipjes hier.
Ontopic: het gaat niet goed. Ik ben dus 3 kilo zwaarder na een week vakantie. Hoe kan dat nou. Daarvoor moet ik 21.000 kcal extra hebben gegeten in 7 dagen, dat lijkt me toch sterk. Het zal ook wel gedeeltelijk vocht zijn.
Ik weet nu helemaal zeker dat witbrood uit de hel komt. Als ik een tijdlang bij elke maaltijd brood eet, kom ik geheid als een idioot aan. En kan ik niet goed meer naar de plee.
Maar in het buitenland heb je alleen maar van die saaie witbroden die maar 1 dag 'goed' blijven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:57 schreef Isegrim het volgende:
Witbrood is ook gewoon bah, op stokbrood e.d. na. Maar ook dat heb ik eigenlijk liever volkoren.
Ik met name zuurdesem. Allinson is ook wel lekker, maar vind ik iets te droog.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar in het buitenland heb je alleen maar van die saaie witbroden die maar 1 dag 'goed' blijven.
Thuis eet ik alleen Allinsonbrood! Veel lekkerder.
Ik heb frikandellen in de oven liggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik rook er heel soms een.
En ik heb er nu veel zin in, en ook in een roseetje, omdat het hier zo gezellig is.
quote:
Nou ik baalde heel erg opeens, eigenlijk al een tijdje, zag het allemaal niet meer zitten, wil mn vakantiebaan niet meer, was boos op de opdracht van de uni (nu alquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:34 schreef Greys het volgende:
Agos, Chicolate. Huilen omdat je chago bent? Of was je echt ergens verdrietig over?
En niet mogen douchen van je ouders?
Viev, met je zinloze smachten![]()
Ik rook nog even een menthol sigaretjeen dan ga ik ook lekker tv loeren in bed.
Rare zomer trouwens. We liggen in bed alleen onder de dekbedhoes, het dekbed zelf was te warm. Dat gaat al een tijdje goed. Maar nu word ik steeds midden in de nacht wakker van de kouEn Heer G vindt het nog steeds veel te warm voor het dekbed
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de illusie dat ik 2 hers op 21 en 22 augustus nog wel zou kunnen halen. En ik werk 32 uur.
Ik word hier te oud voor![]()
En ik ben ook nog heel dik![]()
![]()
Geweldig!quote:
Ik wilde zeggen "van piemels word je minder dik!", maar daar zulen Vivi en K_I_M enzo het wel niet mee eens zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:34 schreef Isegrim het volgende:
Die vind ik toevallig lekkerder smaken dan een echte piemel.
Niet????quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:52 schreef Isegrim het volgende:
Als je ze in je mond doet, word je van piemels niet dik.
quote:
Suug, waarom doe je dan niet 3 weekjes als ontbijt en lunch van die maaltijdrepen? En dan gewoon een lekkere maaltijd 's avonds met groenten enzoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:20 schreef Sugar het volgende:Die cheetofoto! Heel leuk.
Ik ben nog steeds goed bezig en eet helemaal niks wat snoeperig, snackerig, koekerig of wat dan ook is. En natuurlijk is er nog geen enkel verschil te zien en is dat best wel kut. Steeds meer denk ik: écht weinig eten vandaag, even weer op minimaal gaan zitten, Dat werkte andere perioden heel erg goed. Alleen is er dan het gevaar dat ik weer doorsla en elke dag minder wil eten dan de dag ervoor (tot ik echt nauwelijks meer eet). Nou ja, zolang ik dat risico zelf zo voel, zal het wel loslopen. Even heel grondig lijnen, dat ga ik doen.
quote:
Ik eet nu heel gezond, maar ik val ook geen donder af. Heb ook wel eens aan die repen zitten denken, maar het stomme is, ik zou die dingen echt niet in het openbaar durven te etenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:46 schreef Vivi het volgende:
Suug, waarom doe je dan niet 3 weekjes als ontbijt en lunch van die maaltijdrepen? En dan gewoon een lekkere maaltijd 's avonds met groenten enzo. Dat werkt bij mij heel goed omdat er geen "vraagstuk" is wat je mag/moet eten, je hebt niet echt een hongergevoel en je krijgt toch nog genoeg voedingsstoffen binnen
.
Ik vind dat ook heel lastig. Ik heb nooit een eetprobleem gehad (ik snoep teveelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:20 schreef Sugar het volgende:Die cheetofoto! Heel leuk.
Ik ben nog steeds goed bezig en eet helemaal niks wat snoeperig, snackerig, koekerig of wat dan ook is. En natuurlijk is er nog geen enkel verschil te zien en is dat best wel kut. Steeds meer denk ik: écht weinig eten vandaag, even weer op minimaal gaan zitten, Dat werkte andere perioden heel erg goed. Alleen is er dan het gevaar dat ik weer doorsla en elke dag minder wil eten dan de dag ervoor (tot ik echt nauwelijks meer eet). Nou ja, zolang ik dat risico zelf zo voel, zal het wel loslopen. Even heel grondig lijnen, dat ga ik doen.
Het is toch alleen maar een gedachte die ik van mezelf plaats? Ik zeg niet dat ik het daadwerkelijk doe, ik eet gewoon netjes drie maaltijden en tussendoortjes...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:55 schreef motorbloempje het volgende:het lijkt me beter als ik me niet in deze discussie meng en gewoon maar aan 't werk ga..
word hier depressief van
Oké, zie nu inderdaad dat we op dezelfde tijd gepost hebbenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik had het ook niet tegen jou, jouw post kwam er tussendoor
Thnx, en er is alweer een halve kilo af!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb juist bewondering voor je, gewoon deeltijd rechten in voltijd doen onderhand![]()
En ik geloof nooit dat jij dik bent! en te oud tsskkk
Ja: zet alles in een tabel, en onderscheid daarbij de drie domeinen. Ik heb hem denk ik nog ergens! Zal vanavond eens kijken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb je btw nog geniale strafprocesrechtstampin1dagtips
Precies. Ik ga dat ook doen, maar dan denk ik met Weight Care of Atkins shakes. Vind die repen echt net bordkarton. Voordeel van Atkins shakes is dat ze Low carb zijn. Nadeel: ze zijn duur.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Suug, waarom doe je dan niet 3 weekjes als ontbijt en lunch van die maaltijdrepen? En dan gewoon een lekkere maaltijd 's avonds met groenten enzo. Dat werkt bij mij heel goed omdat er geen "vraagstuk" is wat je mag/moet eten, je hebt niet echt een hongergevoel en je krijgt toch nog genoeg voedingsstoffen binnen
.
Het lijken net chocoladerepen, dus gewoon smikkelen en dan lekker geheimzinnig kijken en de jaloerse "zo slank en toch choco eten als lunch?!"-blikken incasserenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik eet nu heel gezond, maar ik val ook geen donder af. Heb ook wel eens aan die repen zitten denken, maar het stomme is, ik zou die dingen echt niet in het openbaar durven te etenZe zien me hier op m'n werk al aankomen, iedereen in de pauze een lekker broodje en ik aan zo'n reep
Ik heb ook de Weight Care, die choco Crisp variant is echt lekker ook nog vind ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Precies. Ik ga dat ook doen, maar dan denk ik met Weight Care of Atkins shakes. Vind die repen echt net bordkarton. Voordeel van Atkins shakes is dat ze Low carb zijn. Nadeel: ze zijn duur.
Dan eet je als lunch ipv een reep lekker twee eitjes en wat magere ham, of een salade...en 's ochtends een volkoren broodje met mager beleg..etcquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:54 schreef Sugar het volgende:
Ja, vivi, misschien is dat wel echt een goed idee. Ik ben alleen nu al panisch hoe ik dan na die 3 weken verder zou moeten. Ik ben nogal controlfreakerig (hee, echt?) en dwangmatig.Ik zou heel bang zijn voor weer aankomen en grip op mijn lijf verliezen. Ik weet hoe lekker het voelt om zo min mogelijk van mezelf over te houden.
Pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:18 schreef Vivi het volgende:
Ff iets anders, ik heb sjans van een ongelooflijk lekker ding op Hyves! Tis dat ik zo braaf ben...
![]()
.
je lichaam gaat in de spaarstand, en elke keer dat je weer lange tijd minder gaat eten, doet je lichaam dat meer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:08 schreef Sugar het volgende:
Weet ik niet, Liejannuh. Ik zal het eens nauwkeurig bijhouden qua hoeveelheden ook. Maar in welke zin gaat je stofwisseling er dan aan? Ik ken alleen maar het effect van heel dun worden, bij echt weinig eten.
Ik moet ook sollicitatiebrieven schrijven, nog tips?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:22 schreef Viking84 het volgende:
Wow, na mijn fruitdag van gisteren (ok ok, ik heb vier vezelrijke crackers gesmokkeld in de avond, maar dan nog...) ben ik ineens een halve kilo lichter dan gisteren. Vandaag maar weer normaal eten
.
Goedemorgen trouwens. Vandaag weer sollicitatiebrieven schrijven.
Ja: zwakke punten zoveel mogelijk verdoezelen, sterke punten naar voren halenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet ook sollicitatiebrieven schrijven, nog tips?
Nice, hij lijkt wel een beetje op mijn vriendquote:
Ja, geef ze in de brief de indruk dat dit de baan is die je al je hele leven zoekt. Lichtjes overdrijven mag. Ik heb een soort van "standaardbrief" waarin ik op een dergelijke wijze solliciteer en ik word áltijd uitgenodigd voor een gesprek. Meestal wordt het uiteindelijk niets omdat ik eigenlijk niet goed functioneer in loondienst, maar toch!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet ook sollicitatiebrieven schrijven, nog tips?
Ja, dat ook dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, geef ze in de brief de indruk dat dit de baan is die je al je hele leven zoekt. Lichtjes overdrijven mag. Ik heb een soort van "standaardbrief" waarin ik op een dergelijke wijze solliciteer en ik word áltijd uitgenodigd voor een gesprek. Meestal wordt het uiteindelijk niets omdat ik eigenlijk niet goed functioneer in loondienst, maar toch!
Fotoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nice, hij lijkt wel een beetje op mijn vriend
Ik schrijf op dit moment vooral veel open sollicitaties en daarom heb ik vrij veel moeite met de inleiding. Overdrijven kan ik trouwens als de beste, dus dat moet goedkomenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, geef ze in de brief de indruk dat dit de baan is die je al je hele leven zoekt. Lichtjes overdrijven mag. Ik heb een soort van "standaardbrief" waarin ik op een dergelijke wijze solliciteer en ik word áltijd uitgenodigd voor een gesprek. Meestal wordt het uiteindelijk niets omdat ik eigenlijk niet goed functioneer in loondienst, maar toch!
Als ik hier een foto van hem plaats word ik gelijk de deur uitgegooidquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nice, hij lijkt wel een beetje op mijn vriend
Gewoon een vreemde, hij heeft vanochtend een privé berichtje gestuurd of ik wat leuks met hem wilde doen, en nog allerlei slijmerige complimenten uiteraardquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:30 schreef Greys het volgende:
VievLekker hapje idd!
Kende je die van vroeger en istie lekker opgedroogd, of kwam hij zomaar als vreemde aanwaaien?
Je lichaam heeft energie nodig om te kunnen verbranden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:08 schreef Sugar het volgende:
Weet ik niet, Liejannuh. Ik zal het eens nauwkeurig bijhouden qua hoeveelheden ook. Maar in welke zin gaat je stofwisseling er dan aan? Ik ken alleen maar het effect van heel dun worden, bij echt weinig eten.
Dan neem jij dat lekkere hapje tochquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik hier een foto van hem plaats word ik gelijk de deur uitgegooid(Nouja, niet zo dramatisch doen Goodbye
)
Hehe, inclusief kind?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dan neem jij dat lekkere hapje toch.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:36 schreef Vivi het volgende:
Dat kind heeft vast nog een moeder ergens
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:37 schreef Vivi het volgende:
Wel leuk voor Dean...heeft ie meteen een zusje, en als grootste voordeel, ik hoef d'r niet te baren..
Is het wel zijn dochtertje? Ik krijg bij die foto een beetje het gevoel dat hij niet de vader is, maar meer de vriend van de moeder, of de oom evt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:37 schreef Vivi het volgende:
Wel leuk voor Dean...heeft ie meteen een zusje, en als grootste voordeel, ik hoef d'r niet te baren..
Dat wel, maar al die emotionele ballast weegt ook watquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:39 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Van baren val je wel af...viev...Je verliest ook een hoop vocht.
Nee, het is zijn dochtertje, staat ook bij de andere foto'squote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is het wel zijn dochtertje? Ik krijg bij die foto een beetje het gevoel dat hij niet de vader is, maar meer de vriend van de moeder, of de oom evt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Gewoon een vreemde, hij heeft vanochtend een privé berichtje gestuurd of ik wat leuks met hem wilde doen, en nog allerlei slijmerige complimenten uiteraard. Gottegot, moeders maakt ook es wat mee hoor
.
Nee, anders had ie vast foto's gezien van mijn andere helft, alleen mijn profielfoto is zichtbaar en hij stuurde een privé berichtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij je profiel openbaar staan daar dan?
Soms zie je onderin toch van die nieuwe foto's..misschien zie je zo nieuwe mensen voorbij komen? Anders weet ik het ook nietquote:Oh wacht, ik ook geloof ikIk krijg alleen geen spontane aanbidders
Maar hoe zou zo iemand nou zoeken? Op naam? Op woonplaats? Of zit die gewoon avond aan avond door alle profielen heen te spitten?
Nog nietquote:Hoe heb je gereageerd? En staat er in je profiel dat je single bent of is ie gewoon rete brutaal?
Einde kruisverhoor.
PMquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:50 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 nieuwsgierig is naar de Hyvespagina's van Vivi en Greys.
Dean kreeg net ook een ontbijtkoekje, daar is ie zo gek op dat ie het al een half uur kusjes loopt te geven, MWÁAAHHH!!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
PM![]()
Ik verlang nu al naar het draadjesvlees van vanavond!![]()
Maar nu braaf een ontbijtkoekje.
Dean:quote:
Als in: voorgoed of als in: even een pakje sigaretten halen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:24 schreef Yashaaaaa het volgende:huisgenootjes die ineens vertrekken zonder te vertellen dat ze vertrekken
Ik heb toch sorry gezegd?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:25 schreef Greys het volgende:
Kim, kom gezellig binnenvallenkotsen!![]()
En Viking, gedraag je eens een beetje op mijn Hyves![]()
en niet eens een afscheidstaart gebakken?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:24 schreef Yashaaaaa het volgende:huisgenootjes die ineens vertrekken zonder te vertellen dat ze vertrekken
Dankjewelquote:
Ja, hartstikke te doen.quote:
Het uitmaken ligt in de planning, of je man is een klootzak?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:39 schreef mspoez het volgende:
Ik ben sowieso boos nu. gvd denk dat ik single ben eind deze week. dit even geheel offtopic.
Drie domeinen als in:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Thnx, en er is alweer een halve kilo af!
[..]
Ja: zet alles in een tabel, en onderscheid daarbij de drie domeinen. Ik heb hem denk ik nog ergens! Zal vanavond eens kijken.
Eenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Het uitmaken ligt in de planning, of je man is een klootzak?
Het zijn klootzakkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:52 schreef mspoez het volgende:
[..]
Een&^$%$# bedriegende _*(&*(^klootzak is het.
Ken je dat, dat je neus kriebelt? En terecht, bleek. Wéér. Oh ik ben helemaal koud, zo kwaad ben ik.
Volgens mij staat ie op een helling..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, hartstikke te doen.
Maar je weet dat je altijd naar de compositie van foto's moet kijken he Vief.
Kijk naar de boom, naar het bord....
Die gast is 1m. 50 Vief
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:52 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ken je dat, dat je neus kriebelt? En terecht, bleek. Wéér. Oh ik ben helemaal koud, zo kwaad ben ik.
Het enige wat er dan kan gebeuren is dat je een schitterende huid krijgtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:52 schreef Inderdaad het volgende:
Jullie gaan veel te snel, ik hou het niet meer bij.
Ik begin verslaafd te worden aan japanse rijst, kan ik dat ook 7 dagen per week eten? Of mis ik dan bepaalde belangrijke dingen?
Dat ken ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:52 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nog een vraagje, dan hou ik op met on-topic praten (quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Het enige wat er dan kan gebeuren is dat je een schitterende huid krijgt
Toen ik zwaar trainde leefde ik op de rijst, 7 dagen per week. Alleen s'avonds at ik iets anders.
Ik was kerngezond.
en woog minder dan menig tiener
Ik at mijn yoghurt gewoon s'avonds, na het eten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:02 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Nog een vraagje, dan hou ik op met on-topic praten ().
Kan ik dan gewoon het beste om de 2 uur rijst eten? En in de avond een normale maaltijd? Of moet ik ook ergens een vitalinea neerzetten en/of fruit? Of zit er in rijst, met groente en ei genoeg om alles binnen te krijgen? Ik slik sowieso multivitamine, als dat helpt?
Ik vind dat rijst eten echt zoveel makkelijker.Telkens een bakje..
Doe niet zo raar, de helft is hier off topic.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:04 schreef mspoez het volgende:
Ja sorry, zal het er niet over hebben hier, is idd OT.
Nee nee, gewoon doorgaan. Was een slecht grapje.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:04 schreef mspoez het volgende:
Hou je niet in. Reageer je maar lekker af.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:04 schreef mspoez het volgende:
Heel erg bedankt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik at mijn yoghurt gewoon s'avonds, na het eten.
Je hoeft niets bij te nemen of te slikken.
S'avonds at ik veeel groenten + mager vlees ( witvlees ) of vis.
De japanse rijst zit zo in elkaar dat je alles binnenkrijgt wat je nodig hebt : KH-Vetten-Eiwitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door mspoez op 13-08-2008 11:31:10 ]Prrrrr
Nee Yashaaaa dat is ook niet fijn hoor, jij ook sterkte met je baaldag!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en dat gemauw van mij is ontzettend pietluttig als ik nu lees wat mspoez verteld
Sterkte ermee
Dat dus, en ik ben helemaal geen homofoob maar ik moet er niet aan denken dat hij eerst met een man seks heeft en dan met mijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:44 schreef Ewelina het volgende:
Wat SHE zegt kan goed werken, maar niet voor mij. Daar ben ik veel te jaloers voor.
* motorbloempje schopt mspoez liefquote:
L:lief van je SHE, dat te vertellen. Ik herken het helemaal maar blijkbaar heb ik dus niet het type man dat jij had. Deze liegt WEL. En dat is precies waar ik niet tegen kan. Dat hij het met een man doet vind ik niet erg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:42 schreef SHE het volgende:
Nou, omdat met een bisexuele man prima te leven is. Mij is het drie jaar gelukt
Dus hij heeft je toestemming al?
[...]
Het kan echt prima werken, maar voorwaarde is wel dat hij
1. Zijn gezin ALTIJD voorop zet
2. JIJ niets tekort mag komen
3. Er niet gelogen wordt.
Hij mag al in zijn handjes knijpen dat jij hem toestaat te exploreren.
Wat denk je zelf?
Van bovenstaand zinnetje gaan mijn nekharen recht overeind staanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:33 schreef mspoez het volgende:
Heb hem op zijn hyves net opgezocht haha, hij had zijn foon niet bij zich en reageerde niet op de mail, heb de link van één van de gevonden fotos erop gezet, toen was ie er opeens wel ... hij zegt dat het aan mij ligt en dat ik zoek en dat klopt.
Ik snap ook nooit zo goed waarom mensen die bi zijn wél vreemd zouden mogen gaan, alleen omdat het dan om iemand van dezelfde sexe gaat. Je pikt het toch ook niet als je vent zegt : "Ja sorry schatje, ik val nu eenmaal op grote én op kleine tieten, ik wil jou niet kwijt maar ik heb het af en toe gewoon nodig om een vrouw te hebben met een ander formaat dan die van jou. Maar ik HOU écht van jouw alleen hoor lieverd!"quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:44 schreef Ewelina het volgende:
Wat SHE zegt kan goed werken, maar niet voor mij. Daar ben ik veel te jaloers voor. Goede afspraken maken kan een hoop leed voorkomen
Hij mag niet vreemdgaan maar wel lol hebben ergens anders. Het is het stiekeme dat ik niet trek.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit zo goed waarom mensen die bi zijn wél vreemd zouden mogen gaan, alleen omdat het dan om iemand van dezelfde sexe gaat. jJe pikt het toch ook niet als je vent zegt : "Ja sorry schatje, ik val nu eenmaal op grote én op kleine tieten, ik wil jou niet kwijt maar ik heb het af en toe gewoon nodig om een vrouw te hebben met een ander formaat dan die van jou. Maar ik HOU écht van jouw alleen hoor lieverd!"
Nou ja, voor mij persoonlijk zou het niet werken dus.
Alleen het idee al dat ie zijn vleeslollie in iemand anders gat propt...![]()
Ik ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn Geheim...
ik lees ze stiekem op mn werk waar ze in de leesmap zittenwel met plaatsvervangende schaamte die soms zo erg wordt dat ik een artikel niet uitlees
Het hem in elk geval ENORM kwalijk nemen dat HIJ (HIJ! HIJ! HIJ! en niet JIJ!) oneerlijk tegen je doet en dus niet te vertrouwen is. En je niet laten wijsmaken dat het jouw schuld is omdat jij zoekt. He, hij geeft je daar aanleiding toe, hij is niet te vertrouwen, dat blijkt maar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:58 schreef mspoez het volgende:
Ga het hem vanavond vragen. heb mijn geilesmsjestikuren al afgezegd ervoor.
Ik ben nu vooral verward, wat moet ik nou toch?
En waarom, waarom, wáárom???
Wat versta je onder lol hebben dan? Die lijn is nogal fijn he, net als die Jessica Simpson die maagd bleeft tot het huwelijk maar hem wel in d'r poepert nam.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:59 schreef mspoez het volgende:
[..]
Hij mag niet vreemdgaan maar wel lol hebben ergens anders. Het is het stiekeme dat ik niet trek.
No shitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat versta je onder lol hebben dan? Die lijn is nogal fijn he, net als die Jessica Simpson die maagd bleeft tot het huwelijk maar hem wel in d'r poepert nam.
juist wel shitquote:
Dat hoop ik niet dan, dat is ook zo'n troep anders.quote:
quote:
Die had ik kunnen verwachten jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet dan, dat is ook zo'n troep anders.
Wat gaat er dan gebeuren SHE? En waarom?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:09 schreef SHE het volgende:
En ik word zo binnenste buiten gekeerd in het ziekenhuis.
Ik heb zo geen zin.
[offtopic]
Heel veel bloed, heel veel testjes. ( daarom vroeg ik je gisteren om de uitleg )quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:09 schreef SHE het volgende:
En ik word zo binnenste buiten gekeerd in het ziekenhuis.
Ik heb zo geen zin.
[offtopic]
succes ermee dan vastquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Heel veel bloed, heel veel testjes. ( daarom vroeg ik je gisteren om de uitleg )
Niks wereldschokkends hoor, maar ik heb er een hekel aan als mensen aan me zitten. Laat staan dat ze iets uit me nemen.
Ik geef mezelf wel een ijsje als ik klaar ben
Ja, maar jij Poes. Jij moet voor jezelf opkomen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:12 schreef mspoez het volgende:
Oh bah SHE moet je voor die bloedwaardentoestand weg?
En jouw leven! Het lijkt me dat je al aardig wat water bij de wijn hebt gedaan als je het ok vindt wat hij doet als hij er eerlijk over is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:07 schreef mspoez het volgende:
Mijn huis, mijn kinderen, mijn dorp.
moblo de 2equote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:31 schreef k_i_m het volgende:
Net voor de tweede keer gepoept. Nou, die 0,3kg moet er nu echt wel weer vanaf zijn
.
Kim, soms hou ik echt van jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:43 schreef k_i_m het volgende:
Wat een lul! Ik zou de knopen van zijn overhemden afknippen. Gewoon voor de leuk.
dat dus....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:53 schreef Goodbye het volgende:
Net vers brood van de bakker met tonijnsalade gegeten![]()
En veel succes met je man mspoez! Wat lijkt me dit ontzettend rottig. Ik persoonlijk had mijn vriend er uitgegooid, vooral omdat hij de schuld zo bij jou neerlegt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |