quote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:50 schreef Vodkadruppel het volgende:
Hoop mensen in dit topic hebben met tong gezoend.
betty de bliepmiep, of nicole de breezer slet. (open keuze)quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:22 schreef fokgeenstijl.nu het volgende:
[..]
Vacature:
Gezocht vakkenvullers: leeftijd 15-19
salaris: ¤ 3,90 per uur
leuke bijkomstigheid: Je mag zoenen met Betty
Tong80?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
is dat iets om trots op te zijn?
Het topic waar je uit de kast komt is verderopquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:27 schreef Lastpost het volgende:
De zoengevallen waarbij ik gevoelens had voor de ander zijn op éen hand te tellen, 3 om precies te zijn.
Alle andere momenten waarbij het enkel ging om de lol, geilheid, behoeftes en andere crap die je als tiener zijnde nog als serieus argument zag meetellend kom ik op tientallen meiden en een enkele jongen uit.
De eerste keer was trouwens op het schoolplein, groep 7 met zo'n geweldig suf zoenspelletje met het meisje dat ik stiekem toch wel erg leuk vond.
Vond er werkelijk niets aan, smerig gevoel en te eentonig, een mening die nu in de loop der jaren wel is bijgesteld trouwens.
Nee hoor, het is pas erg als je het bent gaan bijhouden!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:35 schreef Badabingea het volgende:
Is het erg als je na 35 de tel bent kwijtgeraakt?
hehe..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:36 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die in de buurt zit.. ik dacht dat ik nog wel meeviel.![]()
Gelukkig ben je nog een stuk jonger![]()
slet!!
quote:Op maandag 1 september 2008 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Serieus gezoend: 2.
Verder zijn er zoveel mensen waar ik speeksel mee heb uitgewisseld, maar die niks / weinig voor me betekenden, dus die tel ik niet mee.
beantwoord de vraag verdommequote:Op maandag 1 september 2008 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Serieus gezoend: 2.
Verder zijn er zoveel mensen waar ik speeksel mee heb uitgewisseld, maar die niks / weinig voor me betekenden, dus die tel ik niet mee.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:04 schreef Laton het volgende:
Hoeveel wortels heb je gesneden?
"ik heb er 2 opgegeten, ook een hoop gesneden maar die tel ik niet mee."
en vervolgens speciaal voor dit topic een account aangemaakt?quote:Op dinsdag 2 september 2008 04:11 schreef blondie89 het volgende:
1e zoen op mijn 16e
nu 19 jr.. iets van 8 jongens gezoent.
best braaf d8 ik zo
tis een kloon...durft er onder eigen naam niet voor uit te komen!quote:Op dinsdag 2 september 2008 04:13 schreef rinzzz het volgende:
[..]
en vervolgens speciaal voor dit topic een account aangemaakt?
I hear you...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:55 schreef TheFrankey het volgende:
kansloos opsomtopic. Maar een vriendin van mij wou een hele alfabed vol gezoend hebben q x y z was een groot probleem
briljante typoquote:Op woensdag 3 september 2008 21:55 schreef TheFrankey het volgende:
kansloos opsomtopic. Maar een vriendin van mij wou een hele alfabed vol gezoend hebben q x y z was een groot probleem
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
20 ofzo, meisjes en jongens18 jaar en bijna een jaar een vriendin
![]()
De meeste mensen van die leeftijd hebben toch wel met heel wat gezoend.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef Cazano het volgende:
pfff geen idee, toch wel behoorlijk veel, stuk of 30 denk ik? 18 jaartjes
je bent niet raarquote:Op zondag 8 mei 2011 12:41 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
De meeste mensen van die leeftijd hebben toch wel met heel wat gezoend.
Ben je dan raar als dit niet het geval is of je er nooit zo mee bezig ben geweest?
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:46 schreef Chulaa het volgende:
ik gok op 5 meisjes/vrouwen, en op zo'n 20 jongens/mannen
ik hou helemaal niet van tongzoenen. Behalve tijdens de sex. ik mot er niks van hebben![]()
Doe mij maar gwn een lading kusjes en plagende kusjes geven![]()
Ik probeer dat 'getong' ook altijd weg te houden anders was het getal bij de mannen wel een stuk hoger geweest..
Wat stoerquote:Op zondag 8 mei 2011 13:20 schreef BBUURRPP het volgende:
Sinds mijn 9e (ja was vroeg ja)
tot mijn 16e...
Rond de 40 denk ik..
Komt vooral omdat ik uit drie verschillende klassen (bijna) alle meisjes heb gehad, ook de grenades
Niet meer weten met hoeveel je hebt gezoend/seks hebt gehad vanwege het feit dat het er zo veel zijnquote:
Ik wou net zeggen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef fervente het volgende:
[..]
Niet meer weten met hoeveel je hebt gezoend/seks hebt gehad vanwege het feit dat het er zo veel zijn
vind ik 2 heel verschillende dingen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef fervente het volgende:
[..]
Niet meer weten met hoeveel je hebt gezoend/seks hebt gehad vanwege het feit dat het er zo veel zijn
Zelfde hier min of meer. 4, maar 2 daarvan tellen niet, dus 2. Ben 28 en hier zal het wel bij blijven. Soms denk je, had ik maar wat meer gedaan, maar tegelijkertijd had ik daar niet echt plezier van gehad, dus het is wel goed zo. Ik zal het waarschijnlijk nooit begrijpen dat mensen graag van een wildvreemde zijn of haar speeksel willen proeven. Ik vind op de grond tuffen al vies.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:57 schreef As_33 het volgende:
Ik vind zoenen ontzettend intiem, nog intiemer bijna dan neuken, dus ik doe dat eigenlijk alleen maar wanneer ik iemand echt heel leuk vind. Ik ben nu 22, en heb met 4 mensen gezoend, namelijk eerste vriendje, tussenscharrel met wie ik een zeer diepe vriendschap had, één foutje vanwege een weddenschap (was de eerste en wat mij betreft laatste keer dat ik ooit zomaar met iemand gezoend heb), en huidige vriend.
Ik vind 14/15 op je 18e al veel. Bij mij in de klas was je indertijd al vet stoer als je aan je tweede vriendje/vriendinnetje toe was, een aantal nog niet eens aan hun eerste. Maar ik geloof dat dat inmiddels opa is die aan het praten is.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:26 schreef fervente het volgende:
Alles boven de 30 vind ik echt veel. Maargoed, leeftijd speelt een rol.
Ik ben 18. Ik denk 14/15.
jammer genoeg welquote:Op zondag 8 mei 2011 22:42 schreef speknek het volgende:
Maar ik geloof dat dat inmiddels opa is die aan het praten is.
Stoer.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:05 schreef Hakki het volgende:
10 ofzo maar dan tel ik die uit de club niet mee want dan heb ik het alfabet 3x gehad qua namen ofzo
Oké, dat kan dat je dat veel vindtquote:Op zondag 8 mei 2011 22:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind 14/15 op je 18e al veel. Bij mij in de klas was je indertijd al vet stoer als je aan je tweede vriendje/vriendinnetje toe was, een aantal nog niet eens aan hun eerste. Maar ik geloof dat dat inmiddels opa is die aan het praten is.
Met 2 meisjes. En een keer met 2 jongens. Maar dat laatste was niet zo sensueel eigenlijk, was meer dom ouwehoeren.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:09 schreef daftme het volgende:
Wie heeft er dan wellis met 2 mensen tegelijk gezoent dan? Het is een aanradar!
haha misschien is je zusje er we 1 van dus niet hatenquote:
hoe oud ben je?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:11 schreef Hakki het volgende:
[..]
haha misschien is je zusje er we 1 van dus niet haten
heb ik ook gedaan, 2 jongens. Wel alledrie vrij dronken, maar was wel leukquote:Op zondag 8 mei 2011 23:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Met 2 meisjes. En een keer met 2 jongens. Maar dat laatste was niet zo sensueel eigenlijk, was meer dom ouwehoeren.
dan zou het qua leeftijd nog kunnen, maar mijn zus doet niet aan "clubs" op de manier waarop jij het beschrijft. Dus neequote:
Dat met die twee meisjes was wel een euforisch moment in mijn leven, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:12 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan, 2 jongens. Wel alledrie vrij dronken, maar was wel leuk
misschien jij zelf welquote:Op zondag 8 mei 2011 23:13 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
dan zou het qua leeftijd nog kunnen, maar mijn zus doet niet aan "clubs" op de manier waarop jij het beschrijft. Dus nee
pics als proof!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik zou hetniet meer weten en ik ga het ookniet bijhouden...ik vind het bijhouden van mijn bikinilijn net even belangrijker.
als ik me zo de juiste omstandigheden voorstel, kan ik me daar best wat bij voorstellenquote:Op zondag 8 mei 2011 23:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat met die twee meisjes was wel een euforisch moment in mijn leven, om eerlijk te zijn.
Nope.quote:
ben 16, valt nog best mee hoop ik? Nog steeds laat, ik weet hetquote:
haha oke, nee ik dacht je bent 20 ofzo, gewoon xtje pingen en vragen of leuk meisje ergens mee naartoe gaatquote:Op zondag 8 mei 2011 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ben 16, valt nog best mee hoop ik? Nog steeds laat, ik weet het
nee alleen beetje raarquote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Problem dat iemand nog nooit gezoend heeft?
pingquote:Op zondag 8 mei 2011 23:31 schreef Hakki het volgende:
[..]
haha oke, nee ik dacht je bent 20 ofzo, gewoon xtje pingen en vragen of leuk meisje ergens mee naartoe gaat
[..]
nee alleen beetje raar
ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Problem dat iemand nog nooit gezoend heeft?
is toch leuk om over op te scheppen tegen je vriendenquote:Op maandag 9 mei 2011 00:19 schreef Pimpeltje het volgende:
Dacht je dat ik dat nog wist? Een heel stel. Degene waarmee ik geneukt heb weet ik nog, maar gezoend? Nee, echt niet. Ik vind het ook niet belangrijk. Het is geen wedstrijd.
Waarom opscheppen tegen je vrienden?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:25 schreef Hakki het volgende:
[..]
is toch leuk om over op te scheppen tegen je vriendenik win standaard
beetje competitie is toch goed, zo blijf je scherp net als bij sportquote:Op maandag 9 mei 2011 00:28 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Waarom opscheppen tegen je vrienden?
Competitie, waarvoor? En ook als het meisje niet zo knap is, telt het dan ook?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:29 schreef Hakki het volgende:
[..]
beetje competitie is toch goed, zo blijf je scherp net als bij sport
Dat vind ik al vrij veel op je 18e. Maar goed ik was wat laat.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:26 schreef fervente het volgende:
Alles boven de 30 vind ik echt veel. Maargoed, leeftijd speelt een rol.
Ik ben 18. Ik denk 14/15.
Dat heb je mij nergens zien posten volgens mijquote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef fervente het volgende:
[..]
wie gaat er nou met niet knappe meisjes zoenen geakkkquote:Op maandag 9 mei 2011 00:31 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Competitie, waarvoor? En ook als het meisje niet zo knap is, telt het dan ook?
Je FoBo bekijken en kijken waar het aan kan liggen. Vervolgens dm'ed TS je een paar keer en noteert het in zijn kladblokquote:Op maandag 9 mei 2011 17:29 schreef Bloempje. het volgende:
4, ben 20.
En wat gaan we nu met deze informatie doen?
Oh oke. Is het zo'n schande dan, 4 mensen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:51 schreef Editeur het volgende:
[..]
Je FoBo bekijken en kijken waar het aan kan liggen. Vervolgens dm'ed TS je een paar keer en noteert het in zijn kladblok
Nou gaan we je slettenbak noemen!quote:Op maandag 9 mei 2011 17:29 schreef Bloempje. het volgende:
4, ben 20.
Nee? Waarom hebben mensen langere tenen in dit topic, of lijkt dat maar zo..quote:Op maandag 9 mei 2011 22:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh oke. Is het zo'n schande dan, 4 mensen?
Is geen schande, misschien ben je gewoon kieskeurig, en kus je niet met jan en alleman, niks mis mee toch? Beter als dat je met de halve kroeg ligt te kopkluiven.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh oke. Is het zo'n schande dan, 4 mensen?
Opslaan en doorgeven aan de regering. Die willen altijd alles weten.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:29 schreef Bloempje. het volgende:
4, ben 20.
Als ze een Iphone heeft. weet de regering dat toch al lang?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Opslaan en doorgeven aan de regering. Die willen altijd alles weten.
0 for real??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:33 schreef Schenkstroop het volgende:
0 zip-nada-njente-godver-uhikbedoel-zero
waneer ga je nou is naar de heoren schenkstroop?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:33 schreef Schenkstroop het volgende:
0 zip-nada-njente-godver-uhikbedoel-zero
Vrouwen die vechtenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:00 schreef htctouch2 het volgende:
Tja ff een tongzoen in een discotheek of kroeg is gewoon lekker, dit kan ik prima doen zonder verliefdheid.. heb wel eens een goede vriendin zomaar gezoend, gewoon omdat we dat leuk vonden, verder geen gevoelens naar mekaar ofzo..
Mooiste vond ik nog het volgende:
Ik had een beetje verkering met een leuk meisje. 3-4 weken verliefdheid tot zij het ineens uitmaakte.. Bleek haar type niet te zijn etc.. bult onzin kwam eruit..
Een week nadat het uit was zag ik haar weer in de discotheek, vriendelijk gedag gezegd, biertje gedronken en weer terug gegaan naar mijn vrienden.
Halverwege de avond een ander meisje leren kennen en een beetje zoenen en dansen..
Ziet mijn ex mij zoenen, stormt de dansvloer op en geeft haar een rechtse hoek![]()
Waarna ze omdraaid naar mij en mij de huid vol scheld met "hoe kun je nu al verliefd zijn op een ander!!" Ik zei als je wat met mij wil moet je nu je bek houden.. En pakte haar vol op de bek..
Daarna toch nog 5-6 maanden bij elkaar gebleven..
Maar dit was de enige keer dat vrouwen om mij gingen vechten
op fok is iedereen toch model?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vrouwen die vechten. Ben je dan zo lekker Htc?
Ik was heel niet boos hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:38 schreef Editeur het volgende:
[..]
Nee? Waarom hebben mensen langere tenen in dit topic, of lijkt dat maar zo..
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:23 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik denk zo 300? Kinderdisco waar ik vroeger heen ging (15 jaar oud) zoende iedereen met elkaar.. Dus zoende je soms al met 10 verschillende meisjes op een avond =/ Mwa dat principe hield wel aan tot mn 17e of zo en begon aan eind 14 begin 15? Vergeet niet dat er in die toko zelfs vriendinnenclubs waren die er een wedstrijd van maakte. Vreselijke tijd eigenlijk
Ik denk dat het er na mn 18e of 19e misschien 25/30 ofzo zijn geweest? (3 jaar?)
Vandaar ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik was heel niet boos hoor
Ik snap niet zo goed waarom sommige mensen er een sport van lijken te maken om met zo veel mogelijk mensen te zoenen sowieso
quote:
Het gaat om een zekere tent in rijswijk die nu gesloten is....... Misschien dat bij sommige mensen een lichtje zou kunnen gaan brandenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:06 schreef speknek het volgende:
[..].
Het is wel duidelijk dat het heel erg bepaald wordt door waar je opgroeit.
jup en 30. je weet vast wel waar dat voor zou staanquote:
ga naar thailand danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
jup en 30. je weet vast wel waar dat voor zou staan
ik kan het wel uitschreeuwen men
Ik voel niets voor hermaphrodieten en kinderen van 10.quote:
En nog kieskeurig zijn ook..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik voel niets voor hermaphrodieten en kinderen van 10.
meer kans om een vrouw te scoren dan hier voor jouquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik voel niets voor hermaphrodieten en kinderen van 10.
Ik houd niet van mijn eigen soort, wat een hondenkoppen hebben wijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:02 schreef Hakki het volgende:
[..]
meer kans om een vrouw te scoren dan hier voor jou
ik vond sommige die ik gehad heb best mooi hoor, t is wel zo dat 80% egt lelijk is maar de andere 20% is dan ook wel heel knapquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik houd niet van mijn eigen soort, wat een hondenkoppen hebben wij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |