Ja wordt bij mij ook wel weer eens tijd jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er moet sowieso meer gefuckt worden fdomme
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Van een beetje kontseks was jij toch niet vies
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
-1 voorspelbaar, maar helaas voor jou, ik doe niet aan sex voor het huwelijk..
Wat mij betreft welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja één van ons twee is nu getrouwd, telt dat ook?
Godverju, het is weer donker en D_K komt zich weer meldenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou inderdaad, die zin laat me zo smachten dat ik je nu ter plekke wil..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Yash, wij maar neuken dan bij gebrek aan beter?
En ik maar denken dat jij zou gaan leren vandaag.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die zin laat me zo smachten dat ik je nu ter plekke wil..
ofzo..
Dat dacht ik zelf ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zou gaan leren vandaag.
Naja, ik denk inderdaad ook niet dat een neukparty met zo maar iemand buiten een relatie om mij echt voldoening geeft..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:10 schreef J-heronimus het volgende:
Nee maar dit is wel een serieus probleem bij mij. Ik heb dit jaar op wat losse scharrels na niks serieus gehad. Moet maar eens weer me best gaan doen om een meisje te veroveren, want af en toe mis ik het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Playing hard to get wet?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die zin laat me zo smachten dat ik je nu ter plekke wil..
ofzo..
Ik ben nu bijna anderhalve maand single en ik vind het maar niets!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:10 schreef J-heronimus het volgende:
Nee maar dit is wel een serieus probleem bij mij. Ik heb dit jaar op wat losse scharrels na niks serieus gehad. Moet maar eens weer me best gaan doen om een meisje te veroveren, want af en toe mis ik het wel
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja, ik denk inderdaad ook niet dat een neukparty met zo maar iemand buiten een relatie om mij echt voldoening geeft..Het is wel kortstondige bevrediging van je lusten natuurlijk, maar meer ook niet. Mja, dan dus toch maar op zoek naar die serieuze relatie hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Laatste keer met een meisje onder de dekens is nu een ongeveer een maand geleden. Maar een relatie kun zoiets iets niet noemen, had haar die avond ontmoet en heb der daarna nog 1x gezien bij de zomerfeestenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Playing hard to get wet?![]()
[..]
Ik ben nu bijna anderhalve maand single en ik vind het maar niets!
Dan was de seks blijkbaar niet zo denderendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja voor een persoon die minstens 4 keer in de week seks had en ineens naar 0 is gegaan heb ik weinig last van lusten die hoognodig bevredigd moeten worden![]()
dat viel mezelf ook 100% mee![]()
Ik denk het ook wel jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:17 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk dat ik morgenavond al de epic fail status heb bereikt voor wat betreft mn voornemens, maar vooruit, dat zien we dan wel weer
Scherpquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:19 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Dan was de seks blijkbaar niet zo denderend
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:19 schreef Mikkie het volgende:
Misschien moeten jullie anders even gaan msnen over jullie lusten en veroveringen ipv het op Internet te gooien
Kan het altijd nog wordenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben jij mijn ex dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |