abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60776916
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Btw ik vroeg nergens om, maar het is wel goed. zo...
Ach je loopt al 3 topics te huilen dat je zo weinig naamtopics hebt, en dat andere boven je verkozen worden
pi_60776950
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:25 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ach je loopt al 3 topics te huilen dat je zo weinig naamtopics hebt, en dat andere boven je verkozen worden
Ok. Ik moet toch ergens om zeiken
pi_60776995
Ow dit was echt zo'n enge kraakdonder.. blegh..

Maarja sinds franrjk valt het allemaal wel mee, dat gevoel ging gewoon dwars door je heen
pi_60777001
Nja ik heb gewoon niks boeiends te melden eigenlijk
pi_60777034
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow dit was echt zo'n enge kraakdonder.. blegh..

Maarja sinds franrjk valt het allemaal wel mee, dat gevoel ging gewoon dwars door je heen
Zwitserland 1 donder hoorde je 7 keer terug Kon er wel van genieten
pi_60777355
Over dat rijden: Zuid-Bretagne knal je toch in je ééntje makkelijk in één stuk Ik ben daar echt easy in hoor. Aftanken, instappen en gaan. Doorrijden tot iemand in z'n broek pist of tot je moet tanken. Had voor mn rit naar Bern (die uiteindelijk inclusief files, omleidingen en een paar stops op verzoek van de andere auto 11,5 uur duurde ) ook maar vier uurtjes geslapen, en werkelijk nergens last van gehad. Laatst op de terugweg vanuit Schwarzwald, eerste stuk dik 4,5 uur achter elkaar doorgereden, tot vlak voor Nederland eigenlijk. Toen moest m'n vakantiegenoot enorm nodig pissen, dus toch maar gestopt. Als ze niet had gehoeven was ik in één keer doorgereden naar huis (of ik had in NL misschien nog een keer vijf minuten moeten tanken).
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_60777484
Het slapen van de bijrijder is 's nachts overigens inderdaad wel een goed discussiepunt. Overdag is er niks aan de hand, maar op de terugweg vanuit Bern, lange dag gehad en amper geslapen 's nachts, merkte ik tegen een uurtje of twaalf toch wel dat het fijn was dat m'n bijrijder wakker was. Iedereen vond het prettig als ik door zou rijden, maar ze hadden wel zodanig afgewisseld dat degenen die achterin zaten konden slapen, maar die voorin zou wakker blijven. Beetje babbelen, zo hou je de bestuurder goed wakker. Niet dat je er anders geen vertrouwen in kan hebben, maar op die manier heb je net dat extra zekerheidje. Maar goed, dat was dus 's nachts na een lange dag en korte nacht. Anders interesseert het me geen reet, voor mijn part slapen ze van begin tot eind
Zerg schreef:
pi_60777492
quote:
De Kardinaal ontmaskerd
pi_60777495
quote:
Bah.
Zerg schreef:
pi_60777644
Mja ik heb het een keer meegemaakt (ook snachts, naja s'ochtends inmiddels maar nog wel donker, na een rit van Alkmaar via breukelen naar Enschede en daarna Nijmegen) dat ik ook in zat te doezelen en we toch ineens wel heel erg rechts reden.. Dus ik roepen.. En gelukkig kwam het wel goed maar daarom slaap ik dus niet als ik weet dat iemand ook al een lange dag heeft gehad en eigenlijk het liefst dus sowieso niet..
pi_60777798
Ik had gisternacht op de weg door de Vennen van Hatert richting Overasselt dat 1 boom toch ineens wel heeeel rap langs me heen kwam. Had net poos met groot licht gereden, en kwam een tegenligger dus ff uit, maarja dan is het licht ineens wel heeel erg weinig. zit ook met men ogen, dat scherpzien probleem is over maar nachtblindheid is er wel en beetje, . Laat nou net 1 boom op dat hele stuk gewoon een cm of 40 verder naar links staan

Scheelde misschien 20 cm gok ik.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:49:37 #64
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60777821
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:41 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

De Kardinaal ontmaskerd
Hoe dat ?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60777871
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ik heb het een keer meegemaakt (ook snachts, naja s'ochtends inmiddels maar nog wel donker, na een rit van Alkmaar via breukelen naar Enschede en daarna Nijmegen) dat ik ook in zat te doezelen en we toch ineens wel heel erg rechts reden.. Dus ik roepen.. En gelukkig kwam het wel goed maar daarom slaap ik dus niet als ik weet dat iemand ook al een lange dag heeft gehad en eigenlijk het liefst dus sowieso niet..
Mja het kan verstandig zijn inderdaad, vooral als de ander vermoeid is. Het hoeft niet fout te gaan, maar het kan wel. Een vriend van me heeft het op klaarlichte dag gehad. Zat 3 uur achter het stuur en reed toen bijna de vangrail in. Kennis van me heeft in een week zowel links als rechts in de vangrail gelegen doordat ie in slaap viel tijdens het rijden. Dus het kán zeker. Van de andere kant is het dan ook je taak als chauffeur om het tijdig te onderkennen, de auto aan de kant te gooien en tien minuutjes te gaan wandelen .

Heb het zelf gelukkig nog nooit echt nodig gehad, tot nu toe niks aan de hand. Maar gezellig is het vaak sowieso wel .
Zerg schreef:
pi_60777935
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik had gisternacht op de weg door de Vennen van Hatert richting Overasselt dat 1 boom toch ineens wel heeeel rap langs me heen kwam. Had net poos met groot licht gereden, en kwam een tegenligger dus ff uit, maarja dan is het licht ineens wel heeel erg weinig. zit ook met men ogen, dat scherpzien probleem is over maar nachtblindheid is er wel en beetje, . Laat nou net 1 boom op dat hele stuk gewoon een cm of 40 verder naar links staan

Scheelde misschien 20 cm gok ik.
Dat zijn geen prettige dingen. Ik had straks de zon vol in m'n knar, kon echt bijna niks zien. Past last-last-last-second zag ik een scheef geparkeerde auto staan waar ik nog net omheen kon. Daarna toch maar even m'n zonnebril opgevist die eerder die dag ergens onder gevallen was.
Zerg schreef:
pi_60778009
Ow en om mijn imago van levensgevaarlijke bestuurder ff compleet te maken, straks ook bijna een ongeluk, maar dat was niet mijn schuld. BMW X5 achter me kwam nogal hard op me af van achter en het was gewoon rood bij het stoplicht, ik kijk dus in me spiegel en zie hem vaart blijven houden, en ineens pakt ie nog net op tijd de linker baan om af te slaan...

Zat ie te bellen
pi_60778091
Wat zou je doen als hij niet op tijd gaat, dan moet je jezelf toch juist niet schrap zetten of wel
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:57:44 #69
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60778133
Bidden.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60778136
Ontspannen is beter om de klap te verdelen ja... En ik had echt geen kant op gekunnen Dus maar hopen en gewoon remlicht blijven voeren
pi_60778183
Lijkt me wel eng
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:00:49 #72
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60778252
Simpsons .
pi_60778259
Mikkie klopt, normaal zou het ook wel lukken, maar gistermorgen moest ik om 5u op en kon ik pas na 3en slapen, hele dag gevlogen enzo is vermoeiend.. en vandaag druk gehad. Daarnaast ben ik verkouden/zit ik tegen een voorhoofdsholteonsteking aan, dus vandaar dat ik liever het zekere voor het onzekere had genomen
Denk dat ik de wekker gewoon maar ietsje later zet. En vriendlief heeft wel gewoon uitgebreid geslapen dus hij kan het in principe snel overnemen
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_60778273
Trouwens mijn opa heeft de vangrails uitgevonden! Stoer he!
pi_60778296
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lijkt me wel eng
Doordat k zo veel op de weg zit maak ik eigenlijk best veel mee, tis bijna een wonder dat er nie vaker iets mis gaat voor mijn neus
pi_60778356
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:01 schreef LastRequest het volgende:
Trouwens mijn opa heeft de vangrails uitgevonden! Stoer he!
Vet
pi_60778546
hahaha wat blijft Koefnoen toch geweldig
pi_60779140
Ik begin weer helemaal wakker te worden, zal ik toch eigenwijs zijn en in bed gaan liggen.. Of zal ik nu mijn studieboeken een keer voor mijn neus gaan leggen en er ook daadwerkelijk iets mee doen
pi_60779183
In je msnnaam staat dat je aan het leren bent dus doe het dan ook maar
Ik ga zo slapennnn! Volgens mij moeten we vannacht echt nog zoveel doen/bij elkaar zoeken
pi_60779230
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:32 schreef LastRequest het volgende:
In je msnnaam staat dat je aan het leren bent dus doe het dan ook maar
Ik ga zo slapennnn! Volgens mij moeten we vannacht echt nog zoveel doen/bij elkaar zoeken
Haha ja dat is een afleidingsmanouvre ofzo

Maar meis, veel plezier op vakantie geniet met je lief!
en niet geheel onbelangrijk: wanneer ben je nu weer terug?
pi_60779260
Ja misschien zijn er wel mensen die je geloven joh

En dankjewel! We zijn uiterlijk de 22e terug want meneer gaat de 23e naar Mysteryland
pi_60779303
En als we knallende ruzie krijgen misschien wat eerder natuurlijk

Ben tussendoor vast nog wel even op internet.. van de campinggids alleen word je ook niet wijzer dus dan zoek ik de site van de mogelijke volgende camping liever ter plekke nog even op!
pi_60779352
Ah oke en de 22e is gelukkig nog best snel

En ruzie krijgen nee joh

En tot tussendoors dan als ik er dan ben, met mn supertoffe introweek
pi_60779370
Hmm shit die mis ik dus toch wel he.. de RU intro.. van wanneer tot wanneer is die precies?
De HANweek ben ik er iig wel.. fantastisch als die is
pi_60779429
17 tot 26 augustus, maarja 22, 23, 24 is introweekend
pi_60779451
En dan? Dan is er niks ofzo? Nouja kan ik mssn de 25e/26e nog iets meepakken
Ga nu naar bed! Dag allemaal
Fijne weken nog en succes met alles wat jullie gaan doen!
pi_60779539
Truste meis veel plezier
pi_60779551
En geen idee of er dan eigenlijk iets is, maar ik heb er geen zin in en ik moet
pi_60779859

whehehe
pi_60779906
Veel plezier LR
Zerg schreef:
pi_60779934
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
En geen idee of er dan eigenlijk iets is, maar ik heb er geen zin in en ik moet
Wat moet je?
Zerg schreef:
pi_60779997
Introweekend
pi_60780042
Ow en ik ga morgen naar mn vaders werk fietsen (engergieweg) omdat ik het vertik om nieuwe pasfoto's te maken als ik er thuis nog zat heb liggen en ik heb hem morgen nodig.. Ach beetje beweging is goed voor de mens
pi_60780166
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik ga morgen naar mn vaders werk fietsen (engergieweg) omdat ik het vertik om nieuwe pasfoto's te maken als ik er thuis nog zat heb liggen en ik heb hem morgen nodig.. Ach beetje beweging is goed voor de mens
Ach de Energieweg valt ook wel mee, da's een half uurtje heen en weer.
Zerg schreef:
pi_60780181
Daarom alleen moet ik morgen keihard aan de studie maar goed
pi_60780200
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Introweekend
Mja da's heel dubbel inderdaad. Ik heb twee keer een weekend georganiseerd, supergave groep enzo, toffe weekenden gehad. Eén keer mee geweest op weekend, dat was echt ruk (eerste jaar als mentor). Zonde van m'n tijd. Tweede keer niet op weekend, maar beide avonden na m'n werk nog wel even langs gegaan, dat was wel gezellig maar overdag was het ook verre van briljant.
Zerg schreef:
pi_60780262
Naja ik ga in ieder geval niet ergens in een hutje op de hei in een tentje liggen

Met mijn intro zaten we in zo'n afstandse boerderij in zomerheide ofzo of someren ik weet niet meer wat het was.. Maar iig het Watskebiert weekend van de JFV
pi_60780343
Dat zuigt dan ook aarsch. .
Zerg schreef:
pi_60780384
No shit, dat gaat hem dus dit jaar zeker niet worden
  woensdag 13 augustus 2008 @ 00:26:22 #100
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_60780746
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
No shit, dat gaat hem dus dit jaar zeker niet worden
Probeert het weekend van Los Hombres Locos/Acapulco Going Locos eens, dat schijnt de afgelopen jaren leuk geweest te zijn .
Zerg schreef:
pi_60780954
Ah oke zelf toevallig bij betrokken geweest of ?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 00:37:32 #102
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_60781023
Bij het organiseren daarvan niet, maar via-via heb ik vernomen dat die weekenden enkele jaren geleden goed beoordeeld zijn in de evaluatie. . Het programma is aardig hetzelfde gebleven, net als de locatie (Wellerlooi, Limburg), dus zal wel weer aardig zijn. De weekenden van Olround (Game Over heette het afgelopen jaar geloof ik) schijnen ook wel okay te zijn.
Zerg schreef:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')