abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60669905

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:21:06 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60669948
Fipo!! Joehoeoeoeoeoe!! .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:22:06 #3
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60669983
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:16 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat heb ik dus altijd, dat ik iets wil wat totaal niet in is.
Korsetten daarentegen zie je juist óveral. En ik vind het allemaal niet mooi, vooral ordinair met zulke bloesjes eronder.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60670006
Ik ga een schoonheidsslaapje doen.
Succes met het corset Isegrim!
pi_60670016
200
pi_60670037
Ik denk dat ik 'm gevonden heb.

pi_60670040
Resultaten 1 - 3 van 3 voor neiglege. (0,02 seconden)

lol. en het eerste resultaat is van mij
hoe schrijf je dat
pi_60670067
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

hoe schrijf je dat
Negligé bedoel je?
  Vis een optie? vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:25:13 #9
70532 loveli
N
pi_60670081
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:46 schreef Isegrim het volgende:
Dames, ik wil even wat mode-advies van jullie, kan dat? Ik ben sinds een jaar ofzo in het bezit van een mooi korset, namelijk deze:

[ afbeelding ]

Nou zit ik een beetje op Wehkamp rond te kijken en ik zoek naar een bloesje wat eronder kan. Wat vinden jullie?
Niet bij Wehkamp kopen, maar korset meenemen naar de winkel en passen. Zelf heb ik een paar underbust korsetjes (overbust zijn mij altijd plaatselijk te ruim) en je kunt niet goed voorspellen hoe iets onder je korset valt. Natuurlijk geldt hoe strakker het bloesje, des te minder stof je hoeft weg te werken en dat vindt je huid fijn. Plooien en knopen onder je korset zijn het eerste uur niet storend, maar als je tot diep in de nacht doormoet is het niet vriendelijk voor je vel.

Ik heb een paar keer een bloesje in de winkel gezien waarvan ik wist dat het geweldig zou staan onder m'n korset, maar dat viel vies tegen toen ik het aanpaste. Uiteindelijk paste het simpelste Bandolera bloesje er het beste bij.

Maar hoe erg is het zonder bloesje? En denk je echt dat mensen naar je vetbubbels kijken als je in een strapless rijgveterkorset rondloopt? Hell no!
crap in = crap out
pi_60670089
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:22 schreef Sugar het volgende:

[..]

Korsetten daarentegen zie je juist óveral. En ik vind het allemaal niet mooi, vooral ordinair met zulke bloesjes eronder.
Smaken verschillen. Ik vind het sexy. Ik zou het niet 'gewoon op straat' aandoen, maar wel naar een feest ofzo.
pi_60670130
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet bij Wehkamp kopen, maar korset meenemen naar de winkel en passen. Zelf heb ik een paar underbust korsetjes (overbust zijn mij altijd plaatselijk te ruim) en je kunt niet goed voorspellen hoe iets onder je korset valt. Natuurlijk geldt hoe strakker het bloesje, des te minder stof je hoeft weg te werken en dat vindt je huid fijn. Plooien en knopen onder je korset zijn het eerste uur niet storend, maar als je tot diep in de nacht doormoet is het niet vriendelijk voor je vel.

Ik heb een paar keer een bloesje in de winkel gezien waarvan ik wist dat het geweldig zou staan onder m'n korset, maar dat viel vies tegen toen ik het aanpaste. Uiteindelijk paste het simpelste Bandolera bloesje er het beste bij.

Maar hoe erg is het zonder bloesje? En denk je echt dat mensen naar je vetbubbels kijken als je in een strapless rijgveterkorset rondloopt? Hell no!
Eh nee, ze kijken ergens anders naar. Maar ik moet me er prettig in voelen en zonder bloesje zou ik het alleen aandoen naar, eh, kinky gelegenheden.
pi_60670159
200, en nog steeds niet slank
pi_60670163
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:22 schreef Sugar het volgende:

[..]

dan vind je m'n nieuwe pyjama vast helemaal ordinair
(zo iets maar dan helemaal zwart met een gouden kroontje ipv een strikje of een roosje)
pi_60670170
Zijn we met z'n allen al 200 kilo afgevallen?

Edit: nee dus, maar net over de helft.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:29:21 #15
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_60670224
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

hoe schrijf je dat
Je schrijft inderdaad neglige (met accent aigu, maar ik tik op een laptop). Een van de eerste hits daarvan, is mooi bruikbaar in dat sneue missverkiezing-topic
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:29:21 #16
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60670226
Potver, ik herinner me ineens dat ik ook nog zo'n ding heb. Die zal vast wel weer passen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Vis een optie? vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:30:34 #17
70532 loveli
N
pi_60670276
Dit is ook ideaal onder een korset:
http://www.galleryserpent(...)s.aspx?productID=151
(was ik nou degene die riep dat je niets online moest kopen?)

[ Bericht 2% gewijzigd door loveli op 08-08-2008 22:35:20 (even een betere link geplaatst) ]
crap in = crap out
pi_60670495
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:30 schreef loveli het volgende:
Dit is ook ideaal onder een korset:
http://www.galleryserpent(...)s.aspx?productID=151
(was ik nou degene die riep dat je niets online moest kopen?)
Zoiets inderdaad! Alleen dan niet in zulke debiele Wild Wild West-kleurtjes.
pi_60670565
Mijn wodka en ik gaan naar een feestje.
pi_60670573
Ik vind corsetten helemaal geweldig. Ik heb er zelf ook 1, alleen heb ik die dus maar 1 x buitenhuis aangehad. Jammer.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:41:30 #21
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60670701
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:27 schreef Isegrim het volgende:
Zijn we met z'n allen al 200 kilo afgevallen?

Edit: nee dus, maar net over de helft.
dan moet ik toch maar in het lijstje, dan schieten we een eind op
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60670724
Zo'n ding heb je toch maximaal 5 minuten aan PF? Dan maakt het niet meer uit of het ordinair is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:43:16 #23
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60670763
of gewoon zo'n bodyblouse?? kheb er laatst eentje van DEPT gekocht die er volgens mij heel mooi onder zou staan....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:45:36 #24
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60670853
Vanavond heb ik mezelf verwend met een bezoekje aan de sauna. Als ik mijn buik inhield zag ik er in de weerspiegeling van het raam best oke uit. Ik deed dus een paar rondjes en besloot me eens even te wegen. Van al dat zweten zou ik vast nog wel een paar 100 gram afgevallen zijn. Niet dus. 67 kilo gaf dat ding aan Nog zwaarder dan vorige week maandag. Bah.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinkepink op 08-08-2008 23:00:13 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60671288
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:42 schreef YPPY het volgende:
Zo'n ding heb je toch maximaal 5 minuten aan PF? Dan maakt het niet meer uit of het ordinair is.
Misschien toch maar een echte pyjama kopen
en idd.. ik had hem niet lang aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')