Ja hier regent echt heel hard... geen druppels maar een constante stroom zegmaar.. en af en toe wat harde klappers en flitsen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:12 schreef MarkM het volgende:
[..]
Krijg net een smsje van een vriend uit Rotterdam.Barstte helemaal los daar?
Ik heb gelukkig nog geen last.
Hier in Eindhoven zie ik wolken, maar die enorme bui zal ons niet raken denk ik, gezien het kaartjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:18 schreef Sgele het volgende:
Bericht vanuit Breda, daar breekt ook de pleuris uit qua weer
Explain?quote:Waar Sgele nooit zal trouwen
altijd geluk die boerenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven zie ik wolken, maar die enorme bui zal ons niet raken denk ik, gezien het kaartje
quote:
Correctie; flits 1quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:22 schreef Dannon het volgende:
Schiphol hier; het lijkt wel een winterochtend, zo donker! Maar NOG geen regen/onweer
Mogguh tri!quote:
He jij zit in de buurtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven zie ik wolken, maar die enorme bui zal ons niet raken denk ik, gezien het kaartje
Das dichtbij jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
He jij zit in de buurtHier in Boxtel wordt het ook donker
niet kunnen? Alles kan je leren!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja ik slack ik kan geen nieuw topic aan maken
Blijft toch apart volk daar in Eindhovenquote:
tenzij het technisch onmogelijk isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
niet kunnen? Alles kan je leren!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
niet kunnen? Alles kan je leren!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Blijft toch apart volk daar in Eindhoven
Jaja...dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:41 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet eens een eindhovenaar...
Dan hoef je je toch nergens voor te schamen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:41 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet eens een eindhovenaar...
dr vriendje welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan hoef je je toch nergens voor te schamen?
Eindhoven de gekstuh!quote:
Schijt een beer in het bos?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
Volgens mij jaag ik iedereen hier weer weg ofzo![]()
neuj hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
Volgens mij jaag ik iedereen hier weer weg ofzo![]()
Ik schaam mij nergens voor. En mijn vriend ook nietquote:
Beller kom d'r maar in!!!!!!quote:
Ja ontzettend manquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller kom d'r maar in!!!!!!
Geniet je nog een beetje van je vakantie?
Das wel minder, maar je hebt thuis toch nog andere mogelijkheden tot internet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ontzettend manAlleen beetje jammer dat ik nu zit te wachten tot ik mijn bedrijfslaptop mag inleveren
Ongekend...
Ik gisteren een heel dienbladquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:15 schreef Jipje het volgende:
Shit he, volle bak hete thee omgegooid
Nu heb ik een warm bureau en een warme muis
Owja, en geen thee mee
quote:
Ik had liever toch een betere pols gehad hoorquote:
Jij ook niet dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:42 schreef tripack het volgende:
g$#%&^@ hebben ze de pot koffie uitgezet...staat er nou lauwe koffie.... en er had natuurlijk niet ff iemand het in een kan kunnen schenken
neuj das waarquote:
Scherpquote:
Nee dat is morgenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ,,, ff in record tijd naar de bakker heen en weer gefietst
van mij mag het feest weer beginnen
En dat op deze vermoeiende donderdagmorgenquote:
Iets met een jaartje ouder worden van ondergetekendequote:
Join the clubquote:
Mogguh!quote:
oh das waar ook! kunnen we de grijze haren al tellen ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Iets met een jaartje ouder worden van ondergetekende
Nee dat niet, maar uh... merk wel dat ik geen 18 meer ben!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh das waar ook! kunnen we de grijze haren al tellen ?
klinkt goed!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:22 schreef nicomart het volgende:
zo presentatie hier binnen het bedrijf over mijn afstuderen ook weer afgerond. Ze waren heel enthousiast over mijn product en zien er zelfs wat in om dit in de markt te gaan zetten.
Leuk nieuws!
das werelds jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar uh... merk wel dat ik geen 18 meer ben!
Morgen lekker vrij, zaterdag gaat gezellig worden... waarom is het nog geen 16:00?
als het goed is hoor ik vanavond meer!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar uh... merk wel dat ik geen 18 meer ben!
Morgen lekker vrij, zaterdag gaat gezellig worden... waarom is het nog geen 16:00?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:22 schreef nicomart het volgende:
zo presentatie hier binnen het bedrijf over mijn afstuderen ook weer afgerond. Ze waren heel enthousiast over mijn product en zien er zelfs wat in om dit in de markt te gaan zetten.
Leuk nieuws!
eerst maar eens zorgen dat ik de 21e mijn diploma binnenhaalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:24 schreef tripack het volgende:
[..]mooi nieuws
betekent dat opslag
lukt je ook wel dat diploma!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
eerst maar eens zorgen dat ik de 21e mijn diploma binnenhaalEn daarnaast is het salaris voor een starter niet zo heel slecht
quote:
Liever buiten, kan wat party tenten neerzettenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das werelds japartytent gehuurd ? of vier je het binnen ?
Ik wacht rustig af, ik hoor het welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als het goed is hoor ik vanavond meer!
spammen ??? dat doen we hier niet hequote:
ja het is puur alleen mijn scriptieverdediging en dat zit goed in elkaar, dus daar heb ik ook alle vertrouwen inquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lukt je ook wel dat diploma!
Succes Draakje, hou je het wel droog?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:34 schreef draculettetje het volgende:
even Ronja uitaten
Sorry, ben alweer wegquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
spammen ??? dat doen we hier niet he
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
awwwwwarme jij
hoe ken dat nou ?
spannend!! Komt vast goed joh!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:42 schreef Leanne het volgende:
[..]
mmzzzz weet niet![]()
ik heb vanmiddag een belangrijk gesprek...ongeveer een sollicitatie
Spannend! Hoelaat?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:42 schreef Leanne het volgende:
[..]
mmzzzz weet niet![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:43 schreef Sgele het volgende:
Bakker Bart heeft weer teveel geld verdiend aan ons bedrijf
nog 2 uurquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
Toch maar even spammen!
[ afbeelding ]
Godsamme m'n waterquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:49 schreef Leanne het volgende:
[..]
Sgele
![]()
![]()
![]()
![]()
*herstelt* *kuch*
4 uur. het wordt leuk. ik heb er zin in. maar ik ben ook wel een beetje zenuw
ik hoop dat ik het kan volgen, anders ga ik eerder weg, en volg de 2e helft nogquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:22 schreef nicomart het volgende:
Leuk nieuws!
Dankje. Sgele. Aardig van jequote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godsamme m'n water![]()
Ik zal voor je duimenMoet goedkomen.
dankjequote:
Ik heb m ook nog niet aan de praatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
klote de stream werkt hier niet
hier geen druppel regen nog gezienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Succes Draakje, hou je het wel droog?
succes!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:42 schreef Leanne het volgende:
[..]
mmzzzz weet niet![]()
Hier wel, we hebben net een beamer gepakt, en kijken nu op een groot scherm naar voetbalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
klote de stream werkt hier niet
Ik kwam net half doorweekt terug van een stukje naar het rookhok rennenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier geen druppel regen nog gezien
ik ben zelfs van plan zo foto's te plakken in de tuinquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kwam net half doorweekt terug van een stukje naar het rookhok rennen
Heeft hier echt aardig geregend!
Ok, wat een verschilquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben zelfs van plan zo foto's te plakken in de tuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |