Dat is wel heel erg burgerlijk hoor.quote:
En ik ben afgestudeerd en huisvrouw en heb een katquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij bent 24, getrouwd en zwanger. Ik ben met 3 weken 23 en vrijgezel
Ik ben over een half jaar afgestudeerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef freecell het volgende:
[..]
En ik ben afgestudeerd en huisvrouw en heb een kat
En je bent 22Het is niet dat je 'over' bent oid. Je komt net kijken man
tuurlijk niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:00 schreef Liejannuh het volgende:
Ik wil helemaal geen huisvrouw met een kat worden.
Is dat ook een optie? Of ben ik raar?
Carrièrevrouw met een geadopteerde dochter-met-au-pair?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:00 schreef Liejannuh het volgende:
Ik wil helemaal geen huisvrouw met een kat worden.
Is dat ook een optie? Of ben ik raar?
dan kan ze een Steer adopterenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Carrièrevrouw met een geadopteerde dochter-met-au-pair?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:01 schreef DarkElf het volgende:
als je maar heppie bent en ja dat klinkt corny maar tis wel zo...
enpp huisvrouw zijn is dom
groen links vind ik sneuquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef borisz het volgende:
[..]
stem dan GL. PvdD moet ook direct verbannen worden.
Goede zaakquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben 45, niet getrouwd, geen kinderen en ik ben ook niet over.
Ik doe huishoudensquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]huisvrouw houdt voor mij in 'huishouden' doen
en dat doe ik écht niet, daar huren we écht iemand voor in... voor de wc en badkamer schoonmaken enzo, en wassen
blergh
als ze haar kop maar houdtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
En ik vind Femke Halsema weer nueckbaar met lang haar
staat iig een stuk beter ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
En ik vind Femke Halsema weer nueckbaar met lang haar
nou, dan huur ik jou later wel inquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik doe huishoudenstegen betaling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |