Oh mooi, ga ik het weer proberen! thenksquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:53 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Op mininova staan en paar goede torrents als ik t zo snel zie...
Thank goodnessquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef KrnKje het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Basil#Health_effects
Had ff opgezocht over basilicum, wist dat ik t op wikipedia had gelezen, maar zo kankerverwekkend is het dus niet...
Ik verklaar Wikipedia heilig in kennis
dacht mijn zus ook en die is twee jaar geleden getrouwd (en ze is al 17 jaar samen met dezelfdequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Op mijn 26e was ik nog niet eens afgestudeerd! Laat staan trouwen!
Ik ben een laatbloeier. En op het gebied van trouwen een doodbloeier vermoed ik.
O Arty trouwt echt nooit hoor! Hij vindt het een verbintenis met de wet, terwijl hij alleen maar mij wil.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dacht mijn zus ook en die is twee jaar geleden getrouwd (en ze is al 17 jaar samen met dezelfde)
Rare mensen, ID mensen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:52 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Uuhm... Bier drinken?![]()
Kga wat mee lubben voor Hajraa en bij Lucid ben ik nog steeds barvoorzitter, dus ook bezig met de caravan...
* KrnKje mompelt iets over daadkracht van 't bestuur en geen zin enzo
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:54 schreef freecell het volgende:
Ow en CF, ik maak je af in het miss-topique!
mijn zwager zei ook altijd dat het onzin was dus zussie dacht er ook niet meer aan en toen vroeg hij het tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O Arty trouwt echt nooit hoor! Hij vindt het een verbintenis met de wet, terwijl hij alleen maar mij wil.Verdomde stugge noorderling.
Maar ik vind het prima hoor.
Ik vind het ook wel romantisch en zo hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mijn zwager zei ook altijd dat het onzin was dus zussie dacht er ook niet meer aan en toen vroeg hij het toch
Ik vind trouwen super, tuurlijk kan je allerlei redenen bedenken waarom het onzin is, maar die vind ik allemaal onzin.... ik vind het heerlijk zo..
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben morgenmiddag in Amsterdam. Is er iemand die me wil meeten daar?
Op de weg terug kom ik tevens langs Utrecht en Den Bosch en ik wil wel uit eten.
De bruiloft was heel leuk en kijk met plezier terug erop maar t gaat redelijk in een roes voorbijquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel romantisch en zo hoor.
Niet een bruiloft of zo, daar heb ik niets mee (zou ik zelf ook niet geven. Geen type voor), maar het idee, ja, dat snap ik wel
Maar ja, in zonde leven is ook uit te houden.
govvedomme zeg.quote:10:10 Hertogenbosch ('s) Utrecht Centraal Snelbus i.p.v. Trein (NS)
+
10:45 Utrecht Centraal
geen ideequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
En DE, volgens mij drinkt niemand in de SC meer champagne dan jij
Steer, als je morgen nu eerst naar Den Haag komt. Dan neem ik daar samen met jou de trein van 9.51 uur naar Utrecht. Trakteer ik je op koffie!quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Steer, als je morgen nu eerst naar Den Haag komt. Dan neem ik daar samen met jou de trein van 9.51 uur naar Utrecht. Trakteer ik je op koffie!
Volgend weekend?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:17 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom ga je naar amsterdam, Steer? En wanneer kom je hierheen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |