dat red ik vaak nie eens 5minquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
s'ochtends 5 min![]()
op zich gaat ze dan wel op tijd slape! hebben jullie een goed ritme daar!
gaat niet door?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
* DrakenVlieg had gehoopt dat ze vandaag eindelijk haar diploma op kon halen...
succesquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:24 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga even een training verzorgen
Tot later![]()
Ik wacht al vanaf 23 juni op m'n diploma.. Kreeg ik vanochtend een mailtje dat ze eerst nog van alles moeten invoeren en of ik niet mee wilde doen met de feestelijke uitreiking halverwege september! Hoe durft ze het te vragen!quote:
grrrrrquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik wacht al vanaf 23 juni op m'n diploma.. Kreeg ik vanochtend een mailtje dat ze eerst nog van alles moeten invoeren en of ik niet mee wilde doen met de feestelijke uitreiking halverwege september! Hoe durft ze het te vragen!
Mja.. zo reageerde ik ook ongeveerquote:
toch wel wat heftiger neem ik aanquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:33 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mja.. zo reageerde ik ook ongeveer
Ja.. maar dat zal ik hier niet posten...quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch wel wat heftiger neem ik aan
kan me er iets bij voorstellenquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:37 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja.. maar dat zal ik hier niet posten...
8 tot half 5 / 6:30 tot 15:00 / 8:30 tot 17:00quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
trouwens tot hoe laat werk jij dan fubar?
meestal niet want dan heb ik super slaap te kort enzquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
als je de dienst heb dat je tot 15.00 moet heb je in ieder geval ook weer wat meer tijd!
hmm da's minder, heb je dan niet zoiets van ze ligt toch voor 19.00 in bed dan ga ik ook?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
meestal niet want dan heb ik super slaap te kort enz
dus dan slaap ik vaak als ik thuis kom.
neuh bij thuiskomst gaat gelijk de knop omquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmm da's minder, heb je dan niet zoiets van ze ligt toch voor 19.00 in bed dan ga ik ook?
zeker zo eentje ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, eerste loopje weer gehad...
Waarom vertrouw ik het niet als mensen zelf een monitor afkoppelen en aangeven dat hij stuk is...
Ik sluit de kabels aan.. kijk hij werkt, je krijg GEEN nieuwe!
Die is wel cool eigenlijk, vooral ook dat toetsenbord hahahaquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeker zo eentje ?![]()
[ afbeelding ]
zo da's weer even lekker!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:06 schreef lynda het volgende:
Zo.. hoef pas over 19 uur weer aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |