quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:58 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Gast, ik ga toch niet met een Orc met een mooi karakter iets beginnen. Ik ben niet wanhopig, gewoon kieskeurig. Is m'n eigen keus
(vrije wil, bestaat dat nog? )
vergelijkend warenonderzoek...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:57 schreef Kovah het volgende:
Het ene meisje kan totaaaal niet zoenen en de ander juist wel.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:55 schreef Philip10 het volgende:
Mijn laatste zoen dateert al weer van 12 april. Ach, lange tijd niet uitgeweest en in de zomervakantie toch wat minder contact met potentiele meisjes.
Excel spreadsheet ldo.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
moet wel een hele speciale zijn geweest wil je de datum nog weten
4 en met 3 gesekstquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
3. En ook met alledrie gesext btw, doe blijkbaar toch iets goed
Zeker fijn jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:09 schreef daftme het volgende:
Wie heeft er dan wellis met 2 mensen tegelijk gezoent dan? Het is een aanradar!
Hahaha zo grappig. Vroeger ooit ook gedaan, inmiddels is die lol er een beetje vanaf. Ik zit nu denk ik ergens midden 30? Studentenleven, heel veel uitgaan en uhm hehe 2 jaar vrijgezel in fases vanaf mijn zoenbegin, haha:@quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:57 schreef Kovah het volgende:
19 jaar.zit ook richting de 50. Welveel waar het maar bij één keer bleef.
Je merkt zo wel verschil. Het ene meisje kan totaaaal niet zoenen en de ander juist wel.
Je bent 25 dus zo goed doe je het ook weer nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
3. En ook met alledrie gesext btw, doe blijkbaar toch iets goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |