Ik met name zuurdesem. Allinson is ook wel lekker, maar vind ik iets te droog.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar in het buitenland heb je alleen maar van die saaie witbroden die maar 1 dag 'goed' blijven.
Thuis eet ik alleen Allinsonbrood! Veel lekkerder.
Ik heb frikandellen in de oven liggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik rook er heel soms een.
En ik heb er nu veel zin in, en ook in een roseetje, omdat het hier zo gezellig is.
quote:
Nou ik baalde heel erg opeens, eigenlijk al een tijdje, zag het allemaal niet meer zitten, wil mn vakantiebaan niet meer, was boos op de opdracht van de uni (nu alquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:34 schreef Greys het volgende:
Agos, Chicolate. Huilen omdat je chago bent? Of was je echt ergens verdrietig over?
En niet mogen douchen van je ouders?
Viev, met je zinloze smachten![]()
Ik rook nog even een menthol sigaretjeen dan ga ik ook lekker tv loeren in bed.
Rare zomer trouwens. We liggen in bed alleen onder de dekbedhoes, het dekbed zelf was te warm. Dat gaat al een tijdje goed. Maar nu word ik steeds midden in de nacht wakker van de kouEn Heer G vindt het nog steeds veel te warm voor het dekbed
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de illusie dat ik 2 hers op 21 en 22 augustus nog wel zou kunnen halen. En ik werk 32 uur.
Ik word hier te oud voor![]()
En ik ben ook nog heel dik![]()
![]()
Geweldig!quote:
Ik wilde zeggen "van piemels word je minder dik!", maar daar zulen Vivi en K_I_M enzo het wel niet mee eens zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:34 schreef Isegrim het volgende:
Die vind ik toevallig lekkerder smaken dan een echte piemel.
Niet????quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:52 schreef Isegrim het volgende:
Als je ze in je mond doet, word je van piemels niet dik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |