Ik ga mee op het stranddd....... Behalve als het 50 graden is.... Wat het was bij een collega die daar op vakantie was !quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je me maar niet alleen over het strand laat lopen!
Ook hoiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet ineens aan Hosti denken als ik meatloaf zie
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
En het probleem vorige keer was dat ik teveel wist en dus overal aan ging twijfelen, misschien doe ik nu wel meteen het goede![]()
Sorry mevrouwquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Er wordt hier niet gewoeid jaheb je dat begrepen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:52 schreef J-heronimus het volgende:
Mooi was die tijd hé
Ik ga nu naar mn werk, maar ben dan ook tot een uurtje of tien aan het werkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:38 schreef Houniet het volgende:
Ik ben al een paar uur aan het werk rotjong.
Gele ogen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik werd vandaag wakker met gele ogen! That can't be good!
Ja, wat normaal wit is, is nu een beetje gelig!quote:
Krijgt CP over 3 dagen zijn rijbewijsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dude, je gaat binnen 3 dagen dood denk ik
Ik had de dokter gebeld en die zei ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dude, je gaat binnen 3 dagen dood denk ik
Wat is dit voor fucking omkoping, is dat nieuw ofzo ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
- op vertoon van je Introductiekaart kun je iedere avond gratis eten bij café Van Buren;
Swarma is dan op vakantie dus het eten zal dan wel goed zijn
- eveneens op vertoon van je Introductiekaart krijg je iedere avond 10 gratis muntjes bij Inferno.
Waarom nou de fucking infernodat ligt toch niet in de buurt van de andere kroegen
Hey, ik mag dan wel wanhopig zijn, maar niet zo wanhopig!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh noes, nu moeten we dus wel seks hebben want straks kan het niet meer
Ergens eten is wel nieuw voor mij, dat drinken kreeg je eerst bandjes voor dacht ik? in ieder geval mijn mentormama's toen hadden bandjes..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat is dit voor fucking omkoping, is dat nieuw ofzo ?
Jij bent ook zo veranderlijk alst weer heaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hey, ik mag dan wel wanhopig zijn, maar niet zo wanhopig!
In mijn tijd kreeg je heulemaal niks, behalve die vergoedingquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ergens eten is wel nieuw voor mij, dat drinken kreeg je eerst bandjes voor dacht ik? in ieder geval mijn mentormama's toen hadden bandjes..
Nu is het mijn beurt gewoon laying hard to get wet!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij bent ook zo veranderlijk alst weer hea
Dat heb ik meestal hoor meis!quote:
Tja, in jouw eigen fantasiewereld ben je eigen baas, in de werkelijke wereld heb ik het voor het zeggen!quote:
quote:
Is er nog iets leuks gepland, wat voor outsiders leuk is om te gaan bekijken? Zoals het maken van een zo lang mogelijke kledingketting p plein '44 of iets anders kansloos?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik ben vanaf zondag onder de pannen met de introductie
Morgenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Krijgt CP over 3 dagen zijn rijbewijs
Henk-Jan? Pieter-Adriaan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh we hebben een kindje met een dubbele naam
En heb je hem al gecheckt op hyves?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh we hebben een kindje met een dubbele naam
O ja herren, die heb ik ook nog!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik heb mijn boeken dicht geslagen, geen zin meer om er naar te kijken, (niet dat ik er wel veel naar gekeken heb maar goed) Ik probeer het zo wel morgen en anders is december de maand voor mij ofzo
Ja, als het hem is wel, maar ik ben weer een illusie armerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En heb je hem al gecheckt op hyves?
Bij mijn intro was ik ook ouder, omdat mijn intromama's net tweedejaars waren en ik gezakt ben en van november dus oud!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja herren, die heb ik ook nog!Whoops! Dadelijk maar eens even kijken waar/wanneer en hoe!
Ben je intro-mama? Bij mijn laatste intro was ik ouder dan de intro-mama's en papa's! Ik was een soort van intro-opa!
Jos willemquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Henk-Jan? Pieter-Adriaan?
Ik was jaren ouder!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij mijn intro was ik ook ouder, omdat mijn intromama's net tweedejaars waren en ik gezakt ben en van november dus oud!
Chineesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was jaren ouder!![]()
Waar ben je dan ergens intro-mams voor? Welke studie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |