Tv staat uitquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet in de woonkamer van Pheno (of Fha) op dit moment
tijdens Dr. Philquote:
Knap heh?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
tijdens Dr. Phil![]()
de wereld moet niet gekker worden
Hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Knap heh?Ik zet hem wel even aan dan, dan klopt de wereld weer
Anders raakt Klonk in de war..quote:
Wel bijna net zo kaalquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ligt eraan of je Dr. Phil bent of niet
Ik maak het gewoon niet nog ergerquote:
voel je niet beperkt, ik maak het zelf ook wel eens onbewust ergerquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:03 schreef DaMart het volgende:
Stelletje muckers!
Hahaha okequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
voel je niet beperkt, ik maak het zelf ook wel eens onbewust erger
Pfff, mocht Dr. Phill willenquote:
Krosquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:07 schreef crossover het volgende:
Hai OA, Klonk, DaMart, Fha, JortK, Pheno, Papier, Muck en de rest
Ghehequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pfff, mocht Dr. Phill willen
poolyquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:07 schreef crossover het volgende:
doe je naar mij en MPG zwaaien dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:19 schreef crossover het volgende:
Tja waar was ik.. druk met andere dingen, weinig tijd en zin voor fok.
Ik heb nogal wat uren gemaakt op m'n vakantiebaantje, maar dat is nu ook voorbij. Morgen nog vrij en dan lowlands
+ die vrouw van me eist veel tijd op 8.gif
Ik zal het hele weekend zwaaiend rondlopen dan, kan niet missnequote:
Oef.. dat wor spierpijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zal het hele weekend zwaaiend rondlopen dan, kan niet missne
Hoi crossoverquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:07 schreef crossover het volgende:
ik ben die ene, met dat haar op haar hoofdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zal het hele weekend zwaaiend rondlopen dan, kan niet missne
Dat ben ik iig nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben die ene, met dat haar op haar hoofd
...en met die wandelende koffiepot naast haarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben die ene, met dat haar op haar hoofd
juistquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en met die wandelende koffiepot naast haar.
Goed rekken danquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:54 schreef Fha het volgende:
Vanochtend al gesport![]()
mega kramp in mn kuit al de hele dag(ook al voor het sporten)
Lekker overal. Ik had het vroeger als kind altijd als ik weer groeide.. maar ik groei al jaren niet meer dus ik vind dat het nu wel een keer op mag houden hahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed rekken dan
Zit het onder of bovenin je kuit?
Eerst normaal rekken zoals hoort bij je kuti. Daarna nog een keer, maar dan je knie richting de grond drukken. Dan pak je de onderkant ook, en je voelt vanzelf of je goed zitquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Lekker overal. Ik had het vroeger als kind altijd als ik weer groeide.. maar ik groei al jaren niet meer dus ik vind dat het nu wel een keer op mag houden haha
Mjah t werkt alleen nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst normaal rekken zoals hoort bij je kuti. Daarna nog een keer, maar dan je knie richting de grond drukken. Dan pak je de onderkant ook, en je voelt vanzelf of je goed zit
Gaan, nuquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:13 schreef Sjowhan het volgende:
Ik sport al een week niet. En dit weekend kan ik het alweer niet, weekend erop ook niet. Gaat lekker dus
Ja,hop!!quote:
Dat doe je dan zomedalijk maar.quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb vanochtend al gehardloopt :s
droomdinges, wat zit je haar leuk!quote:
quote:
[vrouw-modus] Dat zeg je ook alleen maar omdat ik zeg dat ik net van de kapper komquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:49 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
Wat heeft de kapper gedaan voor leuks?
Kheb mn bril niet op.. dus nee.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[vrouw-modus] Dat zeg je ook alleen maar omdat ik zeg dat ik net van de kapper kom[/vrouw-modus]
TimFritsquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:09 schreef Klonk het volgende:
wij zijn net anderhalf uur van huis geweest...
en toen we aan kwamen rijden zagen we de sleutels nog in de voordeur steken
Nouja je zult het voorlopig wel niet weer doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:11 schreef Klonk het volgende:
dat zijn zo de voordelen van het wonen in een klein dorpje
maar al te vaak moet je het toch maar niet doen, zeker niet met alle electronica bij ons in huis
quote:
Handig welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:11 schreef Klonk het volgende:
dat zijn zo de voordelen van het wonen in een klein dorpje
maar al te vaak moet je het toch maar niet doen, zeker niet met alle electronica bij ons in huis
ja, toevallig he!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]zijn jullie elkaar nog tegengekomen daar
Bestellen jullie altijd t zelfde?quote:
nee, meestal niet eigenlijk, maar dit leek ons allebei erg lekkerquote:
Vandaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:32 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, meestal niet eigenlijk, maar dit leek ons allebei erg lekker
Dat had ik je zo ook wel kunnen vertellenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:37 schreef Pheno het volgende:
Zaterdag bij een echte indo geweest, chin ind
Dat weet ik al lang, ik wilde even een . maken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen
Dan is het goed!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik al lang, ik wilde even een . maken.
Mijn oude buurvrouw was indo, dus ik denk dat ik wel weet hoe het echt zou moeten smaken.
Hoezo is dat niet goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:37 schreef Pheno het volgende:
Zaterdag bij een echte indo geweest, chin ind
Veel minder lekker dan het echte werkquote:
Das immer goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:43 schreef Pheno het volgende:
Hete seks!
WMzquote:
Ah zoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Veel minder lekker dan het echte werk
In Belfeld kan dat nogquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:09 schreef Klonk het volgende:
wij zijn net anderhalf uur van huis geweest...
en toen we aan kwamen rijden zagen we de sleutels nog in de voordeur steken
Misschien omdat de kwartjes in 2002 zijn afgeschaftquote:
Geeft niet hoorquote:
gelukkig wel, al zijn we hier natuurlijk niet misdaadvrij, maar het scheelt soms voor mijn gevoel niet veelquote:
Hij zat ook al lang vastquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien omdat de kwartjes in 2002 zijn afgeschaft....
Lastig ook, steeds lastiger te krijgen die kwartjesquote:
Heb er ergens nog een heel aantalquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig ook, steeds lastiger te krijgen die kwartjes
ik vond er laatst nog een paarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig ook, steeds lastiger te krijgen die kwartjes
Das nog in te leverenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:59 schreef Fha het volgende:
Mijn mama vond nog 350 gulden in een tas laatst
Kzal het doorgevenquote:
quote:
Bedoel je deze: RTL-cameraman omgekomen in Georgiëquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:08 schreef Pheno het volgende:
OA, waarom ligt er een lijk in de fp reacties van dat RTL figuur, blz 2?
Ja, daar ergens, nogal onrespectvol naar wat mensen imho.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:26 schreef OA het volgende:
[..]
Bedoel je deze: RTL-cameraman omgekomen in Georgië
ooo komt wel goed dan tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:27 schreef Ladylike het volgende:
Fha
Nog papieren uitzoeken en mn vloer oppakken..
Maar komt morgen wel, heb nog de hele dag
Mn schoonmoeder helpt dus komt goed!quote:
Mja, ik ben geen fp-mod, maar heb er een link van gemaakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, daar ergens, nogal onrespectvol naar wat mensen imho.
mijn kleurtjes bijgewerkt, haren wat korter en wilder geknipt, en mijn wenkbrauwen geëpileerd. Voor het geval je dat nu nog wil wetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:49 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
Wat heeft de kapper gedaan voor leuks?
lekkerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
mijn kleurtjes bijgewerkt, haren wat korter en wilder geknipt, en mijn wenkbrauwen geëpileerd. Voor het geval je dat nu nog wil wetenIk was halverwege de zin toen ik onverwachts visite kreeg
Jep. En mooi op tijdquote:
Oeh kappers die ook wenkbrauwen doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
mijn kleurtjes bijgewerkt, haren wat korter en wilder geknipt, en mijn wenkbrauwen geëpileerd. Voor het geval je dat nu nog wil wetenIk was halverwege de zin toen ik onverwachts visite kreeg
Ooh dat scheeltquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn schoonmoeder helpt dus komt goed!
Die heeft jarenlang ervaring als poetsvrouw
ik doe ze altijd zelf, met een automatisch pincet gaat dat makkelijkerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh kappers die ook wenkbrauwen doenLekker hoor
Ja ik doe ze ook altijd zelf hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik doe ze altijd zelf, met een automatisch pincet gaat dat makkelijker
Lekkerquote:
Succesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:34 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg, ik ga ff de kat van de onderbuurman even vertroetelen.
O ja, en zijn vis en haar plantjes...
dr34m3r heeft geen groene vingers
Mja ik heb er echt nu al zin in hihiquote:
quote:
Ik ook nietquote:
Jij laat Muck een kleverig deeg maken, waarmee je harst?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ow, wacht, ik doe ook niks epileren![]()
.
Ik denk hetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:05 schreef Klonk het volgende:
Zou han nog steeds zo dik zijn ?
ik ben echt heel licht blond, dus je ziet mijn wenkbrauwen amperquote:
"Ik ben DM en ik doe Woody Woodpecker na."quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:01 schreef MPG het volgende:
Han Peekel kondigt terugkeer Wordt Vervolgd aan
kwestie van digitale televisie nemen en dan op boomerang afstemmen, elke dag looney tunesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Ik ben DM en ik doe Woody Woodpecker na."
*insert spechtenlach
Hopelijk keren dat ook de Looney Tunes terug op tv... ik mis ze.
Ik ben gewoon te jongquote:
Ik bedenk me net een goedkopere oplossing...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
kwestie van digitale televisie nemen en dan op boomerang afstemmen, elke dag looney tunes
moet je eens doen als we gaan 3mar'enquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Ik ben DM en ik doe Woody Woodpecker na."
*insert spechtenlach
Hopelijk keren dat ook de Looney Tunes terug op tv... ik mis ze.
youtubequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedenk me net een goedkopere oplossing...
Die naam was ik gisteravond nog aan het zoeken.... bedankt!!!quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedenk me net een goedkopere oplossing...
graag gedaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die naam was ik gisteravond nog aan het zoeken.... bedankt!!!
Dat vroeg hij ook alquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:33 schreef DR34M3R het volgende:Die TT trouwens... Is Papier op tv geweest?
Je mag best nog even blijven hoorquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat vroeg hij ook alMaar het was drphil..
Alleen mijn wekker gaat binnen 6 uurquote:
Doorhalen dan maarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen mijn wekker gaat binnen 6 uur
Dan maar gewoon iets minder slaap?quote:
Heb jij al een fanclub dan?quote:
Trusten koffiepapaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga slapen
Trusten, koffiekindjes
quote:
ik ben al lid van de klonk-fanclubquote:
Oeh! Pics!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:08 schreef Fha het volgende:
Truste Piertje
Pff ik zit vet hyper te doen achter de webcam.. super vermoeiend
nee niks raars, een vriend is jarig en ik doe een verjaardagsdans met ballon en een hoedje op
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:09 schreef Tmaatje het volgende:
truste slaapkoppen...![]()
![]()
Fha: pics or it didn't happen...![]()
Haahaha dankjequote:
quote:
je bent op kamers :p?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hey cable, binnenkort verbouw ik mijn slaapkamer in een geniale huisslaapkamer
weltrustenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh, ja ik ging slapen
Feestje is vanavond pas, maar ik dacht ik maak hem even super vrolijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb je een leuk feestje? en hey hoe oud is de jarige jop
het is half 1quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Feestje is vanavond pas, maar ik dacht ik maak hem even super vrolijk
Om 8 uur ofzoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het is half 1wanneer is vanavond
?:p
oi lief doen tegen bleeeed /madquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ga je nog slapen oude papierversnipperaar![]()
wist ik alquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:28 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Nee, ik woon op de zolder van mijn ouders. Dus even her indelen!
ik op de onderverdieping (1 kamer) van mn oudersquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:28 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Nee, ik woon op de zolder van mijn ouders. Dus even her indelen!
Heb je ook nog een verjaardagshoedje liggen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:33 schreef cablegunmaster het volgende:
voor de rest zit hier heel veel random papier troep zakken chips , kopjes plastic zakken tassen kaarsen allerlei troep door elkaar.
Eerst de PC ipv zijn bed..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik op de onderverdieping (1 kamer) van mn ouders![]()
en het is hier een beetje doooozig :p
nieuwe pc uitgepakt![]()
Specs:
P4 intel 2,66 ghz quadcore L2 12mb
4gb ram ddr2
4850 hd radeon 512mb ddr3
750 gb hd
sonata III + 500 watt
link: http://www.techpowerup.co(...)c/images/sonata3.jpg
prijs incl verzenden. 722,30
winkel prijs : 1000 euro ongv als je niks los koopt![]()
Nu nog een beeldscherm![]()
voor de rest zit hier heel veel random papier troep zakken chips , kopjes plastic zakken tassen kaarsen allerlei troep door elkaar.
van november? nah.... van mn zusjes verjaardag? ook niet :pquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb je ook nog een verjaardagshoedje liggen?
bed? mn bed is nog leegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:37 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Eerst de PC ipv zijn bed..de ware FOK!ker....
Ah men...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
van november? nah.... van mn zusjes verjaardag? ook niet :p
we doen niet aan hoedjessaaie ouders namelijk
trusten mpgquote:
Ik heb zelf ook nog eenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je mag mn lavalamp wel lenenenigste wat enigzins feestelijk eruitziet
Tja, duur spul he, en de camera die eraan komt is nog duurder. ik moet daarvoor nog extra 500 euro erbij leggenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:57 schreef Fha het volgende:
850 euro... grapjas. Dat is al mn geld wat ik heb in een maand.
Tjah daar kies je zelf voor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Tja, duur spul he, en de camera die eraan komt is nog duurder. ik moet daarvoor nog extra 500 euro erbij leggen
Dank jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:06 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Dat is waar ja Fha, Jij ook een goede nacht toegewenst.
Gesundheidquote:
quote:
Ah, tieten!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:57 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Ondanks alle regen die er voorspeld is voor vandaag, schijnt de zon en ik ben vroooooliiiiijjjjjk!
Ik zie ook zonquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:57 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Ondanks alle regen die er voorspeld is voor vandaag, schijnt de zon en ik ben vroooooliiiiijjjjjk!
Ik niet. ccl... moet toch werken...quote:
Dus de gewichtstoename komt niet door het bier?quote:
Nee, door het onweerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus de gewichtstoename komt niet door het bier?
neeeeee krullen zijn sexy!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:18 schreef Klonk het volgende:
ik ben er vandoor, grondige snoeibeurt bij de kapper, heb nu een bos krullen om u tegen te zeggen
De wat?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:27 schreef JortK het volgende:
Die Ouagadougou loopt niet echt storm trouwens
quote:
krullen wel ja, maar toen ik vanmorgen opstond moest ik eerst twee vogelnesten en een hamsterfamilie uit mijn kapsel plukkenquote:
haha ja dat is een beetje jammerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
krullen wel ja, maar toen ik vanmorgen opstond moest ik eerst twee vogelnesten en een hamsterfamilie uit mijn kapsel plukken
Stuur eens hierheen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
Zon
Groot geelachtig ding dat wel eens aan de hemel te zien is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |