Tja, duur spul he, en de camera die eraan komt is nog duurder. ik moet daarvoor nog extra 500 euro erbij leggenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:57 schreef Fha het volgende:
850 euro... grapjas. Dat is al mn geld wat ik heb in een maand.
Tjah daar kies je zelf voor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Tja, duur spul he, en de camera die eraan komt is nog duurder. ik moet daarvoor nog extra 500 euro erbij leggen
Dank jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:06 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Dat is waar ja Fha, Jij ook een goede nacht toegewenst.
Gesundheidquote:
quote:
Ah, tieten!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:57 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Ondanks alle regen die er voorspeld is voor vandaag, schijnt de zon en ik ben vroooooliiiiijjjjjk!
Ik zie ook zonquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:57 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Ondanks alle regen die er voorspeld is voor vandaag, schijnt de zon en ik ben vroooooliiiiijjjjjk!
Ik niet. ccl... moet toch werken...quote:
Dus de gewichtstoename komt niet door het bier?quote:
Nee, door het onweerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus de gewichtstoename komt niet door het bier?
neeeeee krullen zijn sexy!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:18 schreef Klonk het volgende:
ik ben er vandoor, grondige snoeibeurt bij de kapper, heb nu een bos krullen om u tegen te zeggen
De wat?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:27 schreef JortK het volgende:
Die Ouagadougou loopt niet echt storm trouwens
quote:
krullen wel ja, maar toen ik vanmorgen opstond moest ik eerst twee vogelnesten en een hamsterfamilie uit mijn kapsel plukkenquote:
haha ja dat is een beetje jammerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
krullen wel ja, maar toen ik vanmorgen opstond moest ik eerst twee vogelnesten en een hamsterfamilie uit mijn kapsel plukken
Stuur eens hierheen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
Zon
Groot geelachtig ding dat wel eens aan de hemel te zien is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |