Das wel minder, maar je hebt thuis toch nog andere mogelijkheden tot internet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ontzettend manAlleen beetje jammer dat ik nu zit te wachten tot ik mijn bedrijfslaptop mag inleveren
Ongekend...
Ik gisteren een heel dienbladquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:15 schreef Jipje het volgende:
Shit he, volle bak hete thee omgegooid
Nu heb ik een warm bureau en een warme muis
Owja, en geen thee mee
quote:
Ik had liever toch een betere pols gehad hoorquote:
Jij ook niet dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:42 schreef tripack het volgende:
g$#%&^@ hebben ze de pot koffie uitgezet...staat er nou lauwe koffie.... en er had natuurlijk niet ff iemand het in een kan kunnen schenken
neuj das waarquote:
Scherpquote:
Nee dat is morgenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ,,, ff in record tijd naar de bakker heen en weer gefietst
van mij mag het feest weer beginnen
En dat op deze vermoeiende donderdagmorgenquote:
Iets met een jaartje ouder worden van ondergetekendequote:
Join the clubquote:
Mogguh!quote:
oh das waar ook! kunnen we de grijze haren al tellen ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Iets met een jaartje ouder worden van ondergetekende
Nee dat niet, maar uh... merk wel dat ik geen 18 meer ben!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh das waar ook! kunnen we de grijze haren al tellen ?
klinkt goed!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:22 schreef nicomart het volgende:
zo presentatie hier binnen het bedrijf over mijn afstuderen ook weer afgerond. Ze waren heel enthousiast over mijn product en zien er zelfs wat in om dit in de markt te gaan zetten.
Leuk nieuws!
das werelds jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar uh... merk wel dat ik geen 18 meer ben!
Morgen lekker vrij, zaterdag gaat gezellig worden... waarom is het nog geen 16:00?
als het goed is hoor ik vanavond meer!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar uh... merk wel dat ik geen 18 meer ben!
Morgen lekker vrij, zaterdag gaat gezellig worden... waarom is het nog geen 16:00?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |