Hmmmz..vooruit.quote:
Nee, tongzoenen, mocht dat niet duidelijk zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:22 schreef rieski het volgende:
En wat reken je dan allemaal mee? Incl. Hond/Kat etc? Incl. de zure lap naar binnen of ook de kusjes die maar tot de wang kwamen....
Heb je daar dan een little black book voor waarin je na elke nieuwe vrijpartner een vinkje zet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:17 schreef Starr_003 het volgende:
Hmmmz..vooruit.
Ik ben 22 en heb met 47 gezoend (ja bijgehouden) (gaarne geen reacties als 'zie mij eens met veel..' topic gedreutel
)
Nu jullie, go on!
Hahahaha, goede vraagquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je daar dan een little black book voor waarin je na elke nieuwe vrijpartner een vinkje zet?
Ja ik had vroeger zon blocknootje bij me en dan noteerde ik het. Tegenwoordig doe ik het digitaal toch levert dat wellis problemen op als ik het tel nummer op heb geslagen van een meisje en de volgende morgen heet ze ineens. %hdud^&& met telefoon nummer 06-h12quote:
Hmm..nou zeg eens..wat vind jij veel?? Blijkbaar gevoelig snaartje geraakt?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:34 schreef fokgeenstijl.nu het volgende:
[..]
Ja ik had vroeger zon blocknootje bij me en dan noteerde ik het. Tegenwoordig doe ik het digitaal toch levert dat wellis problemen op als ik het tel nummer op heb geslagen van een meisje en de volgende morgen heet ze ineens. %hdud^&& met telefoon nummer 06-h12
Nee ja uhm ik ken vrouwen die pakten er 11 per avond (vroegah) dat vin ik veel maar als je 22 ben en je begint ongeveer op je 14 = 8 jaar 47/8 = 5 a 6 per jaar vin ik niet veel. Vin ik goed niet teveel niet te weinig.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:37 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Hmm..nou zeg eens..wat vind jij veel?? Blijkbaar gevoelig snaartje geraakt?
Oke..leuk dat je toch serieus reageertquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:42 schreef fokgeenstijl.nu het volgende:
[..]
Nee ja uhm ik ken vrouwen die pakten er 11 per avond (vroegah) dat vin ik veel maar als je 22 ben en je begint ongeveer op je 14 = 8 jaar 47/8 = 5 a 6 per jaar vin ik niet veel. Vin ik goed niet teveel niet te weinig.
Ikzelf heb geen idee hoeveel 4 vrouwen op 1 avond is wellis voorgekomen. Dus dan gaat het snel.
Weet jij je eerste tongzoen nog?
Ik ben jaloers.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
3. En ook met alledrie gesext btw, doe blijkbaar toch iets goed
Ja ik weet mijnes ook nog wel die had ik half geforceerd was in groep 8 denk dat ik 11 was bijna 12 (begin augustus geboren). Gingen ik , me vriendin (van toen) en haar beste vriend (hij had voorderest weinig vrienden) een rondje fietsen. Toen heb ik haar half gedwongen met me te zoenen op de berg (toen berg nu heuvel van 3 meter) bij ons in het lokale park . Maar ik von het eigenlijk niet zo lkkr als dat ik het nu vind.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:46 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Oke..leuk dat je toch serieus reageert![]()
![]()
Ja mijn eerste tongzoen herinner ik me nog heel goed. Ik was toen 13. Was met een oudere jongen..was echt reuzespannend! Maar ging gelukkig allemaal 'vanzelf'. Vanaf mijn 16e ging ik vaak uit naar plaatselijke discotheken en dan kon het ook erg snel gaan. Ik herinner me dat ik ooit op 1 avond ook met 4 jongens had gezoend..in dezelfde discotheekAchja..je bent jong en je wilt wat
Hmm..niet zozeer of ík een slet ben, maar wat over het algemeen als veel of als weinig wordt gezien. Vooral omdat ik er geen wijs uit wordt omdat het aantal zo varierend is.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:53 schreef tuxepux het volgende:
4. En ik denk dat dat weinig is, maar het boeit me niet zoveel verder. Ik heb vrienden die nog nooit hebben gezoend, en ook vrienden die regelrechte sletten zijn.
Maar de vraag is dus of jij een slet bent? Wat maakt dat uit?
Hahaha, leuk zulke dingen vergeet je niet weer hequote:Op maandag 11 augustus 2008 13:52 schreef fokgeenstijl.nu het volgende:
[..]
Ja ik weet mijnes ook nog wel die had ik half geforceerd was in groep 8 denk dat ik 11 was bijna 12 (begin augustus geboren). Gingen ik , me vriendin (van toen) en haar beste vriend (hij had voorderest weinig vrienden) een rondje fietsen. Toen heb ik haar half gedwongen met me te zoenen op de berg (toen berg nu heuvel van 3 meter) bij ons in het lokale park . Maar ik von het eigenlijk niet zo lkkr als dat ik het nu vind.
Ps: ze heeft het uiteindelijk ook uitgemaakt omdat ik teveel wou zoenen :p sja spanjaarden he
4 is wel foking weinig. T is toch gewoon lkkr eerst ff drankie doen, dan sta je op de dansvloer btje oe btje a hoppaquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:53 schreef tuxepux het volgende:
4. En ik denk dat dat weinig is, maar het boeit me niet zoveel verder. Ik heb vrienden die nog nooit hebben gezoend, en ook vrienden die regelrechte sletten zijn.
Maar de vraag is dus of jij een slet bent? Wat maakt dat uit?
Nou ja, misschien zegt dat al genoeg dan. Ik ken niemand die het belangrijk vindt met hoeveel mensen iemand heeft gezoend, eigenlijk. Dus ik zou me er lekker geen zorgen over maken en doen waar je zin in hebtquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:55 schreef Starr_003 het volgende:
Hmm..niet zozeer of ík een slet ben, maar wat over het algemeen als veel of als weinig wordt gezien. Vooral omdat ik er geen wijs uit wordt omdat het aantal zo varierend is.
Nee die vergeet ik nooit meer, ik vond dr ook niet zo mooi qua uiterlijk (ook al was ik toen blind verliefd, had haar naam overal op mn nieuwe gympies geschreven met balpen), maar ik vond dr vooral mooi omdat ze zo goed was in voetbal.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:56 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Hahaha, leuk zulke dingen vergeet je niet weer he
hahaquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:58 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Nou ja, misschien zegt dat al genoeg dan. Ik ken niemand die het belangrijk vindt met hoeveel mensen iemand heeft gezoend, eigenlijk. Dus ik zou me er lekker geen zorgen over maken en doen waar je zin in hebt
Misschien geld dat advies voor jouw ook want je kan me niet vertellen dat je met maar 4 gastuh ZIN had om te zoenen. Dus lebber nog wat rond.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:58 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Nou ja, misschien zegt dat al genoeg dan. Ik ken niemand die het belangrijk vindt met hoeveel mensen iemand heeft gezoend, eigenlijk. Dus ik zou me er lekker geen zorgen over maken en doen waar je zin in hebt
Issie niet leuk, ja het kutte is ik heb geen "werkmotivatie"en dan ga je maar meeblaten op dit soort topicsquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:07 schreef fokgeenstijl.nu het volgende:
[..]
Issie niet leuk, ja het kutte is ik heb geen "werkmotivatie"en dan ga je maar meeblaten op dit soort topics
Wie zegt dat het 4 jongens waren?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:01 schreef fokgeenstijl.nu het volgende:
Misschien geld dat advies voor jouw ook want je kan me niet vertellen dat je met maar 4 gastuh ZIN had om te zoenen. Dus lebber nog wat rond.
Was je trouwens ook op ffwd?
Ik maar vond het niet fantastisch bijna niet te doen liever 1 voor 1quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:09 schreef daftme het volgende:
Wie heeft er dan wellis met 2 mensen tegelijk gezoent dan? Het is een aanradar!
100 in 10 jaar is maar 10 per jaar als je vanaf je 12e begint is 7,69 per jaar tot je 25ste moet te doen zijn tochquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:14 schreef apensnot het volgende:
Als je eeuwig vrijgezel bent kun je wel 100+ halen..
ik 25..
Zozo, nou dan ben ik ook homo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:48 schreef MarMar het volgende:
Ik heb geen idee!!! Echt niet!
Ik heb ook wel es mensen gezoend gewoon voor de ouwehoerderij, zoals een homovriendje van me gewoon om es te kijken hoe mensen zouden reageren en dat was best grappig.
2 mensen tegelijk? Hoe krijg je dat voor elkaar? Verder heb ik met een stuk of 50 mannen gezoendquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:09 schreef daftme het volgende:
Gewoon met iedereen zoenen die in de buurt is en niet al te lelijk isquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe komen mensen toch in godsnaam aan 60 of 70.
Dat zijn gewoon sletjehz.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Moiquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:09 schreef daftme het volgende:
Ik ben niet al te lelijk (zie foto) en heb ook nog wat alcohol in huis; mag ik dan langskomen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:42 schreef tuxepux het volgende:
Gewoon met iedereen zoenen die in de buurt is en niet al te lelijk is![]()
Misschien met nog wat alcohol erbij.
Bij de sletten in dit topic vast wel. Maar ik beschreef in die post niet mijn eisen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:11 schreef lucithai het volgende:
Ik ben niet al te lelijk (zie foto) en heb ook nog wat alcohol in huis; mag ik dan langskomen?
OK, wat zijn je eisen dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:18 schreef tuxepux het volgende:
Bij de sletten in dit topic vast wel. Maar ik beschreef in die post niet mijn eisen.
Hoezo sletten? Als je al wat ouder bent en geen lange relatie hebt gehad kun je toch zo tot hoge getallen komen? Stel je bent 23 en vanaf je 15e zoen je met gemiddeld 8 per jaar, dan heb je ook al een totaal van 64.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:18 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Bij de sletten in dit topic vast wel. Maar ik beschreef in die post niet mijn eisen.
Het woord 'sletten' was ook meer bedoeld om het contrast aan te geven, niet als belediging ofzo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:34 schreef bersenka het volgende:
Hoezo sletten? Als je al wat ouder bent en geen lange relatie hebt gehad kun je toch zo tot hoge getallen komen? Stel je bent 23 en vanaf je 15e zoen je met gemiddeld 8 per jaar, dan heb je ook al een totaal van 64.
Oh, dan kom ik ook wel hoger uit!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
2 dat is best wel weinig voor een 25 jarige. Mijn eerste zoen was pas op mijn 21ste.
Als een ijsblokje in iemand anders zijn mond doen ook meetelt dan kom ik op drie.
dus daarom ben jij normaal?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
Euhm, ik ben 17en ik denk met zo'n 15 mensen. Ik vind het wel redelijk normaal. Ik ken meisjes die 75+ jongens hebben gehad dus
Ik had op mijn 16e ook niet meer dan 9 mensen gezoend hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:47 schreef Philip10 het volgende:
[..]
dus daarom ben jij normaal?
Ik ben 16, en heb niet meer dan 9 meisjes gezoend.
Shit. 2 is wel weinig maar er zijn ergere dingen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:51 schreef tuxepux het volgende:
knip
Oh, dan kom ik ook wel hoger uit!Maar dat telt natuurlijk niet.
Wel handig, dat bekende terreinquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:36 schreef MissGolightly het volgende:
12, en ik ben 21..ik recycle ze!
Ik vind 50+ ook behoorlijk veel hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:06 schreef Romantic_Chick het volgende:
Ik ben 21 jaar & heb er 5 gezoend. Eerste tongzoen was op me 13e, en vanaf me 16e vaste vriend. Dus vind het wel netjes! Maarja is voor iedereen verschillend natuurlijk. Maar ik vind inderdaad als je er al 60 hebt gezoend op je 21 wel heel veel hoor, maar dat moet ieder voor zich weten!
Wow dat is best veel. Doe je dat omdat je het gewoon lekker vindt of omdat je het ''spaart'' ? Zoenen vind ik vrij intiem , ik zou het nooit kunnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:50 schreef MLI het volgende:
Tussen 100 en 120.
Ik begon al te denken dat ik zo'n rare uitzondering wasquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:21 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Wow dat is best veel. Doe je dat omdat je het gewoon lekker vindt of omdat je het ''spaart'' ? Zoenen vind ik vrij intiem , ik zou het nooit kunnen![]()
Eensch, carnaval doet t altijd goed!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:46 schreef Elmostyle het volgende:
Telt carnaval mee die zoenen? want dat kennen ze (schandalig) helaas niet overal in nl.
Deze post zou letterlijk van mij kunnen zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:48 schreef MarMar het volgende:
Ik heb geen idee!!! Echt niet!
Ik heb ook wel es mensen gezoend gewoon voor de ouwehoerderij, zoals een homovriendje van me gewoon om es te kijken hoe mensen zouden reageren en dat was best grappig.
Aantallen vind ik niet zo belangrijk, wat ik wel belangrijk vind is dat je geen dingen doet die je niet wilt. (En wel dingen doet die je wel wilt)
Ik zoen dan ook al een lange tijd. In iets van 13 jaar ben ik 6 jaar niet beschikbaar geweest. Gemiddeld zo'n 14/15 mensen per jaar zoenen en dan kom je wel aan 100. 120 als veilige marge.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:21 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Wow dat is best veel. Doe je dat omdat je het gewoon lekker vindt of omdat je het ''spaart'' ? Zoenen vind ik vrij intiem , ik zou het nooit kunnen![]()
Dan zul je vast wel heel erg goed zijn, ondertussen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:52 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik zoen dan ook al een lange tijd. In iets van 13 jaar ben ik 6 jaar niet beschikbaar geweest. Gemiddeld zo'n 14/15 mensen per jaar zoenen en dan kom je wel aan 100. 120 als veilige marge.
god gaat het vragen als je dood bent, en als je liegt kom je niet in de hemelquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:57 schreef Kluts het volgende:
Ik zou het bij God niet weten,
Had ik dat bij moeten houden?
Beetje vrijgezel studentquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:54 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik zou nooit met iemand zoenen die ik fysiek niet aantrekkelijk vind als in potentiele bedpartner Anders beleef ik er geen plezier aan...
Gast, ik ga toch niet met een Orc met een mooi karakter iets beginnen. Ik ben niet wanhopig, gewoon kieskeurig. Is m'n eigen keusquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar als je geestelijk aantrekkelijk bent, berg je dan maar voor Happeklapperapper!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:58 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Gast, ik ga toch niet met een Orc met een mooi karakter iets beginnen. Ik ben niet wanhopig, gewoon kieskeurig. Is m'n eigen keus
(vrije wil, bestaat dat nog? )
vergelijkend warenonderzoek...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:57 schreef Kovah het volgende:
Het ene meisje kan totaaaal niet zoenen en de ander juist wel.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:55 schreef Philip10 het volgende:
Mijn laatste zoen dateert al weer van 12 april. Ach, lange tijd niet uitgeweest en in de zomervakantie toch wat minder contact met potentiele meisjes.
Excel spreadsheet ldo.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
moet wel een hele speciale zijn geweest wil je de datum nog weten
4 en met 3 gesekstquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeker fijn jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:09 schreef daftme het volgende:
Hahaha zo grappig. Vroeger ooit ook gedaan, inmiddels is die lol er een beetje vanaf. Ik zit nu denk ik ergens midden 30? Studentenleven, heel veel uitgaan en uhm hehe 2 jaar vrijgezel in fases vanaf mijn zoenbegin, haha:@quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:57 schreef Kovah het volgende:
19 jaar.zit ook richting de 50. Welveel waar het maar bij één keer bleef.
Je merkt zo wel verschil. Het ene meisje kan totaaaal niet zoenen en de ander juist wel.
Je bent 25 dus zo goed doe je het ook weer nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:50 schreef Vodkadruppel het volgende:
Hoop mensen in dit topic hebben met tong gezoend.
betty de bliepmiep, of nicole de breezer slet. (open keuze)quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:22 schreef fokgeenstijl.nu het volgende:
[..]
Vacature:
Gezocht vakkenvullers: leeftijd 15-19
salaris: ¤ 3,90 per uur
leuke bijkomstigheid: Je mag zoenen met Betty
Tong80?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
is dat iets om trots op te zijn?
Het topic waar je uit de kast komt is verderopquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:27 schreef Lastpost het volgende:
De zoengevallen waarbij ik gevoelens had voor de ander zijn op éen hand te tellen, 3 om precies te zijn.
Alle andere momenten waarbij het enkel ging om de lol, geilheid, behoeftes en andere crap die je als tiener zijnde nog als serieus argument zag meetellend kom ik op tientallen meiden en een enkele jongen uit.
De eerste keer was trouwens op het schoolplein, groep 7 met zo'n geweldig suf zoenspelletje met het meisje dat ik stiekem toch wel erg leuk vond.
Vond er werkelijk niets aan, smerig gevoel en te eentonig, een mening die nu in de loop der jaren wel is bijgesteld trouwens.
Nee hoor, het is pas erg als je het bent gaan bijhouden!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:35 schreef Badabingea het volgende:
Is het erg als je na 35 de tel bent kwijtgeraakt?
hehe..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:36 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die in de buurt zit.. ik dacht dat ik nog wel meeviel.![]()
Gelukkig ben je nog een stuk jonger![]()
slet!!
quote:Op maandag 1 september 2008 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Serieus gezoend: 2.
Verder zijn er zoveel mensen waar ik speeksel mee heb uitgewisseld, maar die niks / weinig voor me betekenden, dus die tel ik niet mee.
beantwoord de vraag verdommequote:Op maandag 1 september 2008 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Serieus gezoend: 2.
Verder zijn er zoveel mensen waar ik speeksel mee heb uitgewisseld, maar die niks / weinig voor me betekenden, dus die tel ik niet mee.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:04 schreef Laton het volgende:
Hoeveel wortels heb je gesneden?
"ik heb er 2 opgegeten, ook een hoop gesneden maar die tel ik niet mee."
en vervolgens speciaal voor dit topic een account aangemaakt?quote:Op dinsdag 2 september 2008 04:11 schreef blondie89 het volgende:
1e zoen op mijn 16e
nu 19 jr.. iets van 8 jongens gezoent.
best braaf d8 ik zo
tis een kloon...durft er onder eigen naam niet voor uit te komen!quote:Op dinsdag 2 september 2008 04:13 schreef rinzzz het volgende:
[..]
en vervolgens speciaal voor dit topic een account aangemaakt?
I hear you...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:55 schreef TheFrankey het volgende:
kansloos opsomtopic. Maar een vriendin van mij wou een hele alfabed vol gezoend hebben q x y z was een groot probleem
briljante typoquote:Op woensdag 3 september 2008 21:55 schreef TheFrankey het volgende:
kansloos opsomtopic. Maar een vriendin van mij wou een hele alfabed vol gezoend hebben q x y z was een groot probleem
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
20 ofzo, meisjes en jongens18 jaar en bijna een jaar een vriendin
![]()
De meeste mensen van die leeftijd hebben toch wel met heel wat gezoend.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef Cazano het volgende:
pfff geen idee, toch wel behoorlijk veel, stuk of 30 denk ik? 18 jaartjes
je bent niet raarquote:Op zondag 8 mei 2011 12:41 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
De meeste mensen van die leeftijd hebben toch wel met heel wat gezoend.
Ben je dan raar als dit niet het geval is of je er nooit zo mee bezig ben geweest?
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:46 schreef Chulaa het volgende:
ik gok op 5 meisjes/vrouwen, en op zo'n 20 jongens/mannen
ik hou helemaal niet van tongzoenen. Behalve tijdens de sex. ik mot er niks van hebben![]()
Doe mij maar gwn een lading kusjes en plagende kusjes geven![]()
Ik probeer dat 'getong' ook altijd weg te houden anders was het getal bij de mannen wel een stuk hoger geweest..
Wat stoerquote:Op zondag 8 mei 2011 13:20 schreef BBUURRPP het volgende:
Sinds mijn 9e (ja was vroeg ja)
tot mijn 16e...
Rond de 40 denk ik..
Komt vooral omdat ik uit drie verschillende klassen (bijna) alle meisjes heb gehad, ook de grenades
Niet meer weten met hoeveel je hebt gezoend/seks hebt gehad vanwege het feit dat het er zo veel zijnquote:
Ik wou net zeggen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef fervente het volgende:
[..]
Niet meer weten met hoeveel je hebt gezoend/seks hebt gehad vanwege het feit dat het er zo veel zijn
vind ik 2 heel verschillende dingen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef fervente het volgende:
[..]
Niet meer weten met hoeveel je hebt gezoend/seks hebt gehad vanwege het feit dat het er zo veel zijn
Zelfde hier min of meer. 4, maar 2 daarvan tellen niet, dus 2. Ben 28 en hier zal het wel bij blijven. Soms denk je, had ik maar wat meer gedaan, maar tegelijkertijd had ik daar niet echt plezier van gehad, dus het is wel goed zo. Ik zal het waarschijnlijk nooit begrijpen dat mensen graag van een wildvreemde zijn of haar speeksel willen proeven. Ik vind op de grond tuffen al vies.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:57 schreef As_33 het volgende:
Ik vind zoenen ontzettend intiem, nog intiemer bijna dan neuken, dus ik doe dat eigenlijk alleen maar wanneer ik iemand echt heel leuk vind. Ik ben nu 22, en heb met 4 mensen gezoend, namelijk eerste vriendje, tussenscharrel met wie ik een zeer diepe vriendschap had, één foutje vanwege een weddenschap (was de eerste en wat mij betreft laatste keer dat ik ooit zomaar met iemand gezoend heb), en huidige vriend.
Ik vind 14/15 op je 18e al veel. Bij mij in de klas was je indertijd al vet stoer als je aan je tweede vriendje/vriendinnetje toe was, een aantal nog niet eens aan hun eerste. Maar ik geloof dat dat inmiddels opa is die aan het praten is.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:26 schreef fervente het volgende:
Alles boven de 30 vind ik echt veel. Maargoed, leeftijd speelt een rol.
Ik ben 18. Ik denk 14/15.
jammer genoeg welquote:Op zondag 8 mei 2011 22:42 schreef speknek het volgende:
Maar ik geloof dat dat inmiddels opa is die aan het praten is.
Stoer.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:05 schreef Hakki het volgende:
10 ofzo maar dan tel ik die uit de club niet mee want dan heb ik het alfabet 3x gehad qua namen ofzo
Oké, dat kan dat je dat veel vindtquote:Op zondag 8 mei 2011 22:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind 14/15 op je 18e al veel. Bij mij in de klas was je indertijd al vet stoer als je aan je tweede vriendje/vriendinnetje toe was, een aantal nog niet eens aan hun eerste. Maar ik geloof dat dat inmiddels opa is die aan het praten is.
Met 2 meisjes. En een keer met 2 jongens. Maar dat laatste was niet zo sensueel eigenlijk, was meer dom ouwehoeren.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:09 schreef daftme het volgende:
haha misschien is je zusje er we 1 van dus niet hatenquote:
hoe oud ben je?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:11 schreef Hakki het volgende:
[..]
haha misschien is je zusje er we 1 van dus niet haten
heb ik ook gedaan, 2 jongens. Wel alledrie vrij dronken, maar was wel leukquote:Op zondag 8 mei 2011 23:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Met 2 meisjes. En een keer met 2 jongens. Maar dat laatste was niet zo sensueel eigenlijk, was meer dom ouwehoeren.
dan zou het qua leeftijd nog kunnen, maar mijn zus doet niet aan "clubs" op de manier waarop jij het beschrijft. Dus neequote:
Dat met die twee meisjes was wel een euforisch moment in mijn leven, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:12 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan, 2 jongens. Wel alledrie vrij dronken, maar was wel leuk
misschien jij zelf welquote:Op zondag 8 mei 2011 23:13 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
dan zou het qua leeftijd nog kunnen, maar mijn zus doet niet aan "clubs" op de manier waarop jij het beschrijft. Dus nee
pics als proof!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik zou hetniet meer weten en ik ga het ookniet bijhouden...ik vind het bijhouden van mijn bikinilijn net even belangrijker.
als ik me zo de juiste omstandigheden voorstel, kan ik me daar best wat bij voorstellenquote:Op zondag 8 mei 2011 23:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat met die twee meisjes was wel een euforisch moment in mijn leven, om eerlijk te zijn.
Nope.quote:
ben 16, valt nog best mee hoop ik? Nog steeds laat, ik weet hetquote:
haha oke, nee ik dacht je bent 20 ofzo, gewoon xtje pingen en vragen of leuk meisje ergens mee naartoe gaatquote:Op zondag 8 mei 2011 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ben 16, valt nog best mee hoop ik? Nog steeds laat, ik weet het
nee alleen beetje raarquote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Problem dat iemand nog nooit gezoend heeft?
pingquote:Op zondag 8 mei 2011 23:31 schreef Hakki het volgende:
[..]
haha oke, nee ik dacht je bent 20 ofzo, gewoon xtje pingen en vragen of leuk meisje ergens mee naartoe gaat
[..]
nee alleen beetje raar
ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Problem dat iemand nog nooit gezoend heeft?
is toch leuk om over op te scheppen tegen je vriendenquote:Op maandag 9 mei 2011 00:19 schreef Pimpeltje het volgende:
Dacht je dat ik dat nog wist? Een heel stel. Degene waarmee ik geneukt heb weet ik nog, maar gezoend? Nee, echt niet. Ik vind het ook niet belangrijk. Het is geen wedstrijd.
Waarom opscheppen tegen je vrienden?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:25 schreef Hakki het volgende:
[..]
is toch leuk om over op te scheppen tegen je vriendenik win standaard
beetje competitie is toch goed, zo blijf je scherp net als bij sportquote:Op maandag 9 mei 2011 00:28 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Waarom opscheppen tegen je vrienden?
Competitie, waarvoor? En ook als het meisje niet zo knap is, telt het dan ook?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:29 schreef Hakki het volgende:
[..]
beetje competitie is toch goed, zo blijf je scherp net als bij sport
Dat vind ik al vrij veel op je 18e. Maar goed ik was wat laat.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:26 schreef fervente het volgende:
Alles boven de 30 vind ik echt veel. Maargoed, leeftijd speelt een rol.
Ik ben 18. Ik denk 14/15.
Dat heb je mij nergens zien posten volgens mijquote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef fervente het volgende:
[..]
wie gaat er nou met niet knappe meisjes zoenen geakkkquote:Op maandag 9 mei 2011 00:31 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Competitie, waarvoor? En ook als het meisje niet zo knap is, telt het dan ook?
Je FoBo bekijken en kijken waar het aan kan liggen. Vervolgens dm'ed TS je een paar keer en noteert het in zijn kladblokquote:Op maandag 9 mei 2011 17:29 schreef Bloempje. het volgende:
4, ben 20.
En wat gaan we nu met deze informatie doen?
Oh oke. Is het zo'n schande dan, 4 mensen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:51 schreef Editeur het volgende:
[..]
Je FoBo bekijken en kijken waar het aan kan liggen. Vervolgens dm'ed TS je een paar keer en noteert het in zijn kladblok
Nou gaan we je slettenbak noemen!quote:Op maandag 9 mei 2011 17:29 schreef Bloempje. het volgende:
4, ben 20.
Nee? Waarom hebben mensen langere tenen in dit topic, of lijkt dat maar zo..quote:Op maandag 9 mei 2011 22:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh oke. Is het zo'n schande dan, 4 mensen?
Is geen schande, misschien ben je gewoon kieskeurig, en kus je niet met jan en alleman, niks mis mee toch? Beter als dat je met de halve kroeg ligt te kopkluiven.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh oke. Is het zo'n schande dan, 4 mensen?
Opslaan en doorgeven aan de regering. Die willen altijd alles weten.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:29 schreef Bloempje. het volgende:
4, ben 20.
Als ze een Iphone heeft. weet de regering dat toch al lang?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Opslaan en doorgeven aan de regering. Die willen altijd alles weten.
0 for real??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:33 schreef Schenkstroop het volgende:
0 zip-nada-njente-godver-uhikbedoel-zero
waneer ga je nou is naar de heoren schenkstroop?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:33 schreef Schenkstroop het volgende:
0 zip-nada-njente-godver-uhikbedoel-zero
Vrouwen die vechtenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:00 schreef htctouch2 het volgende:
Tja ff een tongzoen in een discotheek of kroeg is gewoon lekker, dit kan ik prima doen zonder verliefdheid.. heb wel eens een goede vriendin zomaar gezoend, gewoon omdat we dat leuk vonden, verder geen gevoelens naar mekaar ofzo..
Mooiste vond ik nog het volgende:
Ik had een beetje verkering met een leuk meisje. 3-4 weken verliefdheid tot zij het ineens uitmaakte.. Bleek haar type niet te zijn etc.. bult onzin kwam eruit..
Een week nadat het uit was zag ik haar weer in de discotheek, vriendelijk gedag gezegd, biertje gedronken en weer terug gegaan naar mijn vrienden.
Halverwege de avond een ander meisje leren kennen en een beetje zoenen en dansen..
Ziet mijn ex mij zoenen, stormt de dansvloer op en geeft haar een rechtse hoek![]()
Waarna ze omdraaid naar mij en mij de huid vol scheld met "hoe kun je nu al verliefd zijn op een ander!!" Ik zei als je wat met mij wil moet je nu je bek houden.. En pakte haar vol op de bek..
Daarna toch nog 5-6 maanden bij elkaar gebleven..
Maar dit was de enige keer dat vrouwen om mij gingen vechten
op fok is iedereen toch model?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vrouwen die vechten. Ben je dan zo lekker Htc?
Ik was heel niet boos hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:38 schreef Editeur het volgende:
[..]
Nee? Waarom hebben mensen langere tenen in dit topic, of lijkt dat maar zo..
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:23 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik denk zo 300? Kinderdisco waar ik vroeger heen ging (15 jaar oud) zoende iedereen met elkaar.. Dus zoende je soms al met 10 verschillende meisjes op een avond =/ Mwa dat principe hield wel aan tot mn 17e of zo en begon aan eind 14 begin 15? Vergeet niet dat er in die toko zelfs vriendinnenclubs waren die er een wedstrijd van maakte. Vreselijke tijd eigenlijk
Ik denk dat het er na mn 18e of 19e misschien 25/30 ofzo zijn geweest? (3 jaar?)
Vandaar ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik was heel niet boos hoor
Ik snap niet zo goed waarom sommige mensen er een sport van lijken te maken om met zo veel mogelijk mensen te zoenen sowieso
quote:
Het gaat om een zekere tent in rijswijk die nu gesloten is....... Misschien dat bij sommige mensen een lichtje zou kunnen gaan brandenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:06 schreef speknek het volgende:
[..].
Het is wel duidelijk dat het heel erg bepaald wordt door waar je opgroeit.
jup en 30. je weet vast wel waar dat voor zou staanquote:
ga naar thailand danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
jup en 30. je weet vast wel waar dat voor zou staan
ik kan het wel uitschreeuwen men
Ik voel niets voor hermaphrodieten en kinderen van 10.quote:
En nog kieskeurig zijn ook..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik voel niets voor hermaphrodieten en kinderen van 10.
meer kans om een vrouw te scoren dan hier voor jouquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik voel niets voor hermaphrodieten en kinderen van 10.
Ik houd niet van mijn eigen soort, wat een hondenkoppen hebben wijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:02 schreef Hakki het volgende:
[..]
meer kans om een vrouw te scoren dan hier voor jou
ik vond sommige die ik gehad heb best mooi hoor, t is wel zo dat 80% egt lelijk is maar de andere 20% is dan ook wel heel knapquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik houd niet van mijn eigen soort, wat een hondenkoppen hebben wij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |