Ach je loopt al 3 topics te huilen dat je zo weinig naamtopics hebt, en dat andere boven je verkozen wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Btw ik vroeg nergens om, maar het is wel goed. zo...
Ok. Ik moet toch ergens om zeikenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ach je loopt al 3 topics te huilen dat je zo weinig naamtopics hebt, en dat andere boven je verkozen worden
Zwitserlandquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow dit was echt zo'n enge kraakdonder.. blegh..
Maarja sinds franrjk valt het allemaal wel mee, dat gevoel ging gewoon dwars door je heen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
wtf:
http://fotoboek.fok.nl/user/224403
Bah.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
wtf:
http://fotoboek.fok.nl/user/224403
Hoe datquote:
Mja het kan verstandig zijn inderdaad, vooral als de ander vermoeid is. Het hoeft niet fout te gaan, maar het kan wel. Een vriend van me heeft het op klaarlichte dag gehad. Zat 3 uur achter het stuur en reed toen bijna de vangrail in. Kennis van me heeft in een week zowel links als rechts in de vangrail gelegen doordat ie in slaap viel tijdens het rijden. Dus het kán zeker. Van de andere kant is het dan ook je taak als chauffeur om het tijdig te onderkennen, de auto aan de kant te gooien en tien minuutjes te gaan wandelenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ik heb het een keer meegemaakt (ook snachts, naja s'ochtends inmiddels maar nog wel donker, na een rit van Alkmaar via breukelen naar Enschede en daarna Nijmegen) dat ik ook in zat te doezelen en we toch ineens wel heel erg rechts reden.. Dus ik roepen.. En gelukkig kwam het wel goedmaar daarom slaap ik dus niet als ik weet dat iemand ook al een lange dag heeft gehad en eigenlijk het liefst dus sowieso niet..
Dat zijn geen prettige dingen. Ik had straks de zon vol in m'n knar, kon echt bijna niks zien. Past last-last-last-second zag ik een scheef geparkeerde auto staan waar ik nog net omheen kon. Daarna toch maar even m'n zonnebril opgevist die eerder die dag ergens onder gevallen was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik had gisternacht op de weg door de Vennen van Hatert richting Overasselt dat 1 boom toch ineens wel heeeel rap langs me heen kwam. Had net poos met groot licht gereden, en kwam een tegenligger dus ff uit, maarja dan is het licht ineens wel heeel erg weinig. zit ook met men ogen, dat scherpzien probleem is over maar nachtblindheid is er wel en beetje, . Laat nou net 1 boom op dat hele stuk gewoon een cm of 40 verder naar links staan![]()
Scheelde misschien 20 cm gok ik.
Doordat k zo veel op de weg zit maak ik eigenlijk best veel mee, tis bijna een wonder dat er nie vaker iets mis gaat voor mijn neusquote:
Vetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:01 schreef LastRequest het volgende:
Trouwens mijn opa heeft de vangrails uitgevonden! Stoer he!
Haha ja dat is een afleidingsmanouvre ofzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:32 schreef LastRequest het volgende:
In je msnnaam staat dat je aan het leren bent dus doe het dan ook maar![]()
Ik ga zo slapennnn! Volgens mij moeten we vannacht echt nog zoveel doen/bij elkaar zoeken
Wat moet je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
En geen idee of er dan eigenlijk iets is, maar ik heb er geen zin in en ik moet
Ach de Energieweg valt ook wel mee, da's een half uurtje heen en weer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik ga morgen naar mn vaders werk fietsen (engergieweg) omdat ik het vertik om nieuwe pasfoto's te maken als ik er thuis nog zat heb liggenen ik heb hem morgen nodig.. Ach beetje beweging is goed voor de mens
Mja da's heel dubbel inderdaad. Ik heb twee keer een weekend georganiseerd, supergave groep enzo, toffe weekenden gehad. Eén keer mee geweest op weekend, dat was echt ruk (eerste jaar als mentor). Zonde van m'n tijd. Tweede keer niet op weekend, maar beide avonden na m'n werk nog wel even langs gegaan, dat was wel gezellig maar overdag was het ook verre van briljant.quote:
Probeert het weekend van Los Hombres Locos/Acapulco Going Locos eens, dat schijnt de afgelopen jaren leuk geweest te zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
No shit, dat gaat hem dus dit jaar zeker niet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |