Nou, als ze dit weekend komen, laat het even weten, want dan kom ik het volgend als jullie dat leuk vindenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn zwager en zijn Spaanse vriendin. Komen wrs dit weekend, anders volgend. En wij zijn tegenwoordig anglicaans, haske leuk joh
Spammen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:55 schreef ColdFeet het volgende:
Freeceel, jeetje![]()
Heb jij mijn trouwfoto's weleens gezien? of zal ik je even spammen?
Leuk! En, anglicaans is heel makkelijk, dan staat er gewoon in het boekje wat je geacht wordt te zeggenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, als ze dit weekend komen, laat het even weten, want dan kom ik het volgend als jullie dat leuk vinden
En ik stem CDA, is dat ook gelovig zijn?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij heet ook Erik? Net als mijn ex?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, en ik vond jou stiekum de leukste
![]()
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bedankt voor je bemoedigende woorden![]()
Tuurlijk is dat confronterend. Dingen lopen nu eenmaal niet altijd zoals je had gehoopt, en dergelijke dingen hakken er dan behoorlijk in. Hoe tof het ook kan zijn voor je zus, voor jou is het weer even confronterend.quote:Nou, ik dacht eigenlijk dat ik met Erik zou trouwen. Toen ging dat uit en nu triggert mn zus mn hele onzekerheid enzo. En ze weet zelf nog niet eens dat ze een aanzoek gaat krijgen![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja, en ik vond jou stiekum de leukste
Ja, maar jij bent nu al getrouwdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:44 schreef freecell het volgende:
Ow en Lein: ik ben óók getrouwd, dus dan kan iedereen het
En KPN niet dood, dan hebben wij geen inkomsten meer.
Ja er zitten wel meer dingen bij je niet goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ik stem CDA, is dat ook gelovig zijn?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik denk ook niet dat ik ooit ga trouwen
ik denk dat ik 30 augustus na het etentje aan de kant word gezet
Ik heb kaartjes voor AZ - Fiorentina, eerste keer DSB Stadionquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja er zitten wel meer dingen bij je niet goed
drie maanden is wel de maxquote:
Greenpeace, stelletje schreeuwlelijkerds. 2 wetenschappelijk medewerkers op 20.000 hersenloze actievoerders die zich ergens aan vastketenen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom ik greenpeace slecht vind?
ze hadden rare acties oid?
ik stem wel op pvdd dus ik snap mezelf niet echt
Dynamisch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
drie maanden is wel de max
bij mij is het iedere keer uitgegaan op de dag dat we drie maanden hadden
eng
Net zo'n duel als vorig jaar tegen Inter en dan de competitie weer netjes 11de worden mag je voor tekenenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor AZ - Fiorentina, eerste keer DSB Stadion![]()
Ach deze houdt t vast wel langer uit met jequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
drie maanden is wel de max
bij mij is het iedere keer uitgegaan op de dag dat we drie maanden hadden
eng
oja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Greenpeace, stelletje schreeuwlelijkerds. 2 wetenschappelijk medewerkers op 20.000 hersenloze actievoerders die zich ergens aan vastketenen.
Ow, das dan ook weer niet de bedoeling?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent nu al getrouwd
Jij bent 24, getrouwd en zwanger. Ik ben met 3 weken 23 en vrijgezelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, das dan ook weer niet de bedoeling?
Ik ben zelfs nog een stapje verderEn dat op m'n 24e!
stem dan GLquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
oja.
ik wou het uitleggen maar ik wist niet precies meer waarom
ik ben wel donateur maar goed
Dude kom er maar inquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef borisz het volgende:
[..]
stem dan GL. PvdD moet ook direct verbannen worden.
Dat is wel heel erg burgerlijk hoor.quote:
En ik ben afgestudeerd en huisvrouw en heb een katquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij bent 24, getrouwd en zwanger. Ik ben met 3 weken 23 en vrijgezel
Ik ben over een half jaar afgestudeerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef freecell het volgende:
[..]
En ik ben afgestudeerd en huisvrouw en heb een kat
En je bent 22Het is niet dat je 'over' bent oid. Je komt net kijken man
tuurlijk niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:00 schreef Liejannuh het volgende:
Ik wil helemaal geen huisvrouw met een kat worden.
Is dat ook een optie? Of ben ik raar?
Carrièrevrouw met een geadopteerde dochter-met-au-pair?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:00 schreef Liejannuh het volgende:
Ik wil helemaal geen huisvrouw met een kat worden.
Is dat ook een optie? Of ben ik raar?
dan kan ze een Steer adopterenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Carrièrevrouw met een geadopteerde dochter-met-au-pair?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:01 schreef DarkElf het volgende:
als je maar heppie bent en ja dat klinkt corny maar tis wel zo...
enpp huisvrouw zijn is dom
groen links vind ik sneuquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef borisz het volgende:
[..]
stem dan GL. PvdD moet ook direct verbannen worden.
Goede zaakquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben 45, niet getrouwd, geen kinderen en ik ben ook niet over.
Ik doe huishoudensquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]huisvrouw houdt voor mij in 'huishouden' doen
en dat doe ik écht niet, daar huren we écht iemand voor in... voor de wc en badkamer schoonmaken enzo, en wassen
blergh
als ze haar kop maar houdtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
En ik vind Femke Halsema weer nueckbaar met lang haar
staat iig een stuk beter ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
En ik vind Femke Halsema weer nueckbaar met lang haar
nou, dan huur ik jou later wel inquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik doe huishoudenstegen betaling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |