Ik ga mee op het stranddd....... Behalve als het 50 graden is.... Wat het was bij een collega die daar op vakantie was !quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je me maar niet alleen over het strand laat lopen!
Ook hoiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet ineens aan Hosti denken als ik meatloaf zie
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
En het probleem vorige keer was dat ik teveel wist en dus overal aan ging twijfelen, misschien doe ik nu wel meteen het goede![]()
Sorry mevrouwquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Er wordt hier niet gewoeid jaheb je dat begrepen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:52 schreef J-heronimus het volgende:
Mooi was die tijd hé
Ik ga nu naar mn werk, maar ben dan ook tot een uurtje of tien aan het werkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:38 schreef Houniet het volgende:
Ik ben al een paar uur aan het werk rotjong.
Gele ogen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik werd vandaag wakker met gele ogen! That can't be good!
Ja, wat normaal wit is, is nu een beetje gelig!quote:
Krijgt CP over 3 dagen zijn rijbewijsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dude, je gaat binnen 3 dagen dood denk ik
Ik had de dokter gebeld en die zei ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dude, je gaat binnen 3 dagen dood denk ik
Wat is dit voor fucking omkoping, is dat nieuw ofzo ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
- op vertoon van je Introductiekaart kun je iedere avond gratis eten bij café Van Buren;
Swarma is dan op vakantie dus het eten zal dan wel goed zijn
- eveneens op vertoon van je Introductiekaart krijg je iedere avond 10 gratis muntjes bij Inferno.
Waarom nou de fucking infernodat ligt toch niet in de buurt van de andere kroegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |