Heb jij al een fanclub dan?quote:
Trusten koffiepapaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga slapen
Trusten, koffiekindjes
quote:
ik ben al lid van de klonk-fanclubquote:
Oeh! Pics!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:08 schreef Fha het volgende:
Truste Piertje
Pff ik zit vet hyper te doen achter de webcam.. super vermoeiend
nee niks raars, een vriend is jarig en ik doe een verjaardagsdans met ballon en een hoedje op
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:09 schreef Tmaatje het volgende:
truste slaapkoppen...![]()
![]()
Fha: pics or it didn't happen...![]()
Haahaha dankjequote:
quote:
je bent op kamers :p?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hey cable, binnenkort verbouw ik mijn slaapkamer in een geniale huisslaapkamer
weltrustenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh, ja ik ging slapen
Feestje is vanavond pas, maar ik dacht ik maak hem even super vrolijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb je een leuk feestje? en hey hoe oud is de jarige jop
het is half 1quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Feestje is vanavond pas, maar ik dacht ik maak hem even super vrolijk
Om 8 uur ofzoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het is half 1wanneer is vanavond
?:p
oi lief doen tegen bleeeed /madquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ga je nog slapen oude papierversnipperaar![]()
wist ik alquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:28 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Nee, ik woon op de zolder van mijn ouders. Dus even her indelen!
ik op de onderverdieping (1 kamer) van mn oudersquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:28 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Nee, ik woon op de zolder van mijn ouders. Dus even her indelen!
Heb je ook nog een verjaardagshoedje liggen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:33 schreef cablegunmaster het volgende:
voor de rest zit hier heel veel random papier troep zakken chips , kopjes plastic zakken tassen kaarsen allerlei troep door elkaar.
Eerst de PC ipv zijn bed..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik op de onderverdieping (1 kamer) van mn ouders![]()
en het is hier een beetje doooozig :p
nieuwe pc uitgepakt![]()
Specs:
P4 intel 2,66 ghz quadcore L2 12mb
4gb ram ddr2
4850 hd radeon 512mb ddr3
750 gb hd
sonata III + 500 watt
link: http://www.techpowerup.co(...)c/images/sonata3.jpg
prijs incl verzenden. 722,30
winkel prijs : 1000 euro ongv als je niks los koopt![]()
Nu nog een beeldscherm![]()
voor de rest zit hier heel veel random papier troep zakken chips , kopjes plastic zakken tassen kaarsen allerlei troep door elkaar.
van november? nah.... van mn zusjes verjaardag? ook niet :pquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb je ook nog een verjaardagshoedje liggen?
bed? mn bed is nog leegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:37 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Eerst de PC ipv zijn bed..de ware FOK!ker....
Ah men...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
van november? nah.... van mn zusjes verjaardag? ook niet :p
we doen niet aan hoedjessaaie ouders namelijk
trusten mpgquote:
Ik heb zelf ook nog eenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je mag mn lavalamp wel lenenenigste wat enigzins feestelijk eruitziet
Tja, duur spul he, en de camera die eraan komt is nog duurder. ik moet daarvoor nog extra 500 euro erbij leggenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:57 schreef Fha het volgende:
850 euro... grapjas. Dat is al mn geld wat ik heb in een maand.
Tjah daar kies je zelf voor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Tja, duur spul he, en de camera die eraan komt is nog duurder. ik moet daarvoor nog extra 500 euro erbij leggen
Dank jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:06 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Dat is waar ja Fha, Jij ook een goede nacht toegewenst.
Gesundheidquote:
quote:
Ah, tieten!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:57 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Ondanks alle regen die er voorspeld is voor vandaag, schijnt de zon en ik ben vroooooliiiiijjjjjk!
Ik zie ook zonquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:57 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Ondanks alle regen die er voorspeld is voor vandaag, schijnt de zon en ik ben vroooooliiiiijjjjjk!
Ik niet. ccl... moet toch werken...quote:
Dus de gewichtstoename komt niet door het bier?quote:
Nee, door het onweerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus de gewichtstoename komt niet door het bier?
neeeeee krullen zijn sexy!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:18 schreef Klonk het volgende:
ik ben er vandoor, grondige snoeibeurt bij de kapper, heb nu een bos krullen om u tegen te zeggen
De wat?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:27 schreef JortK het volgende:
Die Ouagadougou loopt niet echt storm trouwens
quote:
krullen wel ja, maar toen ik vanmorgen opstond moest ik eerst twee vogelnesten en een hamsterfamilie uit mijn kapsel plukkenquote:
haha ja dat is een beetje jammerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
krullen wel ja, maar toen ik vanmorgen opstond moest ik eerst twee vogelnesten en een hamsterfamilie uit mijn kapsel plukken
Stuur eens hierheen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
Zon
Groot geelachtig ding dat wel eens aan de hemel te zien is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |