ik denk dat jouw man er gemilimeterd best okay uitziet!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:52 schreef ColdFeet het volgende:
Millimeteren is idd de meest waardige oplossing voor kalende mannenVolgens mij wordt die vent van mij ook binnen 10 jaar kaal, en grijs istie al.
Het is maar goed dat ie zo'n lekkere jonge blom aan zijn zijde heeft![]()
Tevens fipo
Die onderste heeft vergelijkbaar haar met mij. Di gast is trouwens zwaar vervelend met z'n diadeempje in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Zwaar mee eens. Dat is vreselijk het schijnt in te zijn trouwens. Neem zoiets
[ afbeelding ]
Komt uit Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #15
Dat is
Ik snap wel meer dingen niet, waarom heeft men een theedoek om ?
[ afbeelding ]
Tot zover de modeklachten
Haar man ziet er altijd goed uit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik denk dat jouw man er gemilimeterd best okay uitziet!
tevens tvp.
Die kwam ik zaterdag tegen in de rij voor de pin automaatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:48 schreef borisz het volgende:
Ik snap wel meer dingen niet, waarom heeft men een theedoek om ?
[ afbeelding ]
Tot zover de modeklachten
Het was toevallig iemand van wie ik wist dat die een theedoek om deedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die kwam ik zaterdag tegen in de rij voor de pin automaat
Jij hebt m nog nooit 's morgens vroeg gezien met slaapstrepen, pluishaar en kwijlsporenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haar man ziet er altijd goed uit.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij hebt m nog nooit 's morgens vroeg gezien met slaapstrepen, pluishaar en kwijlsporen
PF, hoe was het bij de dokter?
Ja nog steeds van die val..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
GlutenALLERGIE??? Komt vrijwel niet voor bij volwassenen. Maar fijn dat je clit er nog zit. Wel raar dat wondje, is dat nog steeds van die val
hmpfquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:25 schreef ColdFeet het volgende:
Maar dat is al maanden geleden! Gaan ze er iets aan doen?
Glutenintolerantie komt vaker voor bij volwassenen. Maar allergie en intolerantie is nogal een verschillend verhaal. Denkt ze dat je last hebt van gluten omdat je van bier buikpijn krijgt? GrappigMaar jeetje, dan moet je straks (eindelijk) gezond en gestructureerd gaan eten
En wanneer laat je die SOA test doen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja nog steeds van die val..
Nou ja er is IETS mis met m'n darmen... En dat gaan ze nog uitzoeken!
Maar ze dacht spastische darm..
Samen met Mr PFquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En wanneer laat je die SOA test doen?
Ja, dat gaat je tof staan! en mij eigenlijk ook wel denk ik!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:55 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, wat denk je van mijn beoogde nieuwe kapsel? Succes?
Bij een allergie reageert je afweersysteem op een bepaalde stof. Bij intolerantie krijg je een soort afbraakreactie in je darmen. Andere symptomen dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
hmpf![]()
oh ik wist niet dat er verschil was
ik hoorde iets met gluten
maar op zich kan ik er ook wel weer mee leven,
met die klachten
eens, geen moer aan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn god, wat een sartoriaal onverantwoorde grijze saaie pakken
nah. Ik ga vanavond bij m'n beste vriendin eten, die weer terug is van een half jaar rome. Ze gaat italiaans voor me koken, en ik den dat we veel wijn moeten drinken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, jij bent sowieso een blonde Katie Holmes, die is ook best lang, toch?voor het inpakken! Nu naar Mr Tilburg?
Die kwam ik vanochtend tegen bij het station!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die kwam ik zaterdag tegen in de rij voor de pin automaat
intolerantie danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij een allergie reageert je afweersysteem op een bepaalde stof. Bij intolerantie krijg je een soort afbraakreactie in je darmen. Andere symptomen dus.
Heb je last van brood enzo, dan? En pasta?
yep en yep, laptop herstart, nieuwe applicaties geprobeerd... niets werkt en mijn helpdesk is in gesprekquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
Balen van je camera DE! Heb je al geprobeerd om m aan te zetten? USB-stekkertjes schoonblazen?
nou doe je net of ik slecht eetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:49 schreef ColdFeet het volgende:
Krampen en diarree zijn typische symptomen van glutenallergie, PF.
Dat kunnen ze alleen maar vaststellen met een dunne-darmbiopsie, geloof ik![]()
Maar met jouw eetpatroon zou ik denken dat je spastische darmen hebt, eigenlijk![]()
/tot zover dokter CF over darmkwalen
Nee hon, je eet heel onregelmatig. dan weer een tijdje heel gezond, dan weer een tijdje echt slecht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
nou doe je net of ik slecht eet
Hmquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee hon, je eet heel onregelmatig. dan weer een tijdje heel gezond, dan weer een tijdje echt slecht.
Ik heb zelf ook van dat darm-gezeik. En als je gezond en regelmatig eet, verdwijnen de meeste symptomen
Ja maar ho even. Zo saai eet ik ook niet. ik bedoel 'bescheiden porties' 'gezond eten' 'regelmatige tijdstippen', dat soort ongein. En wat je dan precies eet, moet je helemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm
Ik zou niet elke ochtend twee boterhammen met kaas, en dan 's middags weer en dan aardappels met groente kunnen eten.
Sinds deze week heb ik een sambal verslaving. Dat brandt zo lekker in je mond
Maar je hebt wel gelijk hoor..
vandaag optimel limoen drink 1L, heel veel haver koekjes, 2 boterhammen sambal, melk, koffie, sinaasappelsap. 10 zuurtjes. gaat nergens over..
wtf????quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Doordat pesto veel basilicum bevat, bevat het ook de gentoxische, mogelijk kankerverwekkende stoffen estragol, methyleugenol en safrol. Het voedingscentrum adviseert om die reden om matig te zijn met het gebruik van pesto.
hmpf
Nee, hummus uit een bakjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:02 schreef Liejannuh het volgende:
Zelfgemaakte hummus CF?
Indien ja: recept!
o ik eet niet zo veel hoor, en best vaak!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar ho even. Zo saai eet ik ook niet. ik bedoel 'bescheiden porties' 'gezond eten' 'regelmatige tijdstippen', dat soort ongein. En wat je dan precies eet, moet je helemaal zelf weten.
* ColdFeet eet nu worteltjes met hummus
ik vind het echt moeilijk om dat allemaal uit te testenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:03 schreef DarkElf het volgende:
misschien moet je eens kijken of je op zuivel reageert?
kan je ook krampen en diarree van krijgen..
ik flikker altijd hele bossen in wat ik er ook mee maakquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan veel hè. Niet van dat laffe gedoe met drie blaadjes, gewoon een grote handvol
Ik denk dat DE bedoelt dat je kijkt of de klachten verdwijnen als je het weglaatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik vind het echt moeilijk om dat allemaal uit te testen
want ik weet niet hoe lang t duurt voor ik iets merk
en ik ga niet de hele dag alleen maar melk drinken etc
nee doos andersom; geen melk drinken, geen zuivel gebruiken een paar dagen en daarna weer een glas melk nemen..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik vind het echt moeilijk om dat allemaal uit te testen
want ik weet niet hoe lang t duurt voor ik iets merk
en ik ga niet de hele dag alleen maar melk drinken etc
Als jij verhuist lijkt het net alsof je ongesteld bent, weet je dat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:04 schreef AKnynke het volgende:
Zo. Ik ga echt een uurtje slapen! Heerlijk, zo midden op de dag. T regent, en m'n huis is toch stom!
O zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat DE bedoelt dat je kijkt of de klachten verdwijnen als je het weglaat
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:16 schreef octopussy het volgende:
Bij mij is suiker de boosdoener voor mijn darmen.
op zich wel fijn om te weten waar je darmen op reageren vindt je niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:16 schreef octopussy het volgende:
Bij mij is suiker de boosdoener voor mijn darmen.
vast wel en anders kan je er een intollerantie voor hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
neee
ik LEEF op suiker
daar kun je niet allergisch voor zijn
Ik word er heel ziek van, maar dat heeft een andere oorzaak. Leef wel meer dan een jaar praktisch suikervrij en mijn darmklachten zijn sterk verminderd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
neee
ik LEEF op suiker
daar kun je niet allergisch voor zijn
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:18 schreef Liejannuh het volgende:
Tahin is sesampasta octo.
En ja, dat heb ik ook even gegoogled.
senksquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:18 schreef Liejannuh het volgende:
Tahin is sesampasta octo.
En ja, dat heb ik ook even gegoogled.
nou het is niet echt dat ik klachten hebquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:18 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik word er heel ziek van, maar dat heeft een andere oorzaak. Leef wel meer dan een jaar praktisch suikervrij en mijn darmklachten zijn sterk verminderd.
Opgeblazen gevoel, heftige krampen en diarree zijn niet normaalquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
nou het is niet echt dat ik klachten heb
het is meer dat ik onlangs besloot dat het misschien niet echt normaal is.
kloptquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:20 schreef ColdFeet het volgende:
Yoghurt en kwark bevatten toch veel minder lactose dan melk en boter en slagroom enzo?
Ja.. oke opzich..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Opgeblazen gevoel, heftige krampen en diarree zijn niet normaalJe kunt er wel veel tegen doen door de juiste voeding te kiezen.
Hmpf.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja sla weer lekker door, das gezond
handig lijstje ja, ik heb er ook een staan als naslagwerkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:23 schreef octopussy het volgende:
Voedingsmiddelen met minder dan
1g/100g lactose g/100g
Boter 0,1-1
Camembert 0 (tot >1)
Feta (45+) 0,5
Harde kazen 0-0,1
Pure chocolade (>75% cacao) 0-0,5
Voedingsmiddelen met tussen de
1g/100g en 5g/100g lactose g/100g
Karnemelk 4-5
Kwark (20% vet) 2,7-3,7
Melk (geit) 4,2
Melk (koe) 4,6-4,8
Yoghurt 3,2-4,5
Voedingsmiddelen met meer dan
5g/100g lactose g/100g
Melkchocolade 9,5
Melkpoeder (mager) 50
Roomijs 6-7
Smeerkaas (45+) 6,3
Weipoeder 72,8
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:01 schreef princem het volgende:
Principessa.Farfallus ligt op dit moment op kop met een 8,5 kom op dames mevr blauw is nog steeds in de running voor de troost prijs
als ik ongesteld ben verandert er niet zoveel in m'n gedrag.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als jij verhuist lijkt het net alsof je ongesteld bent, weet je dat.
Verhoogd oestrogeengehalte in het drinkwater van Maastricht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als ik ongesteld ben verandert er niet zoveel in m'n gedrag.
plus, hoe weet jij wanneer ik ongesteld ben?
ik moest d'r even googelen, maar vooruit!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
nynk kan jij niet een foto posten van adriana lima in dat topic![]()
ik wil zoo graag een keer naar rusland. Ben zo benieuwd hoe het leven daar is!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is Putin toch een josti. Saakashvili ook overigens. Ex-USSR mensen.
Rennen naar de oude markt!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:17 schreef ColdFeet het volgende:
Demm. Er is dit weekend een groot muziekfestival hier, hele centrum afgesloten, je mag er niet met je fiets in... Heb wel 4x moeten uitleggen aan zo'n beveiligingsjosti dat ik hier WOON en mn fiets binnen wil zitten, jah
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:27 schreef princem het volgende:
AKnynke WAUWWWWWW eeen 9,2 op dit moment lig je ver op kop voor de merk jeans naar keuze en het grote ik ben de mooiste vrouw op fok tshirt
Veel contrasten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik wil zoo graag een keer naar rusland. Ben zo benieuwd hoe het leven daar is!
KLinkt alsof jij hier zou moeten zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:31 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Rennen naar de oude markt!Kun je mooi nog een heel stuk Tim VanHamel meepikken! Die is tof!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:05 schreef octopussy het volgende:
volgend weekend jazzfestival in Delft. Met Bastian van het tietenclipje
link!?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:21 schreef ColdFeet het volgende:
Dames, leuken jullie ook even het missverkiezing-topic op?
leuke plaat + clipquote:
Dat liedjes is volgens mij het enige goede liedje wat ie ooit gemaakt heeft.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ik vergat de link
Waar vind ik DE salontafel?
![]()
echt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:35 schreef ColdFeet het volgende:
Ik drink fairtrade wijn. En dan denk ik aan DE![]()
Het eten ruikt alvast heerlijk: het wordt spaghetti met paddestoelen-roomsaus. Met porcini
Nee, maar ze zijn bijna 8 jaar samen! Hij vindt t hoog tijd, en had een partner in crime nodig. En ik was de eerste keusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
heeft je zus het met hem gehad over trouwen?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
want er van te voren over praten is niet romantisch
Zus weet er niks vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
want er van te voren over praten is niet romantisch
Yes please! Ik ben benieuwd naar het verhaal van hoe Los jou om je hand vroeg. Op de meidenmeet wilde je t niet meer vertellen, meen ik me te herinnerenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ging nog vertellen van Mr CF en het aanzoekOp 5 juli was ik zo beneveld, dat het er niet meer van is gekomen
België-meet, binnenkort?
Schattig! Heel lief, jullie tweequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt?
(hoe vond je de foto? buiten onduidelijk)
Kijk maar in mijn posthistory, luilakquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
CF?ik moest wat opleuken (met commentaar neem ik aan?
)
Nope, pas eind augustus weer (domme belgen met hun zomersluitng, de winkel is alleen 's ochtends open en dus is het rooster zo vol)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Schattig Heel lief, jullie tweeMaar voor de jurkencheck heb ik meer beeldmateriaal nodig
Dit is overigens de fairtrade chadonnay. Beetje zuur, maar voor het goede doelMoet je morgen weer werken?
Hmmm okeh then he just might be a One Day Fly?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat liedjes is volgens mij het enige goede liedje wat ie ooit gemaakt heeft.
Heb 'm wel eens live gezien op een festival, maar dat was eigenlijk best kut.
Trouwen is echt heel erg tofquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nope, pas eind augustus weer (domme belgen met hun zomersluitng, de winkel is alleen 's ochtends open en dus is het rooster zo vol)
Chardonnay is idd wat zuur maar wel erg lekker![]()
Lief he? en zo jong nog(al zie je dat zo echt niet, maar ik bladerde door het album vandaag en toen zag ik het zelf heel goed... ik was ook 25 toen en woensdag is het al 6 jaar geleden )
Trouwen
jong bloempje nogquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Trouwen is echt heel erg tofIk was 24, dus ook nog beheurlijk jong
Gelukkig ben ik nu AL 26
ja die heb ik gezocht en niet gevonden om te downloaden..quote:
Uuhm... Bier drinken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
Frank, ga je nog iets nuttigs doen met de intro of niet?
Op mininova staan en paar goede torrents als ik t zo snel zie...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja die heb ik gezocht en niet gevonden om te downloaden..(nou ja zo weinig seeders dat ie niet meer verder ging op een gegeven moment)
Oh mooi, ga ik het weer proberen! thenksquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:53 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Op mininova staan en paar goede torrents als ik t zo snel zie...
Thank goodnessquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef KrnKje het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Basil#Health_effects
Had ff opgezocht over basilicum, wist dat ik t op wikipedia had gelezen, maar zo kankerverwekkend is het dus niet...
Ik verklaar Wikipedia heilig in kennis
dacht mijn zus ook en die is twee jaar geleden getrouwd (en ze is al 17 jaar samen met dezelfdequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Op mijn 26e was ik nog niet eens afgestudeerd! Laat staan trouwen!
Ik ben een laatbloeier. En op het gebied van trouwen een doodbloeier vermoed ik.
O Arty trouwt echt nooit hoor! Hij vindt het een verbintenis met de wet, terwijl hij alleen maar mij wil.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dacht mijn zus ook en die is twee jaar geleden getrouwd (en ze is al 17 jaar samen met dezelfde)
Rare mensen, ID mensen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:52 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Uuhm... Bier drinken?![]()
Kga wat mee lubben voor Hajraa en bij Lucid ben ik nog steeds barvoorzitter, dus ook bezig met de caravan...
* KrnKje mompelt iets over daadkracht van 't bestuur en geen zin enzo
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:54 schreef freecell het volgende:
Ow en CF, ik maak je af in het miss-topique!
mijn zwager zei ook altijd dat het onzin was dus zussie dacht er ook niet meer aan en toen vroeg hij het tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O Arty trouwt echt nooit hoor! Hij vindt het een verbintenis met de wet, terwijl hij alleen maar mij wil.Verdomde stugge noorderling.
Maar ik vind het prima hoor.
Ik vind het ook wel romantisch en zo hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mijn zwager zei ook altijd dat het onzin was dus zussie dacht er ook niet meer aan en toen vroeg hij het toch
Ik vind trouwen super, tuurlijk kan je allerlei redenen bedenken waarom het onzin is, maar die vind ik allemaal onzin.... ik vind het heerlijk zo..
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben morgenmiddag in Amsterdam. Is er iemand die me wil meeten daar?
Op de weg terug kom ik tevens langs Utrecht en Den Bosch en ik wil wel uit eten.
De bruiloft was heel leuk en kijk met plezier terug erop maar t gaat redelijk in een roes voorbijquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel romantisch en zo hoor.
Niet een bruiloft of zo, daar heb ik niets mee (zou ik zelf ook niet geven. Geen type voor), maar het idee, ja, dat snap ik wel
Maar ja, in zonde leven is ook uit te houden.
govvedomme zeg.quote:10:10 Hertogenbosch ('s) Utrecht Centraal Snelbus i.p.v. Trein (NS)
+
10:45 Utrecht Centraal
geen ideequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
En DE, volgens mij drinkt niemand in de SC meer champagne dan jij
Steer, als je morgen nu eerst naar Den Haag komt. Dan neem ik daar samen met jou de trein van 9.51 uur naar Utrecht. Trakteer ik je op koffie!quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Steer, als je morgen nu eerst naar Den Haag komt. Dan neem ik daar samen met jou de trein van 9.51 uur naar Utrecht. Trakteer ik je op koffie!
Volgend weekend?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:17 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom ga je naar amsterdam, Steer? En wanneer kom je hierheen?
De mooiste week van mijn leven was toen ik mijn ex (toen nog 'een kennis') ging opzoeken in Chicago.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:18 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn trouwdag was ZO leuk!![]()
(de scheiding ging wel goed, maar was uiteraard niet leuk)
Trouwens wel gek, als je gescheiden bent vinden sommigen het raar als je zegt dat je trouwdag zo leuk was....
Geen idee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
En DE, volgens mij drinkt niemand in de SC meer champagne dan jij
Zijn er überhaupt nog wel vrijgezelle dames hier?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Vrijgezelle dames, ben ik de enige die denkt dat er van zn lang zal ze leven geen man dom genoeg is om met me te trouwen?
Ik dacht dat er nooit iemand het met mij uit zou houden (karakter en gezondheidsgedoe zoals je weetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Vrijgezelle dames, ben ik de enige die denkt dat er van zn lang zal ze leven geen man dom genoeg is om met me te trouwen?
Ja maar ja maar ja maarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nooit iemand het met mij uit zou houden (karakter en gezondheidsgedoe zoals je weet) en zelfs dat is gelukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Want jij stinktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:20 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maarkind, hoe kóm je erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn tetten ok, maar verder?
Maar goed, ik heb je maar een keer gezien en zie geen enkele reden waarom jij niet een leukerd aan de haak kan slaan enzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
dat stukje van mij kwam ook van wikiquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef KrnKje het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Basil#Health_effects
Had ff opgezocht over basilicum, wist dat ik t op wikipedia had gelezen, maar zo kankerverwekkend is het dus niet...
Ik verklaar Wikipedia heilig in kennis
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maarEn jij je tieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Ik hiervoor welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt nog wel vrijgezelle dames hier?
Ik zat te denken aan een dagje hoor, geen lang verwen weekend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ja, we krijgen mogelijk nog wat familiebezoek, maar er moet een gaatje te prikken zijn!
Ik mag niet antwoorden maar vooruit:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik weet het ik weet hetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:25 schreef Leintjeuh het volgende:
*zucht* Waarom is het zo dóódvermoeiend om een vrouw te zijn? Hormonen
Nee, ik ben niet zwanger. Integendeel, zelfs
Ja. En is geen chocolade of drop of kaas in huis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het
je bent ongesteld![]()
![]()
Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt nog wel vrijgezelle dames hier?
Kusjetroelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
KPN moet dood olé olé!!!!![]()
![]()
*bergt poffertjespan weer opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een dagje hoor, geen lang verwen weekend.
Had jij niet toevallig ook een vriendje?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist?![]()
Shit man, het lukt ook gewoon niet om alles bij te houden en te werken en een sociaal leven te hebben.
Ja of een zaterdag op zondag kan ook, gezellig samen naar de kerk.quote:
*nieuwtje zietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Had jij niet toevallig ook een vriendje?
Er zijn hele domme mannen hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Owja, en ik heb al zo ontzettend veel kansloze kneuzen in een relatie zien belanden, dat het zelfs met jou goed zou moeten komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is toch belachelijk, ik ben krap 7 mnd alleen en denk direct dat dat de rest van mn leven zo blijftquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er zijn hele domme mannen hoor.
Gek mens.
http://www.cocktailz.nl/cocktails.php?cocktailId=54quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oh wie kent de cocktail purple rain
Shit! Heb ik weer wat gemist!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Had jij niet toevallig ook een vriendje?
Geheime aanbidder die elke avond jou in gedachten heeft tijdens zijn slaapmutsje. Hoe romaaantisch.quote:
Bedankt voor je bemoedigende woordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:31 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Owja, en ik heb al zo ontzettend veel kansloze kneuzen in een relatie zien belanden, dat het zelfs met jou goed zou moeten komen.
Overigens, is het huwelijk je ultieme doel? Of ben je er alleen door getriggerd doordat je zus gevraagd gaat worden?
Beide niet, mijn oudste zus is volwassener en veel leuker, slanker, slimmer en gezelliger dan die twee dellenquote:
alleen had ik het met bols bleuquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
http://www.cocktailz.nl/cocktails.php?cocktailId=54
Hé! Geef een mens eens de tijd om een post te editten binnen 15 seconden!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geheime aanbidder die elke avond jou in gedachten heeft tijdens zijn slaapmutsje. Hoe romaaantisch.
t zegt me niets alleen heb ik die site in mijn bookmarks staanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
alleen had ik het met bols bleu
Mijn zwager en zijn Spaanse vriendin. Komen wrs dit weekend, anders volgend. En wij zijn tegenwoordig anglicaans, haske leuk johquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja of een zaterdag op zondag kan ook, gezellig samen naar de kerk.
Wanneer weet je of familie komt volgend weekend? Jouw familie of Los' familie? Jouw familie kan toch wel wachten?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bedankt voor je bemoedigende woorden![]()
Nou, ik dacht eigenlijk dat ik met Erik zou trouwen. Toen ging dat uit en nu triggert mn zus mn hele onzekerheid enzo. En ze weet zelf nog niet eens dat ze een aanzoek gaat krijgen![]()
[..]
Beide niet, mijn oudste zus is volwassener en veel leuker, slanker, slimmer en gezelliger dan die twee dellen
Jij heet ook Erik? Net als mijn ex?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zag ´t al voor me Lein, het had zo mooi kunnen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, als ze dit weekend komen, laat het even weten, want dan kom ik het volgend als jullie dat leuk vindenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn zwager en zijn Spaanse vriendin. Komen wrs dit weekend, anders volgend. En wij zijn tegenwoordig anglicaans, haske leuk joh
Spammen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:55 schreef ColdFeet het volgende:
Freeceel, jeetje![]()
Heb jij mijn trouwfoto's weleens gezien? of zal ik je even spammen?
Leuk! En, anglicaans is heel makkelijk, dan staat er gewoon in het boekje wat je geacht wordt te zeggenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, als ze dit weekend komen, laat het even weten, want dan kom ik het volgend als jullie dat leuk vinden
En ik stem CDA, is dat ook gelovig zijn?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij heet ook Erik? Net als mijn ex?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, en ik vond jou stiekum de leukste
![]()
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bedankt voor je bemoedigende woorden![]()
Tuurlijk is dat confronterend. Dingen lopen nu eenmaal niet altijd zoals je had gehoopt, en dergelijke dingen hakken er dan behoorlijk in. Hoe tof het ook kan zijn voor je zus, voor jou is het weer even confronterend.quote:Nou, ik dacht eigenlijk dat ik met Erik zou trouwen. Toen ging dat uit en nu triggert mn zus mn hele onzekerheid enzo. En ze weet zelf nog niet eens dat ze een aanzoek gaat krijgen![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja, en ik vond jou stiekum de leukste
Ja, maar jij bent nu al getrouwdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:44 schreef freecell het volgende:
Ow en Lein: ik ben óók getrouwd, dus dan kan iedereen het
En KPN niet dood, dan hebben wij geen inkomsten meer.
Ja er zitten wel meer dingen bij je niet goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ik stem CDA, is dat ook gelovig zijn?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik denk ook niet dat ik ooit ga trouwen
ik denk dat ik 30 augustus na het etentje aan de kant word gezet
Ik heb kaartjes voor AZ - Fiorentina, eerste keer DSB Stadionquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja er zitten wel meer dingen bij je niet goed
drie maanden is wel de maxquote:
Greenpeace, stelletje schreeuwlelijkerds. 2 wetenschappelijk medewerkers op 20.000 hersenloze actievoerders die zich ergens aan vastketenen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom ik greenpeace slecht vind?
ze hadden rare acties oid?
ik stem wel op pvdd dus ik snap mezelf niet echt
Dynamisch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
drie maanden is wel de max
bij mij is het iedere keer uitgegaan op de dag dat we drie maanden hadden
eng
Net zo'n duel als vorig jaar tegen Inter en dan de competitie weer netjes 11de worden mag je voor tekenenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor AZ - Fiorentina, eerste keer DSB Stadion![]()
Ach deze houdt t vast wel langer uit met jequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
drie maanden is wel de max
bij mij is het iedere keer uitgegaan op de dag dat we drie maanden hadden
eng
oja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Greenpeace, stelletje schreeuwlelijkerds. 2 wetenschappelijk medewerkers op 20.000 hersenloze actievoerders die zich ergens aan vastketenen.
Ow, das dan ook weer niet de bedoeling?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent nu al getrouwd
Jij bent 24, getrouwd en zwanger. Ik ben met 3 weken 23 en vrijgezelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, das dan ook weer niet de bedoeling?
Ik ben zelfs nog een stapje verderEn dat op m'n 24e!
stem dan GLquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
oja.
ik wou het uitleggen maar ik wist niet precies meer waarom
ik ben wel donateur maar goed
Dude kom er maar inquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef borisz het volgende:
[..]
stem dan GL. PvdD moet ook direct verbannen worden.
Dat is wel heel erg burgerlijk hoor.quote:
En ik ben afgestudeerd en huisvrouw en heb een katquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij bent 24, getrouwd en zwanger. Ik ben met 3 weken 23 en vrijgezel
Ik ben over een half jaar afgestudeerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef freecell het volgende:
[..]
En ik ben afgestudeerd en huisvrouw en heb een kat
En je bent 22Het is niet dat je 'over' bent oid. Je komt net kijken man
tuurlijk niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:00 schreef Liejannuh het volgende:
Ik wil helemaal geen huisvrouw met een kat worden.
Is dat ook een optie? Of ben ik raar?
Carrièrevrouw met een geadopteerde dochter-met-au-pair?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:00 schreef Liejannuh het volgende:
Ik wil helemaal geen huisvrouw met een kat worden.
Is dat ook een optie? Of ben ik raar?
dan kan ze een Steer adopterenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Carrièrevrouw met een geadopteerde dochter-met-au-pair?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:01 schreef DarkElf het volgende:
als je maar heppie bent en ja dat klinkt corny maar tis wel zo...
enpp huisvrouw zijn is dom
groen links vind ik sneuquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef borisz het volgende:
[..]
stem dan GL. PvdD moet ook direct verbannen worden.
Goede zaakquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben 45, niet getrouwd, geen kinderen en ik ben ook niet over.
Ik doe huishoudensquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]huisvrouw houdt voor mij in 'huishouden' doen
en dat doe ik écht niet, daar huren we écht iemand voor in... voor de wc en badkamer schoonmaken enzo, en wassen
blergh
als ze haar kop maar houdtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
En ik vind Femke Halsema weer nueckbaar met lang haar
staat iig een stuk beter ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
En ik vind Femke Halsema weer nueckbaar met lang haar
nou, dan huur ik jou later wel inquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik doe huishoudenstegen betaling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |