is toch leuk om over op te scheppen tegen je vriendenquote:Op maandag 9 mei 2011 00:19 schreef Pimpeltje het volgende:
Dacht je dat ik dat nog wist? Een heel stel. Degene waarmee ik geneukt heb weet ik nog, maar gezoend? Nee, echt niet. Ik vind het ook niet belangrijk. Het is geen wedstrijd.
Waarom opscheppen tegen je vrienden?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:25 schreef Hakki het volgende:
[..]
is toch leuk om over op te scheppen tegen je vriendenik win standaard
beetje competitie is toch goed, zo blijf je scherp net als bij sportquote:Op maandag 9 mei 2011 00:28 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Waarom opscheppen tegen je vrienden?
Competitie, waarvoor? En ook als het meisje niet zo knap is, telt het dan ook?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:29 schreef Hakki het volgende:
[..]
beetje competitie is toch goed, zo blijf je scherp net als bij sport
Dat vind ik al vrij veel op je 18e. Maar goed ik was wat laat.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:26 schreef fervente het volgende:
Alles boven de 30 vind ik echt veel. Maargoed, leeftijd speelt een rol.
Ik ben 18. Ik denk 14/15.
Dat heb je mij nergens zien posten volgens mijquote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef fervente het volgende:
[..]
Niet meer weten met hoeveel je hebt gezoend/seks hebt gehad vanwege het feit dat het er zo veel zijn
wie gaat er nou met niet knappe meisjes zoenen geakkkquote:Op maandag 9 mei 2011 00:31 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Competitie, waarvoor? En ook als het meisje niet zo knap is, telt het dan ook?
Je FoBo bekijken en kijken waar het aan kan liggen. Vervolgens dm'ed TS je een paar keer en noteert het in zijn kladblokquote:Op maandag 9 mei 2011 17:29 schreef Bloempje. het volgende:
4, ben 20.
En wat gaan we nu met deze informatie doen?
Oh oke. Is het zo'n schande dan, 4 mensen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:51 schreef Editeur het volgende:
[..]
Je FoBo bekijken en kijken waar het aan kan liggen. Vervolgens dm'ed TS je een paar keer en noteert het in zijn kladblok
Nou gaan we je slettenbak noemen!quote:Op maandag 9 mei 2011 17:29 schreef Bloempje. het volgende:
4, ben 20.
Nee? Waarom hebben mensen langere tenen in dit topic, of lijkt dat maar zo..quote:Op maandag 9 mei 2011 22:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh oke. Is het zo'n schande dan, 4 mensen?
Is geen schande, misschien ben je gewoon kieskeurig, en kus je niet met jan en alleman, niks mis mee toch? Beter als dat je met de halve kroeg ligt te kopkluiven.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh oke. Is het zo'n schande dan, 4 mensen?
Opslaan en doorgeven aan de regering. Die willen altijd alles weten.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:29 schreef Bloempje. het volgende:
4, ben 20.
Als ze een Iphone heeft. weet de regering dat toch al lang?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Opslaan en doorgeven aan de regering. Die willen altijd alles weten.
0 for real??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:33 schreef Schenkstroop het volgende:
0 zip-nada-njente-godver-uhikbedoel-zero
waneer ga je nou is naar de heoren schenkstroop?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:33 schreef Schenkstroop het volgende:
0 zip-nada-njente-godver-uhikbedoel-zero
Vrouwen die vechtenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:00 schreef htctouch2 het volgende:
Tja ff een tongzoen in een discotheek of kroeg is gewoon lekker, dit kan ik prima doen zonder verliefdheid.. heb wel eens een goede vriendin zomaar gezoend, gewoon omdat we dat leuk vonden, verder geen gevoelens naar mekaar ofzo..
Mooiste vond ik nog het volgende:
Ik had een beetje verkering met een leuk meisje. 3-4 weken verliefdheid tot zij het ineens uitmaakte.. Bleek haar type niet te zijn etc.. bult onzin kwam eruit..
Een week nadat het uit was zag ik haar weer in de discotheek, vriendelijk gedag gezegd, biertje gedronken en weer terug gegaan naar mijn vrienden.
Halverwege de avond een ander meisje leren kennen en een beetje zoenen en dansen..
Ziet mijn ex mij zoenen, stormt de dansvloer op en geeft haar een rechtse hoek![]()
Waarna ze omdraaid naar mij en mij de huid vol scheld met "hoe kun je nu al verliefd zijn op een ander!!" Ik zei als je wat met mij wil moet je nu je bek houden.. En pakte haar vol op de bek..
Daarna toch nog 5-6 maanden bij elkaar gebleven..
Maar dit was de enige keer dat vrouwen om mij gingen vechten
op fok is iedereen toch model?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vrouwen die vechten. Ben je dan zo lekker Htc?
Ik was heel niet boos hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:38 schreef Editeur het volgende:
[..]
Nee? Waarom hebben mensen langere tenen in dit topic, of lijkt dat maar zo..
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:23 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik denk zo 300? Kinderdisco waar ik vroeger heen ging (15 jaar oud) zoende iedereen met elkaar.. Dus zoende je soms al met 10 verschillende meisjes op een avond =/ Mwa dat principe hield wel aan tot mn 17e of zo en begon aan eind 14 begin 15? Vergeet niet dat er in die toko zelfs vriendinnenclubs waren die er een wedstrijd van maakte. Vreselijke tijd eigenlijk
Ik denk dat het er na mn 18e of 19e misschien 25/30 ofzo zijn geweest? (3 jaar?)
Vandaar ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik was heel niet boos hoor
Ik snap niet zo goed waarom sommige mensen er een sport van lijken te maken om met zo veel mogelijk mensen te zoenen sowieso
quote:
Het gaat om een zekere tent in rijswijk die nu gesloten is....... Misschien dat bij sommige mensen een lichtje zou kunnen gaan brandenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:06 schreef speknek het volgende:
[..].
Het is wel duidelijk dat het heel erg bepaald wordt door waar je opgroeit.
jup en 30. je weet vast wel waar dat voor zou staanquote:
ga naar thailand danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
jup en 30. je weet vast wel waar dat voor zou staan
ik kan het wel uitschreeuwen men
Ik voel niets voor hermaphrodieten en kinderen van 10.quote:
En nog kieskeurig zijn ook..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik voel niets voor hermaphrodieten en kinderen van 10.
meer kans om een vrouw te scoren dan hier voor jouquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik voel niets voor hermaphrodieten en kinderen van 10.
Ik houd niet van mijn eigen soort, wat een hondenkoppen hebben wijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:02 schreef Hakki het volgende:
[..]
meer kans om een vrouw te scoren dan hier voor jou
ik vond sommige die ik gehad heb best mooi hoor, t is wel zo dat 80% egt lelijk is maar de andere 20% is dan ook wel heel knapquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik houd niet van mijn eigen soort, wat een hondenkoppen hebben wij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |