quote:
Suug, waarom doe je dan niet 3 weekjes als ontbijt en lunch van die maaltijdrepen? En dan gewoon een lekkere maaltijd 's avonds met groenten enzoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:20 schreef Sugar het volgende:Die cheetofoto! Heel leuk.
Ik ben nog steeds goed bezig en eet helemaal niks wat snoeperig, snackerig, koekerig of wat dan ook is. En natuurlijk is er nog geen enkel verschil te zien en is dat best wel kut. Steeds meer denk ik: écht weinig eten vandaag, even weer op minimaal gaan zitten, Dat werkte andere perioden heel erg goed. Alleen is er dan het gevaar dat ik weer doorsla en elke dag minder wil eten dan de dag ervoor (tot ik echt nauwelijks meer eet). Nou ja, zolang ik dat risico zelf zo voel, zal het wel loslopen. Even heel grondig lijnen, dat ga ik doen.
quote:
Ik eet nu heel gezond, maar ik val ook geen donder af. Heb ook wel eens aan die repen zitten denken, maar het stomme is, ik zou die dingen echt niet in het openbaar durven te etenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:46 schreef Vivi het volgende:
Suug, waarom doe je dan niet 3 weekjes als ontbijt en lunch van die maaltijdrepen? En dan gewoon een lekkere maaltijd 's avonds met groenten enzo. Dat werkt bij mij heel goed omdat er geen "vraagstuk" is wat je mag/moet eten, je hebt niet echt een hongergevoel en je krijgt toch nog genoeg voedingsstoffen binnen
.
Ik vind dat ook heel lastig. Ik heb nooit een eetprobleem gehad (ik snoep teveelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:20 schreef Sugar het volgende:Die cheetofoto! Heel leuk.
Ik ben nog steeds goed bezig en eet helemaal niks wat snoeperig, snackerig, koekerig of wat dan ook is. En natuurlijk is er nog geen enkel verschil te zien en is dat best wel kut. Steeds meer denk ik: écht weinig eten vandaag, even weer op minimaal gaan zitten, Dat werkte andere perioden heel erg goed. Alleen is er dan het gevaar dat ik weer doorsla en elke dag minder wil eten dan de dag ervoor (tot ik echt nauwelijks meer eet). Nou ja, zolang ik dat risico zelf zo voel, zal het wel loslopen. Even heel grondig lijnen, dat ga ik doen.
Het is toch alleen maar een gedachte die ik van mezelf plaats? Ik zeg niet dat ik het daadwerkelijk doe, ik eet gewoon netjes drie maaltijden en tussendoortjes...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:55 schreef motorbloempje het volgende:het lijkt me beter als ik me niet in deze discussie meng en gewoon maar aan 't werk ga..
word hier depressief van
Oké, zie nu inderdaad dat we op dezelfde tijd gepost hebbenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik had het ook niet tegen jou, jouw post kwam er tussendoor
Thnx, en er is alweer een halve kilo af!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb juist bewondering voor je, gewoon deeltijd rechten in voltijd doen onderhand![]()
En ik geloof nooit dat jij dik bent! en te oud tsskkk
Ja: zet alles in een tabel, en onderscheid daarbij de drie domeinen. Ik heb hem denk ik nog ergens! Zal vanavond eens kijken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb je btw nog geniale strafprocesrechtstampin1dagtips
Precies. Ik ga dat ook doen, maar dan denk ik met Weight Care of Atkins shakes. Vind die repen echt net bordkarton. Voordeel van Atkins shakes is dat ze Low carb zijn. Nadeel: ze zijn duur.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Suug, waarom doe je dan niet 3 weekjes als ontbijt en lunch van die maaltijdrepen? En dan gewoon een lekkere maaltijd 's avonds met groenten enzo. Dat werkt bij mij heel goed omdat er geen "vraagstuk" is wat je mag/moet eten, je hebt niet echt een hongergevoel en je krijgt toch nog genoeg voedingsstoffen binnen
.
Het lijken net chocoladerepen, dus gewoon smikkelen en dan lekker geheimzinnig kijken en de jaloerse "zo slank en toch choco eten als lunch?!"-blikken incasserenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik eet nu heel gezond, maar ik val ook geen donder af. Heb ook wel eens aan die repen zitten denken, maar het stomme is, ik zou die dingen echt niet in het openbaar durven te etenZe zien me hier op m'n werk al aankomen, iedereen in de pauze een lekker broodje en ik aan zo'n reep
Ik heb ook de Weight Care, die choco Crisp variant is echt lekker ook nog vind ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Precies. Ik ga dat ook doen, maar dan denk ik met Weight Care of Atkins shakes. Vind die repen echt net bordkarton. Voordeel van Atkins shakes is dat ze Low carb zijn. Nadeel: ze zijn duur.
Dan eet je als lunch ipv een reep lekker twee eitjes en wat magere ham, of een salade...en 's ochtends een volkoren broodje met mager beleg..etcquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:54 schreef Sugar het volgende:
Ja, vivi, misschien is dat wel echt een goed idee. Ik ben alleen nu al panisch hoe ik dan na die 3 weken verder zou moeten. Ik ben nogal controlfreakerig (hee, echt?) en dwangmatig.Ik zou heel bang zijn voor weer aankomen en grip op mijn lijf verliezen. Ik weet hoe lekker het voelt om zo min mogelijk van mezelf over te houden.
Pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:18 schreef Vivi het volgende:
Ff iets anders, ik heb sjans van een ongelooflijk lekker ding op Hyves! Tis dat ik zo braaf ben...
![]()
.
je lichaam gaat in de spaarstand, en elke keer dat je weer lange tijd minder gaat eten, doet je lichaam dat meer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:08 schreef Sugar het volgende:
Weet ik niet, Liejannuh. Ik zal het eens nauwkeurig bijhouden qua hoeveelheden ook. Maar in welke zin gaat je stofwisseling er dan aan? Ik ken alleen maar het effect van heel dun worden, bij echt weinig eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |