Das wel hard gegaan dan, van nummer 294 terugquote:
Soms gaan we ook best hard hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:11 schreef Jipje het volgende:
[..]
Das wel hard gegaan dan, van nummer 294 terug
Goedemorgen jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Soms gaan we ook best hard hoor
Goedemorgen trouwens![]()
![]()
Moet nu even heel diep graven in geheugenquote:
Tja ik heb me ook maar bij het OS gehoudenquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Moet nu even heel diep graven in geheugen![]()
Ehh.. ja! Laatste werkdag gehad zaterdag bij het ene bedrijf (plus allemaal cadeautjes gekregen toen ik weg ging) en zondag OS gekeken!
![]()
En hoe was uw weekend?
Zie bericht boven jequote:Op maandag 11 augustus 2008 08:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
buon giorno Sgele goed weekend gehad
Kerel toch!quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja ik heb me ook maar bij het OS gehouden![]()
Zaterdagochtend met zaalvoetballen m'n knie verdraaid..dus het hele weekend met ijs op m'n pootje tv gekeken
Uiteraardquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:39 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kerel toch!![]()
Vrouwlief wel voor je gezorgd?
En zo hoort het ookquote:
we gaan niet generaliseren he (of hoe je dat ook schrijft)quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
Mannen zijn ook allemaal hetzelfde..
Oh jawel. Wel wat betreft iets hebben en vervolgens de hele dag bediend willen wordenquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
we gaan niet generaliseren he (of hoe je dat ook schrijft)![]()
mijn weekenden zijn nooit spannend
niet dat het verder wat uitmaakt......
soms is gewoon ook maar gewoon en daarbij goed genoeg
Weekend hoeft inderdaad niet spannend te zijn om het een goed weekend te laten zijn. (wat een zin zeg..quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
we gaan niet generaliseren he (of hoe je dat ook schrijft)![]()
mijn weekenden zijn nooit spannend
niet dat het verder wat uitmaakt......
soms is gewoon ook maar gewoon en daarbij goed genoeg
Haai Droxzquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh.... Maandag brakdag... DAMN...
omdat we gewoon geen tijd hebben voor spannende dingen (iets met 3jaar oud hummeltje).quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Oh jawel. Wel wat betreft iets hebben en vervolgens de hele dag bediend willen worden
Waarom zijn ze dan niet spannend?? Weekenden zijn er ook om uit te rusten vind ik...
quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Weekend hoeft inderdaad niet spannend te zijn om het een goed weekend te laten zijn. (wat een zin zeg..)
Als je er maar van geniet he
quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh.... Maandag brakdag... DAMN...
Met een 3 jarig hummeltje kun je toch ook leuke dingen doen? Bedoel.. mag toch niet hopen dat nu je kinderen hebt, je nergens meer naar toe gaatquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
omdat we gewoon geen tijd hebben voor spannende dingen (iets met 3jaar oud hummeltje).
en uitrusten komt er ook niet echt van.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Met een 3 jarig hummeltje kun je toch ook leuke dingen doen? Bedoel.. mag toch niet hopen dat nu je kinderen hebt, je nergens meer naar toe gaat
ja in de titel had ik gezien ja, was dan ook mijn eerste post hier zal eens naar de OP kijkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
Hee goeiemorgen DraakjeZit een foutje in de OP... ook in de titel trouwens
Dat zkr! Groot aantal mensen vonden het alleen leuk om op de dag zelf af te zeggen (12 man ofzo),quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Haai Droxz
Heb je een leuke verjaardag gehad?
ow ha ha volgens mij is thuis 5 stuk ook in mn eerste post staat ie niet!quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja in de titel had ik gezien ja, was dan ook mijn eerste post hier zal eens naar de OP kijken
hoest met je knie?
Whehehequote:Op maandag 11 augustus 2008 08:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ga zo ie zo nooit ergens![]()
je weets
zit in een isolement![]()
![]()
![]()
nee zonder gekheid in het weekend wil ik eigenlijk niets anders doen dan
op mn luie reet zitten / uitslapen / filmpje kijken met de vrouw
en meer van dat niks doen zeg maar.
heb het door de week druk genoeg
sorryquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zkr! Groot aantal mensen vonden het alleen leuk om op de dag zelf af te zeggen (12 man ofzo),
maar het was alsnog er gezellig!
Alleen niet kunnen slapen, meissie laten slapen... ik kan wel lief zijn
Niet echt eigenlijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Droxz!Beetje bijgekomen jochie?
![]()
![]()
Op de dag zelf afzeggen?? En 12 man?? Jeetje.. Was er een speciale reden voor?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zkr! Groot aantal mensen vonden het alleen leuk om op de dag zelf af te zeggen (12 man ofzo),
maar het was alsnog er gezellig!
Alleen niet kunnen slapen, meissie laten slapen... ik kan wel lief zijn
Jij was niet echt een zekerheid, en jij zit ook niet bij die 12quote:
ja dat lijkt me zeker leuk!quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij was niet echt een zekerheid, en jij zit ook niet bij die 12
Onze leuke dag komt nog wel hoor, samen met lynda natuurlijk!
"weer"?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja dat lijkt me zeker leuk!
vanavond wordt er weer overgewerkt trouwens, tis nu niet leuk meer
yep die is netjes de deur uit gegaan en de volgende opdracht staat alweer klaarquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"weer"?Dat is inderdaad niet cool, maar die job moest toch vandaag af?
idd zie mn dochter gemiddeld 1 uurtje perdag van 6:45 tot 6:50 (als ik mazzel heb)quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Maar nee, kan me voorstellen dat je 't weekend dan wilt gebruiken om gewoon even van je gezinnetje te genieten. Moet kunnen toch?
Yep, da's waar... Lang leve de weekendenquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
idd zie mn dochter gemiddeld 1 uurtje perdag van 6:45 tot 6:50 (als ik mazzel heb)
en dan in de avond van 18:00 tot 18:45 (kinderbed tijd) dus dan heb je wel wat in te halen
M'n knie gaat wel nuquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja in de titel had ik gezien ja, was dan ook mijn eerste post hier zal eens naar de OP kijken
hoest met je knie?
s'ochtends 5 minquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
idd zie mn dochter gemiddeld 1 uurtje perdag van 6:45 tot 6:50 (als ik mazzel heb)
en dan in de avond van 18:00 tot 18:45 (kinderbed tijd) dus dan heb je wel wat in te halen
En zo hoort het!quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk
Gisteren rond half 2 (in de middag!) gaan slapen (24 uur wakker), 4 uur geslapen, eten.. tv kijken,
en in de avond dik KO gegaan
ow gelukkig maar weerquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
M'n knie gaat wel nuNog wat stijfjes, maar het ergste is al weg
dat red ik vaak nie eens 5minquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
s'ochtends 5 min![]()
op zich gaat ze dan wel op tijd slape! hebben jullie een goed ritme daar!
gaat niet door?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
* DrakenVlieg had gehoopt dat ze vandaag eindelijk haar diploma op kon halen...
succesquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:24 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga even een training verzorgen
Tot later![]()
Ik wacht al vanaf 23 juni op m'n diploma.. Kreeg ik vanochtend een mailtje dat ze eerst nog van alles moeten invoeren en of ik niet mee wilde doen met de feestelijke uitreiking halverwege september! Hoe durft ze het te vragen!quote:
grrrrrquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik wacht al vanaf 23 juni op m'n diploma.. Kreeg ik vanochtend een mailtje dat ze eerst nog van alles moeten invoeren en of ik niet mee wilde doen met de feestelijke uitreiking halverwege september! Hoe durft ze het te vragen!
Mja.. zo reageerde ik ook ongeveerquote:
toch wel wat heftiger neem ik aanquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:33 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mja.. zo reageerde ik ook ongeveer
Ja.. maar dat zal ik hier niet posten...quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch wel wat heftiger neem ik aan
kan me er iets bij voorstellenquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:37 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja.. maar dat zal ik hier niet posten...
8 tot half 5 / 6:30 tot 15:00 / 8:30 tot 17:00quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
trouwens tot hoe laat werk jij dan fubar?
meestal niet want dan heb ik super slaap te kort enzquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
als je de dienst heb dat je tot 15.00 moet heb je in ieder geval ook weer wat meer tijd!
hmm da's minder, heb je dan niet zoiets van ze ligt toch voor 19.00 in bed dan ga ik ook?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
meestal niet want dan heb ik super slaap te kort enz
dus dan slaap ik vaak als ik thuis kom.
neuh bij thuiskomst gaat gelijk de knop omquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmm da's minder, heb je dan niet zoiets van ze ligt toch voor 19.00 in bed dan ga ik ook?
zeker zo eentje ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, eerste loopje weer gehad...
Waarom vertrouw ik het niet als mensen zelf een monitor afkoppelen en aangeven dat hij stuk is...
Ik sluit de kabels aan.. kijk hij werkt, je krijg GEEN nieuwe!
Die is wel cool eigenlijk, vooral ook dat toetsenbord hahahaquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeker zo eentje ?![]()
[ afbeelding ]
zo da's weer even lekker!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:06 schreef lynda het volgende:
Zo.. hoef pas over 19 uur weer aan het werk
ik ook en er is geen bal te doen hier dus ik ga zo maar naar huisquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik word er zo moe van... m'n opleiding![]()
Heb ook honger trouwens
j. maakt de dag voor je af?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:06 schreef lynda het volgende:
Zo.. hoef pas over 19 uur weer aan het werk
Gelijk heb jequote:Op maandag 11 augustus 2008 11:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook en er is geen bal te doen hier dus ik ga zo maar naar huis
ik wil echt ander werk
Jullie doen me zo denken aan mezelf en Meneer DrakenVlieg, toen we elkaar net leerden kennenquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
j. maakt de dag voor je af?
Ga lekker je bedje in
beetje moeilijk midden in een revalidatieprocesquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gelijk heb je![]()
En als je ander werk wilt, moet je het gaan zoeken.. Toch?
Zoeken/ oriënteren kan toch geen kwaad?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
beetje moeilijk midden in een revalidatieproces
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:55 schreef draculettetje het volgende:
ik vind het weer eens koud
ik weet nu nog niet hoe het verder gaat met revalideren en hoeveel uur ik echt weer aan het werk komquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zoeken/ oriënteren kan toch geen kwaad?
Of moet je nog jaren revalideren bij het bewuste bedrijf?
Da's ook niks... Misschien heel stom gedacht, maar als je het werk niet leuk vindt, staat dat de revalidatie dan ook niet in de weg?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weet nu nog niet hoe het verder gaat met revalideren en hoeveel uur ik echt weer aan het werk kom
dus vandaar dat ik nog even hier moet blijven zitten
Ik kan wel lief zijn, zelfs ik heb zo mijn momenten (ookal zeg ik het zelfquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Jullie doen me zo denken aan mezelf en Meneer DrakenVlieg, toen we elkaar net leerden kennen![]()
Echt lief
Iedereen kan wel lief zijn.. Bij de juiste persoonquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan wel lief zijn, zelfs ik heb zo mijn momenten (ookal zeg ik het zelf)
J. maakt het afquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
j. maakt de dag voor je af?
Ga lekker je bedje in
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
qua energieverspilling in ieder geval wel!quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Da's ook niks... Misschien heel stom gedacht, maar als je het werk niet leuk vindt, staat dat de revalidatie dan ook niet in de weg?
Mop.. ga met je begeleider praten! Een keertje niets te doen hebben kan best maar elke keer weer.. Je bent er om te reintegreren/revalideren.. niet om niets te doenquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook en er is geen bal te doen hier dus ik ga zo maar naar huis
ik wil echt ander werk
ik vind jullie allebei liefquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan me ook voorstellen dat je er niet echt vrolijker van wordt.. Niks te doen hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
qua energieverspilling in ieder geval wel!
Maar ja dit is dan ook weer beter dan thuis zitten
ach ja dat gaat al een tijdje zo!quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:07 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kan me ook voorstellen dat je er niet echt vrolijker van wordt.. Niks te doen hebben
Gelijk heb jequote:Op maandag 11 augustus 2008 12:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja dat gaat al een tijdje zo!
ik richt me nu op volgende week vrijdag en dan maak ik weer nieuwe plannen
vast wel en zo niet dat toch!quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:12 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gelijk heb jeHoop dat het lukt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |