Als reactie op Omearos over bijlezen ...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik nu pas, maar het was het waard. Dat ik vandaag nog zo vrolijk zou worden
.
Daar kijk ik principieel niet naar. Net als niet naar knevel en van de brink.quote:
Hij is ook een snotjong bij haar. Volgens mij is het puur publicitair en doet ze het eigenlijk met de buurman.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:29 schreef ColdFeet het volgende:
Jan en Yolanthe... Ik snap ze niet wat ze in dat glimmende, bolle hoofdje ziet
Klopt helemaal. Ik kan zo een waslijst opnoemen van wat ik vroeg niet lustte maar nu wel!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sowieso zijn kinderen zo veranderlijk als de pest.
Voorbeeldje wat ik van mijn moeder over mij hoorde, vroeger heb ik altijd macaroni gelust en toen ineens toen ik een jaar of 6 was moest ik er niks meer van hebben.. En zo met wat meer dingen..
Tuurlijk, vertel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:54 schreef cati het volgende:
Mag ik ook meedoen?
Afvallen en lekker eten kan prima samen. Zitten hier ook heel veel CUL-babesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:02 schreef cati het volgende:
Heb er dit jaar 5 kilo bijgekregen doordat ik gestopt was met roken en omdat ik meer eet natuurlijk en minder beweeg.
Wil er weer 5 kilootjes vanaf hebben maar de motivatie is bij mij vaak weg omdat ik zo graag lekker eet.
Dus misschien helpt dit beter voor mij.
In de Linda. (quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:29 schreef ColdFeet het volgende:
Jan en Yolanthe... Ik snap ze niet wat ze in dat glimmende, bolle hoofdje ziet
Zo lief he, NÉÉÉ gillen en dan toch komenquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
In de Linda. (.) stond ie een tijdje geleden met een halfnaakt reportage en daar zag ie er eigenlijk best lekker uit
.
Sowieso vind ik het een schattig stel, zo onwaarschijnlijk maar toch passen ze bij elkaar. Wat zeg ik, ze lijken zelfs op elkaar.
SHE: Dean is momenteel helemaal geen eter. Meer een smijter (zonder "uit").
Hij is sowieso bijzonder goed gemutst lately. Aanschouw.
[ link | afbeelding ]
Daar kom je wel op terug als je dat tweede filmpje zietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik slik de pil nog even braaf door
Zo 'bot' als je hier op Fok! soms kunt zijn, vind ik je altijd zo lief en geduldig met Dean.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:15 schreef Vivi het volgende:
Oke, ik doe er nog eentje om te laten zien dat ie echt wel lief is hoor, en dan houd ik op, promise
[ link | afbeelding ]
Excuses aan alle kinderhaters.
Ohh, you're totally rightquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daar kom je wel op terug als je dat tweede filmpje ziet
En dat haar ookSinds Vivi hem toen in dat celebritys kids topic liet zien ben ik verliefd
Nou eigenlijk nooit! Daar was ik ook heel bang voor tijdens mijn zwangerschap, ik ben nogal een ongeduldig naar mens af en toe, en ik vreesde ervoor dat ik geen geduld zou kunnen opbrengen, maar met het broedsel heb ik dus engelengeduld, raar he?! (Of eigenlijk niet misschienquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zo 'bot' als je hier op Fok! soms kunt zijn, vind ik je altijd zo lief en geduldig met Dean.
Nu ga je vast vertellen dat er ook momenten zijn dat jij uit je slof schiet maar ik wilde het je toch even zeggen
Oh ik vind mijn stem echt gruwelijk, maar dat is altijd zo he, als je je eigen stem terug hoortquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohh, you're totally right![]()
Wat heb jij een lieve stem trouwens Vivi
Excuses aanvaard, wat een ellende.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:15 schreef Vivi het volgende:
Oke, ik doe er nog eentje om te laten zien dat ie echt wel lief is hoor, en dan houd ik op, promise
[ link | afbeelding ]
Excuses aan alle kinderhaters.
Tell me about it, ik praat tegenwoordig niet meer als er een filmpje wordt gemaaktquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ik vind mijn stem echt gruwelijk, maar dat si altijd oz he, als je je eigen stem terug hoort.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tell me about it, ik praat tegenwoordig niet meer als er een filmpje wordt gemaakt
aj, tad beh ki koo djitla !!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ik vind mijn stem echt gruwelijk, maar dat si altijd oz he, als je je eigen stem terug hoort.
Aaaiiim every woman, it's onlyyy all in meeeeee..!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:25 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Excuses aanvaard, wat een ellende.
En dan dat stemmetje. Zo ben je een lekker wijf, zo ben je een gedegenereerd vrouwtje Theelepel.
Ik had het al aangepast, maar ik was ff koffie maken tussendoor, kolerekreng dat je d'r bentquote:
Tot je straks een klysma moet om die witte troep uit je achterste te schrapen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:28 schreef Lifesaver48 het volgende:
Zo, net ff lekker een heel witbrood met diverse beleg naar binnen gewerkt.![]()
![]()
Maar met m'n BMI zit het wel snor en dus is het goed.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:28 schreef Vivi het volgende:
[quote]Op dinsdag 12 augustus 2008 22:25 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Excuses aanvaard, wat een ellende.
En dan dat stemmetje. Zo ben je een lekker wijf, zo ben je een gedegenereerd vrouwtje Theelepel.
[/quote Aaaiiim every woman, it's onlyyy meeeeee..!
Ow echt? Ik zing altijd alle songteksten verkeerd dus tja..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:30 schreef SHE het volgende:
[..]
It's all in me, Vief![]()
Mijn god wat ben je schattig![]()
Waar zijn je fotoboekfoto's trouwens gebleven?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Aaaiiim every woman, it's onlyyy meeeeee..!
Welnee. Zometeen nog even een lange avondwandeling maken en zorgen dat ik flink kouvat. Dan ben ik er voor het slapen gaan weer lekker vanaf.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tot je straks een klysma moet om die witte troep uit je achterste te schrapen!
Hey, ik nu ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik denk wat loopt die nou toch te brabbelen en toen viel het kwartje
das cute jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zo lief he, NÉÉÉ gillen en dan toch komen![]()
.
Dat heeft ie van mij, dat meegaande.
Ja vooral als anderen een stilte laten vallen en je een beetje meewarig en onderzoekend aankijken....een vriendin van mij heeft dat ook vertelde ze laatst; ze had een grote klant op bezoek (ze is webdesigner) die niks zei en toen begon ze maar te ratelen over d'r doodgereden poesjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:36 schreef conleche het volgende:
Dat 2e filmpjeTis maar goed dat ik dat eerste ook heb gezien!!
![]()
Hier nog een eigen stem hater. Het lijkt wel of ik altijd de trein moet halen, zo snel praat ik....
Oké. Ziek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Verwijderd, nadat ik dit soort mailtjes begon te krijgen met foto's van de buitenkant van mijn woning erbij
Dat zegt me niks?!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is dat niet die gast die foto's van zijn dure woningen etc postte maar wat heul niet waar bleek te zijn?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja vooral als anderen een stilte laten vallen en je een beetje meewarig en onderzoekend aankijken....een vriendin van mij heeft dat ook vertelde ze laatst; ze had een grote klant op bezoek (ze is webdesigner) die niks zei en toen begon ze maar te ratelen over d'r doodgereden poesje.
WTFquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zegt me niks?!
Maar dit mailtje was een van de eersten, daarna kreeg ik nog veul engere, dat ie me wilde oprijten enzo, dus ik aangifte gedaan (ik was toen al 3 maanden zwanger dus extra labielo). Toen hebben ze die persoon getraceerd via het IP nummer en een man opgepakt...bleek het na 2 dagen zijn 17-jarige dochter te zijn geweest die die mailtjes aan me stuurde![]()
.
Die gast is een legende man. Die is zovaak gebanned om zijn onzin dat het niet meer bij te houden is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zegt me niks?!
Maar dit mailtje was een van de eersten, daarna kreeg ik nog veul engere, dat ie me wilde oprijten enzo, dus ik aangifte gedaan (ik was toen al 3 maanden zwanger dus extra labielo). Toen hebben ze die persoon getraceerd via het IP nummer en een man opgepakt...bleek het na 2 dagen zijn 17-jarige dochter te zijn geweest die die mailtjes aan me stuurde![]()
.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij heeft een kleine, kromme
Oh, en laatste voyeur 'Conleche'
Ehhhh...quote:
Ik kijk wel uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:41 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Heb jij nog wat tegen 'm gezegd?
Terwijl het toch moeilijk te zien is of ie een beetje knapperig is met die blur ervoor!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij heeft een kleine, kromme
Oh, en laatste voyeur 'Conleche'
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Jaaah en dat je halverwege eigenlijk het liefst dood wilt, maar moeilijk kan ophouden, want de clou is nog niet geweest, maar die clou was je sws al vergeten van de zenuwen. Praat me er niet van.
Ze wilde me een lesje leren was de verklaring zei de politiequote:
Nee, je ziet een kromming door die blur.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:42 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Ehhhh...
bedoel je nou dat hij je een foto van z'n geval heeft opgestuurd?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:42 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Ehhhh...
Emiltje heeft een fobo in vol ornaat (geblurred)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:42 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Ehhhh...
i-spy24 deeltje twee van zovelen die komen gaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zegt me niks?!
.
Ik hoop van niet, anders loop ik dáár weer op te knagenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Terwijl het toch moeilijk te zien is of ie een beetje knapperig is met die blur ervoor!
Waarom dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zegt me niks?!
.
Heb ff in z'n fobo gekeken, snap nu wat je bedoeltquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, je ziet een kromming door die blur.
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze wilde me een lesje leren was de verklaring zei de politie.
Het helpt zeker niet als ik zeg: Mag niet!! Of wel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:47 schreef Vivi het volgende:
Ik ren ff naar de kroeg om siggies te halden, nu ben ik het zat!
Rund is toch veel lekkerder?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik had mijn gehaktballen voor de verandering eens niet met standaard gehaktkruiden gekruid en ik moet zeggen, mijn improvisatiekruidenmix was goed gelukt.Mijn
was alleen minder blij met het feit dat ik alleen rundvlees had gebruikt in plaats van half-om-half.
Ik rook er heel soms eenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Het helpt zeker niet als ik zeg: Mag niet!! Of wel?
Hahahaha.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik rook er heel soms een.
En ik heb er nu veel zin in, en ook in een roseetje, omdat het hier zo gezellig is.
Is dat nog niet verboden dan in NL, half-om-half-gehakt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:48 schreef Isegrim het volgende:
Mijnwas alleen minder blij met het feit dat ik alleen rundvlees had gebruikt in plaats van half-om-half.
Zeg, KLB is een deur verder hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:52 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Is dat nog niet verboden dan in NL, half-om-half-gehakt?
OMG je bent echt zwaar geobsedeerd!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een zieke halve zolen bestaan er toch. Ik weet zeker dat hier ook smeerlappen meelur(ruk)ken, opgehitst door al die kipjes hier.
Ontopic: het gaat niet goed. Ik ben dus 3 kilo zwaarder na een week vakantie. Hoe kan dat nou. Daarvoor moet ik 21.000 kcal extra hebben gegeten in 7 dagen, dat lijkt me toch sterk. Het zal ook wel gedeeltelijk vocht zijn.
Ik weet nu helemaal zeker dat witbrood uit de hel komt. Als ik een tijdlang bij elke maaltijd brood eet, kom ik geheid als een idioot aan. En kan ik niet goed meer naar de plee.
Maar in het buitenland heb je alleen maar van die saaie witbroden die maar 1 dag 'goed' blijven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:57 schreef Isegrim het volgende:
Witbrood is ook gewoon bah, op stokbrood e.d. na. Maar ook dat heb ik eigenlijk liever volkoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |