Het uitmaken ligt in de planning, of je man is een klootzak?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:39 schreef mspoez het volgende:
Ik ben sowieso boos nu. gvd denk dat ik single ben eind deze week. dit even geheel offtopic.
Drie domeinen als in:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Thnx, en er is alweer een halve kilo af!
[..]
Ja: zet alles in een tabel, en onderscheid daarbij de drie domeinen. Ik heb hem denk ik nog ergens! Zal vanavond eens kijken.
Eenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Het uitmaken ligt in de planning, of je man is een klootzak?
Het zijn klootzakkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:52 schreef mspoez het volgende:
[..]
Een&^$%$# bedriegende _*(&*(^klootzak is het.
Ken je dat, dat je neus kriebelt? En terecht, bleek. Wéér. Oh ik ben helemaal koud, zo kwaad ben ik.
Volgens mij staat ie op een helling..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, hartstikke te doen.
Maar je weet dat je altijd naar de compositie van foto's moet kijken he Vief.
Kijk naar de boom, naar het bord....
Die gast is 1m. 50 Vief
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:52 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ken je dat, dat je neus kriebelt? En terecht, bleek. Wéér. Oh ik ben helemaal koud, zo kwaad ben ik.
Het enige wat er dan kan gebeuren is dat je een schitterende huid krijgtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:52 schreef Inderdaad het volgende:
Jullie gaan veel te snel, ik hou het niet meer bij.
Ik begin verslaafd te worden aan japanse rijst, kan ik dat ook 7 dagen per week eten? Of mis ik dan bepaalde belangrijke dingen?
Dat ken ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:52 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nog een vraagje, dan hou ik op met on-topic praten (quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Het enige wat er dan kan gebeuren is dat je een schitterende huid krijgt
Toen ik zwaar trainde leefde ik op de rijst, 7 dagen per week. Alleen s'avonds at ik iets anders.
Ik was kerngezond.
en woog minder dan menig tiener
Ik at mijn yoghurt gewoon s'avonds, na het eten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:02 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Nog een vraagje, dan hou ik op met on-topic praten ().
Kan ik dan gewoon het beste om de 2 uur rijst eten? En in de avond een normale maaltijd? Of moet ik ook ergens een vitalinea neerzetten en/of fruit? Of zit er in rijst, met groente en ei genoeg om alles binnen te krijgen? Ik slik sowieso multivitamine, als dat helpt?
Ik vind dat rijst eten echt zoveel makkelijker.Telkens een bakje..
Doe niet zo raar, de helft is hier off topic.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:04 schreef mspoez het volgende:
Ja sorry, zal het er niet over hebben hier, is idd OT.
Nee nee, gewoon doorgaan. Was een slecht grapje.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:04 schreef mspoez het volgende:
Hou je niet in. Reageer je maar lekker af.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:04 schreef mspoez het volgende:
Heel erg bedankt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik at mijn yoghurt gewoon s'avonds, na het eten.
Je hoeft niets bij te nemen of te slikken.
S'avonds at ik veeel groenten + mager vlees ( witvlees ) of vis.
De japanse rijst zit zo in elkaar dat je alles binnenkrijgt wat je nodig hebt : KH-Vetten-Eiwitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door mspoez op 13-08-2008 11:31:10 ]Prrrrr
Nee Yashaaaa dat is ook niet fijn hoor, jij ook sterkte met je baaldag!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en dat gemauw van mij is ontzettend pietluttig als ik nu lees wat mspoez verteld
Sterkte ermee
Dat dus, en ik ben helemaal geen homofoob maar ik moet er niet aan denken dat hij eerst met een man seks heeft en dan met mijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:44 schreef Ewelina het volgende:
Wat SHE zegt kan goed werken, maar niet voor mij. Daar ben ik veel te jaloers voor.
* motorbloempje schopt mspoez liefquote:
L:lief van je SHE, dat te vertellen. Ik herken het helemaal maar blijkbaar heb ik dus niet het type man dat jij had. Deze liegt WEL. En dat is precies waar ik niet tegen kan. Dat hij het met een man doet vind ik niet erg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:42 schreef SHE het volgende:
Nou, omdat met een bisexuele man prima te leven is. Mij is het drie jaar gelukt
Dus hij heeft je toestemming al?
[...]
Het kan echt prima werken, maar voorwaarde is wel dat hij
1. Zijn gezin ALTIJD voorop zet
2. JIJ niets tekort mag komen
3. Er niet gelogen wordt.
Hij mag al in zijn handjes knijpen dat jij hem toestaat te exploreren.
Wat denk je zelf?
Van bovenstaand zinnetje gaan mijn nekharen recht overeind staanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:33 schreef mspoez het volgende:
Heb hem op zijn hyves net opgezocht haha, hij had zijn foon niet bij zich en reageerde niet op de mail, heb de link van één van de gevonden fotos erop gezet, toen was ie er opeens wel ... hij zegt dat het aan mij ligt en dat ik zoek en dat klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |