Stoer.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:05 schreef Hakki het volgende:
10 ofzo maar dan tel ik die uit de club niet mee want dan heb ik het alfabet 3x gehad qua namen ofzo
Oké, dat kan dat je dat veel vindtquote:Op zondag 8 mei 2011 22:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind 14/15 op je 18e al veel. Bij mij in de klas was je indertijd al vet stoer als je aan je tweede vriendje/vriendinnetje toe was, een aantal nog niet eens aan hun eerste. Maar ik geloof dat dat inmiddels opa is die aan het praten is.
Met 2 meisjes. En een keer met 2 jongens. Maar dat laatste was niet zo sensueel eigenlijk, was meer dom ouwehoeren.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:09 schreef daftme het volgende:
Wie heeft er dan wellis met 2 mensen tegelijk gezoent dan? Het is een aanradar!
haha misschien is je zusje er we 1 van dus niet hatenquote:
hoe oud ben je?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:11 schreef Hakki het volgende:
[..]
haha misschien is je zusje er we 1 van dus niet haten
heb ik ook gedaan, 2 jongens. Wel alledrie vrij dronken, maar was wel leukquote:Op zondag 8 mei 2011 23:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Met 2 meisjes. En een keer met 2 jongens. Maar dat laatste was niet zo sensueel eigenlijk, was meer dom ouwehoeren.
dan zou het qua leeftijd nog kunnen, maar mijn zus doet niet aan "clubs" op de manier waarop jij het beschrijft. Dus neequote:
Dat met die twee meisjes was wel een euforisch moment in mijn leven, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:12 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan, 2 jongens. Wel alledrie vrij dronken, maar was wel leuk
misschien jij zelf welquote:Op zondag 8 mei 2011 23:13 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
dan zou het qua leeftijd nog kunnen, maar mijn zus doet niet aan "clubs" op de manier waarop jij het beschrijft. Dus nee
pics als proof!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik zou hetniet meer weten en ik ga het ookniet bijhouden...ik vind het bijhouden van mijn bikinilijn net even belangrijker.
als ik me zo de juiste omstandigheden voorstel, kan ik me daar best wat bij voorstellenquote:Op zondag 8 mei 2011 23:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat met die twee meisjes was wel een euforisch moment in mijn leven, om eerlijk te zijn.
Nope.quote:
ben 16, valt nog best mee hoop ik? Nog steeds laat, ik weet hetquote:
haha oke, nee ik dacht je bent 20 ofzo, gewoon xtje pingen en vragen of leuk meisje ergens mee naartoe gaatquote:Op zondag 8 mei 2011 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ben 16, valt nog best mee hoop ik? Nog steeds laat, ik weet het
nee alleen beetje raarquote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Problem dat iemand nog nooit gezoend heeft?
pingquote:Op zondag 8 mei 2011 23:31 schreef Hakki het volgende:
[..]
haha oke, nee ik dacht je bent 20 ofzo, gewoon xtje pingen en vragen of leuk meisje ergens mee naartoe gaat
[..]
nee alleen beetje raar
ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Problem dat iemand nog nooit gezoend heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |