quote:
Ik vind dr in de serie hotter dan op die fotoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:11 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Niet verkeerd voor een vrouw van 46.
Is ook, maar verder is er niet bijzonder veel fotomateriaal te vinden via Google images. En zoveel moeite wilde ik nou ook weer niet doen voor een vrouw van 46quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vind dr in de serie hotter dan op die foto
O.a. ook de strepen bij de kopjes zijn niet goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vind dr in de serie hotter dan op die foto
Naja dat is dus als je gewoon de OP kopieerd.. Ik zal eens kijken of als je het in de bewerken stand doet het wel goed gaatquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
O.a. ook de strepen bij de kopjes zijn niet goed.
Goed planquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Pff ik ga ook tieten aanbrengen denk ik
Heldquote:
Als jij niet hoeft te rijden is er toch niks aan de hand? En trouwens, als je wel hoeft te rijden toch ook niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:35 schreef LastRequest het volgende:
We gaan rond 4u rijden maar heb geen zin om nu te gaan slapen![]()
Terwijl dat dan wel zo'n goed idee is..
Hoezo jaloersquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Pff ik ga ook tieten aanbrengen denk ik
Leer je nog welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je gaat toch niet slapen, das toch niet gezellig voor de ander die rijdt, en sowieso zou ik het niet vertrouwen of diegene wel wakker blijft
Tsja en als je zelf ook nog moet rijden, kan je toch beter die slaap pakken. En vertrouwen dat de ander stopt als hij te moe is, en dan maar ff wisselen / rondje lopen / koffie / slaap whatever. Als je zelf écht niet hoeft te rijden blijf ik wel wakker, maar aangezien ik eigenlijk altijd wel rijdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik doe dat gewoon niet, op de terugweg ook, ik zat voorin de auto, mama lag achterin te doezelen en ik kon ook ieder moment ff wegzakken maar ben gewoon wakker gebleven, voor Papa en voor hem ist net zo vermoeiend dus voor t zelfde geldt zakt hij ook weg.
Plekje vrij in de kofferquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:07 schreef Houniet het volgende:
12 Oktober naar Egypte [ afbeelding ].
Omdat je het zo lief vraagtquote:
quote:
Je constateerde zelf al een toegenomen activiteit in dit topic zodra je er was. En dan linea recta weer een LR TTquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:07 schreef LastRequest het volgende:
@ CP ik snap dat van de tieten niet? Of mis ik ergens iets?
Als je me maar niet alleen over het strand laat lopen!quote:
Ik zeg, het is de schuld van die hamerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind je best wel een beetje zielig CP..
Zo zielig dat als het aan mij ligt jij voorlopig geen TT krijgt
Nee! Ik was al de hele tijd aan het F5en, pas na de 100e x was er ineens activiteitquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Je constateerde zelf al een toegenomen activiteit in dit topic zodra je er was. En dan linea recta weer een LR TT![]()
![]()
Ik kan er niet mee omgaan
![]()
Guess notquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het zal toch zeker niet aan je leuke persoonlijkheid liggen?
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden overgeslagen..
Btw ik vroeg nergens om, maar het is wel goed. zo...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden overgeslagen..
Ach je loopt al 3 topics te huilen dat je zo weinig naamtopics hebt, en dat andere boven je verkozen wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Btw ik vroeg nergens om, maar het is wel goed. zo...
Ok. Ik moet toch ergens om zeikenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ach je loopt al 3 topics te huilen dat je zo weinig naamtopics hebt, en dat andere boven je verkozen worden
Zwitserlandquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow dit was echt zo'n enge kraakdonder.. blegh..
Maarja sinds franrjk valt het allemaal wel mee, dat gevoel ging gewoon dwars door je heen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
wtf:
http://fotoboek.fok.nl/user/224403
Bah.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
wtf:
http://fotoboek.fok.nl/user/224403
Hoe datquote:
Mja het kan verstandig zijn inderdaad, vooral als de ander vermoeid is. Het hoeft niet fout te gaan, maar het kan wel. Een vriend van me heeft het op klaarlichte dag gehad. Zat 3 uur achter het stuur en reed toen bijna de vangrail in. Kennis van me heeft in een week zowel links als rechts in de vangrail gelegen doordat ie in slaap viel tijdens het rijden. Dus het kán zeker. Van de andere kant is het dan ook je taak als chauffeur om het tijdig te onderkennen, de auto aan de kant te gooien en tien minuutjes te gaan wandelenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ik heb het een keer meegemaakt (ook snachts, naja s'ochtends inmiddels maar nog wel donker, na een rit van Alkmaar via breukelen naar Enschede en daarna Nijmegen) dat ik ook in zat te doezelen en we toch ineens wel heel erg rechts reden.. Dus ik roepen.. En gelukkig kwam het wel goedmaar daarom slaap ik dus niet als ik weet dat iemand ook al een lange dag heeft gehad en eigenlijk het liefst dus sowieso niet..
Dat zijn geen prettige dingen. Ik had straks de zon vol in m'n knar, kon echt bijna niks zien. Past last-last-last-second zag ik een scheef geparkeerde auto staan waar ik nog net omheen kon. Daarna toch maar even m'n zonnebril opgevist die eerder die dag ergens onder gevallen was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik had gisternacht op de weg door de Vennen van Hatert richting Overasselt dat 1 boom toch ineens wel heeeel rap langs me heen kwam. Had net poos met groot licht gereden, en kwam een tegenligger dus ff uit, maarja dan is het licht ineens wel heeel erg weinig. zit ook met men ogen, dat scherpzien probleem is over maar nachtblindheid is er wel en beetje, . Laat nou net 1 boom op dat hele stuk gewoon een cm of 40 verder naar links staan![]()
Scheelde misschien 20 cm gok ik.
Doordat k zo veel op de weg zit maak ik eigenlijk best veel mee, tis bijna een wonder dat er nie vaker iets mis gaat voor mijn neusquote:
Vetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:01 schreef LastRequest het volgende:
Trouwens mijn opa heeft de vangrails uitgevonden! Stoer he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |