Das wel hard gegaan dan, van nummer 294 terugquote:
Soms gaan we ook best hard hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:11 schreef Jipje het volgende:
[..]
Das wel hard gegaan dan, van nummer 294 terug
Goedemorgen jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Soms gaan we ook best hard hoor
Goedemorgen trouwens![]()
![]()
Moet nu even heel diep graven in geheugenquote:
Tja ik heb me ook maar bij het OS gehoudenquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Moet nu even heel diep graven in geheugen![]()
Ehh.. ja! Laatste werkdag gehad zaterdag bij het ene bedrijf (plus allemaal cadeautjes gekregen toen ik weg ging) en zondag OS gekeken!
![]()
En hoe was uw weekend?
Zie bericht boven jequote:Op maandag 11 augustus 2008 08:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
buon giorno Sgele goed weekend gehad
Kerel toch!quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja ik heb me ook maar bij het OS gehouden![]()
Zaterdagochtend met zaalvoetballen m'n knie verdraaid..dus het hele weekend met ijs op m'n pootje tv gekeken
Uiteraardquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:39 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kerel toch!![]()
Vrouwlief wel voor je gezorgd?
En zo hoort het ookquote:
we gaan niet generaliseren he (of hoe je dat ook schrijft)quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
Mannen zijn ook allemaal hetzelfde..
Oh jawel. Wel wat betreft iets hebben en vervolgens de hele dag bediend willen wordenquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
we gaan niet generaliseren he (of hoe je dat ook schrijft)![]()
mijn weekenden zijn nooit spannend
niet dat het verder wat uitmaakt......
soms is gewoon ook maar gewoon en daarbij goed genoeg
Weekend hoeft inderdaad niet spannend te zijn om het een goed weekend te laten zijn. (wat een zin zeg..quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
we gaan niet generaliseren he (of hoe je dat ook schrijft)![]()
mijn weekenden zijn nooit spannend
niet dat het verder wat uitmaakt......
soms is gewoon ook maar gewoon en daarbij goed genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |