Je kunt vooral op die tweede bikinifoto gewoon al zien dat daaronder ergens een goed figuur verstopt zitquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja het is een onwijs verschil.... en ik zie dr inderdaad nu wel veeeeel beter uit...
en het is wel confronterend hoor, vooral die foto's in bikini...
terwijl ik toen ook al trots was, want op de 1e bikinifoto was ik al 20 kg kwijt en op de 2e 27 kg...
dus al best veel
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n vader zag die bikini foto van BJ voorbij komen
"zo die mag wel een patatje minder eten"
laat ik hem de na foto zien: wow wtf! dat zijn wel heel veel patatjes!
haha leuke paps heb jij PF :p en dat zijn idd heeeeeeeel veel patatjesquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat zegt 'ie van mij ook als 'ie mij in bikini ziet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja hij zit naast mij te computeren en m'n laptop te maken dus kijkt af en toe meequote:Op zondag 10 augustus 2008 16:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha leuke paps heb jij PF :p en dat zijn idd heeeeeeeel veel patatjes
Hij weegt zelf 200 kilo of zoquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie van mij ook als 'ie mij in bikini ziet.
Alleen zijn er dan geen na foto's.
ja maar dr zat natuurlijk een forse vetlaag om het geheel eerst... (mompelt iets van emoties wegeten, veiliger gevoel etc etc... dikke onzin natuurlijk, maar zo werkt het dus wel...)quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:18 schreef Merel het volgende:
[..]
Je kunt vooral op die tweede bikinifoto gewoon al zien dat daaronder ergens een goed figuur verstopt zit
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hij weegt zelf 200 kilo of zo
Dat is bij Miss_S ook zo. Voeg d'r toe aan je MSN, jullie hebben veel gemeen!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n ouders zijn dik en m'n broertje en ik zijn bezig met voeding&sporten
raar, nee niet echt
Au, dat deed pijn.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is bij Miss_S ook zo. Voeg d'r toe aan je MSN, jullie hebben veel gemeen!.
Nee oké 100 kg bij 1.89quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dan mag hij helemaal geen patatjes meer
Ik weeg geen 200 kg, hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Au, dat deed pijn.
Mijn vader is hardhorend na een strijker bij z'n oor. En hij weegt ook 200 kilo! Het is dat hij geen msn heeft anders had je hem toe moeten voegen
Ik zag eerst alleen de zijkant en toen dacht ikquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:28 schreef Greys het volgende:
Oke. Ik durf
Moet nog even een centimetergeval zoeken voor de maten. Ga ik zo doen.
Aan de zijkant ziet het er allemaal best aardig uit:
[ afbeelding ]
Maar aan de voorkant kan je duidelijk de probleemgebieden (met rode pijlen aangegeven) zien
[ afbeelding ]
Ik heb een heel lief broekje allen m'n bovenbenen steken uitquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg nu zo'n mental image van een heleboel Foksters hier in hun ondergoed die foto's staan te pakken voor in dit topic.
En toen je de voorkant zag dacht je...???quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zag eerst alleen de zijkant en toen dacht ik
woah! skinny biatch!
Ik vind de zijkant foto ook een stuk leukerquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zag eerst alleen de zijkant en toen dacht ik
woah! skinny biatch!
Dat waren de enige uitspattingen ooit van dit provinciaaltjequote:Op zondag 10 augustus 2008 16:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie een navelpiercing en een tatoeage!.
Ik kan het hebben hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En toen je de voorkant zag dacht je...???.
Nee, ik ben te flauw vandaag.
Ik vind het er anders wel goed uitzien hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
toen dacht ik
je moet je BH gewoon wat groter kopen
Dat zijn nou je vrouwelijke vormen. Dat hoort!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:38 schreef Greys het volgende:
Het haakje kan nog twee haakjes losser. My mistake, ik heb hem te strak zitten
Maar sowieso kan er in het middenstuk heul wat vanaf bij mij.
Ik stoor me zelf enorm aan die ronde stukken bij de middelste rode pijl
Ja sporten! Bolletje heeft opeens een platte buik met het zelfde gewicht!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:43 schreef Greys het volgende:
Neeeeeeeeeeee!
Ja, ik ben dol op vrouwelijke vormen, maar die heuvels daar mogen wel een stuk minder hoor!
Ik zou alleen niet zo goed weten hoe ik nou precies dát weg krijg. Als ik teveel afval dan krijg ik zo'n ingevallen muiltje en dat ziet er niet uit. Dus ik zal denk ik toch echt aan de Evy moeten of eindelijk mijn skates weer eens uit de kast moeten trekken, misschien dat dat helpt.
ik ben net als jij begonnen, mijn BMI was ook hoger dan 35 en het is zeker te doen hoor, gewoon rustig zo doorgaan en vooral geen haast hebben, dan komt dat helemaal goed.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:21 schreef kwakveense het volgende:
thnx BJ (er kan zeker nog wat af, eerst maar eens geen obesitas meer)
en jij ziet er in zo'n getauilleerd jasje echt té goed uit joh! wauw!
edit: leuk detail p die ene foto van mij vind ik persoonlij vooral het bidet in de badkamer van onze hotelkamer op de achtergrond
Bij mij is het net andersom. De voorkant vind ik okay, met name mijn taille. De zijkant heel wat minder.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:28 schreef Greys het volgende:
Oke. Ik durf
Moet nog even een centimetergeval zoeken voor de maten. Ga ik zo doen.
Aan de zijkant ziet het er allemaal best aardig uit:
[ afbeelding ]
Maar aan de voorkant kan je duidelijk de probleemgebieden (met rode pijlen aangegeven) zien
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |