Lol. Ik zong het vroeger altijd tijdens het schommelen en mijn oma haatte het ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:29 schreef Isegrim het volgende:
OMG dat zong mijn moeder vroeger altijd en ik haatte het.
Same herequote:Op zondag 10 augustus 2008 14:29 schreef Isegrim het volgende:
OMG dat zong mijn moeder vroeger altijd en ik haatte het.
In 't Nederlands is 't een "flespompoen". En de normale tijd voor pompoenen is de herfst (denk maar aan Pumpkin Pie die ze in Amerika eten met Thanksgiving en Halloween).quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:06 schreef Isegrim het volgende:
Is het eigenlijk wel de tijd voor buttenut squash? Ik lees op Wikipedia dat het eigenlijk een wintergroente is. Toch heb ik ze laatst nog zien liggen bij de Turk volgens mij. Nou ja, als ze het niet hebben, verzin ik wel iets anders.
Hm, misschien dat ik iets anders maak dan. Maar die kipfilet houd ik er sowieso in, met tijm en citroen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik val even binnen met een reactie op Isegrimdie ik net al probeerde te posten toen ik "geen rechten meera had" en me ineens afvroeg of ik geband was ofzo
.
[..]
In 't Nederlands is 't een "flespompoen". En de normale tijd voor pompoenen is de herfst (denk maar aan Pumpkin Pie die ze in Amerika eten met Thanksgiving en Halloween).
Ze zijn er nu wel, vaak bij de Turkse winkeltjes, maar ik vind ze niet geweldig van kwaliteit, vaak nogal snel snotterig en weinig smaak.
Ik maak er meestal pompoensoep vanof ze lekker roosteren in de oven met veel cayennepeper erbij.
Moet die scriptie vóór een bepaalde datum af?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Verder kom ik even melden dat het niet goed gaat hier. Ik ga morgen naar de dokter i.v.m. enorm veel spanning, veel huilen, me niet kunnen concentreren, benauwd, moe, hoofdpijn, drukkend gevoel op de borst – kortom, stress. Beetje bij beetje probeer ik toch maar m’n scriptie af te maken, maar het kost me enorm veel moeite en ik ben me ernstig aan het afvragen waarom ik dit doe. Maar tegelijktertijd heb ik het gevoel dat als die scriptie maar af is, dat die stress dan ook weer over is. En over een week begint m’n nieuwe baan alweer.. en daar moet ik ook nog heel veel voor voorbereiden. Ik trek het niet zo goed en heb het gevoel dat ik verzuip, dus een beetje hulp van buiten is misschien niet weg.
Oe dat klinkt niet goedquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Verder kom ik even melden dat het niet goed gaat hier. Ik ga morgen naar de dokter i.v.m. enorm veel spanning, veel huilen, me niet kunnen concentreren, benauwd, moe, hoofdpijn, drukkend gevoel op de borst – kortom, stress.
Deadline is officieel 28 augustus, maar ik begin dus volgende week met lesgeven, bijna fulltime, dus ik wil het voor volgende week afhebben, want ik zie echt niet in hoe ik die twee dingen moet combineren.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Moet die scriptie vóór een bepaakde datum af?
Kun je het niet even laten liggen en het bij de eerste daaropvolgende gelegenheid inleveren?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:35 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Deadline is officieel 28 augustus, maar ik begin dus volgende week met lesgeven, bijna fulltime, dus ik wil het voor volgende week afhebben, want ik zie echt niet in hoe ik die twee dingen moet combineren.
dit is iig mijne:quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Merel het volgende:
Alwéér een topic verder!
Ik ben vanochtend ook (ein-de-lijk) een met het meetlint aan de slag gegaan...]
In welk topic stonden die andere foto's-met-centimeters ookalweer? Kon ze niet terugvinden
Eet jij maar lekker pizza vanavond; dan blijft dat zoquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:29 schreef k_i_m het volgende:
Hee Co, je hebt me weer ingehaald qua kilo's.
Meisje toch! Zorg eerst dat het goedkomt met je, anders lukt die scriptie sowieso niet lijkt mij.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Verder kom ik even melden dat het niet goed gaat hier. Ik ga morgen naar de dokter i.v.m. enorm veel spanning, veel huilen, me niet kunnen concentreren, benauwd, moe, hoofdpijn, drukkend gevoel op de borst – kortom, stress. Beetje bij beetje probeer ik toch maar m’n scriptie af te maken, maar het kost me enorm veel moeite en ik ben me ernstig aan het afvragen waarom ik dit doe. Maar tegelijktertijd heb ik het gevoel dat als die scriptie maar af is, dat die stress dan ook weer over is. En over een week begint m’n nieuwe baan alweer.. en daar moet ik ook nog heel veel voor voorbereiden. Ik trek het niet zo goed en heb het gevoel dat ik verzuip, dus een beetje hulp van buiten is misschien niet weg.
watquote:
Ik heb er ook eentje gemaakt van de week.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Merel het volgende:
Alwéér een topic verder!
Ik ben vanochtend ook (ein-de-lijk) een met het meetlint aan de slag gegaan...
[ afbeelding ]
In welk topic stonden die andere foto's-met-centimeters ookalweer? Kon ze niet terugvinden
Wat kan jij beroerd painten zeg!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje gemaakt van de week.Niet de meest duidelijke foto, maar daar ging het ook niet om.
![]()
[ afbeelding ]BMI is hier trouwens 24.
Ja ik bedacht me net dat m'n boobies dan 3 kilo meer wegen dan de jouwequote:Op zondag 10 augustus 2008 14:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Merel je hebt gewoon dikkere tieten en een dunnere buik. Waarom afvallen?
Hehehehehe, dat weet ik.quote:
Ik vind dat een leuk shirtje!! Mooie kleur ook. Waar gekocht? En leuk dat je ook komt op de meet!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje gemaakt van de week.Niet de meest duidelijke foto, maar daar ging het ook niet om.
![]()
[ afbeelding ]BMI is hier trouwens 24.
Thxquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Razz: dikke zoen, ik denk dat het gewoon wat teveel is allemaal, in dat opzicth is het natuurlijk wel fijn als je die scriptie kan afronden, dan kan je dat lekker uit je hoofd gooien!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik bedacht me net dat m'n boobies dan 3 kilo meer wegen dan de jouweWant verder verschillen wij toch niet zoveel?
Nou, ik wilde m'n lening alvast opzeggen, maar ik heb besloten toch nog even door te lenen tot ik echt afgestudeerd ben en in de tussentijd heel hard op zoek te gaan naar een pássende baan. Als ik nu lopende bandwerk ga doen, zit ik straks vast aan een niet-passende baan (moet alles accepteren van het CWI) en dan duurt het alleen maar langer voor ik passend werk heb. Ergo.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:49 schreef -marz- het volgende:
Waarom moet je dan nu al aan de lopende band Viking? Geen stufi?
Hoe kom je nou weer aan die bedragen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik denk dat ze anders 1500 euro moet betalen en misschien geen stufi meer krijgt
of 2760 voor het hele jaar maar dan snap ik niet dat ze stopt
Maar het is wel een lening die ik zal moeten terug betalen. Dat zat me een beetje dwars.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:55 schreef -marz- het volgende:
Och ik heb ook collegegeld moeten betalen omdat ik nog niet afgestudeerd was, terwijl ik alleen maar een scriptie zat te schrijven. En dus veel bij moeten lenen. Maar in die tijd heb ik wel mijn baan gevonden, dus het is niet helemaal zinloos. De IBG lening is de voordeligste die je in je hele leven zal krijgen dus beter kan je er zo lang mogelijk van genieten.
1500 euro = collegegeldquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer aan die bedragen?.
Als het goed is, krijg ik komende week een idee van hoe snel ik klaar kan zijn. Binnen een maand of 2 zou moeten lukken.
O zo.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
1500 euro = collegegeld
230 is uitwonende stufi * 12 = 2760
kan je het beter zien in deze outfit dan???quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
kan je het beter zien in deze outfit dan???
@Viking Thanks![]()
dat betwijfel ik.... jouw BMI is lager namelijk...quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou je bent dunner dan ik
't zijn de tietenquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat betwijfel ik.... jouw BMI is lager namelijk...
maar het komt inmiddels wel in de buurt en daar ben ik al erg blij mee
das nie leuk nie *knuf voor She*quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:37 schreef SHE het volgende:
Protest is mijn casual merk, samen met Esprit. En natuurlijk voor de wintersport
Al kan ik de komende jaren alleen cute zijn op de piste, want snowboarden kan ik vergeten...4 evvah
LOLquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
't zijn de tieten5 kilo per stuk
Ik ook. Ik heb het nodig voor m'n nieuwe opleiding vind ikquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:40 schreef Greys het volgende:
Nog twee weken tot de vakantie, dus twee weken streng doen voor ik in bikini moet (pardon: mág!).
En alvast een beetje voorbruinen, dan zie je de putjes niet zo![]()
Ik wil dat Skinny Bitch boekje!
Ja das echt serieus kut! Ik ben van een D naar een kleine C gegaan!! En ik vond groot fijn!quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
je borsten zijn 8 cm gekrompen
noes!
Ik heb hier in Belgie echt helemaal geen kleding. De koningin mag op bezoek komen, maar ik heb niks anders dan wijd en oud en groot en ververigquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet eigenlijk even een foto in bikini maken
maten opschrijven
en als ik dan tevreden ben nog 1 * vergelijken
Nee voor mezelfquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb hier in Belgie echt helemaal geen kleding. De koningin mag op bezoek komen, maar ik heb niks anders dan wijd en oud en groot en ververigMisschien dat ik de foto nog eens overneem in A'dam met wel strakke kleding. Bikini zou ik niet doen op Fok....
Jouw heupen en je boobies zijn bijna even breed! Dus even wat van je middel af en dan heb je echt zo'n Marilyn Monroe figuurquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:59 schreef mspoez het volgende:
Ok. Confronterend plaatje, voor mij, voor jullie wellicht een leuke omdat je je dan kan spiegelen en denken, goh wat ben ik slank...[ afbeelding ]
reactie 1; dat sta ik..quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
tip 1.
sta recht op
dat scheelt 5 kilo!
Nou dan nog beter je best doenquote:
quote:
In haar geval niet, dat maakt haar benen korter.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou dan nog beter je best doen
En een lang shirtje tot over je knoop maakt je ook slanker (tijdelijk)
succes!
Oh ja, bij mij werkt dat wel toen m'n buik ook nog 't dikst wasquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:13 schreef SHE het volgende:
[..]
In haar geval niet, dat maakt haar benen korter.
Getailleerde bloesjes, hakken en bootcut broeken.
En benen niet overstrekken!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:13 schreef SHE het volgende:
[..]
In haar geval niet, dat maakt haar benen korter.
Getailleerde bloesjes, hakken en bootcut broeken.
Jij bent een trekdroppie!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh ja, bij mij werkt dat wel toen m'n buik ook nog 't dikst was
maar ik heb dan ook lange benen dan scheelt 't wel.
Je kunt vooral op die tweede bikinifoto gewoon al zien dat daaronder ergens een goed figuur verstopt zitquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja het is een onwijs verschil.... en ik zie dr inderdaad nu wel veeeeel beter uit...
en het is wel confronterend hoor, vooral die foto's in bikini...
terwijl ik toen ook al trots was, want op de 1e bikinifoto was ik al 20 kg kwijt en op de 2e 27 kg...
dus al best veel
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n vader zag die bikini foto van BJ voorbij komen
"zo die mag wel een patatje minder eten"
laat ik hem de na foto zien: wow wtf! dat zijn wel heel veel patatjes!
haha leuke paps heb jij PF :p en dat zijn idd heeeeeeeel veel patatjesquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat zegt 'ie van mij ook als 'ie mij in bikini ziet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja hij zit naast mij te computeren en m'n laptop te maken dus kijkt af en toe meequote:Op zondag 10 augustus 2008 16:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha leuke paps heb jij PF :p en dat zijn idd heeeeeeeel veel patatjes
Hij weegt zelf 200 kilo of zoquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie van mij ook als 'ie mij in bikini ziet.
Alleen zijn er dan geen na foto's.
ja maar dr zat natuurlijk een forse vetlaag om het geheel eerst... (mompelt iets van emoties wegeten, veiliger gevoel etc etc... dikke onzin natuurlijk, maar zo werkt het dus wel...)quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:18 schreef Merel het volgende:
[..]
Je kunt vooral op die tweede bikinifoto gewoon al zien dat daaronder ergens een goed figuur verstopt zit
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hij weegt zelf 200 kilo of zo
Dat is bij Miss_S ook zo. Voeg d'r toe aan je MSN, jullie hebben veel gemeen!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n ouders zijn dik en m'n broertje en ik zijn bezig met voeding&sporten
raar, nee niet echt
Au, dat deed pijn.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is bij Miss_S ook zo. Voeg d'r toe aan je MSN, jullie hebben veel gemeen!.
Nee oké 100 kg bij 1.89quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dan mag hij helemaal geen patatjes meer
Ik weeg geen 200 kg, hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Au, dat deed pijn.
Mijn vader is hardhorend na een strijker bij z'n oor. En hij weegt ook 200 kilo! Het is dat hij geen msn heeft anders had je hem toe moeten voegen
Ik zag eerst alleen de zijkant en toen dacht ikquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:28 schreef Greys het volgende:
Oke. Ik durf
Moet nog even een centimetergeval zoeken voor de maten. Ga ik zo doen.
Aan de zijkant ziet het er allemaal best aardig uit:
[ afbeelding ]
Maar aan de voorkant kan je duidelijk de probleemgebieden (met rode pijlen aangegeven) zien
[ afbeelding ]
Ik heb een heel lief broekje allen m'n bovenbenen steken uitquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg nu zo'n mental image van een heleboel Foksters hier in hun ondergoed die foto's staan te pakken voor in dit topic.
En toen je de voorkant zag dacht je...???quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zag eerst alleen de zijkant en toen dacht ik
woah! skinny biatch!
Ik vind de zijkant foto ook een stuk leukerquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zag eerst alleen de zijkant en toen dacht ik
woah! skinny biatch!
Dat waren de enige uitspattingen ooit van dit provinciaaltjequote:Op zondag 10 augustus 2008 16:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie een navelpiercing en een tatoeage!.
Ik kan het hebben hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En toen je de voorkant zag dacht je...???.
Nee, ik ben te flauw vandaag.
Ik vind het er anders wel goed uitzien hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
toen dacht ik
je moet je BH gewoon wat groter kopen
Dat zijn nou je vrouwelijke vormen. Dat hoort!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:38 schreef Greys het volgende:
Het haakje kan nog twee haakjes losser. My mistake, ik heb hem te strak zitten
Maar sowieso kan er in het middenstuk heul wat vanaf bij mij.
Ik stoor me zelf enorm aan die ronde stukken bij de middelste rode pijl
Ja sporten! Bolletje heeft opeens een platte buik met het zelfde gewicht!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:43 schreef Greys het volgende:
Neeeeeeeeeeee!
Ja, ik ben dol op vrouwelijke vormen, maar die heuvels daar mogen wel een stuk minder hoor!
Ik zou alleen niet zo goed weten hoe ik nou precies dát weg krijg. Als ik teveel afval dan krijg ik zo'n ingevallen muiltje en dat ziet er niet uit. Dus ik zal denk ik toch echt aan de Evy moeten of eindelijk mijn skates weer eens uit de kast moeten trekken, misschien dat dat helpt.
ik ben net als jij begonnen, mijn BMI was ook hoger dan 35 en het is zeker te doen hoor, gewoon rustig zo doorgaan en vooral geen haast hebben, dan komt dat helemaal goed.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:21 schreef kwakveense het volgende:
thnx BJ (er kan zeker nog wat af, eerst maar eens geen obesitas meer)
en jij ziet er in zo'n getauilleerd jasje echt té goed uit joh! wauw!
edit: leuk detail p die ene foto van mij vind ik persoonlij vooral het bidet in de badkamer van onze hotelkamer op de achtergrond
Bij mij is het net andersom. De voorkant vind ik okay, met name mijn taille. De zijkant heel wat minder.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:28 schreef Greys het volgende:
Oke. Ik durf
Moet nog even een centimetergeval zoeken voor de maten. Ga ik zo doen.
Aan de zijkant ziet het er allemaal best aardig uit:
[ afbeelding ]
Maar aan de voorkant kan je duidelijk de probleemgebieden (met rode pijlen aangegeven) zien
[ afbeelding ]
Ik ben een taart aan het bakken. 4940 kcal in het hele gevaartequote:Op zondag 10 augustus 2008 17:23 schreef kwakveense het volgende:
oh en waar ik eigenlij dit topic voor opende: ik wilde een taart bakken... maar heb ebreked wat er aan calorieën in zit per punt en nu mag ik t niet meer doen van mezelf... fokking 520 ckal per puntje...
Oh die 3e fotoquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:15 schreef kwakveense het volgende:
zooo jullie zijn weer hard gegaan zeg!
ik zoek nog steeds een "heule dikke" foto van mezelf, maar de meeste daarvan heb ik veilig doen verdwijnen...
net even gekeken, te triest voor woorden, mijn gemiddelde looptempo bij Evy 1 was 5,9 km/uur.... een normaal mens wandelt op dat tempo...bij mij is t stevig doorwandelen met joggen erbij...damn... dat moet wel beter kunnen...
hier was ik denk ik op mn dikst...boven de 100kg...bmi rond de 40 en ook nog eens ongelukkige kledingkeuze.. (wel al een jaar of 5 oud)
[ afbeelding ]
en uit een zeer onflatteuze hoek, genomen vorige zomer, toen op 97 kilo ofzo
[ afbeelding ]
dit is kort geleden (bmi 32), 83 kilo
[ afbeelding ]
en hele lijf...in beetje gekke houding...
[ afbeelding ]
ik heb nog veel kilo's te gaan, maar er is al best wel veel verschil.... in mn gezicht vooral...
noesquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:43 schreef SHE het volgende:
Omg, ik zit op 4 jouw vakantie, mijn vakantie te kijken en ik wil de tv slaan!!
Wat een paupers zeg![]()
Zit je in Florence om patat te zeuren en pizza te vreten in je hotelkamer
Matroesjka bedoel je zeker?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh die 3e foto
Je moet daar anders je avatar van maken
bij die eerste twee denk ik aan een baboeska poppetje
jaaaaahaaaaaaaaaaquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Matroesjka bedoel je zeker?
[ afbeelding ]
POIDH!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij mij is het net andersom. De voorkant vind ik okay, met name mijn taille. De zijkant heel wat minder.
Een dropveter bedoelt ze misschien?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
noesik wil ze ook slaan!
wat is een trekdropjewaarom ben ik dat
?
ben ik zwart en plakkerig?
Why?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een dropveter bedoelt ze misschien?
Met die apen armen, lange stelten en dat zwarte jurkje ben je net een trekdroppie.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
noesik wil ze ook slaan!
wat is een trekdropjewaarom ben ik dat
?
ben ik zwart en plakkerig?
Oh de laatste keer dat ik keek was een vergelijking met een dropveter geen complimentjequote:Op zondag 10 augustus 2008 17:47 schreef Greys het volgende:
Jouw vakantie, mijn vakantie... daar gaan mijn nekharen ook altijd zo van overeind staan
Ik ga dus lekker ook NIET kijken!
PF, ik denk dat ze bedoelt dat je lekker en zoet bent.
Maar dat weet je heus wel, je zit naar complimentjes te vissen
Oh, toch een complimentjequote:Op zondag 10 augustus 2008 17:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Met die apen armen, lange stelten en dat zwarte jurkje ben je net een trekdroppie.
Is leuk toch?
Ik ben nog nooit zo boos geworden op de tv. Wat een nare mensen zeg!
Gewoon altijd dwars blijven lopenquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:49 schreef conleche het volgende:
Greys: ik ben ook aan de zijkant mooier dan van voor!! Heb je de centimeter al gevonden??
Ter compensatie zal ik speciaal voor jou volgende maand afreizen naar Italie en me uitleven op Italiaans lekkersquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Met die apen armen, lange stelten en dat zwarte jurkje ben je net een trekdroppie.
Is leuk toch?
Ik ben nog nooit zo boos geworden op de tv. Wat een nare mensen zeg!
Wel gevonden, nog niet gemeten!quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:49 schreef conleche het volgende:
Greys: ik ben ook aan de zijkant mooier dan van voor!! Heb je de centimeter al gevonden??
Psies, dat had ik dus ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:54 schreef Greys het volgende:
Ik had deze ook al eens gezien.
Geloof dat ik allebei die gezinnen vreselijk vond, ik weet niet meer welke ik nou erger vond
Hoezo uit de hoogte? Waarom is het altijd meteen arrogant als je meer stijl, klasse en kennis hebt?.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Psies, dat had ik dus ook.
Het ene gezin omdat ze pizza en patat willen in fuckingFlorence
en het andere gezin omdat ze zo uit de hoogte lopen te doen van 'kijk ons eens cultuurliefhebbers zijn'
.
Oh. Dan ga ik er uit zien als 10quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:59 schreef Greys het volgende:
Zometeen op RTL8 komt '10 jaar jonger in 10 dagen'.
Halleluja! Ga ik gewoon op vakantie terwijl ik er uit zie als 25!
* Greys notities gaat maken
Onze hoop in bange dagen!quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ter compensatie zal ik speciaal voor jou volgende maand afreizen naar Italie en me uitleven op Italiaans lekkers
Die man heeft een air van heb ik jou daar, joh.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo uit de hoogte? Waarom is het altijd meteen arrogant als je meer stijl, klasse en kennis hebt?.
Pertinente onzin, ik vond dat hij zijn best deed die apen nog iets zinnigs bij te brengen.
euhm... is mn oogfoto dan dik lijkend?? dat vond ik nl. helemaal niet!quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ja maar nu denk ik de hele tijd dat je nog dik bent en dan geef iedereen je gelijk als je zegt dat je dik bent
maar dat is dus niet zo!
je kan die toch ook zo uitknippen en zwart wit maken
En ik als 14quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh. Dan ga ik er uit zien als 10
O wacht!
Dan neem je toch een patatje speciaal? Straks neem je die morgen alsnogquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:02 schreef Goodbye het volgende:
Vandaag in een friettent een broodje gekookt ei genomen, hoezee!En ik had zo'n zin in een patatje speciaal
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:02 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhm... is mn oogfoto dan dik lijkend?? dat vond ik nl. helemaal niet!
HAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik als 14. Toen droeg ik nog tuinbroeken
.
Je bent de N vergetenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Onze hoop in bange dagen!
Al had ik van jou ook iets anders verwacht.
Nee, zo werkt dat bij mij niet. Dan zou ik morgen nog een patatje speciaal nemenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan neem je toch een patatje speciaal? Straks neem je die morgen alsnog
Dat bedoel ikquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:07 schreef conleche het volgende:
Patatje speciaal met curry![]()
![]()
![]()
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik een snackbar binnenstapte en dat bestelde. Ik vind dat zo verdomde idioot lekker. Ik zou dat serieus elke dag kunnen eten zonder dat het me zou vervelen........
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb nog nooit een patatje speciaal of een patatje oorlog of een patatje pindasaus op
'Dik de herfst in, zodat we in de lente weer een topic kunnen vollullen'quote:
Mijn eerste vriendje Richard S. (mooiste jongen ooitquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik luist geen ui.
Nou ja wel op het broodje van conL
maar toch lust ik geen ui.
O en in de tortilla.
yupquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hey heb je die gemaakt van de foto van kwak??
Hoe weet je dat als je het nog nooit gehad hebt?quote:
Als iemand anders het gemaakt heeft lust ik het wel. Alleen niet als ik het zelf bestel of m'n mama het heeft gemaaktquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje Richard S. (mooiste jongen ooit) lustte ook geen ui. Was ik vergeten te zeggen toen hij kwam eten thuis. Had m'n moeder nasi gemaakt. Heeft hij 1 oor 1 de uitjes eruit zitten pulken. Mietje.
Ik zag die paupers alleen maar manipuleren vanaf dag 1 en hun kinderen inzetten om hun zin door te drijven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:03 schreef Greys het volgende:
Nou... SHE... die meneer moet zich er gewoon bij neerleggen dat je zo'n 'ander' gezin niet even kunt omtoveren in een paar dagen. Dat wilde hij te graag. Boos worden heeft geen enkele zin in zo'n geval.
Dat tokkie-achtige gezin was ook niet mijn cup of tea, maar toch waren dat geen slechte mensen, ze waren lief voor hun kinderen, alleen ze hadden gewoon een heel andere levensstijl, eentje waar wij ons niet in herkennen.
Ik kan me wel herinneren dat ik vond dat de 'kakkers' ook liepen te zeiken en zaniken tijdens hun niet-gekozen vakantie, maar wel een stuk minder dan andersom inderdaad. Ik weet nog dat ik me kwaad maakte dat de kinderen van het tokkie-gezin er mee weg kwamen dat ze niet eens iets wilden proberen te eten, wat ze niet kenden. Dat ene kind at pas weer iets toen ze een hamburger kreeg
Ik heb het wel gerokenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:11 schreef Greys het volgende:
PF, heb je dat serieus nog nooit van je leven op?
En je bent er ook niet nieuwsgierig naar?
Er zijn ook wel dingen die ik nog nooit op heb en waar ik ook helemaal niet nieuwsgierig naar benquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:11 schreef Greys het volgende:
PF, heb je dat serieus nog nooit van je leven op?
En je bent er ook niet nieuwsgierig naar?
Dat zijn altijd van die trieste mensen ja.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:43 schreef SHE het volgende:
Omg, ik zit op 4 jouw vakantie, mijn vakantie te kijken en ik wil de tv slaan!!
Wat een paupers zeg![]()
Zit je in Florence om patat te zeuren en pizza te vreten in je hotelkamer
neuh, maar ik zag t er zelf echt niet aan. geen idee ook of ik toen in een dikke of dunnere periode was.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja
of ben ik dan lullig
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je het nog nooit gehad hebt?.
Oh ja en Conleche: we zitten nog op een foto van de soafransoos te wachten!.
Ja duh, hij was de SOAmeneer!quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind het een beetje een knuppel
God oh god, kan ik het bij behorende verhaal nog ergens nalezen want soafransoos roept natuurlijk vele vragen op....quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:20 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje onduidelijke mr. soafransoos. Rest van de foo's is in A'dam...
Je had gewoon zin om een taart te bakken?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben een taart aan het bakken. 4940 kcal in het hele gevaarteDat wordt een heel klein puntje, de rest voer ik morgen wel aan mijn afdeling ofzo
Hij spéelde wel een hele hunk in ieder geval! Dat is het hele eieren eten, dan trappen wij dames er wel in!quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jaa
maar ook z'n uitstraling
Ik dacht dat het dan wel echt een hunk moest zijn!
oMgLolZZ! een groote pi3m0l!quote:
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:23 schreef SHE het volgende:
Je kan zelf ook voor een Francaise door, Co.
Wat een poppetje
En ondanks de onduidelijke foto zie ik toch echt wel dat ie drop dead gorgeous is! En aan zijn neus te zien had hij nog meer kwaliteiten
Oh noes! Je bent allergisch voor cola light!quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
waarom moet ik altijd niezen van cola light?
Noeeeeeesquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oh noes! Je bent allergisch voor cola light!
Ja daaaaaaaaaaaag. Laat jij eerst maar eens die plantenvreter van je zien. Ik wil wel eens weten of PF verstand heeft van mannenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind het een beetje een knuppel
Ik durf hem niet te laten zien aan jouquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaaaag. Laat jij eerst maar eens die plantenvreter van je zien. Ik wil wel eens weten of PF verstand heeft van mannen
Dan doe je 'm met balkje!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik durf hem niet te laten zien aan jou
*gniffel*quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:32 schreef SHE het volgende:
posten die prei-stengel!
Verdomd!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:34 schreef Greys het volgende:
Oh Co, de soafransoos doet me een beetje aan iemand denken![]()
En jij weet wel wie!
Kan toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je had gewoon zin om een taart te bakken?
De mijn is al langsgeweest, de knapperdquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
*gniffel*
Gaan we nu allemaal onze vriendjes posten dan?
Okeee, eventjesquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:36 schreef SHE het volgende:
Post 'm gewoon hier troela. What happends in SDZI, stays in SDZI.
quote:Dat is onze enige samen fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tijd voor een leuke!
[ Bericht 22% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 10-08-2008 19:12:10 ]
Wees welkom voor een stukje taart, vanavondquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:39 schreef Greys het volgende:
RabarberBen toevallig net een bakje aan het verorberen, bij twee dunne rosbieflapjes en wat fruitsalade.
Hoeveel topics geleden? Ik willum zien!quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:37 schreef SHE het volgende:
[..]
De mijn is al langsgeweest, de knapperd
Same herequote:Op zondag 10 augustus 2008 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
Geen foto's van mijn vent op Fok!En ook niet van mij
Dunno, m'n jongens vrienden vinden hem knap/maar hij ziet er wel uit als een klootzak/maar het is vast een player/etcquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:48 schreef SHE het volgende:
Wat hebben wij allemaal schitterende mannen zeg O +
Pf: geen idee waarom je broertje er lullig over doet. Als ik 10 jr jonger was geweest dan was ie van mij. Wat een heerlijk jong zeg !
@ Greys: perfect en als ik zijn tronie goed inschat ook een man met een vertederend gevoel voor humor.
Idd hele mooie ogen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die oogjesHij is zo jong
niet?
Oh ik dacht 25-27quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd hele mooie ogen.
Ik schat hem een jaar of 32/33.
Vlaams-Brabantquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:46 schreef Greys het volgende:
Waar woon jij ook alweer ColdFeet? Die rabarbertaart klinkt zo overheerlijk
Die bovenste is echt stoerquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel topics geleden? Ik willum zien!
Hier heer Greys:
[ afbeelding ]
En nog in mijn oude huisje, metDe Bink
![]()
[ afbeelding ]
Hij is een jaartje ouder dan ik, 31.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die ogenHij is zo jong
niet?
Peter Murray?quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:53 schreef Greys het volgende:
Oh daar issie al, Heer SHE! Wauw! Wauw! Wauw!
Hij lijkt op die zanger, Pete, die Conleche laatst postte en waar we op zaten te glijen!![]()
Jij bofferd!
Dankjewel!quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:52 schreef omearos het volgende:
En Mr. Greys mag er ook zijn drummers zijn gaaf![]()
Hoi, nu mag jij jouw vent ook even posten. Niemand mag zonder tegenprestatie mee lurken hier!quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:55 schreef omearos het volgende:
Mr SHE is ook mooi, stelletje mazzelaars hier![]()
Waarom denk je dat ik zat te glijen op de man van PF?quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Ook al zo'n knapperd!! En hij lijkt een beetje op die van PF, maar dan ietsje ouder
Oh dan hoop ik dat die van mij er over 10 jaar zo uitziet als die van jouquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zat te glijen op de man van PF?
Zo zag Olivier eruit 10 jaar geleden![]()
Al is mr. PF wel iets progressiever, met zijn pierce-thingie.
Mits 'ie nog bij jou is danquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh dan hoop ik dat die van mij er over 10 jaar zo uitziet als die van jou
Graag gedaanquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel!
En nog veel meer bedankt voor je donatie aan de asielactie!
Ik zie je nooit in dat topic, dus ik bedank je gewoon even lekker hier!![]()
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Verpest het maar weer
Hey het gaat al twee maanden goedWaarom niet langer
?!
O nee hoor dan hoop ik dat ie nog steeds heel leuk isquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.
Meer als in: als 'ie niet meer bij jou is hoop je dat 'ie er héél anders uit ziet.
Tuuk niet. Als 'ie er over 10 jr niet uit ziet is het verdriet niet zo grootquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O nee hoor dan hoop ik dat ie nog steeds heel leuk is
(dat zeg ik nu eh)
Nee joh.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:02 schreef Greys het volgende:
Hier lijkt Mr SHE wel een klein pietsie op, die postte Co twee topics geleden:
[ afbeelding ]
Behalve de felblauwe ogen en het kuiltje in de kin zie ik geen enkele gelijkenisquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:02 schreef Greys het volgende:
Hier lijkt Mr SHE wel een klein pietsie op, die postte Co twee topics geleden:
[ afbeelding ]
Oh da's niet effe snel om taart te eten vanavond!quote:
Juist! En ik heb er in 't echie gezien en die grote borsten?? Die hangen dus voor geen millimeter!!!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:02 schreef Fruity het volgende:
@ Greys, sorry kan het niet latenJij hebt echt zo'n lekker wijf figuur! Als ik op vrouwen zou vallen zou ik een vrouw met zo'n lijf willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |