Ik moet ook sollicitatiebrieven schrijven, nog tips?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:22 schreef Viking84 het volgende:
Wow, na mijn fruitdag van gisteren (ok ok, ik heb vier vezelrijke crackers gesmokkeld in de avond, maar dan nog...) ben ik ineens een halve kilo lichter dan gisteren. Vandaag maar weer normaal eten
.
Goedemorgen trouwens. Vandaag weer sollicitatiebrieven schrijven.
Ja: zwakke punten zoveel mogelijk verdoezelen, sterke punten naar voren halenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet ook sollicitatiebrieven schrijven, nog tips?
Nice, hij lijkt wel een beetje op mijn vriendquote:
Ja, geef ze in de brief de indruk dat dit de baan is die je al je hele leven zoekt. Lichtjes overdrijven mag. Ik heb een soort van "standaardbrief" waarin ik op een dergelijke wijze solliciteer en ik word áltijd uitgenodigd voor een gesprek. Meestal wordt het uiteindelijk niets omdat ik eigenlijk niet goed functioneer in loondienst, maar toch!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet ook sollicitatiebrieven schrijven, nog tips?
Ja, dat ook dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, geef ze in de brief de indruk dat dit de baan is die je al je hele leven zoekt. Lichtjes overdrijven mag. Ik heb een soort van "standaardbrief" waarin ik op een dergelijke wijze solliciteer en ik word áltijd uitgenodigd voor een gesprek. Meestal wordt het uiteindelijk niets omdat ik eigenlijk niet goed functioneer in loondienst, maar toch!
Fotoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nice, hij lijkt wel een beetje op mijn vriend
Ik schrijf op dit moment vooral veel open sollicitaties en daarom heb ik vrij veel moeite met de inleiding. Overdrijven kan ik trouwens als de beste, dus dat moet goedkomenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, geef ze in de brief de indruk dat dit de baan is die je al je hele leven zoekt. Lichtjes overdrijven mag. Ik heb een soort van "standaardbrief" waarin ik op een dergelijke wijze solliciteer en ik word áltijd uitgenodigd voor een gesprek. Meestal wordt het uiteindelijk niets omdat ik eigenlijk niet goed functioneer in loondienst, maar toch!
Als ik hier een foto van hem plaats word ik gelijk de deur uitgegooidquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nice, hij lijkt wel een beetje op mijn vriend
Gewoon een vreemde, hij heeft vanochtend een privé berichtje gestuurd of ik wat leuks met hem wilde doen, en nog allerlei slijmerige complimenten uiteraardquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:30 schreef Greys het volgende:
VievLekker hapje idd!
Kende je die van vroeger en istie lekker opgedroogd, of kwam hij zomaar als vreemde aanwaaien?
Je lichaam heeft energie nodig om te kunnen verbranden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:08 schreef Sugar het volgende:
Weet ik niet, Liejannuh. Ik zal het eens nauwkeurig bijhouden qua hoeveelheden ook. Maar in welke zin gaat je stofwisseling er dan aan? Ik ken alleen maar het effect van heel dun worden, bij echt weinig eten.
Dan neem jij dat lekkere hapje tochquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik hier een foto van hem plaats word ik gelijk de deur uitgegooid(Nouja, niet zo dramatisch doen Goodbye
)
Hehe, inclusief kind?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dan neem jij dat lekkere hapje toch.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:36 schreef Vivi het volgende:
Dat kind heeft vast nog een moeder ergens
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:37 schreef Vivi het volgende:
Wel leuk voor Dean...heeft ie meteen een zusje, en als grootste voordeel, ik hoef d'r niet te baren..
Is het wel zijn dochtertje? Ik krijg bij die foto een beetje het gevoel dat hij niet de vader is, maar meer de vriend van de moeder, of de oom evt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:37 schreef Vivi het volgende:
Wel leuk voor Dean...heeft ie meteen een zusje, en als grootste voordeel, ik hoef d'r niet te baren..
Dat wel, maar al die emotionele ballast weegt ook watquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:39 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Van baren val je wel af...viev...Je verliest ook een hoop vocht.
Nee, het is zijn dochtertje, staat ook bij de andere foto'squote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is het wel zijn dochtertje? Ik krijg bij die foto een beetje het gevoel dat hij niet de vader is, maar meer de vriend van de moeder, of de oom evt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Gewoon een vreemde, hij heeft vanochtend een privé berichtje gestuurd of ik wat leuks met hem wilde doen, en nog allerlei slijmerige complimenten uiteraard. Gottegot, moeders maakt ook es wat mee hoor
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |