Ik begon al te denken dat ik zo'n rare uitzondering wasquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:21 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Wow dat is best veel. Doe je dat omdat je het gewoon lekker vindt of omdat je het ''spaart'' ? Zoenen vind ik vrij intiem , ik zou het nooit kunnen![]()
Eensch, carnaval doet t altijd goed!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:46 schreef Elmostyle het volgende:
Telt carnaval mee die zoenen? want dat kennen ze (schandalig) helaas niet overal in nl.
Deze post zou letterlijk van mij kunnen zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:48 schreef MarMar het volgende:
Ik heb geen idee!!! Echt niet!
Ik heb ook wel es mensen gezoend gewoon voor de ouwehoerderij, zoals een homovriendje van me gewoon om es te kijken hoe mensen zouden reageren en dat was best grappig.
Aantallen vind ik niet zo belangrijk, wat ik wel belangrijk vind is dat je geen dingen doet die je niet wilt. (En wel dingen doet die je wel wilt)
Ik zoen dan ook al een lange tijd. In iets van 13 jaar ben ik 6 jaar niet beschikbaar geweest. Gemiddeld zo'n 14/15 mensen per jaar zoenen en dan kom je wel aan 100. 120 als veilige marge.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:21 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Wow dat is best veel. Doe je dat omdat je het gewoon lekker vindt of omdat je het ''spaart'' ? Zoenen vind ik vrij intiem , ik zou het nooit kunnen![]()
Dan zul je vast wel heel erg goed zijn, ondertussen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:52 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik zoen dan ook al een lange tijd. In iets van 13 jaar ben ik 6 jaar niet beschikbaar geweest. Gemiddeld zo'n 14/15 mensen per jaar zoenen en dan kom je wel aan 100. 120 als veilige marge.
god gaat het vragen als je dood bent, en als je liegt kom je niet in de hemelquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:57 schreef Kluts het volgende:
Ik zou het bij God niet weten,
Had ik dat bij moeten houden?
Beetje vrijgezel studentquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe komen mensen toch in godsnaam aan 60 of 70.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:54 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik zou nooit met iemand zoenen die ik fysiek niet aantrekkelijk vind als in potentiele bedpartner Anders beleef ik er geen plezier aan...
Gast, ik ga toch niet met een Orc met een mooi karakter iets beginnen. Ik ben niet wanhopig, gewoon kieskeurig. Is m'n eigen keusquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar als je geestelijk aantrekkelijk bent, berg je dan maar voor Happeklapperapper!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:58 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Gast, ik ga toch niet met een Orc met een mooi karakter iets beginnen. Ik ben niet wanhopig, gewoon kieskeurig. Is m'n eigen keus
(vrije wil, bestaat dat nog? )
vergelijkend warenonderzoek...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:57 schreef Kovah het volgende:
Het ene meisje kan totaaaal niet zoenen en de ander juist wel.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:55 schreef Philip10 het volgende:
Mijn laatste zoen dateert al weer van 12 april. Ach, lange tijd niet uitgeweest en in de zomervakantie toch wat minder contact met potentiele meisjes.
Excel spreadsheet ldo.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
moet wel een hele speciale zijn geweest wil je de datum nog weten
4 en met 3 gesekstquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
3. En ook met alledrie gesext btw, doe blijkbaar toch iets goed
Zeker fijn jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:09 schreef daftme het volgende:
Wie heeft er dan wellis met 2 mensen tegelijk gezoent dan? Het is een aanradar!
Hahaha zo grappig. Vroeger ooit ook gedaan, inmiddels is die lol er een beetje vanaf. Ik zit nu denk ik ergens midden 30? Studentenleven, heel veel uitgaan en uhm hehe 2 jaar vrijgezel in fases vanaf mijn zoenbegin, haha:@quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:57 schreef Kovah het volgende:
19 jaar.zit ook richting de 50. Welveel waar het maar bij één keer bleef.
Je merkt zo wel verschil. Het ene meisje kan totaaaal niet zoenen en de ander juist wel.
Je bent 25 dus zo goed doe je het ook weer nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
3. En ook met alledrie gesext btw, doe blijkbaar toch iets goed
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:50 schreef Vodkadruppel het volgende:
Hoop mensen in dit topic hebben met tong gezoend.
betty de bliepmiep, of nicole de breezer slet. (open keuze)quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:22 schreef fokgeenstijl.nu het volgende:
[..]
Vacature:
Gezocht vakkenvullers: leeftijd 15-19
salaris: ¤ 3,90 per uur
leuke bijkomstigheid: Je mag zoenen met Betty
Tong80?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
is dat iets om trots op te zijn?
Het topic waar je uit de kast komt is verderopquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:27 schreef Lastpost het volgende:
De zoengevallen waarbij ik gevoelens had voor de ander zijn op éen hand te tellen, 3 om precies te zijn.
Alle andere momenten waarbij het enkel ging om de lol, geilheid, behoeftes en andere crap die je als tiener zijnde nog als serieus argument zag meetellend kom ik op tientallen meiden en een enkele jongen uit.
De eerste keer was trouwens op het schoolplein, groep 7 met zo'n geweldig suf zoenspelletje met het meisje dat ik stiekem toch wel erg leuk vond.
Vond er werkelijk niets aan, smerig gevoel en te eentonig, een mening die nu in de loop der jaren wel is bijgesteld trouwens.
Nee hoor, het is pas erg als je het bent gaan bijhouden!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:35 schreef Badabingea het volgende:
Is het erg als je na 35 de tel bent kwijtgeraakt?
hehe..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:36 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die in de buurt zit.. ik dacht dat ik nog wel meeviel.![]()
Gelukkig ben je nog een stuk jonger![]()
slet!!
quote:Op maandag 1 september 2008 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Serieus gezoend: 2.
Verder zijn er zoveel mensen waar ik speeksel mee heb uitgewisseld, maar die niks / weinig voor me betekenden, dus die tel ik niet mee.
beantwoord de vraag verdommequote:Op maandag 1 september 2008 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Serieus gezoend: 2.
Verder zijn er zoveel mensen waar ik speeksel mee heb uitgewisseld, maar die niks / weinig voor me betekenden, dus die tel ik niet mee.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:04 schreef Laton het volgende:
Hoeveel wortels heb je gesneden?
"ik heb er 2 opgegeten, ook een hoop gesneden maar die tel ik niet mee."
en vervolgens speciaal voor dit topic een account aangemaakt?quote:Op dinsdag 2 september 2008 04:11 schreef blondie89 het volgende:
1e zoen op mijn 16e
nu 19 jr.. iets van 8 jongens gezoent.
best braaf d8 ik zo
tis een kloon...durft er onder eigen naam niet voor uit te komen!quote:Op dinsdag 2 september 2008 04:13 schreef rinzzz het volgende:
[..]
en vervolgens speciaal voor dit topic een account aangemaakt?
I hear you...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:55 schreef TheFrankey het volgende:
kansloos opsomtopic. Maar een vriendin van mij wou een hele alfabed vol gezoend hebben q x y z was een groot probleem
briljante typoquote:Op woensdag 3 september 2008 21:55 schreef TheFrankey het volgende:
kansloos opsomtopic. Maar een vriendin van mij wou een hele alfabed vol gezoend hebben q x y z was een groot probleem
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
20 ofzo, meisjes en jongens18 jaar en bijna een jaar een vriendin
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |