'Dik de herfst in, zodat we in de lente weer een topic kunnen vollullen'quote:
Mijn eerste vriendje Richard S. (mooiste jongen ooitquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik luist geen ui.
Nou ja wel op het broodje van conL
maar toch lust ik geen ui.
O en in de tortilla.
yupquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hey heb je die gemaakt van de foto van kwak??
Hoe weet je dat als je het nog nooit gehad hebt?quote:
Als iemand anders het gemaakt heeft lust ik het wel. Alleen niet als ik het zelf bestel of m'n mama het heeft gemaaktquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje Richard S. (mooiste jongen ooit) lustte ook geen ui. Was ik vergeten te zeggen toen hij kwam eten thuis. Had m'n moeder nasi gemaakt. Heeft hij 1 oor 1 de uitjes eruit zitten pulken. Mietje.
Ik zag die paupers alleen maar manipuleren vanaf dag 1 en hun kinderen inzetten om hun zin door te drijven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:03 schreef Greys het volgende:
Nou... SHE... die meneer moet zich er gewoon bij neerleggen dat je zo'n 'ander' gezin niet even kunt omtoveren in een paar dagen. Dat wilde hij te graag. Boos worden heeft geen enkele zin in zo'n geval.
Dat tokkie-achtige gezin was ook niet mijn cup of tea, maar toch waren dat geen slechte mensen, ze waren lief voor hun kinderen, alleen ze hadden gewoon een heel andere levensstijl, eentje waar wij ons niet in herkennen.
Ik kan me wel herinneren dat ik vond dat de 'kakkers' ook liepen te zeiken en zaniken tijdens hun niet-gekozen vakantie, maar wel een stuk minder dan andersom inderdaad. Ik weet nog dat ik me kwaad maakte dat de kinderen van het tokkie-gezin er mee weg kwamen dat ze niet eens iets wilden proberen te eten, wat ze niet kenden. Dat ene kind at pas weer iets toen ze een hamburger kreeg
Ik heb het wel gerokenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:11 schreef Greys het volgende:
PF, heb je dat serieus nog nooit van je leven op?
En je bent er ook niet nieuwsgierig naar?
Er zijn ook wel dingen die ik nog nooit op heb en waar ik ook helemaal niet nieuwsgierig naar benquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:11 schreef Greys het volgende:
PF, heb je dat serieus nog nooit van je leven op?
En je bent er ook niet nieuwsgierig naar?
Dat zijn altijd van die trieste mensen ja.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:43 schreef SHE het volgende:
Omg, ik zit op 4 jouw vakantie, mijn vakantie te kijken en ik wil de tv slaan!!
Wat een paupers zeg![]()
Zit je in Florence om patat te zeuren en pizza te vreten in je hotelkamer
neuh, maar ik zag t er zelf echt niet aan. geen idee ook of ik toen in een dikke of dunnere periode was.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja
of ben ik dan lullig
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je het nog nooit gehad hebt?.
Oh ja en Conleche: we zitten nog op een foto van de soafransoos te wachten!.
Ja duh, hij was de SOAmeneer!quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind het een beetje een knuppel
God oh god, kan ik het bij behorende verhaal nog ergens nalezen want soafransoos roept natuurlijk vele vragen op....quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:20 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje onduidelijke mr. soafransoos. Rest van de foo's is in A'dam...
Je had gewoon zin om een taart te bakken?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben een taart aan het bakken. 4940 kcal in het hele gevaarteDat wordt een heel klein puntje, de rest voer ik morgen wel aan mijn afdeling ofzo
Hij spéelde wel een hele hunk in ieder geval! Dat is het hele eieren eten, dan trappen wij dames er wel in!quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jaa
maar ook z'n uitstraling
Ik dacht dat het dan wel echt een hunk moest zijn!
oMgLolZZ! een groote pi3m0l!quote:
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:23 schreef SHE het volgende:
Je kan zelf ook voor een Francaise door, Co.
Wat een poppetje
En ondanks de onduidelijke foto zie ik toch echt wel dat ie drop dead gorgeous is! En aan zijn neus te zien had hij nog meer kwaliteiten
Oh noes! Je bent allergisch voor cola light!quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
waarom moet ik altijd niezen van cola light?
Noeeeeeesquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oh noes! Je bent allergisch voor cola light!
Ja daaaaaaaaaaaag. Laat jij eerst maar eens die plantenvreter van je zien. Ik wil wel eens weten of PF verstand heeft van mannenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind het een beetje een knuppel
Ik durf hem niet te laten zien aan jouquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaaaag. Laat jij eerst maar eens die plantenvreter van je zien. Ik wil wel eens weten of PF verstand heeft van mannen
Dan doe je 'm met balkje!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik durf hem niet te laten zien aan jou
*gniffel*quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:32 schreef SHE het volgende:
posten die prei-stengel!
Verdomd!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:34 schreef Greys het volgende:
Oh Co, de soafransoos doet me een beetje aan iemand denken![]()
En jij weet wel wie!
Kan toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je had gewoon zin om een taart te bakken?
De mijn is al langsgeweest, de knapperdquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
*gniffel*
Gaan we nu allemaal onze vriendjes posten dan?
Okeee, eventjesquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:36 schreef SHE het volgende:
Post 'm gewoon hier troela. What happends in SDZI, stays in SDZI.
quote:Dat is onze enige samen fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tijd voor een leuke!
[ Bericht 22% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 10-08-2008 19:12:10 ]
Wees welkom voor een stukje taart, vanavondquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:39 schreef Greys het volgende:
RabarberBen toevallig net een bakje aan het verorberen, bij twee dunne rosbieflapjes en wat fruitsalade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |