quote:
Ik vind dr in de serie hotter dan op die fotoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:11 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Niet verkeerd voor een vrouw van 46.
Is ook, maar verder is er niet bijzonder veel fotomateriaal te vinden via Google images. En zoveel moeite wilde ik nou ook weer niet doen voor een vrouw van 46quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vind dr in de serie hotter dan op die foto
O.a. ook de strepen bij de kopjes zijn niet goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vind dr in de serie hotter dan op die foto
Naja dat is dus als je gewoon de OP kopieerd.. Ik zal eens kijken of als je het in de bewerken stand doet het wel goed gaatquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
O.a. ook de strepen bij de kopjes zijn niet goed.
Goed planquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Pff ik ga ook tieten aanbrengen denk ik
Heldquote:
Als jij niet hoeft te rijden is er toch niks aan de hand? En trouwens, als je wel hoeft te rijden toch ook niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:35 schreef LastRequest het volgende:
We gaan rond 4u rijden maar heb geen zin om nu te gaan slapen![]()
Terwijl dat dan wel zo'n goed idee is..
Hoezo jaloersquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Pff ik ga ook tieten aanbrengen denk ik
Leer je nog welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je gaat toch niet slapen, das toch niet gezellig voor de ander die rijdt, en sowieso zou ik het niet vertrouwen of diegene wel wakker blijft
Tsja en als je zelf ook nog moet rijden, kan je toch beter die slaap pakken. En vertrouwen dat de ander stopt als hij te moe is, en dan maar ff wisselen / rondje lopen / koffie / slaap whatever. Als je zelf écht niet hoeft te rijden blijf ik wel wakker, maar aangezien ik eigenlijk altijd wel rijdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik doe dat gewoon niet, op de terugweg ook, ik zat voorin de auto, mama lag achterin te doezelen en ik kon ook ieder moment ff wegzakken maar ben gewoon wakker gebleven, voor Papa en voor hem ist net zo vermoeiend dus voor t zelfde geldt zakt hij ook weg.
Plekje vrij in de kofferquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:07 schreef Houniet het volgende:
12 Oktober naar Egypte [ afbeelding ].
Omdat je het zo lief vraagtquote:
quote:
Je constateerde zelf al een toegenomen activiteit in dit topic zodra je er was. En dan linea recta weer een LR TTquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:07 schreef LastRequest het volgende:
@ CP ik snap dat van de tieten niet? Of mis ik ergens iets?
Als je me maar niet alleen over het strand laat lopen!quote:
Ik zeg, het is de schuld van die hamerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind je best wel een beetje zielig CP..
Zo zielig dat als het aan mij ligt jij voorlopig geen TT krijgt
Nee! Ik was al de hele tijd aan het F5en, pas na de 100e x was er ineens activiteitquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Je constateerde zelf al een toegenomen activiteit in dit topic zodra je er was. En dan linea recta weer een LR TT![]()
![]()
Ik kan er niet mee omgaan
![]()
Guess notquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het zal toch zeker niet aan je leuke persoonlijkheid liggen?
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden overgeslagen..
Btw ik vroeg nergens om, maar het is wel goed. zo...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden overgeslagen..
Ach je loopt al 3 topics te huilen dat je zo weinig naamtopics hebt, en dat andere boven je verkozen wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Btw ik vroeg nergens om, maar het is wel goed. zo...
Ok. Ik moet toch ergens om zeikenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ach je loopt al 3 topics te huilen dat je zo weinig naamtopics hebt, en dat andere boven je verkozen worden
Zwitserlandquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow dit was echt zo'n enge kraakdonder.. blegh..
Maarja sinds franrjk valt het allemaal wel mee, dat gevoel ging gewoon dwars door je heen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
wtf:
http://fotoboek.fok.nl/user/224403
Bah.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
wtf:
http://fotoboek.fok.nl/user/224403
Hoe datquote:
Mja het kan verstandig zijn inderdaad, vooral als de ander vermoeid is. Het hoeft niet fout te gaan, maar het kan wel. Een vriend van me heeft het op klaarlichte dag gehad. Zat 3 uur achter het stuur en reed toen bijna de vangrail in. Kennis van me heeft in een week zowel links als rechts in de vangrail gelegen doordat ie in slaap viel tijdens het rijden. Dus het kán zeker. Van de andere kant is het dan ook je taak als chauffeur om het tijdig te onderkennen, de auto aan de kant te gooien en tien minuutjes te gaan wandelenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ik heb het een keer meegemaakt (ook snachts, naja s'ochtends inmiddels maar nog wel donker, na een rit van Alkmaar via breukelen naar Enschede en daarna Nijmegen) dat ik ook in zat te doezelen en we toch ineens wel heel erg rechts reden.. Dus ik roepen.. En gelukkig kwam het wel goedmaar daarom slaap ik dus niet als ik weet dat iemand ook al een lange dag heeft gehad en eigenlijk het liefst dus sowieso niet..
Dat zijn geen prettige dingen. Ik had straks de zon vol in m'n knar, kon echt bijna niks zien. Past last-last-last-second zag ik een scheef geparkeerde auto staan waar ik nog net omheen kon. Daarna toch maar even m'n zonnebril opgevist die eerder die dag ergens onder gevallen was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik had gisternacht op de weg door de Vennen van Hatert richting Overasselt dat 1 boom toch ineens wel heeeel rap langs me heen kwam. Had net poos met groot licht gereden, en kwam een tegenligger dus ff uit, maarja dan is het licht ineens wel heeel erg weinig. zit ook met men ogen, dat scherpzien probleem is over maar nachtblindheid is er wel en beetje, . Laat nou net 1 boom op dat hele stuk gewoon een cm of 40 verder naar links staan![]()
Scheelde misschien 20 cm gok ik.
Doordat k zo veel op de weg zit maak ik eigenlijk best veel mee, tis bijna een wonder dat er nie vaker iets mis gaat voor mijn neusquote:
Vetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:01 schreef LastRequest het volgende:
Trouwens mijn opa heeft de vangrails uitgevonden! Stoer he!
Haha ja dat is een afleidingsmanouvre ofzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:32 schreef LastRequest het volgende:
In je msnnaam staat dat je aan het leren bent dus doe het dan ook maar![]()
Ik ga zo slapennnn! Volgens mij moeten we vannacht echt nog zoveel doen/bij elkaar zoeken
Wat moet je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
En geen idee of er dan eigenlijk iets is, maar ik heb er geen zin in en ik moet
Ach de Energieweg valt ook wel mee, da's een half uurtje heen en weer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik ga morgen naar mn vaders werk fietsen (engergieweg) omdat ik het vertik om nieuwe pasfoto's te maken als ik er thuis nog zat heb liggenen ik heb hem morgen nodig.. Ach beetje beweging is goed voor de mens
Mja da's heel dubbel inderdaad. Ik heb twee keer een weekend georganiseerd, supergave groep enzo, toffe weekenden gehad. Eén keer mee geweest op weekend, dat was echt ruk (eerste jaar als mentor). Zonde van m'n tijd. Tweede keer niet op weekend, maar beide avonden na m'n werk nog wel even langs gegaan, dat was wel gezellig maar overdag was het ook verre van briljant.quote:
Probeert het weekend van Los Hombres Locos/Acapulco Going Locos eens, dat schijnt de afgelopen jaren leuk geweest te zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
No shit, dat gaat hem dus dit jaar zeker niet worden
Ja wordt bij mij ook wel weer eens tijd jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er moet sowieso meer gefuckt worden fdomme
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Van een beetje kontseks was jij toch niet vies
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
-1 voorspelbaar, maar helaas voor jou, ik doe niet aan sex voor het huwelijk..
Wat mij betreft welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja één van ons twee is nu getrouwd, telt dat ook?
Godverju, het is weer donker en D_K komt zich weer meldenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou inderdaad, die zin laat me zo smachten dat ik je nu ter plekke wil..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Yash, wij maar neuken dan bij gebrek aan beter?
En ik maar denken dat jij zou gaan leren vandaag.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die zin laat me zo smachten dat ik je nu ter plekke wil..
ofzo..
Dat dacht ik zelf ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zou gaan leren vandaag.
Naja, ik denk inderdaad ook niet dat een neukparty met zo maar iemand buiten een relatie om mij echt voldoening geeft..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:10 schreef J-heronimus het volgende:
Nee maar dit is wel een serieus probleem bij mij. Ik heb dit jaar op wat losse scharrels na niks serieus gehad. Moet maar eens weer me best gaan doen om een meisje te veroveren, want af en toe mis ik het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Playing hard to get wet?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die zin laat me zo smachten dat ik je nu ter plekke wil..
ofzo..
Ik ben nu bijna anderhalve maand single en ik vind het maar niets!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:10 schreef J-heronimus het volgende:
Nee maar dit is wel een serieus probleem bij mij. Ik heb dit jaar op wat losse scharrels na niks serieus gehad. Moet maar eens weer me best gaan doen om een meisje te veroveren, want af en toe mis ik het wel
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja, ik denk inderdaad ook niet dat een neukparty met zo maar iemand buiten een relatie om mij echt voldoening geeft..Het is wel kortstondige bevrediging van je lusten natuurlijk, maar meer ook niet. Mja, dan dus toch maar op zoek naar die serieuze relatie hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Laatste keer met een meisje onder de dekens is nu een ongeveer een maand geleden. Maar een relatie kun zoiets iets niet noemen, had haar die avond ontmoet en heb der daarna nog 1x gezien bij de zomerfeestenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Playing hard to get wet?![]()
[..]
Ik ben nu bijna anderhalve maand single en ik vind het maar niets!
Dan was de seks blijkbaar niet zo denderendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja voor een persoon die minstens 4 keer in de week seks had en ineens naar 0 is gegaan heb ik weinig last van lusten die hoognodig bevredigd moeten worden![]()
dat viel mezelf ook 100% mee![]()
Ik denk het ook wel jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:17 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk dat ik morgenavond al de epic fail status heb bereikt voor wat betreft mn voornemens, maar vooruit, dat zien we dan wel weer
Scherpquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:19 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Dan was de seks blijkbaar niet zo denderend
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:19 schreef Mikkie het volgende:
Misschien moeten jullie anders even gaan msnen over jullie lusten en veroveringen ipv het op Internet te gooien
Kan het altijd nog wordenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben jij mijn ex dan?
Ik ga mee op het stranddd....... Behalve als het 50 graden is.... Wat het was bij een collega die daar op vakantie was !quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je me maar niet alleen over het strand laat lopen!
Ook hoiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet ineens aan Hosti denken als ik meatloaf zie
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
En het probleem vorige keer was dat ik teveel wist en dus overal aan ging twijfelen, misschien doe ik nu wel meteen het goede![]()
Sorry mevrouwquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Er wordt hier niet gewoeid jaheb je dat begrepen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:52 schreef J-heronimus het volgende:
Mooi was die tijd hé
Ik ga nu naar mn werk, maar ben dan ook tot een uurtje of tien aan het werkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:38 schreef Houniet het volgende:
Ik ben al een paar uur aan het werk rotjong.
Gele ogen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik werd vandaag wakker met gele ogen! That can't be good!
Ja, wat normaal wit is, is nu een beetje gelig!quote:
Krijgt CP over 3 dagen zijn rijbewijsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dude, je gaat binnen 3 dagen dood denk ik
Ik had de dokter gebeld en die zei ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dude, je gaat binnen 3 dagen dood denk ik
Wat is dit voor fucking omkoping, is dat nieuw ofzo ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
- op vertoon van je Introductiekaart kun je iedere avond gratis eten bij café Van Buren;
Swarma is dan op vakantie dus het eten zal dan wel goed zijn
- eveneens op vertoon van je Introductiekaart krijg je iedere avond 10 gratis muntjes bij Inferno.
Waarom nou de fucking infernodat ligt toch niet in de buurt van de andere kroegen
Hey, ik mag dan wel wanhopig zijn, maar niet zo wanhopig!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh noes, nu moeten we dus wel seks hebben want straks kan het niet meer
Ergens eten is wel nieuw voor mij, dat drinken kreeg je eerst bandjes voor dacht ik? in ieder geval mijn mentormama's toen hadden bandjes..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat is dit voor fucking omkoping, is dat nieuw ofzo ?
Jij bent ook zo veranderlijk alst weer heaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hey, ik mag dan wel wanhopig zijn, maar niet zo wanhopig!
In mijn tijd kreeg je heulemaal niks, behalve die vergoedingquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ergens eten is wel nieuw voor mij, dat drinken kreeg je eerst bandjes voor dacht ik? in ieder geval mijn mentormama's toen hadden bandjes..
Nu is het mijn beurt gewoon laying hard to get wet!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij bent ook zo veranderlijk alst weer hea
Dat heb ik meestal hoor meis!quote:
Tja, in jouw eigen fantasiewereld ben je eigen baas, in de werkelijke wereld heb ik het voor het zeggen!quote:
quote:
Is er nog iets leuks gepland, wat voor outsiders leuk is om te gaan bekijken? Zoals het maken van een zo lang mogelijke kledingketting p plein '44 of iets anders kansloos?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik ben vanaf zondag onder de pannen met de introductie
Morgenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Krijgt CP over 3 dagen zijn rijbewijs
Henk-Jan? Pieter-Adriaan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh we hebben een kindje met een dubbele naam
En heb je hem al gecheckt op hyves?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh we hebben een kindje met een dubbele naam
O ja herren, die heb ik ook nog!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik heb mijn boeken dicht geslagen, geen zin meer om er naar te kijken, (niet dat ik er wel veel naar gekeken heb maar goed) Ik probeer het zo wel morgen en anders is december de maand voor mij ofzo
Ja, als het hem is wel, maar ik ben weer een illusie armerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En heb je hem al gecheckt op hyves?
Bij mijn intro was ik ook ouder, omdat mijn intromama's net tweedejaars waren en ik gezakt ben en van november dus oud!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja herren, die heb ik ook nog!Whoops! Dadelijk maar eens even kijken waar/wanneer en hoe!
Ben je intro-mama? Bij mijn laatste intro was ik ouder dan de intro-mama's en papa's! Ik was een soort van intro-opa!
Jos willemquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Henk-Jan? Pieter-Adriaan?
Ik was jaren ouder!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij mijn intro was ik ook ouder, omdat mijn intromama's net tweedejaars waren en ik gezakt ben en van november dus oud!
Chineesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was jaren ouder!![]()
Waar ben je dan ergens intro-mams voor? Welke studie?
quote:
quote:
Gewoon er af halen!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens verband zit nog strak om mijn vinger, maar eigenlijk wil ik zien hoe het er uit zietWeet dat het niet verstandig is...
quote:
Ik denk niet dat ze het leuk vindt als ik haar op een forum zetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar zonder pic of verhaal heb ik er zo weinig aan
pm!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het leuk vindt als ik haar op een forum zet.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
pm!
En Jos-Willem is een knulletje!
Als het dan toch een vent moet zijn dan wel een echte vent met een stoppelbaard en spieren! Ipv zo'n vers van de middelbare schooltypje!quote:
Je mag toch wel zeggen wat haar borsten apetijtelijk heen en weer dansten terwijl zij naar je toe rende om te schuilen voor de regen? Ofzo? maak er een mooi R&P ding vanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het leuk vindt als ik haar op een forum zet.
check, baard van 3 dagen is duidelijk aanwezigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het dan toch een vent moet zijn dan wel een echte vent met een stoppelbaard en spieren! Ipv zo'n vers van de middelbare schooltypje!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het dan toch een vent moet zijn dan wel een echte vent met een stoppelbaard en spieren! Ipv zo'n vers van de middelbare schooltypje!
peuwntquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
![]()
Maar ik dacht dat jij ging koffieleuten
Als je niet meer met me wilt kwekken kan je dat ook gewoon zeggen hoor
Mama is gewoon de koffie komen brengenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
![]()
Maar ik dacht dat jij ging koffieleuten
Als je niet meer met me wilt kwekken kan je dat ook gewoon zeggen hoor
Waarom zit je bij mama en niet op je kamerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mama is gewoon de koffie komen brengen![]()
Ik was gewoon aardig tegen je! Maar jij zei gelijk dingen als 'als je de laatste vent op de wereld was dan zou ik nog eerder tegen bomen gaan praten en en en als je wil kwekken zoek dan een eend'
Omdat ik vorige week op de spoedeisende hulp lag. En sinds een paar daagjes ben ik weer ziek! Nu doet mama voor mij zorgen!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waarom zit je bij mama en niet op je kamer
En je praat poep
Papa had speciaal boodschappen voor me gedaan omdat ik ziekjes ben!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mama's
En Papa's ookpapa was lief vandaag, ik mocht even mijn baaldag bij hem eraf lullen op t werk..
Misschien moet ik vaker zo doordeweeks in de pauze langsgaan.. is gezellig
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owwee als ie net zoals mijn broer ook een gaspendaal heeft..
Hij is veeeeeeettttquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa zet de hhmix van slamfm aan.
Dat zal hem leren
In wat voor kut studentenhuis woon jij wel niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Of moet ik juist netjes naar zijn kamer lopen om te vragen of ie iets minder geluid kan maken, en werkt dit juist averechts omdat hij dan ook geluid gaat maken
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gewoon een oud, dus gehorig huis, maar van zijn zus had ik nooit last.. maarja meisjes enzo zijn niet zo zwaar natuurlijk (zij iig niet) en hij loopt wss gewoon lekker met zijn schoenen rond te stampen enzo
Ben ik even blij dat ik gewoon alles voor mezelf heb! Nu alleen nog maar een lief huisgenootje zoeken om het bed mee te delenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar heb de muziek maar weer normaal gezetwant anders kan ik natuurlijk nooit aanspraak maken op dat hij wat zachter moet doen
Ach sinds ik vrijgezel ben mis ik gewoon het idee van het hebben van iemand om mij heenquote:
Yep en dat is wel naar! Het went schijnt, maar ja ik wil niet dat het went!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat komt mij bekend voor uit de eerste maanden van mijn vrijgezellen bestaan, ik miste niet hem, maar het idee van iemand hebben inderdaad
Nee dat ook niet! Maar ik ben niet het type voor scharrels! Daar gaat mijn sekslevenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou om nu meteen weer in een andere relatie te springen lijkt me ook niet echt handig of wel?
Maar goed dan dat ik niet oud word!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Life is a bitch..
Waarom denk je anders dat:quote:
Nee een uitkering krijgt elke imbeciel die een formuliertje kan invulllenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:24 schreef Manu82 het volgende:
Huh, heb je iets ernstigs dan?
Zeg dat eens wat eerder danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee een uitkering krijgt elke imbeciel die een formuliertje kan invulllen
Al die paupers daar zijn mijn collega's!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zeg dat eens wat eerder dan![]()
* Manu82 gaat morgen op weg naar het UWV![]()
Nee, was weer lekker het draaienquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op je ava doelt..
Mooi insite infoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Al die paupers daar zijn mijn colllega's!
Je hebt in ieder geval wel zelfkennis!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mooi insite info![]()
Ik ben geestelijk labiel en kan niks en daarbij heb ik ook nog wel een aantal blessures
Krijg ik nu een uitkering![]()
![]()
En ik snap niet, want jij niet snapt!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sjonge, nu snap ik er helemaal geen fuck meer van
Waarom zou ik jullie zitten te stangen? Vertel je gewoon de waarheid krijg je dit!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Of jij ons zit te stangen ja of nee
Of je een uitkering krijgt of dat je gewoon werkt daar
Het is een vrouw DK, je moet direct en duidelijk wezen wil je serieus over komenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom zou ik jullie zitten te stangen? Vertel je gewoon de waarheid krijg je dit!
Maar werk je nu bij dat uitkeringsbureau of krijg je er 1..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom zou ik jullie zitten te stangen? Vertel je gewoon de waarheid krijg je dit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |