Hoezo uit de hoogte? Waarom is het altijd meteen arrogant als je meer stijl, klasse en kennis hebt?.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Psies, dat had ik dus ook.
Het ene gezin omdat ze pizza en patat willen in fuckingFlorence
en het andere gezin omdat ze zo uit de hoogte lopen te doen van 'kijk ons eens cultuurliefhebbers zijn'
.
Oh. Dan ga ik er uit zien als 10quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:59 schreef Greys het volgende:
Zometeen op RTL8 komt '10 jaar jonger in 10 dagen'.
Halleluja! Ga ik gewoon op vakantie terwijl ik er uit zie als 25!
* Greys notities gaat maken
Onze hoop in bange dagen!quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ter compensatie zal ik speciaal voor jou volgende maand afreizen naar Italie en me uitleven op Italiaans lekkers
Die man heeft een air van heb ik jou daar, joh.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo uit de hoogte? Waarom is het altijd meteen arrogant als je meer stijl, klasse en kennis hebt?.
Pertinente onzin, ik vond dat hij zijn best deed die apen nog iets zinnigs bij te brengen.
euhm... is mn oogfoto dan dik lijkend?? dat vond ik nl. helemaal niet!quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ja maar nu denk ik de hele tijd dat je nog dik bent en dan geef iedereen je gelijk als je zegt dat je dik bent
maar dat is dus niet zo!
je kan die toch ook zo uitknippen en zwart wit maken
En ik als 14quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh. Dan ga ik er uit zien als 10
O wacht!
Dan neem je toch een patatje speciaal? Straks neem je die morgen alsnogquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:02 schreef Goodbye het volgende:
Vandaag in een friettent een broodje gekookt ei genomen, hoezee!En ik had zo'n zin in een patatje speciaal
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:02 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhm... is mn oogfoto dan dik lijkend?? dat vond ik nl. helemaal niet!
HAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik als 14. Toen droeg ik nog tuinbroeken
.
Je bent de N vergetenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Onze hoop in bange dagen!
Al had ik van jou ook iets anders verwacht.
Nee, zo werkt dat bij mij niet. Dan zou ik morgen nog een patatje speciaal nemenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan neem je toch een patatje speciaal? Straks neem je die morgen alsnog
Dat bedoel ikquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:07 schreef conleche het volgende:
Patatje speciaal met curry![]()
![]()
![]()
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik een snackbar binnenstapte en dat bestelde. Ik vind dat zo verdomde idioot lekker. Ik zou dat serieus elke dag kunnen eten zonder dat het me zou vervelen........
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb nog nooit een patatje speciaal of een patatje oorlog of een patatje pindasaus op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |