abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 augustus 2008 @ 08:42:45 #126
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60784930
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:52 schreef mspoez het volgende:
[ afbeelding ]

Eigenlijk moet er dan nog zo'n ORLY?!-hoofd in de hoek komen piepen ( ),
maar dan van Britney ipv een uil .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60784956
die had ik al gezien dat fotoboek van die gast is echt _!
Ja doei.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 08:46:54 #128
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60784990
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 08:20 schreef Sugar het volgende:
Die cheetofoto! Heel leuk.

Ik ben nog steeds goed bezig en eet helemaal niks wat snoeperig, snackerig, koekerig of wat dan ook is. En natuurlijk is er nog geen enkel verschil te zien en is dat best wel kut. Steeds meer denk ik: écht weinig eten vandaag, even weer op minimaal gaan zitten, Dat werkte andere perioden heel erg goed. Alleen is er dan het gevaar dat ik weer doorsla en elke dag minder wil eten dan de dag ervoor (tot ik echt nauwelijks meer eet). Nou ja, zolang ik dat risico zelf zo voel, zal het wel loslopen. Even heel grondig lijnen, dat ga ik doen.
Suug, waarom doe je dan niet 3 weekjes als ontbijt en lunch van die maaltijdrepen? En dan gewoon een lekkere maaltijd 's avonds met groenten enzo . Dat werkt bij mij heel goed omdat er geen "vraagstuk" is wat je mag/moet eten, je hebt niet echt een hongergevoel en je krijgt toch nog genoeg voedingsstoffen binnen .
pi_60785050
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:52 schreef mspoez het volgende:
[ afbeelding ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 13 augustus 2008 @ 08:54:40 #130
331 Merel
Be here now.
pi_60785098
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 08:46 schreef Vivi het volgende:

Suug, waarom doe je dan niet 3 weekjes als ontbijt en lunch van die maaltijdrepen? En dan gewoon een lekkere maaltijd 's avonds met groenten enzo . Dat werkt bij mij heel goed omdat er geen "vraagstuk" is wat je mag/moet eten, je hebt niet echt een hongergevoel en je krijgt toch nog genoeg voedingsstoffen binnen .
Ik eet nu heel gezond, maar ik val ook geen donder af. Heb ook wel eens aan die repen zitten denken, maar het stomme is, ik zou die dingen echt niet in het openbaar durven te eten Ze zien me hier op m'n werk al aankomen, iedereen in de pauze een lekker broodje en ik aan zo'n reep
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 13 augustus 2008 @ 08:54:55 #131
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60785106
Ja, vivi, misschien is dat wel echt een goed idee. Ik ben alleen nu al panisch hoe ik dan na die 3 weken verder zou moeten. Ik ben nogal controlfreakerig (hee, echt?) en dwangmatig. Ik zou heel bang zijn voor weer aankomen en grip op mijn lijf verliezen. Ik weet hoe lekker het voelt om zo min mogelijk van mezelf over te houden.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60785117
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 08:20 schreef Sugar het volgende:
Die cheetofoto! Heel leuk.

Ik ben nog steeds goed bezig en eet helemaal niks wat snoeperig, snackerig, koekerig of wat dan ook is. En natuurlijk is er nog geen enkel verschil te zien en is dat best wel kut. Steeds meer denk ik: écht weinig eten vandaag, even weer op minimaal gaan zitten, Dat werkte andere perioden heel erg goed. Alleen is er dan het gevaar dat ik weer doorsla en elke dag minder wil eten dan de dag ervoor (tot ik echt nauwelijks meer eet). Nou ja, zolang ik dat risico zelf zo voel, zal het wel loslopen. Even heel grondig lijnen, dat ga ik doen.
Ik vind dat ook heel lastig. Ik heb nooit een eetprobleem gehad (ik snoep teveel ), maar nu denk ik soms: 'Als ik nou eventjes heel weinig eet.. dan gaat het lekker snel'...
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_60785121
het lijkt me beter als ik me niet in deze discussie meng en gewoon maar aan 't werk ga..
word hier depressief van
Ja doei.
pi_60785158
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 08:55 schreef motorbloempje het volgende:
het lijkt me beter als ik me niet in deze discussie meng en gewoon maar aan 't werk ga..
word hier depressief van
Het is toch alleen maar een gedachte die ik van mezelf plaats? Ik zeg niet dat ik het daadwerkelijk doe, ik eet gewoon netjes drie maaltijden en tussendoortjes...
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_60785180
ik had het ook niet tegen jou, jouw post kwam er tussendoor

en als ik het wel tegen jou had, dan had dat ook gemogen/gekund, maar had je je er niets van aan hoeven trekken, want net zoals dat ik mag zeggen dat ik me er verder maar niet in meng, mag jij zeggen wat je ergens van vindt
Ja doei.
pi_60785197
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik had het ook niet tegen jou, jouw post kwam er tussendoor
Oké, zie nu inderdaad dat we op dezelfde tijd gepost hebben

En wat ik zeg.. het is een gevoel, niet een mening..
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:01:09 #137
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60785203
Oh, van mijn post hoef je ook niet depressief te worden, hoor. Je mag gerust kritiek hebben, dat dan weer wel. Maar dat ik uitspreek hoe suf ik op dit vlak in elkaar zit, is toch geen discussie? En al helemaal niks om depressief van te worden.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60785241
Sugar, eet je niet gewoon te weinig? Te weinig eten is de manier om je stofwisseling om zeep te helpen.
pi_60785256
als ik kritiek lever ben ik niet aardig, en al helemaal niet op dit tijdstip
Ja doei.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:08:01 #140
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60785306
Weet ik niet, Liejannuh. Ik zal het eens nauwkeurig bijhouden qua hoeveelheden ook. Maar in welke zin gaat je stofwisseling er dan aan? Ik ken alleen maar het effect van heel dun worden, bij echt weinig eten.
pi_60785311
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb juist bewondering voor je, gewoon deeltijd rechten in voltijd doen onderhand
En ik geloof nooit dat jij dik bent! en te oud tsskkk
Thnx, en er is alweer een halve kilo af!
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb je btw nog geniale strafprocesrechtstampin1dagtips
Ja: zet alles in een tabel, en onderscheid daarbij de drie domeinen. Ik heb hem denk ik nog ergens! Zal vanavond eens kijken.
pi_60785324
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 08:46 schreef Vivi het volgende:

[..]

Precies. Ik ga dat ook doen, maar dan denk ik met Weight Care of Atkins shakes. Vind die repen echt net bordkarton. Voordeel van Atkins shakes is dat ze Low carb zijn. Nadeel: ze zijn duur.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:13:43 #143
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60785377
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 08:54 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik eet nu heel gezond, maar ik val ook geen donder af. Heb ook wel eens aan die repen zitten denken, maar het stomme is, ik zou die dingen echt niet in het openbaar durven te eten Ze zien me hier op m'n werk al aankomen, iedereen in de pauze een lekker broodje en ik aan zo'n reep
Het lijken net chocoladerepen, dus gewoon smikkelen en dan lekker geheimzinnig kijken en de jaloerse "zo slank en toch choco eten als lunch?!"-blikken incasseren .
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:14:48 #144
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60785397
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:09 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Precies. Ik ga dat ook doen, maar dan denk ik met Weight Care of Atkins shakes. Vind die repen echt net bordkarton. Voordeel van Atkins shakes is dat ze Low carb zijn. Nadeel: ze zijn duur.
Ik heb ook de Weight Care, die choco Crisp variant is echt lekker ook nog vind ik .
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:16:12 #145
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60785419
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 08:54 schreef Sugar het volgende:
Ja, vivi, misschien is dat wel echt een goed idee. Ik ben alleen nu al panisch hoe ik dan na die 3 weken verder zou moeten. Ik ben nogal controlfreakerig (hee, echt?) en dwangmatig. Ik zou heel bang zijn voor weer aankomen en grip op mijn lijf verliezen. Ik weet hoe lekker het voelt om zo min mogelijk van mezelf over te houden.
Dan eet je als lunch ipv een reep lekker twee eitjes en wat magere ham, of een salade...en 's ochtends een volkoren broodje met mager beleg..etc . En je doet gewoon 2 keer per week nog zo'n reep-dagje, dan blijf je goed op pijl volgen mij hoor .
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:18:26 #146
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60785449
Ff iets anders, ik heb sjans van een ongelooflijk lekker ding op Hyves ! Tis dat ik zo braaf ben... .
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:22:08 #147
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60785527
tsja, als je al best wel dun bent en je gaat heel gezond eten dan kan t volgens mij best zijn dat je alsnog heel langzaam gaat omdat je nu eenmaal niet zoveel te dik bent. toch? zelfs bij mij, met mn 1200-1500 ckal per dag schiet t voor geen meter op (t efect van 3 keer in de week hardlopen weet ik nog niet, want ik doe t nog maar een week ) en ik heb nog 20 kilo overgewicht...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60785531
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:18 schreef Vivi het volgende:
Ff iets anders, ik heb sjans van een ongelooflijk lekker ding op Hyves ! Tis dat ik zo braaf ben... .
Pics or it didn't happen!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:22:45 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60785542
Wow, na mijn fruitdag van gisteren (ok ok, ik heb vier vezelrijke crackers gesmokkeld in de avond, maar dan nog...) ben ik ineens een halve kilo lichter dan gisteren . Vandaag maar weer normaal eten .

Goedemorgen trouwens. Vandaag weer sollicitatiebrieven schrijven .
Niet meer actief op Fok!
pi_60785548
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:08 schreef Sugar het volgende:
Weet ik niet, Liejannuh. Ik zal het eens nauwkeurig bijhouden qua hoeveelheden ook. Maar in welke zin gaat je stofwisseling er dan aan? Ik ken alleen maar het effect van heel dun worden, bij echt weinig eten.
je lichaam gaat in de spaarstand, en elke keer dat je weer lange tijd minder gaat eten, doet je lichaam dat meer.

Je gaat op een gegeven moment hierdoor alleen nog maar afvallen door ONTZETTEND weinig calorieen in te nemen..
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')