kan je het beter zien in deze outfit dan???quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
kan je het beter zien in deze outfit dan???
@Viking Thanks![]()
dat betwijfel ik.... jouw BMI is lager namelijk...quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou je bent dunner dan ik
't zijn de tietenquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat betwijfel ik.... jouw BMI is lager namelijk...
maar het komt inmiddels wel in de buurt en daar ben ik al erg blij mee
das nie leuk nie *knuf voor She*quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:37 schreef SHE het volgende:
Protest is mijn casual merk, samen met Esprit. En natuurlijk voor de wintersport
Al kan ik de komende jaren alleen cute zijn op de piste, want snowboarden kan ik vergeten...4 evvah
LOLquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
't zijn de tieten5 kilo per stuk
Ik ook. Ik heb het nodig voor m'n nieuwe opleiding vind ikquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:40 schreef Greys het volgende:
Nog twee weken tot de vakantie, dus twee weken streng doen voor ik in bikini moet (pardon: mág!).
En alvast een beetje voorbruinen, dan zie je de putjes niet zo![]()
Ik wil dat Skinny Bitch boekje!
Ja das echt serieus kut! Ik ben van een D naar een kleine C gegaan!! En ik vond groot fijn!quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
je borsten zijn 8 cm gekrompen
noes!
Ik heb hier in Belgie echt helemaal geen kleding. De koningin mag op bezoek komen, maar ik heb niks anders dan wijd en oud en groot en ververigquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet eigenlijk even een foto in bikini maken
maten opschrijven
en als ik dan tevreden ben nog 1 * vergelijken
Nee voor mezelfquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb hier in Belgie echt helemaal geen kleding. De koningin mag op bezoek komen, maar ik heb niks anders dan wijd en oud en groot en ververigMisschien dat ik de foto nog eens overneem in A'dam met wel strakke kleding. Bikini zou ik niet doen op Fok....
Jouw heupen en je boobies zijn bijna even breed! Dus even wat van je middel af en dan heb je echt zo'n Marilyn Monroe figuurquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:59 schreef mspoez het volgende:
Ok. Confronterend plaatje, voor mij, voor jullie wellicht een leuke omdat je je dan kan spiegelen en denken, goh wat ben ik slank...[ afbeelding ]
reactie 1; dat sta ik..quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
tip 1.
sta recht op
dat scheelt 5 kilo!
Nou dan nog beter je best doenquote:
quote:
In haar geval niet, dat maakt haar benen korter.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou dan nog beter je best doen
En een lang shirtje tot over je knoop maakt je ook slanker (tijdelijk)
succes!
Oh ja, bij mij werkt dat wel toen m'n buik ook nog 't dikst wasquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:13 schreef SHE het volgende:
[..]
In haar geval niet, dat maakt haar benen korter.
Getailleerde bloesjes, hakken en bootcut broeken.
En benen niet overstrekken!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:13 schreef SHE het volgende:
[..]
In haar geval niet, dat maakt haar benen korter.
Getailleerde bloesjes, hakken en bootcut broeken.
Jij bent een trekdroppie!quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh ja, bij mij werkt dat wel toen m'n buik ook nog 't dikst was
maar ik heb dan ook lange benen dan scheelt 't wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |