Waarom zit je bij mama en niet op je kamerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mama is gewoon de koffie komen brengen![]()
Ik was gewoon aardig tegen je! Maar jij zei gelijk dingen als 'als je de laatste vent op de wereld was dan zou ik nog eerder tegen bomen gaan praten en en en als je wil kwekken zoek dan een eend'
Omdat ik vorige week op de spoedeisende hulp lag. En sinds een paar daagjes ben ik weer ziek! Nu doet mama voor mij zorgen!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waarom zit je bij mama en niet op je kamer
En je praat poep
Papa had speciaal boodschappen voor me gedaan omdat ik ziekjes ben!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mama's
En Papa's ookpapa was lief vandaag, ik mocht even mijn baaldag bij hem eraf lullen op t werk..
Misschien moet ik vaker zo doordeweeks in de pauze langsgaan.. is gezellig
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owwee als ie net zoals mijn broer ook een gaspendaal heeft..
Hij is veeeeeeettttquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa zet de hhmix van slamfm aan.
Dat zal hem leren
In wat voor kut studentenhuis woon jij wel niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Of moet ik juist netjes naar zijn kamer lopen om te vragen of ie iets minder geluid kan maken, en werkt dit juist averechts omdat hij dan ook geluid gaat maken
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gewoon een oud, dus gehorig huis, maar van zijn zus had ik nooit last.. maarja meisjes enzo zijn niet zo zwaar natuurlijk (zij iig niet) en hij loopt wss gewoon lekker met zijn schoenen rond te stampen enzo
Ben ik even blij dat ik gewoon alles voor mezelf heb! Nu alleen nog maar een lief huisgenootje zoeken om het bed mee te delenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar heb de muziek maar weer normaal gezetwant anders kan ik natuurlijk nooit aanspraak maken op dat hij wat zachter moet doen
Ach sinds ik vrijgezel ben mis ik gewoon het idee van het hebben van iemand om mij heenquote:
Yep en dat is wel naar! Het went schijnt, maar ja ik wil niet dat het went!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat komt mij bekend voor uit de eerste maanden van mijn vrijgezellen bestaan, ik miste niet hem, maar het idee van iemand hebben inderdaad
Nee dat ook niet! Maar ik ben niet het type voor scharrels! Daar gaat mijn sekslevenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou om nu meteen weer in een andere relatie te springen lijkt me ook niet echt handig of wel?
Maar goed dan dat ik niet oud word!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Life is a bitch..
Waarom denk je anders dat:quote:
Nee een uitkering krijgt elke imbeciel die een formuliertje kan invulllenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:24 schreef Manu82 het volgende:
Huh, heb je iets ernstigs dan?
Zeg dat eens wat eerder danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee een uitkering krijgt elke imbeciel die een formuliertje kan invulllen
Al die paupers daar zijn mijn collega's!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zeg dat eens wat eerder dan![]()
* Manu82 gaat morgen op weg naar het UWV![]()
Nee, was weer lekker het draaienquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op je ava doelt..
Mooi insite infoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Al die paupers daar zijn mijn colllega's!
Je hebt in ieder geval wel zelfkennis!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mooi insite info![]()
Ik ben geestelijk labiel en kan niks en daarbij heb ik ook nog wel een aantal blessures
Krijg ik nu een uitkering![]()
![]()
En ik snap niet, want jij niet snapt!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sjonge, nu snap ik er helemaal geen fuck meer van
Waarom zou ik jullie zitten te stangen? Vertel je gewoon de waarheid krijg je dit!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Of jij ons zit te stangen ja of nee
Of je een uitkering krijgt of dat je gewoon werkt daar
Het is een vrouw DK, je moet direct en duidelijk wezen wil je serieus over komenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom zou ik jullie zitten te stangen? Vertel je gewoon de waarheid krijg je dit!
Maar werk je nu bij dat uitkeringsbureau of krijg je er 1..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom zou ik jullie zitten te stangen? Vertel je gewoon de waarheid krijg je dit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |