abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60730708
Ik zat me laatst te bedenken. Mijn ervaring als je mensen vraagt naar het aantal personen waarmee gezoend is, dit aantal heel varierend is. Ik ben inmiddels wel wat voorzichtig met aantallen noemen hiermee juist omdat het zo sterk uiteen loopt (naar mijn idee). Zo herinner ik mijn een gesprek met een oud collega van de supermarkt toen ik een jaar of 15 was. Het onderwerp kwam toen ter sprake en zij had al een stuk of 60 jongens gezoend. Toen het onderwerp zo'n 2 jaar later op mijn opleiding weer ter sprake kwam, bleek dat sommigen nog nooit gezoend hadden.

Ik vraag me af, wat is veel? Wat wordt als 'sloerie' gedrag gezien? Ik bedoel..voor sexpartners is toch wel een beetje duidelijk wat 'veel' is en wat niet? Hoe zit dat met zoensessies? Mijn ervaring is dat de een 5 jongens ooit gezoend te hebben al mega veel vind en de ander niet. Hoe zit dat onder fok!kers?
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:13:25 #2
164571 Sneeuwvlok
Groetjes, veldmuis
pi_60730809
eh, stuk of 12, waarvan 4 collega's.
Ben 16, bijna 17.

Niet extreem *denk ik*
pi_60730825
TS begint toch?
pi_60730846
0.
pi_60730921
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
TS begint toch?
Hmmmz..vooruit.
Ik ben 22 en heb met 47 gezoend (ja bijgehouden ) (gaarne geen reacties als 'zie mij eens met veel..' topic gedreutel )
Nu jullie, go on!
pi_60731000
47 per jaar
alleen de domme hebben overal antwoord op
pi_60731035
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:20 schreef fokgeenstijl.nu het volgende:
47 per jaar
Ook bijgehouden?
pi_60731058
En wat reken je dan allemaal mee? Incl. Hond/Kat etc? Incl. de zure lap naar binnen of ook de kusjes die maar tot de wang kwamen....
Rot signature
pi_60731085
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:22 schreef rieski het volgende:
En wat reken je dan allemaal mee? Incl. Hond/Kat etc? Incl. de zure lap naar binnen of ook de kusjes die maar tot de wang kwamen....
Nee, tongzoenen, mocht dat niet duidelijk zijn
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:24:43 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60731116
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:17 schreef Starr_003 het volgende:

Hmmmz..vooruit.
Ik ben 22 en heb met 47 gezoend (ja bijgehouden ) (gaarne geen reacties als 'zie mij eens met veel..' topic gedreutel )
Nu jullie, go on!
Heb je daar dan een little black book voor waarin je na elke nieuwe vrijpartner een vinkje zet?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60731149
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb je daar dan een little black book voor waarin je na elke nieuwe vrijpartner een vinkje zet?
Hahahaha, goede vraag Maarreh, ik vond het een aantal jaren geleden leuk om dat bij te houden..vraag me niet waarom?
pi_60731380
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:22 schreef Starr_003 het volgende:

[..]

Ook bijgehouden?
Ja ik had vroeger zon blocknootje bij me en dan noteerde ik het. Tegenwoordig doe ik het digitaal toch levert dat wellis problemen op als ik het tel nummer op heb geslagen van een meisje en de volgende morgen heet ze ineens. %hdud^&& met telefoon nummer 06-h12
pi_60731404
3. En ook met alledrie gesext btw, doe blijkbaar toch iets goed
pi_60731455
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:34 schreef fokgeenstijl.nu het volgende:

[..]

Ja ik had vroeger zon blocknootje bij me en dan noteerde ik het. Tegenwoordig doe ik het digitaal toch levert dat wellis problemen op als ik het tel nummer op heb geslagen van een meisje en de volgende morgen heet ze ineens. %hdud^&& met telefoon nummer 06-h12
Hmm..nou zeg eens..wat vind jij veel?? Blijkbaar gevoelig snaartje geraakt?
pi_60731586
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:37 schreef Starr_003 het volgende:

[..]

Hmm..nou zeg eens..wat vind jij veel?? Blijkbaar gevoelig snaartje geraakt?
Nee ja uhm ik ken vrouwen die pakten er 11 per avond (vroegah) dat vin ik veel maar als je 22 ben en je begint ongeveer op je 14 = 8 jaar 47/8 = 5 a 6 per jaar vin ik niet veel. Vin ik goed niet teveel niet te weinig.
Ikzelf heb geen idee hoeveel 4 vrouwen op 1 avond is wellis voorgekomen. Dus dan gaat het snel.

Weet jij je eerste tongzoen nog?
pi_60731656
Naar mijn mening is boven de 75 veel. Beneden de drie vind ik weinig. Verschilt natuurlijk per leeftijd. En omdat je zo loopt te zeuren om cijfers Ik zit rond de 20 schat ik.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_60731712
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:42 schreef fokgeenstijl.nu het volgende:

[..]

Nee ja uhm ik ken vrouwen die pakten er 11 per avond (vroegah) dat vin ik veel maar als je 22 ben en je begint ongeveer op je 14 = 8 jaar 47/8 = 5 a 6 per jaar vin ik niet veel. Vin ik goed niet teveel niet te weinig.
Ikzelf heb geen idee hoeveel 4 vrouwen op 1 avond is wellis voorgekomen. Dus dan gaat het snel.

Weet jij je eerste tongzoen nog?
Oke..leuk dat je toch serieus reageert
Ja mijn eerste tongzoen herinner ik me nog heel goed. Ik was toen 13. Was met een oudere jongen..was echt reuzespannend! Maar ging gelukkig allemaal 'vanzelf'. Vanaf mijn 16e ging ik vaak uit naar plaatselijke discotheken en dan kon het ook erg snel gaan. Ik herinner me dat ik ooit op 1 avond ook met 4 jongens had gezoend..in dezelfde discotheek Achja..je bent jong en je wilt wat
pi_60731775
Ik heb geen idee!!! Echt niet!
Ik heb ook wel es mensen gezoend gewoon voor de ouwehoerderij, zoals een homovriendje van me gewoon om es te kijken hoe mensen zouden reageren en dat was best grappig.

Aantallen vind ik niet zo belangrijk, wat ik wel belangrijk vind is dat je geen dingen doet die je niet wilt. (En wel dingen doet die je wel wilt )
pi_60731815
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
3. En ook met alledrie gesext btw, doe blijkbaar toch iets goed
Ik ben jaloers.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_60731859
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:46 schreef Starr_003 het volgende:

[..]

Oke..leuk dat je toch serieus reageert
Ja mijn eerste tongzoen herinner ik me nog heel goed. Ik was toen 13. Was met een oudere jongen..was echt reuzespannend! Maar ging gelukkig allemaal 'vanzelf'. Vanaf mijn 16e ging ik vaak uit naar plaatselijke discotheken en dan kon het ook erg snel gaan. Ik herinner me dat ik ooit op 1 avond ook met 4 jongens had gezoend..in dezelfde discotheek Achja..je bent jong en je wilt wat
Ja ik weet mijnes ook nog wel die had ik half geforceerd was in groep 8 denk dat ik 11 was bijna 12 (begin augustus geboren). Gingen ik , me vriendin (van toen) en haar beste vriend (hij had voorderest weinig vrienden) een rondje fietsen. Toen heb ik haar half gedwongen met me te zoenen op de berg (toen berg nu heuvel van 3 meter) bij ons in het lokale park . Maar ik von het eigenlijk niet zo lkkr als dat ik het nu vind.

Ps: ze heeft het uiteindelijk ook uitgemaakt omdat ik teveel wou zoenen :p sja spanjaarden he
pi_60731884
4. En ik denk dat dat weinig is, maar het boeit me niet zoveel verder. Ik heb vrienden die nog nooit hebben gezoend, en ook vrienden die regelrechte sletten zijn.
Maar de vraag is dus of jij een slet bent? Wat maakt dat uit?
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_60731926
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:53 schreef tuxepux het volgende:
4. En ik denk dat dat weinig is, maar het boeit me niet zoveel verder. Ik heb vrienden die nog nooit hebben gezoend, en ook vrienden die regelrechte sletten zijn.
Hmm..niet zozeer of ík een slet ben, maar wat over het algemeen als veel of als weinig wordt gezien. Vooral omdat ik er geen wijs uit wordt omdat het aantal zo varierend is.
pi_60731966
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:52 schreef fokgeenstijl.nu het volgende:

[..]

Ja ik weet mijnes ook nog wel die had ik half geforceerd was in groep 8 denk dat ik 11 was bijna 12 (begin augustus geboren). Gingen ik , me vriendin (van toen) en haar beste vriend (hij had voorderest weinig vrienden) een rondje fietsen. Toen heb ik haar half gedwongen met me te zoenen op de berg (toen berg nu heuvel van 3 meter) bij ons in het lokale park . Maar ik von het eigenlijk niet zo lkkr als dat ik het nu vind.

Ps: ze heeft het uiteindelijk ook uitgemaakt omdat ik teveel wou zoenen :p sja spanjaarden he
Hahaha, leuk zulke dingen vergeet je niet weer he
pi_60731980
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:53 schreef tuxepux het volgende:
4 is wel foking weinig. T is toch gewoon lkkr eerst ff drankie doen, dan sta je op de dansvloer btje oe btje a hoppa
pi_60732000
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:55 schreef Starr_003 het volgende:
Hmm..niet zozeer of ík een slet ben, maar wat over het algemeen als veel of als weinig wordt gezien. Vooral omdat ik er geen wijs uit wordt omdat het aantal zo varierend is.
Nou ja, misschien zegt dat al genoeg dan. Ik ken niemand die het belangrijk vindt met hoeveel mensen iemand heeft gezoend, eigenlijk. Dus ik zou me er lekker geen zorgen over maken en doen waar je zin in hebt
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')