echt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:35 schreef ColdFeet het volgende:
Ik drink fairtrade wijn. En dan denk ik aan DE![]()
Het eten ruikt alvast heerlijk: het wordt spaghetti met paddestoelen-roomsaus. Met porcini
Nee, maar ze zijn bijna 8 jaar samen! Hij vindt t hoog tijd, en had een partner in crime nodig. En ik was de eerste keusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
heeft je zus het met hem gehad over trouwen?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
want er van te voren over praten is niet romantisch
Zus weet er niks vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
want er van te voren over praten is niet romantisch
Yes please! Ik ben benieuwd naar het verhaal van hoe Los jou om je hand vroeg. Op de meidenmeet wilde je t niet meer vertellen, meen ik me te herinnerenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ging nog vertellen van Mr CF en het aanzoekOp 5 juli was ik zo beneveld, dat het er niet meer van is gekomen
België-meet, binnenkort?
Schattig! Heel lief, jullie tweequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt?
(hoe vond je de foto? buiten onduidelijk)
Kijk maar in mijn posthistory, luilakquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
CF?ik moest wat opleuken (met commentaar neem ik aan?
)
Nope, pas eind augustus weer (domme belgen met hun zomersluitng, de winkel is alleen 's ochtends open en dus is het rooster zo vol)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Schattig Heel lief, jullie tweeMaar voor de jurkencheck heb ik meer beeldmateriaal nodig
Dit is overigens de fairtrade chadonnay. Beetje zuur, maar voor het goede doelMoet je morgen weer werken?
Hmmm okeh then he just might be a One Day Fly?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat liedjes is volgens mij het enige goede liedje wat ie ooit gemaakt heeft.
Heb 'm wel eens live gezien op een festival, maar dat was eigenlijk best kut.
Trouwen is echt heel erg tofquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nope, pas eind augustus weer (domme belgen met hun zomersluitng, de winkel is alleen 's ochtends open en dus is het rooster zo vol)
Chardonnay is idd wat zuur maar wel erg lekker![]()
Lief he? en zo jong nog(al zie je dat zo echt niet, maar ik bladerde door het album vandaag en toen zag ik het zelf heel goed... ik was ook 25 toen en woensdag is het al 6 jaar geleden )
Trouwen
jong bloempje nogquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Trouwen is echt heel erg tofIk was 24, dus ook nog beheurlijk jong
Gelukkig ben ik nu AL 26
ja die heb ik gezocht en niet gevonden om te downloaden..quote:
Uuhm... Bier drinken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
Frank, ga je nog iets nuttigs doen met de intro of niet?
Op mininova staan en paar goede torrents als ik t zo snel zie...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja die heb ik gezocht en niet gevonden om te downloaden..(nou ja zo weinig seeders dat ie niet meer verder ging op een gegeven moment)
Oh mooi, ga ik het weer proberen! thenksquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:53 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Op mininova staan en paar goede torrents als ik t zo snel zie...
Thank goodnessquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef KrnKje het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Basil#Health_effects
Had ff opgezocht over basilicum, wist dat ik t op wikipedia had gelezen, maar zo kankerverwekkend is het dus niet...
Ik verklaar Wikipedia heilig in kennis
dacht mijn zus ook en die is twee jaar geleden getrouwd (en ze is al 17 jaar samen met dezelfdequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Op mijn 26e was ik nog niet eens afgestudeerd! Laat staan trouwen!
Ik ben een laatbloeier. En op het gebied van trouwen een doodbloeier vermoed ik.
O Arty trouwt echt nooit hoor! Hij vindt het een verbintenis met de wet, terwijl hij alleen maar mij wil.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dacht mijn zus ook en die is twee jaar geleden getrouwd (en ze is al 17 jaar samen met dezelfde)
Rare mensen, ID mensen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:52 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Uuhm... Bier drinken?![]()
Kga wat mee lubben voor Hajraa en bij Lucid ben ik nog steeds barvoorzitter, dus ook bezig met de caravan...
* KrnKje mompelt iets over daadkracht van 't bestuur en geen zin enzo
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:54 schreef freecell het volgende:
Ow en CF, ik maak je af in het miss-topique!
mijn zwager zei ook altijd dat het onzin was dus zussie dacht er ook niet meer aan en toen vroeg hij het tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O Arty trouwt echt nooit hoor! Hij vindt het een verbintenis met de wet, terwijl hij alleen maar mij wil.Verdomde stugge noorderling.
Maar ik vind het prima hoor.
Ik vind het ook wel romantisch en zo hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mijn zwager zei ook altijd dat het onzin was dus zussie dacht er ook niet meer aan en toen vroeg hij het toch
Ik vind trouwen super, tuurlijk kan je allerlei redenen bedenken waarom het onzin is, maar die vind ik allemaal onzin.... ik vind het heerlijk zo..
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben morgenmiddag in Amsterdam. Is er iemand die me wil meeten daar?
Op de weg terug kom ik tevens langs Utrecht en Den Bosch en ik wil wel uit eten.
De bruiloft was heel leuk en kijk met plezier terug erop maar t gaat redelijk in een roes voorbijquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel romantisch en zo hoor.
Niet een bruiloft of zo, daar heb ik niets mee (zou ik zelf ook niet geven. Geen type voor), maar het idee, ja, dat snap ik wel
Maar ja, in zonde leven is ook uit te houden.
govvedomme zeg.quote:10:10 Hertogenbosch ('s) Utrecht Centraal Snelbus i.p.v. Trein (NS)
+
10:45 Utrecht Centraal
geen ideequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
En DE, volgens mij drinkt niemand in de SC meer champagne dan jij
Steer, als je morgen nu eerst naar Den Haag komt. Dan neem ik daar samen met jou de trein van 9.51 uur naar Utrecht. Trakteer ik je op koffie!quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Steer, als je morgen nu eerst naar Den Haag komt. Dan neem ik daar samen met jou de trein van 9.51 uur naar Utrecht. Trakteer ik je op koffie!
Volgend weekend?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:17 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom ga je naar amsterdam, Steer? En wanneer kom je hierheen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |