Ik snap ook nooit zo goed waarom mensen die bi zijn wél vreemd zouden mogen gaan, alleen omdat het dan om iemand van dezelfde sexe gaat. Je pikt het toch ook niet als je vent zegt : "Ja sorry schatje, ik val nu eenmaal op grote én op kleine tieten, ik wil jou niet kwijt maar ik heb het af en toe gewoon nodig om een vrouw te hebben met een ander formaat dan die van jou. Maar ik HOU écht van jouw alleen hoor lieverd!"quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:44 schreef Ewelina het volgende:
Wat SHE zegt kan goed werken, maar niet voor mij. Daar ben ik veel te jaloers voor. Goede afspraken maken kan een hoop leed voorkomen
Hij mag niet vreemdgaan maar wel lol hebben ergens anders. Het is het stiekeme dat ik niet trek.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit zo goed waarom mensen die bi zijn wél vreemd zouden mogen gaan, alleen omdat het dan om iemand van dezelfde sexe gaat. jJe pikt het toch ook niet als je vent zegt : "Ja sorry schatje, ik val nu eenmaal op grote én op kleine tieten, ik wil jou niet kwijt maar ik heb het af en toe gewoon nodig om een vrouw te hebben met een ander formaat dan die van jou. Maar ik HOU écht van jouw alleen hoor lieverd!"
Nou ja, voor mij persoonlijk zou het niet werken dus.
Alleen het idee al dat ie zijn vleeslollie in iemand anders gat propt...![]()
Ik ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn Geheim...
ik lees ze stiekem op mn werk waar ze in de leesmap zittenwel met plaatsvervangende schaamte die soms zo erg wordt dat ik een artikel niet uitlees
Het hem in elk geval ENORM kwalijk nemen dat HIJ (HIJ! HIJ! HIJ! en niet JIJ!) oneerlijk tegen je doet en dus niet te vertrouwen is. En je niet laten wijsmaken dat het jouw schuld is omdat jij zoekt. He, hij geeft je daar aanleiding toe, hij is niet te vertrouwen, dat blijkt maar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:58 schreef mspoez het volgende:
Ga het hem vanavond vragen. heb mijn geilesmsjestikuren al afgezegd ervoor.
Ik ben nu vooral verward, wat moet ik nou toch?
En waarom, waarom, wáárom???
Wat versta je onder lol hebben dan? Die lijn is nogal fijn he, net als die Jessica Simpson die maagd bleeft tot het huwelijk maar hem wel in d'r poepert nam.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:59 schreef mspoez het volgende:
[..]
Hij mag niet vreemdgaan maar wel lol hebben ergens anders. Het is het stiekeme dat ik niet trek.
No shitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat versta je onder lol hebben dan? Die lijn is nogal fijn he, net als die Jessica Simpson die maagd bleeft tot het huwelijk maar hem wel in d'r poepert nam.
juist wel shitquote:
Dat hoop ik niet dan, dat is ook zo'n troep anders.quote:
quote:
Die had ik kunnen verwachten jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet dan, dat is ook zo'n troep anders.
Wat gaat er dan gebeuren SHE? En waarom?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:09 schreef SHE het volgende:
En ik word zo binnenste buiten gekeerd in het ziekenhuis.
Ik heb zo geen zin.
[offtopic]
Heel veel bloed, heel veel testjes. ( daarom vroeg ik je gisteren om de uitleg )quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:09 schreef SHE het volgende:
En ik word zo binnenste buiten gekeerd in het ziekenhuis.
Ik heb zo geen zin.
[offtopic]
succes ermee dan vastquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Heel veel bloed, heel veel testjes. ( daarom vroeg ik je gisteren om de uitleg )
Niks wereldschokkends hoor, maar ik heb er een hekel aan als mensen aan me zitten. Laat staan dat ze iets uit me nemen.
Ik geef mezelf wel een ijsje als ik klaar ben
Ja, maar jij Poes. Jij moet voor jezelf opkomen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:12 schreef mspoez het volgende:
Oh bah SHE moet je voor die bloedwaardentoestand weg?
En jouw leven! Het lijkt me dat je al aardig wat water bij de wijn hebt gedaan als je het ok vindt wat hij doet als hij er eerlijk over is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:07 schreef mspoez het volgende:
Mijn huis, mijn kinderen, mijn dorp.
moblo de 2equote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:31 schreef k_i_m het volgende:
Net voor de tweede keer gepoept. Nou, die 0,3kg moet er nu echt wel weer vanaf zijn
.
Kim, soms hou ik echt van jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:43 schreef k_i_m het volgende:
Wat een lul! Ik zou de knopen van zijn overhemden afknippen. Gewoon voor de leuk.
dat dus....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:53 schreef Goodbye het volgende:
Net vers brood van de bakker met tonijnsalade gegeten![]()
En veel succes met je man mspoez! Wat lijkt me dit ontzettend rottig. Ik persoonlijk had mijn vriend er uitgegooid, vooral omdat hij de schuld zo bij jou neerlegt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |